بازدید 9979
۷

جزئیات جدید از جنایت خونین گیلان

کد خبر: ۹۳۳۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ 29 October 2019
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری‌کل گیلان گفت: صحنه جرم مربوط به قتل خانواده گیلانی صبح امروز بازسازی شد.

احمد آقایی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در رشت با اشاره به تازه‌ترین جزئیات درباره قتل خانواده گیلانی اظهار داشت: صحنه جرم مربوط به قتل فجیع خانواده کوچصفهانی صبح امروز توسط مأموران بازسازی شد تا ابعاد تازه‌تری از این جنایت روشن شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری‌کل گیلان با بیان اینکه قاتل معتاد نبود گفت: پسر این خانواده اعتیاد نداشت و در حالت طبیعی بود و صرفاً به‌دلیل خشونت و بدبینی شدیدی که نسبت به خانواده خود داشت، مرتکب این جنایت شد.

وی با اشاره به اینکه قاتلان، دوستِ دختر این خانواده را تنها برای شناسایی نشدن کشته‌اند تصریح کرد: آن‌ها اعتراف کردند که ابتدا خواهر و سپس دوست وی را به قتل رساند و سپس به سمت مادر، پدر و پدربزرگش نیز رفته و آن‌ها را نیز کشتند.

آقایی به بیان ریشه‌های وقوع این جنایت پرداخت و افزود: عدم تربیت و مسئولیت‌پذیری از طرف مادران می‌تواند منجر به آسیب‌های جدی در یک فرد شود و او را به چنین وضعیتی برساند لذا خانواده‌ها بایستی در تربیت صحیح فرزندان خود بکوشند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
مطمین باشید یک پای فجایع مشکل اقتصادی خانواده است لطفا تحقیق نمایید
فقط پدر و مادر نیست در جوامع پیشرفته مسئولیت با دولته.
دراینجا دولت فقط مسئول اخذ مالیاته بدون دادن خدمات
خانه پدری
مادران جامعه همونجوری که خودشون تربیت شده اند فرزندانشان را تربیت میکنند.پس یک وفاق ملی جهت ایجادجامعه صحیح با رفتارهای درست وکمک از جامعه شناسان و روانشناسان خبره جهت ارائه راهکارهای درست بسیار ضروریست.
عدم تربیت و مسئولیت‌پذیری از طرف مادران!
علت قتل چی شد؟ چرا در این گونه پرونده ها مسائل به طور کامل بازگو نمیشه تا هم درس عبرتی برای جامعه بشه و هم کارشناسان و تحلیل گران مسائل اجتماعی راه کارهای لازمه رو بازگو کنند تا از تکرار این فجایع جلوگیری بشه.
هر چه سریعتر این قاتلان را در محل جنایت به دار بیاویزید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر