بازدید 5085
یک عضو ارشد حزب مؤتلفه در گفت‌وگو با «تابناک»؛

کارشکنی برخی دوستان نتیجه ای جز شکست اصولگرایان نخواهد داشت/ مؤتلفه بنایی برای حضور مستقل در انتخابات مجلس ندارد/ با سایر اصولگرایان ائتلاف خواهیم کرد/ مجلس دهم کارنامه قابل قبولی ندارد

پس از اعلام رسمی این مسأله، حجت الاسلام سقای بی ریا از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگویی با «تابناک» اعلام کرد، این جبهه آماده همکاری با اصولگرایان برای رسیدن به ائتلاف است؛ اما هنوز در هیچ یک از جلسات این شورا حاضر نشده است. برخی دیگر از اصولگرایان هم البته اعلام کردند که تحت لوای شورای ائتلاف، حاضر به همکاری هستند.
کد خبر: ۹۳۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ 02 November 2019

اصولگرایان سازوکار انتخاباتی خود را برای انتخابات مجلس یازدهم قطعی کرده اند و قرار است، به نام «شورای ائتلاف» به ریاست «غلامعلی حدادعادل» رئیس مجلس هفتم و تحت نظارت «جامعه روحانیت مبارز» فعالیت های انتخاباتی شان را نظیر چگونگی انجام اقدامات، برنامه ها، انتخاب چهره های شایسته و بستن لیست های نهایی جهت شرکت در انتخابات پیش ببرند.

به گزارش «تابناک»؛ پس از اعلام فعالیت رسمی شورای ائتلاف اصولگرایان عنوان شد که اکثریت احزاب و گروه های این جریان نظیر جریان قالیباف، سنتی ها، جبهه پایداری و سایر گروه هایی که با آرم و مارک اصولگرایی هم فعالیت زیر نظر این شورا برای رسیدن به ائتلاف نهایی اصولگرایان به منظور حضور هرچه بهتر در انتخابات مجلس در اسفند ماه را پذیرفته اند.

پس از اعلام رسمی این مسأله، حجت الاسلام سقای بی ریا از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگویی با «تابناک» اعلام کرد، این جبهه آماده همکاری با اصولگرایان برای رسیدن به ائتلاف است؛ اما هنوز در هیچ یک از جلسات این شورا حاضر نشده است. برخی دیگر از اصولگرایان هم البته اعلام کردند که تحت لوای شورای ائتلاف، حاضر به همکاری هستند.

حالا عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه در گفت‌وگو با خبرنگار «تابناک» گفت: این حزب در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی، بنایی برای حضور مستقل در جریان انتخابات ندارد.

«حمیدرضا ترقی» درباره نحوه حضور حزب مؤتلفه در انتخابات مجلس اظهار کرد: با توجه به اینکه حزب مؤتلفه، جزو شورای هماهنگی اصولگرایان است، ‌قرار است بر اساس نظر این شورا در انتخابات مجلس حضور داشته باشد.

وی افزود: ما در مقطع فعلی و با توجه به تصمیماتی که در جلسات حزب و البته شورای هماهنگی اصولگرایان گرفته شده، هیچ بنایی برای ورود مستقل به انتخابات مجلس نداریم.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: وضعیت این روزهای جریانات سیاسی به خصوص دوستان ما در مجموعه اصولگرایی اقتضا می‌کند تا اصولگرایان در قالب یک لیست مشترک در انتخابات مجلس به ویژه در تهران و سایر کلانشهرها وارد عمل شوند.

ترقی خاطرنشان کرد: کارشکنی و ساختارشکنی برخی از دوستان در مجموعه اصولگرایی در نرسیدن به وحدت در اصولگرایان نه تنها موجبات شکست ما در انتخابات را فراهم می‌کند بلکه سبب کاهش اعتماد مردم به مجموعه اصولگرایی می‌شود.

وی تأکید کرد: اینکه یک یا چند جریان با بیان موضوعاتی چون عدم رعایت شاخص‌ها در بین جریانات و احزاب اصولگرا، خود را معیار حق و عدالت می‌دانند، روندی معقول نیست؛ از این روی، ما امیدواریم این دوستان با رعایت منافع و راهبردهای اصولگرایی در راستای ورود به انتخابات و در کنار آن رسیدن به وحدت اقدام کنند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه گفت: امیدوارم با توجه به رویکردهای بزرگان اصولگرایی در شورای هماهنگی و درایت احزاب و تشکل‌های اصولگرا، بستر مناسبی در جهت کسب نتیجه رضایت‌بخش برای این طیف سیاسی در چهارچوب انتخابات مجلس فراهم شود تا شاهد تحقق مطالبات بحق مردم در مجلس آینده باشیم، چون مجلس دهم بدون شک رویکرد و کارنامه درخشانی نداشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۹
خیالت راحت. اصلاح طلبان با این اقدامات دولت رای نخواهند آورد. اقداماتی مثل مخالفت با تعطیلی پنجشنبه ها یا ادامه یافتن مباحث چپاول بیت المال و....
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
اصولگراها خیلی وقته که بازنده اند ولی بروی خود نمی آورند و باابزاری که در انحصار خود دارند با زور ادامه می دهند.
کدوم نهاد کارنامه قابل قبول داره که مجلس داشته باشه
دست مرا براى بيعت مى‏گشوديد و من مى‏بستم، شما آن را به سوى خود مى‏كشيديد و من آن را مى‏گرفتم!سپس چونان شتران تشنه كه به طرف آبشخور هجوم مى‏آورند بر من هجوم آورديد، تا آن كه بند كفشم پاره شد، و عبا از دوشم افتاد، و افراد ناتوان پايمال گرديدند. آنچنان مردم در بيعت با من خشنود بودند كه خردسالان شادمان، و پيران براى بيعت كردن، لرزان به راه افتادند، و بيماران بر دوش خويشان سوار، و دختران، جوان بى نقاب به صحنه آمدند. نهج البلاغة / ترجمه دشتى ؛ ص465
آقایون سیاسیون جناحین چپ وراست وتشنگان مقام وقدرت ومنصب و...مگر شما ها پیرو مولا علی ع نیستید؟ چرا این همه دنبال مسولیت ومقام وقدرت می دوید هزینه می کنید ومی جنگید وبرهم خرده می گیرید وتهمت می زنید وپول خرج می کنید و..؟تنها تصور اینکه یک ریال بیت المال یا یک قطره خون کسی یا آبروی فردی برعهده انسانی بیفتد مو به تن آدمی باید سیخ شود اگر به قیامت ایمان داشته باشد. شما ها اگر خوبید بنشینید تا مردم بیایند دم خانه یتان یا دفاترتان یا برج هایتان یا ..التماستان کنند بیایید بعد مثل مولا دستتان را از دستشان بکشید .
اصولگرا، اصلاح طلب،مؤطلفه، امیدوووووهیچ امیدی به شماها نداریم و مطمعنادرانتخابات هم رآی به هیچ کدام ازمعرف های شما نمی دهیم چون درانتخابات شرکت نخواهیم کرد....قطعا این مجلسی که درآینده تشکیل خواهدشد نمایندگان فرمایشی درآن حضورپیدا خواهندکرد.....
برخی گروهکچه ها آدمی را به یاد مورچه و کله پاچه می اندازند!
ﻛﺪاﻡ ﻣﺠﻠﺲ ﻛﺎﺭﻧﺎﻣﻪ ﻗﺎﺑﻞ ﻗﺒﻮﻟﻲ ﺩاﺷﺘﻪ ﻛﻪ ﻣﺠﻠﺲ ﺩﻫﻢ ﻧﺪاﺷﺘﻪ?!!
ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻧﺸﺴﺘﻦ ﺑﺮ ﺳﺮ ﺳﻔﺮﻩ ﻫﺴﺘﻨﺪ!
آقایان این همه اصولگرا و اصلاح طلب نکنید. باور کنیدبیشتر مردم ایران فهمیده اند که شما همگی سر و ته یک کرباس هستید
هر مجلسي كه در جهت منافع مردم حركت نكند كارنامه ردي مي گيرد .
باید کلمه اصولگرا را از سیاست کنار بگذاریم چون واقعا کلمه ای مناسبی نیست و آبرو بر است / اگر قدرت را از اصولگرایان بگیرند وپس از مدتی هنوز برخی اصولگرا باشند خب آنوقت اصولگرایی واقعیست ، اصولگرایی امروز بواسطه نان چرپ وچیلی این صنف است والا فلا / اصولگرا که دروغ نمیگوید ! اصولگرا که نباید اختلاس کند ! اصولگرا که از رهبری معظم جلوتر نمیرود ! ووو
بنظرم اصولگراها اگه خودشون خرابکاری نکنن مجلس رو راحت میبرند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
با کدام نیرو!؟
انحلال رسمی موتلفه را اعلام کنید موتلفه حتی بک نفر در کل ایران طرفدار ندارد
کدام مجلس تاحال کارامدبودبگو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
مجلس اول و ششم
آنها را هم نگذاشتند تا کار کنند
به نطرم اصولگرایان این نماینده ای که دلار و پول نقد در خانه مخفی کرده بود را هم به عنوان سر لیست انتخاب کنند بد نیست .......... نیتش خیر بوده می خواسته مستضعفین از ثروتش مطلع نشند و آه بکشند
خیالتون راحت از اونجا که این کشور فامیلی داره اداره میشه برید با خانواده هاتون رای بدید مردم دیگه کاری ندارند
حضور حد اقلی مردم را ذر این دوره از انتخابات خواهید دید
شما که کار نامه تان طلایی و مشعشع است همه شما باید بروید کنار
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل