بازدید 5440

نانسی پلوسی: ترامپ امنیت آمریکا را به خطر انداخته

کد خبر: ۹۳۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷ 14 November 2019
به گزارش تابناک به نقل از صداوسیما نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در نشست خبری هفتگی خود در واشنگتن گفت: دونالد ترامپ، ​ رئیس جمهور این کشور، با مشروط کردن کمک نظامی به اوکراین در مقابل تحقیقات علیه پسر رقیب انتخاباتی اش جو بایدن امنیت ملی آمریکا را در معرض خطر قرار داده و سوگند ریاست جمهوری را نقض کرده است. این در حالی است که تعلیق کمک‌های نظامی به اوکراین به نفع پوتین است.

پلوسی تصریح کرد: تلاش‌ها برای عزل ترامپ از طریق مجلس نمایندگان یک سیاست نیست بلکه با شرافت سوگندی که یاد کرده ایم و پایبندی به قانون اساسی مرتبط است. شهادت دادن روز گذشته مسئولان آمریکایی در کنگره سند‌های مرتبط با اتهام ترامپ به رشوه دادن را ثابت می‌کند. ما تدابیر و اقدامات لازم را برای انجام دادن تحقیقات در مورد عزل ترامپ پیگیری خواهیم کرد.

ترامپ به رشوه دادن اذعان کرده است

پلوسی در بخش دیگری از اظهارات خود افزود ترامپ به اقداماتی در جریان رسوایی موسوم به اوکراین گیت اذعان کرده است که رشوه خواری تلقی می‌شود. اینکه که اعطا یا ممانعت از اعطای یک کمک نظامی به انتشار بیانیه‌ای جعلی در ارتباط با انتخابات منوط شود، ​ رشوه دادن است. آن چه که رئیس جمهور به آن اذعان کرده و می‌گوید کار درستی بوده است، ​ به گمان من، گفته نادرستی است. این اقدام رشوه دادن است.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر