بازدید 4369

خسارت سیل به تیرهای برق در شهرهای مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: بیشترین خسارت سیل در مازندران در بخش سقوط تیرهای برق در شهرهای بهشهر و گلوگاه بوده که در مجموع خسارت جزئی بوده است.
کد خبر: ۹۳۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱ 11 November 2019

رضا غفاری، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران درباره میزان خسارت وارد شده به شبکه برق بر اثر سیل اخیر در مازندران اظهار کرد: بیشترین خسارت در بخش سقوط تیرهای برق در شهرهای بهشهر و گلوگاه بوده که در مجموع خسارت جزئی بوده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، وی با بیان اینکه درحال حاضر بیشترین فعالیت شرکت توزیع برق مازندران در زمینه سرویس و تعمیرات شبکه برق است، افزود: در این زمینه اقداماتی ازجمله شاخه‌زنی، تعمیرات خطوط، مقاوم‌سازی و تاب‌آوری تیرهای برق درحال سقوط در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اضافه کرد: انجام اقدامات لازم در بخش‌های تعمیرات و نگهداری موجب شده درصورت بروز حوادث از خسارت بیشتر جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اعلام اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات ما در بحث وصول مطالبات است، اظهار کرد: تا پایان سال گذشته میزان مطالبات شرکت ۸۵ میلیارد تومان بوده درحالی‌که درحال حاضر به ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده و درصورتی‌که این مطالبات وصول شد در انجام پروژه‌ها با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها