بازدید 4232

تست پزشکی تعیین کننده مچ پای طارمی

کد خبر: ۹۳۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 30 October 2019

بعد از چند روز تمرینات اختصاصی زیر نظر تیم پزشکی باشگاه ریوآوه امروز تست نهایی ستاره ایرانی انجام می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، مصدومیت از ناحیه مچ پای راست این روز‌ها به کابوسی بزرگ برای مهدی طارمی ستاره ایرانی خط حمله ریوآوه تبدیل شده است. در حالی که امشب ریوآوه باید در چارچوب رقابت‌های لیگ پرتغال به مصاف مورننزه برود آسیب دیدگی مهاجم ایرانی و دوری او از ترکیب میزبان به سوژه‌ای داغ در عین حال نگران کننده برای طرفداران این تیم تبدیل شده است.

کارلوس کارواخال سرمربی ریوآوه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی اشاره مستقیمی به شرایط طارمی داشت و مدعی شد بعد از یک جلسه تمرین سبک در کنار تیم قرار است مهدی امروز تست پزشکی نهایی خود را انجام بدهد تا در صورت بهبودی به فهرست تیم اضافه شود. سرمربی پرتغالی با اشاره به این که قصد ندارد روی سلامتی مهاجم خود ریسک کند ابراز امیدواری کرد آسیب جدید چندان خطرناک نباشد.

بنا به ادعای رسانه‌های پرتغال اگر نتیجه تست‌های پزشکی امروز مثبت نباشد، احتمال این که طارمی به مدت سه تا چهار هفته از میادین دور بماند وجود دارد، اتفاقی که می‌تواند شوک بزرگی برای طرفداران تیم ملی ایران و مارک ویلموتس باشد. از دست دادن طارمی آن هم در بازی مهم با عراق مسلما اتفاق کوچکی نیست و کنار آمدن با آن کار سختی خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار