بازدید 3690

شهرداری تهران: برای عذرخواهی از مردم باکی نداریم

کد خبر: ۹۳۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸ 31 October 2019

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری پایتخت در واکنش به انتقاد مدیرعامل آب منطقه ای تهران در خصوص عذرخواهی شهردار از شهروندان برای آب گرفتگی های اخیر معابر شهر، توئیت کرد: هیچ باکی نداریم که خاضعانه هر روز از مردم، با وجود فعالیت های شبانه روزی عذرخواهی کنیم.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، غلامحسین محمدی شامگاه چهارشنبه در توئیتر نوشت: همانطور که پیش از این تاکید شد شهرداری ضمن آماده باش کامل نیروهای خود از روز جمعه انجام لایروبی کانال ها و مسیل ها و اقدامات عمرانی و ترافیکی لازم را از چندین ماه پیش در دستور قرار داده بود و برای شرایط پاییز و زمستان آمادگی کامل دارد.

وی ادامه داد: شدت بارندگی ها و انباشت روزانه زباله در کانال ها در آبگرفتگی ها موثرند که باید به آن توجه کرد.

محمدی اضافه کرد: با این وجود هیچ باکی نداریم خاضعانه هر روز از مردم با وجود فعالیت های شبانه روزی به خاطر چنین اشکالاتی عذرخواهی کنیم.

رئیس مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران در انتهای توئیت خود آورده است: وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم که در طریقت ما کافریست رنجیدن.

به گزارش ایرنا، سیدحسن رضوی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای روز چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان تهران که معاون خدمات شهری شهرداری تهران نیز حضور داشت گفت: وزیر کشور در جلسه ای که نه شهردار تهران و نه هیچ یک از معاونانشان حضور نداشتند، اعلام کرد که در خصوص فرونشست و بحث مرتبط با سیلاب وزارت نیرو آماده است یک همکاری توامان با برنامه با شهرداری انجام دهد.

وی یادآورشد: مدیریت فرونشست را به شکل اجتناب ناپذیر باید انجام دهیم، اگرچه با شهرداری تهران بر سر این موضوع اختلاف نظر داریم که باید مرتفع شود.

رضوی خاطرنشان کرد: در جلسات مدیران شهرداری غایب هستند و خود شهردار یا معاونان نیستند، آیا کلاس خود را بالاتر می دانند؟ جلسات در سطح کارشناسی شکل می گیرد اما در سطح مدیریتی نیست؛ چیزی از آقای شهردار کم نمی شود که با مدیرعامل آب منطقه ای به تفاهمی برسد و از مردم هم معذرت خواهی نکند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۰
عذرخواهی شما چه دردی رو دوا میکنه....
مرحوم بابا پنجعلی گفت و چه نیکو گفت و در سفت که:
"الکی میگه"
آقای غلامحسین محمدی:
باکی ندارید، ولی فقط عذر خواستن تنها از سوی شما کافی است و دردی را دوا می کند؟
این روش قدیمی و نخ نما شده است.
دو صد گفته چون نیم کردار نیست
بجای عذر خواهی خشک و خالی و گرفتن پول بابت هرچیزی به هر عنوانی از مردم مثل مرد کار کن تا مردم بایه باران این همه سختی نکشند عذرخواهی تو به چه درد مردم میخورد که باکی داشته باشی یا نه اون عذر خواهی برا یه درصد مشکل و عدم انجام کار نه برا 99 درصدر بیخیالی وانجام ندادن به حداقل وظایف
با عذرخواهي هيچ مشكلي حل نميشود و خسارات مردم هم جبران نميشود.....
كسي عذر ميخواهد كه قصد جبران و عدم تكرار را داشته باشد نه آنكه مردم را در نهايت مقصر جلوه دهد.....
جناب شهردار چند نمونه (مشت نمونه خروار) جنوب پل ملاصدرا اصلا كانال دارد كه با آشغال پر شود ؟ اتوبان همت قبل از ايران مال چطور؟ دوربرگردان روي تونل توحيد چي؟ و هزاران هزار مورد ديگر....
چرا بايد كانال يك خيابان انتهاش به جوي آب منتهي گردد ؟ چرا شيب عرضي خيابانها ندارند و باز هزاران هزار نقص طراحي و اجرائي .....
بايد در مورد "چگونه شهرداران تهران كه اتفاقا دكتري ترافيك و شهرسازي دارند، اما اصول مهندسي را در هيچ موردي رعايت نميكنند را در گينس به ثبت رساند"
تعدیل گسترده نیروها و هزینه های مازاد در شهرداری تهران، جلوگیری از رانتخواری و وجود امضاهای طلایی، قانونمند نمودن ساخت و ساز، مبارزه با فساد اداری در شهرداری، رعایت وسواس و استفاده از تخصص و اولویت بندی در هزینه کردن اموال مردم تهران، ارایه گزارش املاک نجومی و بازپس گیری املاکی که به ناحق در تصرف افراد وابسته به سیاسیون هستند و ...! شما حداقل یکی از این کارها را درست و دقیق انجام بدهید. ما مردم نیازی به عذرخواهی شما نداریم.
عذر خواهی موقعی است که به طرف مقابل ضرر و زیان نرسانی .صرف عذر خواستن هنر نمیباشد هر چند مدتی است چپ و راست کار غیر اصولی انجام میشود و عذر خواهی میکنند لطف کنید چال و چوله ها را مرمت کنید ، راههای فاضلاب را قبل از شروع فصل پاییر لایروبی نمایید ، علائم هشدار دهنده برای موارد ضروری استفاده نمایید. تا مجبور به عذرخواهی نشوید
جمع كنيد بساط رو عذرخواهي چي بدر مردم مي خورد لايروبي و چوب هاي پر از اب باره باره ديدم كه كارگر هاي شهداري اگر خداي نكرده خيابان هارو جاروي مي كنند داخل جوب ها هدايت مي كنند اشغال ها رو و اين كار يك نوع عادت شده و تمام جوب ها پر از لج شده و سال ها تميز نكرده و مثل روز هاي باران اب داخل خيابان ها ميرود و اين هست قصه پر غصه ...............
شما برای خدمت کردن به مردم باکی نداشته باش...عذرخواهی یک کلمه بسیار ساده است،که خیلی وقته ارزش معنوی خودش را از دست داده....امروز یا باید خدمت کرد یا استعفا داد تا مدیر با کفایت زمام امور را به دست بگیره....پس شوی تبلیغاتی راه نیاندازید.
نفرمایید ما از شما عذرخواهی میکنیم که باعث زحمتیم...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر