بازدید 3980
عضو هیئت رئیسه مجلس:

مجمع سکوت خود در قبال لوایح CFT و پالرمو را بشکند

عضو هئیت رئیسه مجلس گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام بایستی به سکوت خود در قبال لوایح سی اف تی و پالرمو پایان دهد و اگر هم با این لوایح مخالفت کرد بایستی کل عواقب آن را بپذیرد.
کد خبر: ۹۳۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷ 03 November 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از خانه ملت، بهروز نعمتی به وضعیت بلا تکلیف لوایح سی اف تی و پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و گفت: بالاخره در مباحث سی اف تی و پالرمو مجلس شورای اسلامی آن‌ها را به تصویب رسانده و این لوایح به شورای نگهبان ارجاع داده شده‌اند که شورای نگهبان هم نظر مخالفی در این رابطه دارند.

اگر مجمع، نظر شورای نگهبان را بپذیرد باید پاسخگوی اتفاقات بعدی اقتصاد کشور باشد

وی به پذیرش عواقب تایید یا عدم تایید لوایح سی اف تی و پالرمو از سوی مجمع اشاره و تصریح کرد: شأن مجمع تشخیص مصلحت نظام شأن داوری است؛ بنابراین یا بایستی نظر مجلس را بپذیرد یا اینکه نظر شورای نگهبان را مورد قبول خود قرار دهد و این هم شفاف است.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در ادامه افزود: بالاخره اگر نظر شورای نگهبان را بپذیرد باید پاسخگوی اتفاقات بعدی اقتصاد کشور باشد، اگر هم بخواهد که نظر شورای نگهبان را تایید نکند که طبیعی است که یک‌سری افراد تندرو نظیر افرادی که در مقابل مجلس خیمه زده بودند، نگران ناراحت می‌شوند؛ بنابراین بایستی وضعیت این لوایح را تعیین و تکلیف کند و مسئولیت و عواقب آن را هم پذیرا باشد.

کشور‌های دوست هم نمی‌توانند با ایران مراوده بانکی انجام دهند

نعمتی تاکید کرد: حتی امروز برخی از کشور‌های دوست ما هم وقتی که می‌خواهند، مراوده بانکی انجام دهند به ما اعلام می‌کنند که ما نمی‌توانیم از راه و مسیر دیگری پول را به کشورمان منتقل کنند؛ بنابراین بایستی چه کاری انجام دهیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام بایستی به سکوت خود در قبال لوایح سی اف تی و پالرمو پایان دهد و اگر هم با این لوایح مخالفت کرد بایستی کل عواقب آن را بپذیرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر