بازدید 5023

واکنش نتانیاهو به پاسخ موشکی نیرو‌های مقاومت

کد خبر: ۹۳۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۲ 13 November 2019
در پی پاسخ موشکی گسترده نیرو‌های مقاومت به حملات تروریستی رژیم صهیونیستی، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم گفت: تل‌آویو به دنبال تشدید تنش در غزه نیست.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، به نوشته پایگاه خبری شبکه «آی۲۴»، نتانیاهو که بعد از نشست یک ساعته با «آویو کوخاوی» فرمانده ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی و «ناداو آرگامان» رئیس سرویس امنیت داخلی این رژیم (شاباک) در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، گفت: «ما به تشدید تنش در غزه علاقه‌ای نداریم، اما برای دفاع از خود هر کاری می‌کنیم.»

وی همچنین با بیان اینکه عملیات ترور «بها ابوعطا» فرمانده جهاد اسلامی از ماه‌ها پیش برنامه‌ریزی شده بود، وی را یک «بمب ساعتی» توصیف کرد و مدعی شد که این فرمانده فلسطینی برای انجام حملات بیشتر علیه مناطق صهیونیست‌نشین برنامه‌ریزی می‌کرده است.

همزمان کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داده است که تل‌آویو صبح امروز ساعاتی بعد از ترور ابوعطا در غزه، از طریق مصر به جنبش حماس پیام داده و عنوان کرده است که به دنبال تنش بیشتر نیست.

حملات تروریستی بامداد امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و دمشق با پاسخ گسترده نیرو‌های مقاومت روبرو شده است. بر اساس اعلام منابع اسرائیلی، تاکنون بیش از ۱۷۰ راکت به سمت مناطق صهیونیست‌نشین شلیک شده است.

این در حالی است که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز سه شنبه در توییتی اذعان کرد در پی حملات تلافی‌جویانه نیرو‌های مقاومت فلسطینی، یک میلیون اسرائیلی در پناهگاه هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر