بازدید 14195
هزار و هشتصد و هفدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

طلایی: ۸۰ درصد نمایندگان فعلی رأی نمی‌آورند/ماجرای جلسات مخفی دولت برای انتخابات/توصیه حسین شریعتمداری به حشدالشعبی/نگرانی نماینده تهران از تکرار پلاسکویی دیگر

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: خواسته مردم از اصلاح‌طلبان و اصولگرایان از زبان کولیوند/حسن عباسی آزاد شد /حادثه در کارتینگ آزادی، باعث تعطیلی این مجموعه شد! و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶ 31 October 2019

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

توصیه اینستاگرامی پسر آیت‌الله جنتی درباره منشور کوروش

علی جنتی به مناسبت روز کوروش نوشت: منشور کوروش نخستین سند افتخارآمیز و غرورآفرین حقوق بشر درجهان است اجازه ندهیم سلطنت طلبان و ملی گرایان و یهودیان آزادشده بابل او را مصادره کنند. علی جنتی وزیر اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت هشتم آبان روز کوروش با انتشار عکسی از پاسارگاد و مقبره کوروش در صفحه اینستاگرامش نوشت: «فرهنگ و تمدن ایران باستان از کهن‌ترین تمدن‌های جهان است که شخصیت برجسته‌ای همچون کوروش کبیر را در دامان خود پرورانده است. منشور کوروش نخستین سند افتخار آمیز و غرورآفرین حقوق بشر در جهان است. این افتخار به نام ایران ثبت شده است. او را گرامی بداریم و به یاد داشته باشیم که کوروش متعلق به همه ایرانیان است و اجازه ندهیم سلطنت طلبان و ملی گرایان و یهودیان آزادشده بابل او را مصادره کنند.»

اسماعیل بخشی آزاد شد

اسماعیل بخشی، نماینده کارگران هفت تپه پس از نزدیک به یک سال حبس با سپردن وثیقه از زندان آزاد شد

نگرانی نماینده تهران از تکرار پلاسکویی دیگر

فاطمه ذوالقدر نماینده تهران با حضور در سازمان نقشه‌برداری کشور از نزدیک در جریان مطالعات و گزارش های این سازمان در زمینه فرونشست قرار گرفت و با تأکید بر فاجعه‌آمیز بودن این پدیده گفت: نباید بگذاریم فاجعه دیگری مثل پلاسکو رخ دهد و بعد به فکر چاره‌اندیشی برای آن باشیم. وی با ابراز نگرانی از حفاری‌های متعدد مترو با توجه به نرخ فرونشست در تهران، اظهار امیدواری کرد که کمیسیون عمران مجلس، بیش از پیش به این موضوع توجه نشان دهد و کمیته‌ای که در اینباره تشکیل داده را فعال کند.

حادثه در کارتینگ آزادی باعث تعطیلی این مجموعه شد!

سه‌شنبه‌شب حادثه رانندگی ناگوار در کارتینگ مجموعه آزادی سبب تعطیلی سریع این مجموعه شد. در این حادثه سه خودرو کارتینگ که رانندگان آن نوجوان بودند با یکدیگر به شدت برخورد کردند. در این اتفاق دو دختر نوجوان که راننده خودرو‌ها بودند زخمی شدند و اکنون حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است. /باشگاه خبرنگاران

حسن عباسی آزاد شد

حساب توییتری منتسب به حسن عباسی از آزادی وی از زندان اوین خبر داد.

توصیه حسین شریعتمداری به حشدالشعبی

«حسین شریعتمداری» در یادداشتی نوشت: امروزه تمامی اسناد و شواهد موجود به وضوح حکایت از آن دارند که فتنه اخیر در عراق از سوی سفارتخانه‌های آمریکا و عربستان مدیریت می‌شود بنابراین بدون کمترین تردیدی می‌توان نتیجه گرفت، تسخیر این دو کانون فساد و فتنه، اولین و ضروری‌ترین گام برای مقابله با ناآرامی‌های اخیر عراق است و از توده‌های عظیم جوانان مؤمن و انقلابی عراق که سپاه حماسه‌آفرین حشد‌الشعبی یکی از نماد‌های آن است، انتظار می‌رود که در انجام این مهم لحظه‌ای را هم از دست ندهند و آن بخش از مردم مظلوم عراق که با خواسته مشروع خود به میدان آمده‌اند را در میان توطئه‌گران غربی و عبری و عربی و اراذل و اوباش وحشی و خونریز داعشی و بعثی تنها نگذارند.

ماجرای جلسات مخفی دولت برای انتخابات

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: از آنجایی که رئیس‌جمهور به خوبی می‌داند که مردم دیگر اقبالی به جریان اصلاحات و اعتدال ندارند، با دوقطبی‌سازی به دنبال پیروزی آن‌ها در انتخابات است. محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با مهر با اشاره به دوقطبی‌سازی‌های جدید رئیس جمهور با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: با وجود آنکه چند ماه تا انتخابات مجلس باقی مانده است، دولتی‌ها دخالت آشکاری در روند انتخابات مجلس می‌کنند و خبر‌هایی داریم، مبنی بر اینکه آنان برای بررسی این مسأله در روز‌های تعطیل جلساتی را مخفیانه برگزار می‌کنند. وی با اشاره به دوگانه‌سازی‌های رئیس‌جمهور، افزود: البته بیان دوقطبی‌هایی، چون جنگ و صلح از سوی رئیس‌جمهور مسأله تازه‌ای نیست و وی بار‌ها چنین مباحثی را مطرح کرده و در زمان انتخابات ریاست جمهوری هم شاهد چنین ادبیاتی از سوی روحانی بودیم.

خواسته مردم از اصلاح‌طلبان و اصولگرایان از زبان کولیوند

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور گفت: مردم از طیف اصلاح‌طلب و اصولگرا اعتماد می‌خواهند. مردم می‌خواهند که (اصلاح‌طلبان و اصولگرایان) جریان‌های اصلی کشور را دنبال کنند؛ یعنی اقتصاد و معیشت و اشتغال. محمدجواد کولیوند در گفتگو با ایلنا، در پاسخ به این که از آنجایی که نام جریان سوم در زمان انتخابات بیش از پیش به گوش می‌رسد آیا امکان دارد این جریان سوم احمدی‌نژاد و نزدیکان او باشند، گفت: در کشور احزاب نداریم. احزاب داریم، اما احزابی که مسئولیت داشته باشند و در انتخابات حاضر شوند و افرادشان را معرفی کنند و مسئولیت افرادی که معرفی می‌کنند را بپذیرند و اهداف نظام را جلو ببرند، نداریم. این عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: چون حزب به این معنا در کشور ما وجود ندارد، هر طیف فکری ممکن است بتواند جریان‌سازی انجام دهد. اینکه بگوییم جریان سومی به این شکل بخواهد راه بیفتد، من قضیه را این گونه نمی‌بینم، ولی اینکه بخواهند فعالیت کنند بله. هر جریان فکری که احساس می‌کند می‌تواند در این فضا کمک کند و مردم را هرچند برای اهداف خودش پای صندوق بیاورد طبیعتا کاری انجام می‌دهند. نماینده مردم کرج اظهار داشت: در انتخابات مجلس، در انتخابات شوراها، در انتخابات ریاست جمهوری طیف‌های متعددی می‌آیند. ما الان روی کاغذ ۲۵۰ حزب داریم. این ۲۵۰ حزب وقتی انتخابات شروع می‌شود، جریان‌سازی‌های انتخاباتی را (انجام می‌دهند) دوباره می‌روند و چهار سال بعد می‌آیند.

طلایی: ۸۰ درصد نمایندگان فعلی رأی نمی‌آورند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: بالای ۸۰-۷۰ درصد نمایندگان فعلی در بین افکار عمومی جایگاهی ندارند و در انتخابات رای نخواهند آورد. مرتضی طلایی فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با مهر، درباره وحدت نیرو‌های انقلاب در انتخابات مجلس یازدهم، گفت: بنابر اخباری که دریافت کردیم و تماس‌هایی که با دوستان برقرار می‌کنیم می‌توان گفت: چشم انداز روشن و امیدوار کننده را بین نیرو‌های انقلاب شاهد هستیم، چون جریان‌های گوناگون اصولگرا حول محور ساختاری که پیش بینی شده است دست به دست هم داده و پا به عرصه انتخابات می‌گذارند به همین جهت امیدواریم ما در انتخابات پیش رو شاهد یکپارچگی بین نیرو‌های اصولگرا باشیم.

عارف کاندیدا می‌شود؟

دبیرکل جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان در واکنش به اظهارات برخی از شخصیت‌های اصلاح طلب درباره عدم حضور عارف در انتخابات مجلس گفت: این اخبار شایعه است. شهیندخت مولاوردی، دبیر شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان، گفت: نخستین همایش رابطین استانی و اعضای شورای استان‌ها با اعضای شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان فردا برگزار می‌شود. بنا به گزارش ایرنا، وی درباره استراتژی اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات دوم اسفندماه مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح طلبان هنوز به استراتژی واحدی نرسیده اند و همه این نشست‌ها و جلسات برای این است که اصلاح طلبان به جمع بندی برسند. دبیرکل جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان در واکنش به اظهارات برخی از شخصیت‌های اصلاح طلب درباره عدم حضور عارف در انتخابات مجلس گفت: این اخبار شایعه است و رسانه‌ها باید اخبار شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان را از ارگان مطبوعاتی آن جویا شوند.

انتقاد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به حضور زنان در ورزشگاه در ایام اربعین

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با امضای آیت الله یزدی از حضور بانوان در ورزشگاه‌ها انتقاد کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: متأسفانه مقارن با ایام اربعین حسینی و نمایش باشکوه ابراز ارادت جهانی به ساحت قدسی سید الشهداء (علیه‌السلام) و تجلّی هم‌گرایی اسلامی دو ملت عزیز ایران و عراق، شاهد برخی بی‌مبالاتی‌ها در کشور در قالب سوق دادن بانوان به ورزشگاه‌های آقایان بودیم؛ امری که بی‌شک در مسیر احیای دین و عمل به ارزش‌های اسلام و انقلاب نیست. امروز وظیفه اصلی مسئولان نظام اسلامی حل مشکلات اقتصادی و تأمین عزّت و سربلندی ملت ایران است. مع‌الأسف به نظرمی رسد برخی مسئولان می‌کوشند به‌جای حل مشکلات یادشده در هر فرصتی حاشیه‌سازی کرده و فضای کشور را دوقطبی کنند. جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ناصحانه متذکر می‌شود؛ اهتمام به شرع مقدس و تخطی نکردن از احکام دینی در زمره‌ی وظایف ذاتی هر مسئول در نظام جمهوری اسلامی ایران است و مسئولان باید بر حل مشکلات مردم تمرکز کنند و نباید این وظیفه، با حاشیه‌سازی‌ها نادیده گرفته شود. مسئولان باید ضمن رسیدگی به وضع نابسامان معیشت مردم، علاوه بر تعامل عزتمند با جهان، با تکیه‌بر توانمندی‌های داخلی، از ظرفیت‌های کم‌نظیر جوانان متدین و انقلابی به‌طور ویژه استفاده کنند و بکوشند مشکلات و آلام این مردم عزیز را کاهش دهند. بی‌تردید حل مشکلات در گروِ مدیریت صحیح، رعایت موازین اسلامی و قطع امید از دنیای استکبار و وابستگان آن‌هاست.

اسماعیل بخشی با وثیقه ۷۵۰ میلیون تومانی آزاد شد

فرزانه زیلابی، وکیل مدافع اسماعیل بخشی، گفت که موکلش اسماعیل بخشی با تودیع وثیقه ۷۵۰ میلیون تومانی از زندان آزاد شده است. بر اساس این گزارش، وکیل‌مدافع اسماعیل بخشی ۵ آبان‌ماه به ایسنا، گفت: موکلم امروز آزاد نمی‌شود و باید تشریفات مربوط به وثیقه‌ای که ارائه کرده، انجام شود. فرزانه زیلابی افزود: با توجه به اینکه ملک مورد وثیقه برای موکلم در دزفول واقع شده، برای انجام تشریفات مربوط به وثیقه، نیابتی به دادسرای دزفول داده شد تا کار‌های وثیقه انجام و در نهایت منجر به آزادی موکلم شود. وی گفت: در ابتدا وثیقه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی برای موکلم در نظر گرفته شده بود که با مخالفت ما و لوایحی که در خصوص تقلیل وثیقه داده شد و نیز با تصمیم قضات شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر تهران، میزان وثیقه به ۷۵۰ میلیون تومان کاهش یافت و موکلم با ارائه وثیقه ۷۵۰ میلیون تومانی آزاد می‌شود.

جنیدی: شیوه‌نامه انضباطی دانشجویان اصلاح می‌شود

لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت و در جمع خبرنگاران درخصوص تصویب شیوه‌نامه انضباطی دانشجویان اظهار داشت: ما برای تصویب این شیوه‌نامه با تشکل‌های دانشجویی صحبت کرده و نظر وزیران را اخذ می‌کنیم. اگر موردی وجود داشته باشد که مغایر با قانون اساسی یا سایر قوانین باشد یا با منشوری که رئیس‌جمهور ابلاغ کردند، باشد آن را اصلاح خواهیم کرد. وی با بیان اینکه شیوه‌نامه قبلی را اصلاح خواهیم کرد، افزود: شیوه‌نامه انضباطی در همه کار‌ها وجود دارد. به‌عنوان مثال من عضو هیأت علمی دانشگاه تهران هستم و یک قانون انتظامی در دانشگاه وجود دارد که ما باید قوانین و دستورالعمل‌ها را رعایت کنیم؛ بنابراین، برای کسی که کارمند است قانون تخلفات اداری وجود دارد که باید آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های اداری را رعایت کند. کسی که در صنفی قرار دارد مانند یک وکیل دارای مقررات انضباطی و انتظامی است. به عنوان مثال اگر شما هنگام یک کار تحقیقی که باید به استاد تحویل دهید، اگر کار فرد دیگر را کپی کنید، در واقع از لحاظ انضباطی تخلف کرده‌اید و باید رسیدگی شود.

حسن عباسی آزاد شد

حسن عباسی که مدتی قبل با شکایت وزارت اطلاعات بازداشت و روانه زندان شده بود، لحظاتی قبل آزاد شد. حسن عباسی مرداد ماه امسال با شکایت وزارت اطلاعات و رأی دادگاه به حبس محکوم شد و برای گذراندن دوران حبس روانه زندان شد. در همین ارتباط و همزمان با زندانی شدن عباسی وزارت اطلاعات اعلام کرد: متعاقب تعریضات و انتساب موارد خلاف واقع متعدد و مکرر توسط آقای عباسی به وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) این مرکز عظیم مبارزه و جهاد – علی رغم خویشتنداری این وزارتخانه و کارکنان خدوم آن در بسیاری از موارد با ابتناء به حفظ مصالح امنیت ملی – وزارت اطلاعات با استناد به یکی از تعریضات ایشان که وی در سخنرانی مدعی شده بود: نیت وزارت اطلاعات ایجاد تغییر و تحول در نظام بوده و همچنین مدعی شده بود، وزارتخانه متبوع با کانال ضد نظام در ارتباط است و این وزارتخانه نسبت به طرح شکایت نزد مرجع قضایی اقدام و پس از طی تشریفات رسیدگی بر اساس موازین قانونی، نهایتاً رأی محکومیت نامبرده در مرحله بدوی رسیدگی توسط شعبه محترم رسیدگی کننده صادر و رأی مزبور با توجه به تجدید نظر خواهی مشارالیه در مرحله تجدید نظر نیز مجدداً رسیدگی و محکومیت ایشان با حکم شعبه تجدیدنظر رسیدگی کننده قطعی شده و قاعدتاً حبس ایشان در راستای شکایت وزارت اطلاعات و اجرای حکم قطعی صادره از مقام محترم صالح قضایی، توسط مراجع ذی صلاح صورت گرفته است.

عدم شفافیت بخشی از شخصیت روحانی است

محمدجواد حق‌شناس در واکنش به حرف‌های اخیر روحانی در خصوص معرفی کسانی که کشور را تعطیل ‌کرده‌اند به «آزادی» گفت: «مادامی که مردم را واجد صلاحیت‌های لازم برای در میان گذاشتن مسائل اصلی ندانیم و آنان را به عنوان صاحبان حق، جامعه و اراده به رسمیت نشناسیم، همچنان همین اتفاقاتی که تا کنون سر ما آمده، رخ می‌دهد. باور به اینکه که مردم به عنوان صاحبان اصلی جامعه باید همه چیز را بدانند شرط توفیق یک نماینده مردم است که برای مدت محدودی مسئولیت گرفته و باید در مدت محدود مسئولیت خود، این را در دستور کار بگذار و بداند که نمی‌توان با پرده‌پوشی، کتمان و نگفتن‌ها حقوق مردم را تامین کرد. اگر لازم است مطلبی گفته نشود، نباید گفت: نه اینکه بگویند «خواهم گفت». این اصلا قشنگ و درست نیست.» عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در پاسخ به اینکه چرا روحانی تا کنون به اظهارات فعالان سیاسی مبنی بر ضرورت سخن گفتن شفاف با مردم، توجه نداشته است، گفت: «من فکر می‌کنم بخشی از آن به ساختار شخصیتی و کاری او از گذشته تا به امروز برمی‌گردد. با توجه به سوابق کاری او که معمولا در حوزه‌های امنیتی و غیرشفاف خدمت کرده است، این بخشی از شخصیت اوست و در جایگاهی که به عنوان رئیس جمهور از وی انتظار می‌رود نیز اثر منفی گذاشته است».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۸۲
حاج حسین این اسناد و مدارک چه جور به دست تو رسید؟!
پاسخ ها
آزادیخواه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
تو یه سری جاها مردم از فقر دارن نون قسطی میخرن به گوش نمیرسه ولی بقیه چیزارو میبینه
طرف رشته برا بچش میخواد مدرسه براش میسازه
اون یکی دارو میخواد شرکت دارویی میزنه
اون یکی وام میخاد بانک میزنه برا خودش
حاج حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
از طریق آدم فزایی ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
حاج حسین خود طراح اسناد و مدارکه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
این سناریویی است قدیمی به گواهی کل تاریخ که سفارت خانه های کشورهای سلطه گر همیشه مکانی بوده برای طرح های استعماری و ساختن شعبون بی مخ ها در مقابل روشن فکران و آزادی خواهان..با خواندن تاریخ شما خواهید فهمید که حاج حسین بیراه نمیگه...فقط کافی تاریخ بخونید
آقای شریعتمداری همین که مردم ایران را به این روز نشانده ای کافی نیست ایده هایت را برای خودت و خانواده ات نگهدار
پاسخ ها
خدای هست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
حاج حسین و الکسوس سوارها و موسسان دانشگاه ازاد و انهای که با سهمیه و رانت و سفارش صاحب کرسی دانشگاه وو انواع شغل های مدیریتی شدن تو این مملکت فقط خدا دوسشون داره و ما بدبخت بیچارها نه این دنیا رو داریم ونه اون دنیا رو
بخشی کارگری کهبرای احقاق خق خود و دیگر کارگران به ناحق زندانی شده بود با وثیقه آزاد شده؟!!!!!!!


شریعتمداری همان چند بار که از دیوار سفارت بالا رفتید کافی است .لطفا برای عراقی ها از این نسخه ها نپیچید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
شما کارگرها باید در دریا ریخته شوید
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
دو نفر از مدیران جوان و وابسته که کل کارخانه معظم هفت تپه را به زیر ده درصد قیمت مالک شدند
و بر روی کارخانه وام گرفتند و اقساط ان را ندادند
و هفت ماه حقوق کارگران مظلوم را هم بالا کشیدند
و به دلار تبدیل کرده و به خارج فرار کردند
را باید دستگیر می کردند و بدست عدالت می سپردند
ولی متاسفانه با کارگران بخت برگشته معترض برخورد گردیده و نمایندگانشان را به زندان انداختند
و حالا با وثیقه های چند صد میلیونی پس از یکسال حبس موقتا آزاد شدند !!؟؟
جناب شریعتمداری لطفا نظرتان چیست ؟
راي كه نميدم ولي حاضرم حسين شريعتمداري راي بياره تا اينكه عارف لااقل تكليف اون اولي با خودش و مردم معلومه
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
اگه کاندید بشه منم میرم بهش رای میدم حتی اگه بهره وری به نونوایی رو تونست بالا ببره برا من یکی حجت تمامه
در این انتخابات! شرکت نمی‌کنم و می‌گویم رای بی رای.
حسین شریعتمداری این مردمی که تو خیابانهای عراق هستن اکثرا شیعه هستن و ربطی به عربستان ندارن و بخاطر فساد مسولین به خیابان آمدن
پاسخ ها
حسین ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
خوب شد گفتی دانشمند. نمیدونسم
نباید هم رای بیاورند در همه امورات کشور مشکلات نبود قانون داریم بیایند کارنامه خود را ارائه بدهند که چقدر با سازمانها در ارتباط بوده اند و مشکلات را از نزدیک دیده اند و طرح به مجلس ارائه داده اند،خواهش می کنم جناحی رای ندهید نگاه کنیم ببینیم تخصص افراد چی هست و در کنارش تعهد که دو روز دیگر فاسد از آب در نیان
علی جنتی به مناسبت روز کوروش نوشت: منشور کوروش نخستین سند افتخار آمیز و غرور آفرین حقوق بشر درجهان است

بسیار هم عالی درود برعلی جنتی! اما بهتر نبود ایشان وقتی مسول دولتی می شوند حد اقل به قوانین اداری همان دستگاه درست عمل کنند وحقوق حقه کارمندان وکارشناسان را پایمال نکنند ووقتی برای تظلم وداد خواهی نزدشان می روند حد اقل حد اقل جواب نامه ها واعتراضاتشان را بدهند!!! حقوق کوروش ومنشور وفلان اعلامیه و...همه خوب من کو عملم؟!!! اگر علی جنتی مایل بودند مواردی از بی عدالتی ..را مستند نشر دهیم تا تفاوت حرف وعمل مشخص شود.خاتمی هم وقتی رییس جمهور بود از گفتگو وتعامل خوب حرف می زد اما خدا نکند شما نظری مخالفش داشته باشید ویا به نقدش بپردازید ونامه بنویسید درست همان زمانی که نصیحت می کرد مدیران ورهبران صدای مردم را بشنوند حرف بزنیم وعدالت وقانون را عمل کنیم درست در دولتش ستم وبی عدالتی ونقض غرض می شد بیا وببین. مردم را ای مسلمانان با عملتان به حقیقت ودین وراه درست دعوت کنید نه با زبانتان. یک عده ای هم که نه باز زبان ونه با عمل که مردم را با پس گردنی به دین وحقیقت دعوت می کنند
وقتی 70 درصد اختیارات و تصمیم گیری های مهم و اساسی مملکت در دست افراد و یا نهادهای غیر انتخابی است ، اصلاحات از طریق انتخابات یا غیر ممکن و یا حرکت آن لاک پشتی است.
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
ان سی درصد هم در حد کارگزاری و رتق وفتق امور است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
اگه کل مقامات خودشون رو به رای بگذارند هیچکدام رای نمیارن صددرصد
چه عجب بعد سه روز یه اسم از کوروش اوردین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
مطمئنم باش بی دلیل نیست. حربه های برخی مطبوعات زرده برای جمع آوری رای
توصیه جناب شریعتمداری به مردم معترض عراق برای اشغال هر چه سریعتر سفارت آمریکا و عربستان تعجب ندارد !؟
چون ما با اینکار عملا خودمان را بشدت گرفتار و درگیر کردیم و تحریم های ۴۰ ساله را داریم با فلاکت سپری میکنیم
و در هرج و مرج اداری و ورشکستگی صنعت و کشاورزی و اقتصاد را رکورد جهانی می زنیم !!!!؟؟؟.
جناب کیهان و دوستان ، چرا نمی خواهید تا قبول کنید که بخدا قسم دنیا عوض شده است
و عصر دنیای بدون مرز اطلاعات و ارتباطات و روشن شدن مردم در اکثر دنیا رسیده است
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
عراقی ها عاقل‌تر از این حرفام که بزارن یک فردی بهشون خط بده.
جناب آقای شریعتمداری، دخالت تو امور مردم کشورهای دیگر خلاف شئونات سیاسی و دیپلماتیک هست. بهتره دخالت نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
دادستانی نمی خواهد در مورد بیانات حسین شریعنمداری وارد عمل شود؟
از توده‌های عظیم جوانان مؤمن و انقلابی عراق که سپاه حماسه‌آفرین حشد‌الشعبی یکی از نماد‌های آن است انتظار می‌رود که در انجام این مهم لحظه‌ای را هم از دست ندهند حسین شریعتمداری کیهان

برادر حسین عزیز بروند بگیرند دمتان هم گرم وسرتان چاق بادا اما توروبخدا بفرما این جماعتی که در ایران رفتند سفارت را گرفتند بگذریم از داستان های نا گفته مانده اش !! که چی شد و...ولی بفرما همینها الان کجایند ونظر شخص شخیص حضرتعالی درباره تک تکشان چیست؟!! درضمن چند روز شما اسلحه به دست مقابل تهاجم عراق وآمریکا در میدان عمل نه حرف هزینه داده اید؟!! علی ورسول ص که شما پیرویش هشتید می توانستند بنشینند ودستور دهند وبروید بروید بکوبید بجنگید وشهید شوید و..ولی نکردند کنار مردمشان بودند شانه به شانه با دست خالی یا با شمشیر احدی نیست بگوید اینها حرف می زدند ولی من وشما چی؟ تابناک اینو مردونه نشر بده نزنش.درود
کارگر یکسال بازداشت موقت ،اختلاسگر یک ساعت!!!
خانم فاطمه ذوالقدر:
همه کم و بیش از موضوع مطرح شده و تکراری از سوی سرکارعالی خبر دارند. همچنین احاد ملت در جریان نگرانی بیش از اندازه مجلس و زعمای امور هستند. راه حل برون رفت پیشنهادی شما و مجلس چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
ایشون می دونن که این دوره آخر مجلس برای خودشون و پدرشون هست، باید یه جوری خودشو نشون بده ، در ضمن تابناک عزیز نمی دونم چرا از این خانم اینهمه خبر می گذاری
اقای شریعتمداری اگه توانایی داشت لیست خائین به کشور و مدیران توطئعه گر علیه منافع ملی ایران رو منتشر میکرد و درامور داخلی کشور عراق دخالت نمیکرد
حشدالشعبی به اندازه کافی از عقل و درایت برخوردار است
آقای مرتضی طلایی:
فقط ۸۰٪؟ آن ۲۰٪ کسر شده از کل نمایندگان چه کار بزرگی انجام داده اند؟
آیا اشاره به طرح پیشنهاد حذف زبان انگلیسی طی ۴ سال از سوی گروه کسر شده می کنید؟ یاقیمت ۱۲۰۰۰ تومانی دلار،۱۲۰ هزار تومانی گوشت، طرح بازگشت کوپن، بیکاری جوانان، حذف کنکور، و ...
قابل توجه فراکسیون ولایی که با نقاب اصلاح طلبی و فریب مردم وارد مجلس شد و 180 درجه تغییر مسیر داد ااز هر یکصد رای مردم مطمئنا بیشتر از دو رای به طرف شما نخواهد امد جون حتی اصولگرایان هم از دو رویی متنفرند ان دو رای هم رای خودتان به خودتان است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
مشکل اصلی همین فراکسیون است و بداند که با رای نیاوردن اصلاحطلبان ،دیگران نمی توانند ادامه بدهند
یعنی در های جهنم واقعا باز می گردد..
حضرات اصول گرا چون پور مختار توقع دارند جناح مقابل را در انتخابات لت و پار کنند اما جناح مقابل هیچ اقدامی نکند.
کلا اونقدر کارهای عجیب و غریب و دیمی تو این کشور انجام دادن و به دلیل بی تفاوتی مردم نتیجه گرفتن و هزینه ای ندادن که این نسخه ها رو با شجاعت و اعتماد به نفسی که به سقف میخوره برای همه کشورها می پیچند.
به خانم ذوالقدر بفرمایید ساختمان پلاسکو مربوط به 59 سال پیش است، لطفا به مجتمع اتی ساز 2 (شاهین دژ).واقع در سوهانک تشریف بیاورید و دستپخت بنیاد مستضعفان و شرکت اتی ساز را ببیند، از ساخت این شهرک 13 سال گذشته و گزارش سلزمان اتش نشانی خطرناک بودن وضعیت انرا تایید میکند. جالب است که بدانید که در حال حاصر اقای دکتر عزیزی نماینده مجلس در این مجتمع سکونت دارد و اقای مهندس اسلامی که وزیر راه، مسکن و شهر سازی نیز تا سال گذشته در این مجموعه ساکن بوده اند. این عزیز به جای پیگیری وضعیت اسفبار بوجود امده توسط سازنده، پیگیر انتخابات مجمع عمومی این مجتمع و انتخاب دوستان همفکرشان هستند. در صورت تمایل میتوان مستندات موارد فوق را برایتان ارسال کنم
آقای شریعتمداری عزیز مردم عراق تجربه با ارزشی در جلو چشم‌شان هست که عبرت بگیرند و سفارت را تسخیر نمیکنند چون عواقب آن را از ایران اموختن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
حرف درستیه خیلی چیرا رو نگاه میکنن عبرت میگیرن
مجلس بی سواد.
نمايندگان ديگر كه راي بياورند ايا بهتر از اينها ميشوند به فكر مردم خواهند بود يا به فكر منافع خودشان
7 آبان روز کوروشه نه 8 آبان !!!!!!!!!
آقای شریعتمداری ؛ مگر تسخیر لانه جاسوسی و بالا رفتن از دیوار سفارت ، در ایران چه گلی به سر مردم زد که در امور مردم عراق دخالت میکنید و آنها را توصیه به تسخیر سفارت خانه ها میکنید ؟ دست از سرشان بردارید تا خودشان مشکلاتشان را حل کنند.
اصول گرا و اصلاح طلب دیگه رای بی رای . مردم دست همه شما را خوندن.
کوروش از آن همه ملت ایران است همیشه در قلب ما جای دارد
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
قطعا روزی میلیونها نفر از مردم خودمان و تمام کشورهای دنیا
برای ستایش و بزرگداشت کورش کبیر هر ساله پاسارگاد جمع خواهند شد
و میراث فرهنگی او را که حقوق بشر است
را گرامی خواهند داشت
در انتخابات پیش رو هموطنان غیر برجامی مان به ضمیر خود نگاه میکنند و فکر میکنند منتخبان اصولگرایشان حقیقتا با برجام مخالفند، انها نمیداند که در صورت پیروزی کاندیدایشان در پارلمان ودولت. مهمترین چیزی که در ذهن انهاست اوردن سریعتر برجام دیگریست،برجامی حتی ضعیفتر از اولی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
اگه این طور نباشه چی ؟
آقای شریعتمداری جنابعالی از حمایت بیدریغی برخوردارید لطفا خودتان اقدام بفرمائید شهامت پذیرش مسولیت آنرا هم داشته باشید چرا دیگران را مثل آدمهای ترسو تحریک می کنی
مندهم موافقم نمایندگان تو این چهار یال چه گلی به سرنان زده اند که می خواهند دوباره کاندید شوند
تشنگان قدرت برای انتخابات مجلس چه نقشه ها که نکشیده اند اما کور خوانده اند چون شرکت نمی کنیم تا این ها بر صندلی مجلس جلوس کنند.
آقای شریعتمداری اونجا ایران نیست برادر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
همین نظرات و برنامه های تند رو های ایرانی است
که مردم معترض عراقی را نسبت به ما بدبین کرده و دخالت های تک تیر اندازان ایرانی را مسبب کشتار خود میدانند
لطفا برای خاطر خدا ، جناب شریعتمداری بس کنید و بیش از این برای کشور و مردم درد سر درست نکنید
و گلیم خودمان را از آب بیرون بکشید
ما خودمان هنوز که هنوزه داریم تاوان بالا رفتن از دیوار سفارتخانه‌ها را پس میدیم تعجب میکنیم چرا عده‌ای دیگران را تشویق به این کار می‌کنند.
اولا مردم می‌خواهند که (اصلاح‌طلبان و اصولگرایان) دست از سر مردم و مملکت بردارند دوم اینکه نمایندگان فعلی شرکت نکنند چون مردم به انها رای نمی دهند مردم به اصولگرایان بدون اصول و اصلاح طلبان خرابکار رای نمی دهند
اگر در هر کجای دنیا کلامی بر ضد ایران گفته شود همه میگوئیم دخالت آشکار در امور داخلی !!! حالا جناب آقای شریعتمداری "" چرا اینگونه به مردم کشورهایی مستقل پیام میدهند قطعا جای سوال دارد
دیگر رای نمیدهیم تمام!!!!
اخه طلایی به غیر از حضور یک دوره در شورای شهر. چه فعالیت سیاسی د را شته که حالا تیوریسین شده و نظر و پیش بینی می ده ؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
بقیه شون مگر که بودند و چکاره بودند ؟
دوتیترضدونفیض درکنارهم :
دولت به دنبال اخذ مالیات از سود سپرده بانکی و سود سهام/ احتمال عقبگرد دلار به زیر مرز ۱۱ هزار تومان
بچه ۵ ساله هم که البفای اقتصاد راهم نمیدونه میتونه بفهمه که اخذمالیات ازسپردی های بانکی و سودسهام به معنی انتقال گسترده سرمایه ها به سمت بازار ارز وطلاست
وقتی شریعتمداری هیچ شناختی از جامعه عراق ندارد و هیچ شناختی از جامعه ایران هم ندارد.. مردم عراق علیه فساد قیام کرده اند. بیکاری فارغ التحصیلان بیداد می کند و به قول کارشناسان تقسیمات طایفه ای تا حد یک مدرسه و اداره و اینها هم رسیده است. در ایران هم پارتی بازی بیداد می کند. آیا سفارت آمریکا می گوید ایرانی ها و عراقی ها اینقدر پارتی بازی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
دولت آمریکا به جنگ طایفه ای دامن می زند و نمی گذارد عراق روی امنیت ببیند.
دولت آمریکا همچنین مانع از سرمایه گذاری چین در عراق شده
اجازه ی مبادلات با ایران هم به عراق داده نمی شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
اینها همه درست
ولی ماکیاول گفته است : که برای نگهداشتن قدرت و ثروت، همیشه مشکلات و نواقص را به گردن یک دشمن بیندازید
و اگر دشمن هم نبود از یک دشمن فرضی و یا قرضی استفاده کنید
در انتخابات ۹۶ هر دو نامزد مطرح اصولگرایان در پاسخ به سوال برجامی به این گفته اکتفا کردند که؛ اگر ما پیروز شویم به هر حال برجام تبدیل به قانون و قرارداد شده و ان را ادامه میدهیم . ایا اگر انتقادی داشتند به برجام همان مناظرات بهترین جا برای ابراز ان نبود؟
نميدانم چرا حسين شريعتمدارى اينقدر اصرار به اشغال سفارتخانه هاى آمريكا و عربستان دارد ؟ چرا در امور داخلى يك كشور مستقل دخالت ميكند ؟ حالا كه هوس كرده در امور داخلى عراق دخالت كند و اين حق را به خودش ميدهد لااقل بفرمايند عراق با دو كشور مورد نظر ايشون قطع رالطه ديپلماتيك كند چرا حشد الشعبى را وادار ميكند كه از ديوارهاى سفارت بالا بروند ؟!
بنظر من حاج حسین مثل دفعه قبل یه نفر و بفرسته عراق از سفارت عربستان و امریکابرن بالا تا بقیه هم یا بگیرن
دوتا فحش ابدار هم بده خیلی میچسبه
یالله حاج حسین
تصاوير تبليغي " پسرهاي تهراني با درآمد دلاري ..." مناسب نيست.
آقاى شريعتمدارى
بفرماييد ابتدا زنگ درب سفارتخانه هاى آمريكا و عربستام در بعداد را بزنمد اگر باز نكردمد آنگاه از ديوارهاربالاربروند ؟!؟!
نهادهای دیگر کلا دست و پای دولت و مجلس رو بستند و مجلس که در راس امور بود آوردند نهاد دست چندمی پس بذارید اصولگرایان برنده شوند
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
با انتخابات ویا بدون انتخابات با شرکت میلیونی ،بدون شرکت همه چیز در دست اصولگراها بوده وهست.
در نتیجه مانور دادن ها برای دمکراسی را کسی باور نمی کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
مجلس یک سکوی پرتاب است و در پایان هر دوره مجلس، عمده ی نمایندگان اصولگرا با ارتباطات خود پست های مدیرکلی در سازمانهای مختلف به دست می آورند و تا سالها مدیریتشان ادامه خواهد یافت. ولی یک اصلاح طلب حتی اگر رئیس جمهور هم بشود (منظورم خاتمی است) بعد از پایان دوره اش باید برود گوشه خانه و یا محصور شود و یا زندانی بشود. به هر حال اگر ناباب هم باشند بعد از پایان دوره شان دیگر در قدرت نخواهند بود.
البته اگر مردم رای بدهند
اجازه ندهیم سلطنت طلبان و ملی گرایان و یهودیان آزادشده بابل او را مصادره کنند
این حرفا چیه چرا کوروش رو با این مسائل قاطی می کنید چرا تفرقه ایجاد می کنید؟
اصولگراهاااا به فریاد ملت برسید اصلاح طلب ها از دست رفتند خخخخخ
رآی بی رای
حاج حسین سایر روشهای سرکوب را نیز به عراق صادر کنید مانند چگونگی پخش اخبار از رادیو و تلویزیون ،تتهامات رنگارنگ ضد مردمی به تظاهرکنندگان ،تخربب واتس زدن با نام تژاهرکنندگان ,و.....
به حسین شریعتمداری: اینکه قدرتهای خارجی در تحولات عراق نقش بازی می کنند قطعی است اما اینکه سفارتخانه ها تا چه میزان در این امر فعالند نیاز به مدرک دارد (که قطعا مدارک آن در دفتر آقای شریعتمداری موجود است و الباقی ملت برای دیدن این مدارک نامحرمند) اماااااا مردم عراق می توانند به جای اشغال این سفارتخانه ها، ترددات افراد به آنها و ملاقات های اعضای سفارت و ارتباطات آنها را کنترل کنند. وگرنه الان دوران فناوری اطلاعات است
آقای نشسته بیرون گود وفرمان صادر کن این کارو بکنید اون کارو نکنید
درست همین امروز عده ای برای حمله وگرفتن سفارت ایران به سمت پلی که به سفارت ایران منتهی می شود هجوم بردند.آیا این نتیجه فرمان شما از روزنامه ای که تنها با پول بیت المال سر پا مانده نیست؟ چرا بهانه بدست اینو واون می دهیدم. خودمان کم گرفتاری داریم.؟ دیگر عصر وزمانه ای نیست که بشود اخبار وتصاویر را از مردم پنهان کرد.در ماجرای قیام تنباکو میزای شیرازی که شما به وقتش سنگش را به سینه می زنید چه کرد با سید جمال الدین اسد آبادی ؟ وچرا؟ مدتها ناراحت بود چون 11 نفر کشته شدند تنها 11 نفر.می گفت اون دنیا رودرو شوم با رسول ص بپرسد خون یک نفر بیگانه چرا ریخته شد چی جواب بدهم؟!!!
اگر نظارت شورای نگهبان حذف بشه شاید مردم رای دهند.
همه سر كار هستيم هر روز يه مدل يه روز سازندگي يه روز جنگ يه روز گفت و گوي تمدنها يه روز بيل ودگر روز كليد وانچه مسلم است برف ببارد واي به كلوخ باران ببارد واي به كلوخ ول معطليم
اقای طلایی از خدا خواهانم که نمایندگان فعلی هیچ یک انتخاب نشوند تعدادی از نمایندگان فعلی بیش دو دوره نماینده بوده اند منطق حکم میکند شخصی با تفکرات ایرانی کاندید شود
آقای شریعتمداری عزیز باتشکر از رهنمودتان گل گفتی ترور سران حشدالشعبی با هدایت سازمانهای جاسوسی در عراق شروع شده یا باید جمهوری اسلامی به کمک اطلاعاتی نیروهای مقابله کننده با داعش آنها را از معرض ترور خارج کند یا سفارتخانه ها تسخیر یا تعطیل شود ترحم برپلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسپندان
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها