بازدید 4236

کشته‌شدن شرور مسلح در سیستان و بلوچستان

فرماندار ایرانشهر گفت: یک شرور مسلح و سابقه‌دار این شهرستان با تلاش نیرو‌های انتظامی به هلاکت رسید.
کد خبر: ۹۳۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶ 31 October 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، ابوذر کوثری با بیان اینکه یک شرور مسلح و سابقه‌دار این شهرستان با تلاش نیرو‌های انتظامی به هلاکت رسید، اظهار داشت: این فرد شرور تحت تعقیب بوده و سابقه سرقت‌های مسلحانه، گروگانگیری و حمل مواد مخدر در پرونده خود دارد.

فرماندار ایرانشهر افزود: با افراد شرور هیچ مماشاتی نخواهیم داشت و این اقدامات به طور مستمر ادامه خواهد داشت. ما از کشته شدن هیچ انسانی خوشحال نمی‌شویم و در اقدامات حذفی، معمولا تعارض اخلاقی بین حذف یک انسان شرور مسلح و امنیت عمومی پیش می‌آید که در این موارد مسئولان امنیتی شهرستان طبعا حسب وظایف ذاتی نمی‌توانند از کنار اقدامات مسلحانه به سادگی عبور کنند.

وی بیان کرد: خط قرمز متولیان امنیت، حفظ امنیت عمومی شهر و ترجیح آن بر فرد شرور مسلح است. سارقان مسلح یا دست از شرارت و سرقت بردارند و یا عرصه بر آنان چنان تنگ شده که هر گونه آسایش و آرامشی از آنان سلب خواهد شد.

کوثری از مردم خواست تا در شناسایی و معرفی اشرار با ماموران انتظامی همکاری داشته باشند و گفت: ضروری است همگان بدانند رافت اسلامی در مورد افرادی که سلاح‌های خود را تحویل مقامات انتظامی و قضایی بدهند، رعایت خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر