بازدید 16773
متن و حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان :

بنری که نوید بازداشت «رجوی» را می‌داد/عهدنامه دانش آموزان: پنجه­‌های استکبار رو به افول را در هم شکنیم/رضایی: مسئولان کشور نباید وقت خود را برای مذاکره تلف کنند/امیر موسوی: آمریکا از طریق سفارت خود به دنبال شکست یا انحراف انقلاب اسلامی بود

راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار «استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» در هزار شهر و شهرستان کشور برگزار شده است.۱۵۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار رسانه خارجی و ۲۵۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار رسانه‌های داخلی راهپیمایی ۱۳ ابان در سراسر کشور را پوشش خبری می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۴۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ 04 November 2019
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ساعت ۹:۳۰ صبح امروز (دوشنبه) در مقابل لانه جاسوسی «سفارت سابق آمریکا در تهران» و همچنین در سایر استان‌ها با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان آغاز شد.

به گزارش«تابناک» راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار «استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» در هزار شهر و شهرستان کشور برگزار شده است.

۱۵۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار رسانه خارجی و ۲۵۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار رسانه‌های داخلی راهپیمایی ۱۳ ابان در سراسر کشور را پوشش خبری می‌دهند.

برپایی غرفه‌های فرهنگی و هنری در مسیر راهپیمایی ١٣ آبان

در مسیر راهپیمایی روز ١٣ آبان ماه امسال برخی از نهاد‌های دولتی و غیر دولتی با محوریت فعالیت‌های فرهنگی و هنری همانند سال‌های گذشته غرفه‌های خود را بر پا کردند.

این غرفه‌های همچون غرفه جمعیت هلال احمر، غرفه خطاطی و خوش نویسی شهرداری منطقه ٩، غرفه وزارت نفت، غرقه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و غرفه بسیاری از نهاد‌های مردم نهاد و یا دولتی دیگر در این مسیر به راهپیمایان استکبار ستیز خدمات ارائه داده یا اینکه فعالیت‌های فرهنگی خود را با شعار مبارزه با استکبار به نمایش گذاشته‌اند.
 
بنری که نوید بازداشت «رجوی» را می‌داد/امیر موسوی: آمریکا از طریق سفارت خود به دنبال شکست یا انحراف انقلاب اسلامی بود


نمایش تصاویر جنایات آمریکا علیه کودکان خاورمیانه/ بن سلمان، ترامپ و حمد بن عیسی در زندان

دانش آموزان شرکت کننده در راهپیمایی ۱۳ آبان با در دست داشتن تصاویری جنایت‌های آمریکا علیه کودکان خاورمیانه به خاطر ارسال سلاح به برخی از کشور‌های منطقه و یا حمله به این کشور‌ها را به نمایش گذاشتند.

صبح امروز در جریان برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان، تعدادی از دانش آموزان با در دست داشتن تصاویری از کودکان یمنی، عراقی و افغانستانی، بخشی از جنایت‌های آمریکا علیه کودکان در منطقه را به خاطر ارسال سلاح و یا حمله به این کشور‌ها به نمایش گذاشتند.

همچنین در جریان برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت‌کنندگان با ایجاد یک زندان فرضی بن سلمان، ولی عهد سعودی، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و حمد بن عیسی آل خلیفه، شاه بحرین را در زندان به حبس کشیدند.

یکی از سازمان‌های شرکت کننده در راهپیمایی امسال با ایجاد یک زندان فرضی نشان می‌داد که پادشاه بحرین، دونالد ترامپ و محمدبن سلمان به خاطر اقداماتشان در زندان هستند.

مسوولان این غرفه با برگزاری دادگاه از دانش آموزان می‌پرسیدند که به نظر آن‌ها چرا این افراد در زندان هستند و باید محاکمه شوند؟

اجرای سرود «یار دبستانی» توسط دانش آموزان راهپیمایی ۱۳ آبان

سرود یار دبستانی در مراسم ۱۳ آبان توسط جمعی از دانش آموزان خوانده شد.

به گزارش ایسنا، اجرای سرود توسط دانش آموزان مورد استقبال شرکت کنندگان راهپیمایی ۱۳ آبان قرار گرفت. سرود یار دبستانی از سرود‌های مطرح در زمینه مبارزه با ظلم و استکبار آمریکا در ایران است.

"نفی سازش" با تصویری از مصدق در جریان راهپیمایی ۱۳ آبان

شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان با در دست داشتن تصاویری بر نفی سازش با آمریکا تاکید کردند.

در یکی از این تصاویر، تصویر محمد مصدق، نخست‌وزیر پیشین ایران دیده می‌شد که استکبارگران وقت از جمله انگلیس تلاش داشتند او را وادار کنند که بر سر منافع ملت ایران با آن‌ها سازش کنند.

تجمع راهپیمایان ١٣ آبان در مقابل لانه جاسوسی

سیل عظیم راهپیمایان ١٣ آبان ماه پس از طی کردن مسیر راهپیمایی و سر دادن شعار‌های استکبار ستیز مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در مقابل لانه جاسوسی تجمع کردند.

در راهپیمایی امسال که با حضور اقشار مختلف جامعه اعم از دانش آموزان و دانشجویان و استاید دانشگاهی و حوزوی برگزار شد، راهپیمایان از ابتدای خیابان طالقانی با شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و الله و اکبر راهپیمایی خود را آغاز و سپس در مقابل لانه جاسوسی تجمع کردند.

آتش زدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در راهپیمایی ۱۳ آبان

در جریان برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان امسال به مانند سال‌های گذشته، پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد.

تعدادی از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان در اعتراض به سیاست‌های دولت آمریکا علیه ایران و مردم خاورمیانه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین پرچم آن‌ها را با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل آتش زدند.
 
بنری که نوید بازداشت «رجوی» را می‌داد
 
در مراسم سالروز ۱۳ آبان امسال، بنری نصب شده است که تصاویر برخی عوامل سرویس‌های امنیتی دشمن از جمله «عبدالمالک ریگی»، «مسیح علینژاد»، «روح‌الله زم» و «مریم رجوی» در آن دیده می‌شود. در این بنر جمله‌ای از سردار سلامی آمده مبنی بر اینکه «ملت ایران کوتاه نمی‌آید و هر دشمنی را می‌شکند و ضربه فنی می‌کند» و بالای سر عکس مریم رجوی و مسیح علینژاد عنوان «بزودی ...» را قرار داده که بازداشت و سرنگونی آن‌ها را نوید داده است.
 
اجرای سرود «یار دبستانی» توسط دانش آموزان/«زم» در کنار ترامپ و بغدادی!/اسارت ترامپ در تهران!/امیر موسوی: آمریکا از طریق سفارت خود به دنبال شکست یا انحراف انقلاب اسلامی بود
 
 
«زم» در کنار ترامپ و بغدادی!

در جریان راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، غرفه سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه حضرت محمد رسول‌الله تهران بزرگ یکی از غرفه‌هایی است که در مسیر حرکت مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان قرار دارد.

برنامه‌های نمایشی، اجرای تواشیح، سرود، مسابقه و تئاتر خیابانی از جمله برنامه‌های این غرفه به شمار می‌رود.

همچنین اختصاص دکور‌هایی از ترامپ، روح‌الله زم، مدیر دستگیرشده آمدنیوز و ابوبکر البغدادی سبب شده است تا راهپیمایان دقایقی در این غرفه بایستند و عکس بگیرند.
 
اجرای سرود «یار دبستانی» توسط دانش آموزان راهپیمایی ۱۳ آبان/«زم» در کنار ترامپ و بغدادی!/اسارت ترامپ در تهران!/امیر موسوی: آمریکا از طریق سفارت خود به دنبال شکست یا انحراف انقلاب اسلامی بود

سردار یزدی: هرجا دل به مذاکره با آمریکا بستیم شکست خوردیم

سردار محمّدرضا یزدی فرمانده سپاه محمّدرسول‌الله تهران بزرگ در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کسانی که به سازش گرایش دارند، بدانند آمریکا رو به افول است، گفت: در دو قرن گذشته از انگلیس و آمریکا ضربه‌های بزرگ خوردیم و هر جا که دل به مذاکره بستیم و به آن‌ها اعتماد کردیم شکست خوردیم.

سردار یزدی تصریح کرد: آمریکایی‌ها طی این چهل سال هر کاری انجام دادند تا با ما مذاکره کنند، حتی در دفاع مقدس علیرغم اینکه به صدام کمک می‌کردند، اما به دنبال مذاکره با ما بودند.
 
سخنران مراسم راهپیمایی تهران فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.
 
اجرای سرود «یار دبستانی» توسط دانش آموزان راهپیمایی ۱۳ آبان/«زم» در کنار ترامپ و بغدادی!/اسارت ترامپ در تهران!/امیر موسوی: آمریکا از طریق سفارت خود به دنبال شکست یا انحراف انقلاب اسلامی بود
 
 
بیانیه دانش‌آموزی یوم‌الله ۱۳ آبان

دانش‌آموزان شرکت کننده در راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان در بیانیه‌ای تاکید کردند: ۱۳ آبان نگینی درخشان در تاریخ استکبارستیزی ملت ایران است. روزی­ است که انقلاب اسلامی با نثار خون دانش­آموزان و دانشجویان جاودانه شد.

بنا بر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(۱۳ آبان نماد مبارزه با نظام سلطه و تاکید بر استقلال ملت است)

۱۳ آبان نگینی درخشان در تاریخ استکبارستیزی ملت ایران است. روزی­ است که انقلاب اسلامی با نثار خون دانش ­آموزان و دانشجویان جاودانه شد.

امروز روزی است که دانشجویان پیرو خط امام، آخرین لانه فساد و جاسوسی شیطان بزرگ آمریکا را در ایران به تسخیر درآوردند. این حماسه به قدری شکوهمند بود که پیر مُرشِدمان آن را انقلاب دوم، و حتی مهم­‌تر و بزرگ­تر از انقلاب اول خواند؛ و حالا ما دانش­‌آموزان و سربازان کوچک این خاک با هم عهد می­‌بندیم، که هفت توصیه رهبر عزیزمان را در بیانیه گام دوم که خِطاب به جوانان بوده را اجرا کنیم.

ما دانش­ آموزان عهد می­‌بندیم که در مسیر علم و پژوهش، به حدی برسیم که هر کسی که بخواهد به علمی دست پیدا کند، مجبور شود زبان فارسی را فرا گیرد و در این مسیر علاوه بر علم و پژوهش، عهد می­بندیم وظیفه خود را در مدرسه با فعالیت منسجم در تشکل­‌های اَمین دانش آموزی ایفا نماییم.

ما دانش ­آموزان عهد می­بندیم که با وجود تهاجم ­های ضدمعنویت و ضداخلاق، که از سوی غرب و شرق ما را تهدید می­کند، با تقویت منش اخلاقی و رفتاری خود، بر اساس اسلام ناب محمدی (ص) آن را در جامعه نیز تقویت کنیم.

ما با مولایمان عهد می­بندیم طبق آنچه فرمودید راه حل اقتصاد و مشکلات کشور را از طریق بوسه زدن بر پنجه ­های گرگ نمی­بینیم؛ و با شما عهد می­بندیم این مشکلات را در کشور با مدیریت صحیح و جهادی حل کنیم و پنجه­‌های استکبار رو به افول را در هم شکنیم.
 
بنری که نوید بازداشت «رجوی» را می‌داد/عهدنامه دانش آموزان: پنجه­‌های استکبار رو به افول را در هم شکنیم/رضایی: مسئولان کشور نباید وقت خود را برای مذاکره تلف کنند/امیر موسوی: آمریکا از طریق سفارت خود به دنبال شکست یا انحراف انقلاب اسلامی بود
 


ما دانش­ آموزان با شما رهبر فرزانه عهد می­بندیم که برای مبارزه با هر نوع فساد که از طرف مسئولین و غیر مسئولین باشد، از تمام نیرویمان استفاده کنیم و تلاش می­کنیم در راه عدالت که در صدر هدف­های اولیه همه بعثت­های الهی بوده و در جمهوری اسلامی نیز دارای همان شان و جایگاه است شکاف­های طبقاتی در جامعه از بین برود و همان­طور که به ما امید دادید، امیدتان را ناامید نمی­کنیم.

ما نوجوانان دانش ­آموز با شما عهد می­بندیم که برای استقلال و آزادی کشور که بر اساس اخلاق و قانون باشد این دو را حفظ کنیم و در این راه کنار شما ایستاده ­ایم تا اوج افتخار و عزت را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوریم.‌ای رهبر عزیرتر از جانمان

ما با شما عهد می­بندیم که به فضل خدا در آینده­ای نه چندان دور به عنوان مدیران جهادی این جامعه، عزت ملی کشورمان را حفظ کنیم و رفاه و معیشت شایسته مردم و مستضعفین کشور را فراهم آوریم.

ما جوانان با شما عهد می­بندیم که در مواجهه با توطئه غرب برای ترویج سبک زندگی غربی با همتی جهادی و هوشمندانه به طور همه جانبه با آن مقابله کنیم و امروز همگام با سایر سربازان مهدی صاحب الزمان (عج) اینجا دور هم جمع شده­ایم تا بگوییم ما نسل چهارم و پنجم انقلاب اسلامی بیداریم و قطعا کابوس سال­های آینده استکباران عالم خواهیم بود.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
 
تکثیر اقدام مهدی ترابی در راهپیمایی ۱۳ آبان

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز ۱۳ آبان در تهران، از حرکت مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از به ثمر رساندن یکی از گل‌هایش حمایت کردند.
 
جمعی از مردم تهران که امروز ۱۳ آبان در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار در برابر لانه جاسوسی سابق آمریکا حضور یافته بودند، از حرکت مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از به ثمر رساندن یکی از گلهایش حمایت کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با در دست گرفتن دست نوشته‌هایی با مضمون جمله‌ای که ترابی بعد از به ثمر رساندن گل نمایش داد، اعلام کردند که تنها راه رهایی از مشکلات کشور، اطاعت از رهبر معظّم انقلاب است.

حرکت مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس پس از گلی که چند هفته پیش به ثمر رساند، موج حمایت گسترده مردم به ویژه جوانان را در مقابل تخریب توهین رسانه‌های اپوزوسیون خارج از کشور در پی داشت.
 
بنری که نوید بازداشت «رجوی» را می‌داد/عهدنامه دانش آموزان: پنجه­‌های استکبار رو به افول را در هم شکنیم/رضایی: مسئولان کشور نباید وقت خود را برای مذاکره تلف کنند/امیر موسوی: آمریکا از طریق سفارت خود به دنبال شکست یا انحراف انقلاب اسلامی بود
 
 


سخنران مراسم راهپیمایی تهران فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.
 
سرلشکر موسوی: تحریم، تهدید و فتنه خللی در اراده ملت ایجاد نمی‌کند

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی یوم‌الله ۱۳ آبان در مقابل لانه جاسوسی، اظهار داشت: سیزدهم آبان، نمادی از سه رویداد تاریخی در سال‌های ۴۳، ۵۷ و ۵۸ است که در هر سه حادثه، در یک طرف بازیگر اصلی و کارگردان آمریکاست و در مقابل آن رویکرد دینی و ملّی جوانان انقلابی، که در هر سه مقطع، همگرایی با رهبری واحد و همسویی با گفتمان دینی به محوریت حضرت امام (ره) مشهود است.

فرمانده کل ارتش یادآور شد: هر سه رخداد، پیام و هدف مشترک استقلال خواهی و مبارزه با استکبار و نظام سلطه را تعقیب کرده است. تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، با توجه به ابعاد و پیامد‌ها و همچنین گستره‌ی ملّی و جهانی آن، از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی برخوردار است.

وی اذعان کرد: این اقدام یکی از مهم‌ترین حرکت‌های خودجوش در تاریخ انقلاب‌های اصیل و مردمی جهان بود که از یک طرف ابهت پوشالی امپریالیسم آمریکا را در هم شکست و خفت و زبونی او را به جهانیان نشان داد و از سوی دیگر فریاد مظلومیت و آزادگی مردم مسلمان ایران را در پهنه گیتی طنین‌انداز کرد.

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان روزی است که مردم این مرز و بوم به دنیا و تاریخ نشان دادند که با توکل به خدا و قدرت ایمان می‌توان در برابر هر قدرت استکباری و غیرخدایی ایستاد و پیروز شد.

فرمانده کل ارتش ابراز داشت: آنچه که باعث اقدام شجاعانه جوانان انقلابی در تسخیر لانه جاسوسی شد، اوّلاً عقبه ذهنی جامعه‌ی ایرانی از رفتار‌های تحقیرآمیز و ضد مردمی آمریکا در وقایع تاریخی قبل از انقلاب، مانند کودتای ۲۸ مرداد، حمایت از رژیم منحوس پهلوی و چپاول منابع ملّی ایران، ادامه دشمنی‌ها با انقلاب اسلامی و ثانیاً بررسی رفتار آمریکا در کشور‌های مختلف در طول ۱۰۰ سال گذشته بود.

وی یادآور شد: آمریکا در بیش از ۶۰ کودتا و جنگ داخلی نقش داشته و ادامه فعالیت‌های مخرب و توطئه‌های آن‌ها در لانه جاسوسی به احتمال زیاد سرنوشتی شبیه ۶۰ کشور دیگر را برای ما رقم می‌زد.

امیر سرلشکر موسوی گفت: آمریکا که حامی و پشتیبان اصلی رژیم منحوس پهلوی بود و تمام توان و تلاش خود را برای جلوگیری از پیروزی انقلاب اسلامی به کار گرفته و ناکام شده بود؛ سفارتخانه خود را به پایگاهی برای طراحی و اجرای توطئه‌های گوناگون علیه انقلاب اسلامی تبدیل کرد، تا از این طریق بتواند انقلاب اسلامیِ مردم ایران را به شکست یا انحراف بکشاند. این بود که جوانان انقلابی ما رفتند و مرکز توطئه را تعطیل کردند.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: پیام ۱۳ آبان، آزادی و آزادگی ملّتی سرافراز و غیرتمند، در برابر قدرت‌های پوشالی و اوج آمریکا‌ستیزی و نفرت نسبت به سیاست‌ها و جنایت‌های ضدبشری آمریکا در ایران و جهان است.
 
بنری که نوید بازداشت «رجوی» را می‌داد/عهدنامه دانش آموزان: پنجه­‌های استکبار رو به افول را در هم شکنیم/رضایی: مسئولان کشور نباید وقت خود را برای مذاکره تلف کنند/امیر موسوی: آمریکا از طریق سفارت خود به دنبال شکست یا انحراف انقلاب اسلامی بود


وی اذعان کرد: ۱۳ آبان به مستضعفان و مسلمانان عالم نشان داد که می‌توانند، در برابر غارتگران و چپاول‌گران و زورگویان متفرعن و زیاده طلب، راه مقاومت و ایستادگی را برگزینند و در این راه پیروز شوند.

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان یادآوری می‌کند که تسلیم فقط مختص ذات اقدس الهی است و هرگز نباید در برابر مستکبران و نظام سلطه سر تسلیم فرود آورد. مردم سرافراز ایران در ۱۳ آبان به جهان نشان دادند که دیوار ظلم و ستم، هر چند به ظاهر محکم باشد، شکستنی و فروریختنی است و با مقاومت و ایستادگی در راه حق می‌توان در مبارزه با ستمکاران پیروز شد و به اهداف عالی انسانی دست یافت.

فرمانده کل ارتش یادآور شد: کارنامه سیاه دولت آمریکا پر است از ظلم و ستم و جنایت و نفرت در همه جای جهان؛ در مورد کشور عزیزِ ما ایران، جنایات بیشماری را مرتکب شده‌اند که احصاء آن‌ها از حوصله این زمان خارج است.

وی گفت: پس از پیروزی انقلاب، دشمنی آمریکا با ملّت ایران ادامه پیدا کرده است؛ از حمایتِ گروه‌های سیاسی مخالف، حمله نظامی مستقیم، سازماندهی گروه‌های تروریستی، تحریک و حمایت رژیم بعثی، حمله به نفتکش‌ها و سکو‌های نفتی، هدف قراردادن هواپیمای مسافربری، تا اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ملّت ایران، مسدود کردن دارایی‌های ایران، راه‌اندازی جنگ نرم علیه ایران تا طراحی و اجرای جنگ‌های نیابتی و ده‌ها اقدام خبیثانه و جنایتکارانه دیگر علیه مردم ایران.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: سرکرده نظام سلطه یعنی آمریکای جهانخوار از هیچ اقدامی علیه ملّت ایران فروگذار نکرده است، امّا به حول و قوه‌الهی و در پرتو رهبری‌های حکیمانه حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب‌اسلامی و بصیرت و آگاهی ملّت قهرمان ایران، همه توطئه‌ها با شکست مواجه شده و ایران سربلندِ اسلامی به مسیر خود ادامه می‌دهد.

فرمانده کل ارتش ابراز داشت: بحمدالله نهال انقلاب، امروز به شجره‌یِ طیبهِ تنومند و پرثمری تبدیل شده که سایه آن کل منطقه غرب آسیا را دربرگرفته و آثار و برکات این انقلاب برای کشور؛ عزّت، پیشرفت، امنیت و آرامش به ارمغان آورده و برای منطقه الهام‌بخش و امید‌آفرین بوده‌است.

وی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی و فریاد حق‌طلبی و عدالت‌خواهی ملّت بزرگ ایران در برابر استکبار جهانی، به برکت خون شهیدان و مجاهدت دلیرمردان و شیر‌زنان، از مرز‌های جغرافیایی ایران فراتر رفته و ملّت‌های مستضعف و مسلمان را متوجه خود کرده است.

سرلشکر موسوی گفت: انقلاب اسلامی ایران به‌رغم خواست و باور دشمنان و مستکبران، چهل سالگی را پشت سر‌گذاشته و با سرعت گردنه‌های خطرناک را درنوردیده و مسیر پیشرفت و بالندگی را طی می‌کند. امروز انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران به بلندای اقتدار و عظمت دست یافته و در جایگاه تعیین‌کننده قرارگرفته است.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: در پرتو الهام‌بخشی، استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، شیطان رانده شده از منطقه، طعم تلخ شکست و سرخوردگی را چشیده و جایگاه خود را از دست داده و در مسیر افول با سردرمداری ترامپ با سرعت بیشتری به سقوط نزدیک می‌شود.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی یک چله‌ی پرچالش، امّا پرافتخار را پشت سر گذاشته، بصورت اعجاب‌آور و بی‌سابقه‌ای از مجموعه‌ای از موانع و دشواری‌ها و مشکلات، که هر نظامی را از پادرمی‌آورد، با وفاداری کامل به آرمان‌ها و ارزش‌ها و مقاومت، در برابر دشمنان با موفقیت عبور کرده و اینک وارد دومین گام برای ساخت تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی شده است.
 
بنری که نوید بازداشت «رجوی» را می‌داد/عهدنامه دانش آموزان: پنجه­‌های استکبار رو به افول را در هم شکنیم/رضایی: مسئولان کشور نباید وقت خود را برای مذاکره تلف کنند/امیر موسوی: آمریکا از طریق سفارت خود به دنبال شکست یا انحراف انقلاب اسلامی بود


سرلشکر موسوی گفت: در آغاز فصل جدیدی از حیات طیبه انقلاب اسلامی و طلیعه گام دوم انقلاب، بر همگان بویژه جوانان عزیز لازم است، فراز و فرود‌های گذشته را دقیق بشناسند و از رویداد‌های گذشته درس بگیرند و با شناخت درست از آرمان‌ها و در مقابل آن دشمنی‌ها، گام‌های عزّت و پیشرفت را محکم‌تر و سریع‌تر بردارند، زیرا دشمن با جدیت به دنبال تحریف واقعیات و حقایق است و از همه ابزار‌های شیطانی برای انحراف در مسیر انقلاب بهره می‌گیرد.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: ملّت ایران فتنه‌های زیادی را خنثی کرده و پشت سر گذاشته که بعضاً با خسارت‌هایی هم همراه بوده، دشمن دست از فتنه برنداشته است، از مقابله نظامی تقریباً ناامید شده، در جنگ اقتصادی به یأس رسیده و در آستانه شکست است، امّا از فتنه ناامید نیست، قطعاً بدانید فتنه‌ها در راه است.

سرلشکر موسوی گفت: ملّت ایران؛ جوانان عزیز؛ به خاطر داشته باشید که شیطان یک چهره ندارد، شیطان با لباس هفت‌رنگ و هفت وصله اغواگری می‌کند.

وی تاکید کرد: خواهران و برادران عزیز؛ دشمنی و عداوت آمریکا با ملّت ایران، نه به موضوع بخصوصی مثل موضوع هسته‌ای منحصر و نه قائم به شخص است، تضاد غرب و آمریکا با ایران یک تضاد راهبردی است نه تاکتیکی، اختلاف بین نظام استکبار و جمهوری اسلامی ماهوی و محتوایی و ریشه‌ای است.

سرلشکر موسوی افزود: آمریکا خود را در تقابل با اسلامِ ضداستکباری تعریف کرده و تقابل و حتّی به ظاهر تعاملشان با نظام در همه دوره‌های گذشته و حال و آینده به جهت خنثی‌سازی، براندازی یا انحراف نظام است. وَلایَزَالُونَ یُقَاتِلُونَکُم حَتَّی یَرُدُّوکُم عَنْ دِینِکُم إِنِ اسْتَطَاعُواْ (آن‌ها به دشمنی با ما ادامه خواهند داد، عقرب جراره‌ای که اقتضای طبیعتش همراه با کینه نیش زهرآگین است تا زیر پا له نشود و یا نیشش قیچی نشود از آزار دست برنخواهد داشت).

فرمانده کل ارتش گفت: بدون تردید یکی از مهم‌ترین رموز پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت در صحنه‌های مختلف، وجه استکبارستیزی، مبتنی بر بصیرت و انقلابی‌گری بوده است و قطعاً برای ادامه مسیر و پیروزی نهایی، این ویژگی می‌بایست حفظ و تقویت شود و شما جوانان عزیز در این راه نقش مهمی بر عهده دارید.

وی خاطرنشان کرد: آموزه‌های دین مبین اسلام و تجربیات سال‌های گذشته نشان داده، هرگز زانو زدن در برابر دشمن بی‌رحم و ناجوانمرد و بوسه‌زدن بر پنجه‌ی گرگِ خونخوار، برای انقلاب و مردم دستاوردی نخواهد داشت و تنها راه تعالی، پیشرفت، عزّت و استقلال؛ حفظ روحیه انقلابی و دفاع از نظام انقلابی، مبتنی بر بصیرت و اطاعت از رهبری است.

سرلشکر موسوی ابراز داشت: نظام سلطه برای ادامه استیلای شیطانی خود، تلاش می‌کند که گفتمان سازش را در قالب واژه‌های خاکستری به ملّت آزاده و حق‌طلب ایران تحمیل کند، امّا با پایداری و ایستادگی ملّت بزرگ ایران، امروز گفتمان مقاومت در سراسر منطقه گسترش یافته و به الگویی کارآمد در برابر نظام سلطه تبدیل شده است.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: تغییر رفتار ایران از اردیبهشت ۹۸ و اتّخاذ راهبرد مقاومت فعال باعث تغییر در محاسبات و رفتار نظام استکبار گردیده و عقلای آن‌ها این پیام را درک کرده‌اند که دوران فشار با هزینه صفر به پایان‌رسیده و ایران برای پاسخ به فشارها، امکانات، اراده و اجماعِ لازم را دارد.
 
بنری که نوید بازداشت «رجوی» را می‌داد/عهدنامه دانش آموزان: پنجه­‌های استکبار رو به افول را در هم شکنیم/رضایی: مسئولان کشور نباید وقت خود را برای مذاکره تلف کنند/امیر موسوی: آمریکا از طریق سفارت خود به دنبال شکست یا انحراف انقلاب اسلامی بود


وی تصریح کرد: پیام این اجتماع، امروز در یک هزار نقطه کشور برای دشمن این است که ملّت ایران راهی را که آمده با قدرت ادامه خواهد داد.

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: دشمن بداند، نسل جوان ایران هیچگاه از آرمان‌ها و ارزش‌های خود دست برنخواهد داشت و تا آخر ایستاده‌اند.

فرمانده کل ارتش یادآور شد: دشمن بداند که تحریم‌ها و تهدید‌ها و تزویر‌ها و فتنه‌ها در اراده پولادین ملّت خلل ایجاد نخواهد کرد و این ملّت هرگز تسلیم زیاده‌خواهی‌ها و زورگویی‌ها نخواهد شد.

وی ادامه داد: سردمداران شیطان صفت و جنایت‌پیشه مذبوحانه به دنبال فرار از شکست نباشند، این سنت الهی است، راهی است که فرعون‌ها و نمرود‌ها و یزید‌ها و صدام‌ها رفته‌اند و سردمداران کاخ سیاه و رژیم صهیونیستی به زودی به اسلاف خود خواهند پیوست.

سرلشکر موسوی گفت: برخی از اندیشمندان غربی با ارائه شواهد و قرائن افول آمریکا را پیش‌بینی کرده اند و مقایسه ۲۰ سال پیش آمریکا با ۱۰ سال پیش و امروز در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی مؤید این پیش‌بینی است، امّا تکیه‌گاه و استدلال محکم ما وعده‌های الهی است، این وعده تخلف ناپذیر الهی است که قطعاً جبهه حق بر باطل پیروز می‌شود و بندگان صالح خداوند در سراسر زمین حاکم خواهند شد.

مسئولان کشور نباید وقت خود را برای مذاکره تلف کنند

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه حضور در راهپیمایی روز ملی استکبارستیزی  در خصوص مذاکره با آمریکا گفت: ما از مذاکره با آمریکا به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسیم و بار‌ها خیانت اروپا و امریکا به ما اثبات شده است.

وی افزود: مسئولان کشور نباید وقت خود را تلف کنند و از اداره کشور، خودشان را کنار بکشند، چون امروز کشورمان نیازمند اراده‌های قوی‌تری برای اداره است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: صبر و انتظار برای اینکه از اروپا و آمریکا سرمایه و تکنولوزی بیاید، خیال باطل بود که حتی در زمان رژیم شاه این کار عملیاتی نشد.
 
بنری که نوید بازداشت «رجوی» را می‌داد/عهدنامه دانش آموزان: پنجه­‌های استکبار رو به افول را در هم شکنیم/رضایی: مسئولان کشور نباید وقت خود را برای مذاکره تلف کنند/امیر موسوی: آمریکا از طریق سفارت خود به دنبال شکست یا انحراف انقلاب اسلامی بود
 
حضور چهره‌ها و مسئولین در راهپیمایی ۱۳ آبان

حضور برخی از مسئولین و چهره‌های سیاسی کشور در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار از دیگر حاشیه‌های این مراسم بود. محمدباقر قالیباف و احمد توکلی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان و حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان که با عصا و پای شکسته در این راهپیمایی حاضر شد، از جمله چهره‌هایی بودند که در این مراسم حضور یافتند.
 
آمریکا به دنبال مذاکره نیست، به دنبال دیکته‌نویسی است

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در حاشیه مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان، در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس اظهار کرد: مذاکره در عرصه سیاسی تعریف خاصی دارد، مذاکره سقف، کف و میانه دارد.

وی افزود: کف مذاکره همان نقاط مشترک و سقف مذاکره همان چک و چانه زدن است. آمریکا مذاکره نمی‌خواهد و به دنبال مذاکره نیست، چراکه او از قبل سقف مذاکره را معلوم کرده است و به دنبال این نیست که بنشیند و تبادل نظر داشته باشد بلکه سقف مذاکره را تعیین کرده است، یعنی ما بیاییم و به نتیجه برسیم که صنایع موشکی را تضعیف کند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان خاطرنشان کرد: این دیگر به معنای مذاکره نیست بلکه بیشتر دیکته نویسی است و تکلیف دیکته نویسی مشخص است.
 
"آقا دوربینی" سوژه سلفی دانش آموزان

تعدادی از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان با آقا دوربینی معروف عکس یادگیری گرفتند.

یکی از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه آقا دوربین معروف بود که در اکثر مراسم‌ها و راهپیمایی حضور پیدا می‌کند و سعی می‌کند در جلوی دوربین قرار بگیرد، اما امروز او سوژه سلفی دانش آموزان و برخی از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان بود. چنان که برخی از آقا دوربینی می‌خواستند که اجازه دهد با او عکس بگیرند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۲
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۸۸
در مورد غرامت ها هم بنویسید
پاسخ ها
سروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
منظورت پس گرفتن بحرین است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
ده هزار میلیارد دلار
جناب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
غرامت جنگ ۸ ساله عراق که دو هزار میلیارد دلار بوده است را چرا دنبال نمی کنید
فعلا که عراقی ها در تمام خیابانهایشان دارند پرچم ما را آتش زده و به کنسولگری ما حمله میکنند
چرا نباید پیگیر غرامت جنگ تحمیلی عراق باشیم !!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
به تابناک
چرا حرف مردم رو به مسئولان نمیرسانید؟
ببینید مردم با چه چیزهایی مخالفن و با چه چیزهایی موافق!
ناشناس
| Canada |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
سروش عزیز خوب چه اشکالی داره هم در مورد غرامت ها بنویسید و هم در مورد بحرین. ضمنا کسی جلوی شما رو نگرفته اگه می تونین بحرین رو پس بگیرید. اگه هم نمی تونین پس لطفا ساکت.
روزبه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
هم در مورد غرامت هم در مورد بحریت هم در مورد هولوکاست واقعی ایرانیا که 8 میلیون نفر از گرسنگی تلف شدن هم غرامت هواپیمای مسافربری مصدومان شیمیایی و...
دوشنبه ۱۳ ابان
تاساعت ۱۱:۳۰ شاخص کل بورس بیش از۳۰۰۰ واحدسقوط کرده و باوجودهمه تلاشها برای ممانعت از بازگشت شاخص به کانال ۲۰۰ هزار واحد بزودی این اتفاق خواهدافتاد . شاخص کل تاچندهفته پیش تامرز ۳۳۰ هزارواحدهم رشدکرد ( رشدش دادند!) ولی دوران رشد بی دلیل و رکورد زنی های روزانه ۹-۱۰ هزارواحدی دیگربسررسید وازحالابه بعدبایدمنتظر سقوط های چندهزارواحدی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
دلارم گرون شد حالا برید شعار بدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
چند مدت بود خبری ازت نبود، مردیم از غصه،
بدون مذاکره و گفتگو هم آمریکا به نتیجه ی خود می رسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
اقتدارمون رو که نمیتونه بگیره
روزبه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
به قول دکتر شریعتی خدابیامرز: غربگرایان داخلی جاده صاف کنان استعمار اند،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
نیاز داره تا اسلحه هاش رو به عربها قالب کنه ،وگرنه اونم تو یه هفته ترتیبش رو میداد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
آقاي اقتداري ميشه يه كم مشكلات و بيكاري هاي مردم را حل بفرمايييييييييييييييييييييييييد؟
مسعود رجوی زنده است یا مرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
این سئوال چیه؟مشکل ما که اون آقا نیست.مشکل ما اوضاع کشوره،که بقول رئیس جمهور تعطیله
محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
رجویی و اون یکی 40 سال عراق بودند و صدام هم رفت اما دستگیر نشدن..
هیچ موضوعی حمله به سفارت خانه کشور دیگر را توجیه نمیکند . به راحتی میتوان با قطع روابط دیپلماتیک و با تعیین ضرب العجل با کشور مورد نظر قطع رابطه کرد
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
سال 1975 در جنگ ویتنام ویت کنگ ها سایگون را اشغال و سفارت آمریکا را محاصره کردند و اجازه دادند هلیکوپتری افراد سفارت را خارج کند و درب سفارت را پلپ کردند . با وجود اصرار برخی تندرو ها سران ویت کنگ اجازه اشغال سفارت را ندادند زبرا از عواقب و پیامد های آن اطلاع داشتند .پیامد هایی که بعدها گریبان ما را گرفت
جينگيلي فينگيلي امريكا !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
این برای دلخوشی شعار خوبی هست.
مذاکره باعث حل مشگلات مردم میشود مسئولین رو نمیدونم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
مذاکره برای مسئولین مشکلات زیادی به بار میآورد.
مرشد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
بخاطر همینه که دیگه کسی سلاح تولید نمی کنند. فقط متمرکز شدن روی مذاکره بعدش متمرکز میشن روی نتیجه مذاکره بعد روی نتیجه مذاکره مذاکره می کنند و روی چگونگی اجرا هم مذاکره می کنند. فهمیدم.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
مذاکره کنندگان برجام همه شون ترفیع گرفتن و ارتقاء شغلی، شدن سفیر و ... مردم رو نمی دونم.
ناشناس
| France |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
تسخیر کننده های سفارتم همه ترفیع گرفتن سفیر و وزیر و رئیس شدن اما مردم رو نمیدونم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
اگر مداکره کنیم و اشتی کنیم و دشمن نباشد
نمی شود که آنوقت دشمن نداشته باشیم !؟
بعد آنوقت نتیجه ناتوانی و ناکارآمدی مدیران نالایق را به مردم چطور توجیح کنیم !؟
روزبه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
امریکا مشکلاتش رو با مذاکره تا حالا حل نکرده ، اعتمادی به آمریکا نیست،کارش رسیده به دزدی بین المللی
در تمام کشورهای دنیا پایان جنگ و یک اتفاق ناخوشایند را جشن می گیرند، اما در کشور ایران برعکس عمل می کنند شروع آن را جشن میگیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
اینقد بدم میاد از قرتی بازی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
شروع دفاع مشروع اتفاقا جشن گرفتن هم داره،
امیدوارم مسیح و بخصوص رجوی خاین هرچه زودتر مجازات شوند
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
توی همین کشور خودمون آدمهای زیادی داریم که خیانتهای بزرگتر کردند و دارند راست راست میچرخند
سلطنت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
ایشالا این دو آشغال طعمه جمهوری اسلامی بشوند
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
منظورت از مسیح خانم معصومه علی نژاده ؟
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
اول برو بگیرشان !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
حالت خوبه؟
روزبه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
جالبه مسیح علینِژاد اعتراضی به حجاب رجوی نکرده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
اول خیانتکارای داخلی را مجازات کنید چون دم دست هستند مثل همینهایی که ذرت الوده وارد کردند وبیشرفهایی که مجوزش را صادر کردندوکسایی که خبر دارند وداشتند ولی لالمونی گرفتند
چقد مردم مخالفن با امریکا خوبه یه رفراندومم بزاریم که مخالفت مردم مشت محکمی بشه بر دهان امریکا نه؟ خوب نی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
خیلی خوبه من نمیدونمچرا مسئولین یک همه پرسی عمومی برگزار نمیکنن تا ملت با مشت های گره کرده به آمریکا و سایرن نشون بدن که چقدر با آمریکا دشمن هستند و جواب کسایی که میگن مردم دوست دارند که با آمریکا رابطه داشته باشند را برای همیشه بدهند
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
خوب واس ما, یا واس اونا(مسئولین)؟
ناشناس
| Canada |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
دقیقا. نکته مهم هم همینجاست. خود مسئولین هم می دونن که بالای 90 درصد مردم ایران دوست دارن سر به تن امریکا و اسرائیل و عربستان و ... نباشه و اگه یه همه پرسی باشه که 99 درصد رای می دن. اما مسئولین نگرانند که اون یه درصد که موافق مذاکره و رابطه با امریکا هستن، یه وقت کارشکنی کنن و ...
روزبه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
اینایی که میان هم مردم هستن، اونایی هم که نمیان مردم هستن، شما نگران نباش به شماها که باشه همه چیز رو باید رفراندوم برگزار کرد براش، هم افراطی زیادداریم هم مفرطی، همه چیز رو لوس نکنیم
اقتصاد آمریکا رو به اوفول است و بزودی
نابود میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
عجب !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
همين امروز با مراسمي كه برگزار شد اقتصاد امريكا هم نابود شد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
دوزار بده اش ، توی همین خیال باش
روزبه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
2023
دوره غرب تمام شد الان کدومشون گوشی تولید میکنند هیچ کدوم صنعت قدیمی به شرق حاکم بر علم هست کره چین ژآپن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
البته بعنوان کارگران ارزان امریکا دارند کارگری میکنند
و شما خبر نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
الان همه چي رو ما توليد مي كنيم . شرق هم كاره اي نيست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
چین و ژاپن به تو چه > پرایدتو بچسب 51میلیون
اون فردی که عروسک ترامپ را به سر گذاشته،عجب دستهای جالبی داره،معلومه اصلا کار نکرده،بسیار پوست لطیفی داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
اصولاً اونايي كه اومدن مراسم كار نمي كنند فقط تو اين جور جا ها پيداشون ميشه
تمام مشکلات حل شد
خوب حالا نتیجه چیه؟ مشکلات اقتصادی مملکت و مردم حل میشه،؟ به رشد تولید و تجارت و در امد سرانه کشور کمک میکنه؟
از یکطرف آقایون بچه هاشون تو بغل غربند و گرین کارت انجا را دارند از طرف دیگر بقیه ام دنبال انجام مراسم هایی هستند که از پدراشون به ارث رسیده برای کسب درآمد مالی ! واقعا ما کجاییم .ذرت آلوده .خون آلوده ب.رنج ارسنیک دار . و ....
راه گشايش امور كشور از مسكو ميگذرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
فوبیای شوروی تموم شده دادش، بهتره از خواب بیدار شین
آتش زدن پرچم کار بسیار ناپسندی است تصور کنید همین کار هر سال امریکائیها با رچم ایران بکنند چه حس و حالی به ما دست خواهد داد.
پاسخ ها
روزبه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
شما نگران نباش ، جواب یه قطره خون مسافرای هواپیمای غیرنامی ما که گاوچرونا هدف قرار دادن نیست
کاش یک روز ملی هم اعلام بشه برای براعت از اختلاسگران قهار وطنی و ژنهای برتر و تصاویر آنها هم به زیر کشید شود با حظور همه اقشار ملت انشااله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
برائت
ما با برجام از اساس مخالفیم اما امریکا باید در اسرع وقت به ان بازگردد وبرجام احیا شود. کمترین اتهام کسانی که برجام را اوردند ساده دلی ست ولی هم ایشان باید با جدیت دنبال کار برجام باشند و مباد کار را رها کنند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
اسرع وقت رو خوب اومدی
الان كه رو پرچم امريكا واكس زديم ديگه كاملاً نابودش كرديم !!!
ای کاش شرط حضور در راهپیماییهای اینچنینی این بود که شرکت کننده تعهد می داد تا ابد به غرب و بخصوص آمریکا سفر نکند و این اسامی به کشورهای غربی هم داده می شد تا از صدور ویزا برای اینها خودداری کنند.
سلام.نمی دانم چرا عده ای وقتی گفته می شود به داخل اتکاء کنیم روی پای خودمان بایستیم ،وابستگی با خارج را کم کنیم و چشم به خارج نداشته باشیم ،شروع می کنند به فریاد که اینها می خواهند ما را از دنیا فاصله بیاندازند و کشور را نابود کنند بجای اینکه کمک کنند با منابع داخلی و توان داخلی نیازها برآورده گردد و اقعا با این همه منابع داخلی و جوانان مستعد دست نیاز به بیگانگان حماقت است ،هیچ کس نگفته با کشورها ارتباط نداشته باشیم ولی وقتی ما در داخل قدرتمند باشیم گفتمان فرق خواهد داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
عزیز دل شتر سواری دولا دولا نمیشه، تهیه مصالح ساختمانهای لاکچری و اتوموبیلهای چندین میلیاردی در داخل کشور امکان پذیر نیست، جوانان داخل کشور به کدام آینده ای دلخوش کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
یکم فکر کن بعد حرف بزن. بزرگترین اتکا به صنعت داخل ایران خودرو و سایپا هست که بعلت عدم وجود قطعه خوابیده . 40ساله که هیچ صنعتی نداریم با یه سرچ ساده در مورد فولاد و چیزای دیگه خواهی فهمید. بهترین صنعت ما صادرات زالو به کاناداس بفهم
در مورد غرامت ها هم بنویسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
غرامت از عراق هم بگویند
شما تو عکس مسئولی میبینید؟
حسین شریعت مداری، احمد توکلی و قالیباف جزو مسئولین فعلی هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
تو صف برای ورود مجدد به قدرت هستند
ما اقازاده هاي مقيم امريكا و كانادا هم حمايت و پشتيباني خود را از شعارهاي دشمن ستيز مردم داخل ايران اعلام و در اين راستا ١٢ ثانيه سكوت مي كنيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
دستتون درد نكنه :))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
مخصوصا کسانی که از دیوار سفارت بالا رفتند و فرزندانشان مقیم امریکا هستند
بهترین روش ممکن که میشه از این همه خسارات جلو گیری کرد اینه که زمان برگرده به عقیب و اشتباهات گذشته تکرار نشه.
اگر فروپاشی شوروی سودی به حال ما داشت قطعا فروپاشی آمریکا هم خواهد داشت
مردم باید سرگرم باشند این یک اصل اساسی در سیاست است و مختص ایران هم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
و تولید چندین دشمن تا مردم را مشغول کنیم
و ناتوانی هایمان را گردن دشمنان متعدد فرضی و خیالی بگذاریم
مردم ایران خواهان برقراری ارتباط موثر با امریکا هستند

هستند + نیستند -

اینم یک نظر سنجی جالب خخخ
البته اگه تابناک سانسورش نکنه خخخ
توهين به پرچم هر كشوري كه نشان دهنده غرور ملي ان كشور است عملي منفور و محكوم است ، اگر در امريكا پرچم ما را به اتش بكشند و مسيولين ما را به اين شكل تحقير نمايند واكنش ما چيست ؟ اين شيوه انسانيت و مسلماني نيست . تا كي هتاكي ! ايا اين عده قليل نماينده و چهره واقعي كل مردم ايرانند ؟
هرچه فشار جهانی بالاخص آمریکا بالا میره
1- فشار و پریشانحالی مردم این سرزمین (یعنی امثال من) تصاعدی و کمرشکن تر حس میشه و متقابلا شرایط کشور نیز پریشانتر و فساد گسترده تر و بی تفاوتی عظیم تر و ناامیدی نگران کننده تر میشه ...
2- نمایش ها گرم تر و مجلل تر برگزار میشه و خلاقیت های بیشتری در این زمینه بروز می یابد
3 - نور امیدی تابیده میشه در دل اهل جنگ داخلی و جنگ طلب های آمریکایی کابوی آمریکایی و دلآکندگان از نفرت (چه میهنی چه غیر میهنی )و کمپانی های اسلحه سازی و دلال های شاغل در این رشته
4- بازار سخنرانی ها تیکه پرانی های شعلور ساز جنگ داغتر میشه
5 - عزم قومیتهای داخلی که معادلی خارج مرزها و همسایگیمان دارند بر رهایی از این شرایط مشقت آمیز جزم تر میشه ....
هنر این هست که به جای بچه بازی وکارهای نسنجیده مثل پرچم وادمک اتش زدن (که اگر همین کار اشتباه در مورد پرچم وادمک مسئولین خودمان در یک کشوری انجام بگیرد بسیار ناراحت کننده خواهد بود )کاری کنید که با پنبه سرشان را ببرید واز جایی بزنید که نفهمند از گجا خوردند..........حرف زدن کردن الکی را همه بلدند واخر سر کسی محکوم خواهد شد که تهدید کرده حتی اگر کاری نکند وبی گناه باشد ........کمی سیاست داشته باشید وباعث بی احترامی به پرچم وکشورمان نشوید ........
راستی سقائیان شهردار قم که شش فرزندش در غرب مشغول تبلیغ برای نظامند نیز در راهپیمایی 13 آبان حضور داشت؟
جرئت آتش زدن آدمک ترامپ رو نداشتین.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار