بازدید 3300
۱

۷۴ میلیون ایرانی پرونده الکترونیک سلامت دارند

ایجاد پرونده الکترونیک سلامت تکلیف برنامه توسعه ششم برای تولیت سلامت است که باید توسط وزارت بهداشت راهبری شود.
کد خبر: ۹۳۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶ 15 November 2019

مدیر برنامه ملی پرونده الکترونیک سلامت گفت: تاکنون برای ۷۴ میلیون ایرانی پرونده الکترونیک سلامت ایجاد شده است و این افراد حداقل یک خدمت الکترونیک دریافت کرده‌اند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، حمیدرضا صفی خانی روز جمعه افزود: ایجاد پرونده الکترونیک سلامت تکلیف برنامه توسعه ششم برای تولیت سلامت است که باید توسط وزارت بهداشت راهبری شود. بر این اساس طراحی معماری پرونده الکترونیک سلامت به پایان رسیده و تا خرداد امسال عملیات اجرایی آن نهایی شده است.

وی گفت: این برنامه ملی خرداد امسال در مراسمی با حضور رئیس جمهوری کلید خورد و تاکنون ۷۴ میلیون ایرانی از خدمات پرونده الکترونیک برخوردار شده‌اند و اطلاعات اولیه آنان در این سیستم ثبت شده است.

صفی خانی افزود: البته هنوز اطلاعات این پرونده در اختیار مردم قرار نمی‌گیرد و فعلا گردش اطلاعات و کامل کردن حلقه های اجرایی پرونده الکترونیک سلامت برای وزارت بهداشت مهم و در اولویت است و بر اساس آن نظام ارجاع، برنامه ملی پزشک خانوده و نسخه نویسی الکترونیک نیز اجرا می‌شود.

وی گفت: روزانه ۲ میلیون اطلاعات مرتبط با سلامت مردم در مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان‌های دولتی در پرونده الکترونیک ایرانیان ثبت می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پرونده الکترونی سلامتی که ندانیم فلان دندانمان عصب دارد یا نه چه ارزشی دارو؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر