بازدید 5869
مدیران تیم قعرنشین شاهین بوشهر سراغ میشو رفتند

توافق فقیرترین تیم لیگ برتر ایران با یک مربی خارجی!

در حالی که تیم شاهین شهرداری بوشهر حتی ابتدایی ترین امکانات استاندارد برای تمرین و مسابقه را ندارد، خبرهای رسمی حکایت از توافق نهایی مدیران این باشگاه با میشو کریستیچوویچ برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵ 09 November 2019

استخدام مربی خارجی در فوتبال ایران مد شده است و این تب حتی با وضعیت وخیم اقتصاد ایران متوقف نمی شود.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که تیم های ملی ایران، استقلال و پرسپولیس در بحران پرداخت دستمزد مربیان خارجی خود گیر کرده اند، خبر می رسد تیم قعرنشین و فقیر اما پرتماشاگر جنوب ایران در لیگ برتر، سراغ مربی خارجی رفته است!

در حالی که تیم شاهین شهرداری بوشهر حتی فاقد ابتدایی ترین امکانات استاندارد برای تمرین و مسابقه است، خبرهای رسمی حکایت از توافق نهایی مدیران این باشگاه با میشو کریستیچوویچ برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

توافق فقیرترین تیم لیگ برتر ایران با یک مربی خارجی!

به نوشته روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، مطابق اعلام سعید مسیگر مدیرعامل باشگاه و با توجه به مذاکرات انجام شده، توافق نهایی با میشو کریستیچوویچ، سرمربی جدید تیم حاصل شده و او تا روز دوشنبه وارد بوشهر خواهد شد. تمرینات شاهین از روز سه‌شنبه زیر نظر سرمربی جدید آغاز می‌شود. طبق گفته مسیگر و با توجه به خالی بودن لیست تیم، جذب دو بازیکن جدید تا قبل از نیم‌فصل هم در دستور کار قرار دارد که با تصمیم کادرفنی جدید، این کار عملی خواهد شد.

گویا شاهین بوشهر بال هایش را برای پرکشیدن از قعرجدول مهیا می کند اما از همین حالا دورنمای همکاری این مربی خارجی با تیم دو امتیازی لیگ نوزدهم قابل تصور است. واقعا اگر تیم شاهین دلار و یا یورویی در بساط دارد، بد نیست بخشی از مطالبات بازیکنانش را پرداخت کرده و یا برای بروزرسانی امکانات سخت افزاری تیم خرج کند تا اینکه توسط دلالان مربی، یک خارجی را روی نیمکتش بنشاند که چندین هفته برای شناختن تیم زمان لازم دارد و در صورت شکست هم جواب آشنایی آماده کرده است؛ « تیم را که من نبستم!»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر