بازدید 16858
کنفرانس خبری ترامپ در مورد بغدادی؛

ترامپ: بزرگترین تروریست جهان کشته شد / از سوریه خارج می‌شویم/از سوریه، ترکیه، روسیه و عراق تشکر می‌کنیم

وی افزود: من عملیاتی انجام دادم که تاکنون کسی انجام نداده بود. یکسری از همراهان تروریست البغدادی هم کشته شدند. مردم منطقه و کودکان آنجا قبلا خارج شده بودند. جسد البغدادی تکه تکه شده، اما اطمینان حاصل کردیم که این جسد متعلق به اوست. البغدادی در یک تونل بسته کشته شد؛ او خود را با کمربند انتحاری به همراه کودکانش کشت.
کد خبر: ۹۳۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸ 27 October 2019

امروز (یکشنبه) رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: در پی تلاش های آمریکا، بزرگترین تروریست جهان، ابوبکر البغدادی کشته شد؛ او رهبر داعش و مؤسس آن بود که بزرگترین گروه تروریستی جهان است. پس از مرگ البغدادی جهان امن‌تر شده است.

به گزارش «تابناک»؛ به نقل از شبکه اسکای نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سخنانی گفت: کشتن و بازداشت البغدادی از اولویت های اصلی آمریکا بود. آمریکا عملیات بزرگی در شمال غرب سوریه انجام داد که عملیات موفقی بود و این عملیات را با موفقیت به پایان رساند.

وی افزود: من عملیاتی را انجام دادم که تاکنون کسی انجام نداده بود. یکسری از همراهان تروریست البغدادی هم کشته شدند. مردم منطقه و کودکان آنجا قبلا خارج شده بودند. جسد البغدادی تکه تکه شده اما اطمینان حاصل کردیم که این جسد متعلق به اوست. البغدادی در یک تونل بسته کشته شد؛ او خود را با کمربند انتحاری به همراه کودکانش کشت.

ترامپ در ادامه اظهار داشت: این عملیات دو ساعت به طول انجامید که پس از این عملیات به اسناد بسیار حساسی درباره داعش دست یافتیم. مرگ البغدادی عظمت آمریکا را در تحقق اهدافش نشان داد. تروریست‌ها مردم بیگناه را هدف می‌گیرند این وحشی‌ها در مسیرشان به هیچ کس رحم نمی‌کنند.

ترامپ: بزرگترین تروریست جهان کشته شد / از سوریه خارج می شویم

رئیس‌جمهور آمریکا افزود: ماه گذشته مرگ حمزه بن لادن، پسر بن لادن رهبر القاعده را اعلام کردیم که این تأکیدی بر عزم ما در مبارزه با تروریسم است. ما ۱۰۰ درصد حکومت داعش را نابود کردیم و به پیگرد تروریست‌ها ادامه می‌دهیم. داعش از بدترین گروه‌های تروریستی در تاریخ جهان است.

ترامپ بار دیگر گفت: او مرده است و این برای ما یک افتخار و موفقیت بزرگ است. هیچ نیروی آمریکایی در این عملیات کشته نشد. من از نیرو‌های سوریه دموکراتیک به خاطر حمایتهاشان تشکر می کنم، این عملیات بسیار سختی بود. همچنین از همکاری‌های اطلاعاتی موفق تشکر می‌کنم، دوست دارم از تفنگداران دریایی که در این عملیات شبانه کمک کردند و از ژنرال مارک میلی نیز تشکر کنم. دیشب شبی مهم برای آمریکا بود. البغدادی مثل یک ترسو کشته شد. او فرار و گریه می‌کرد، البغدادی مثل یک سگ و یک ترسو کشته شد.

ترامپ با اشاره به همکاری روسیه، ترکیه و عراق در این عملیات گفت: از سوریه، ترکیه، روسیه و عراق به خاطر کمکشان در عملیات کشته شدن بغدادی تشکر می‌کنم. عراق و روسیه در این عملیات به ما کمک کردند و در مناطقی نقش نظارتی داشتند.

او سپس درباره این عملیات گفت: ما البغدادی را برای چند هفته تحت نظر داشتیم. او تلاش‌هایی برای تغییر مکان انجام داد. هشت بالگرد و نیرو‌های نظامی در این عملیات مشارکت کردند. نیرو‌های ویژه آمریکا با به دست آوردن اطلاعات از محل او توانستند این عملیات را انجام دهند. ترکیه هم با ما همکاری کرد. به دلیل مشکل تردد در این منطقه عملیات سخت بود. هواپیما‌های ما در عرصه هوایی که روسیه در آن تسلط داشت پرواز کردند، روسیه با ما در این رابطه همکاری کرد. در زمینه هوایی همکاری روسیه و عراق در این عملیات عالی بود. ترکیه از اجرای این عملیات اطلاع داشت. من و معاونم پنس و دیگران شاهد اجرای عملیات بودیم. نیرو‌های ما حین عملیات هدف تیراندازی قرار گرفتند، اما اوضاع را سریع تحت کنترل درآوردند. این عملیات از دو هفته قبل آغاز شد، ما اول محل را به دقت مشخص کردیم، ولی چون مرتبا نقشه تغییر می‌کرد، عملیات کمی به طول انجامید، با یکسری تجهیزات پیشرفته محل اختفای البغدادی را یافتیم. باعث افتخار است که ما این عملیات را با این دقت انجام دادیم و حتی یک نیروی ما هم کشته نشد. ما به روس‌ها گفته بودیم به آنجا می‌رویم.

ترامپ گفت: مهم است که انسان چطور بمیرد؛ ترسو یا مثل قهرمان. این عملیات بسیار محرمانه و مهم بود و برای همین افراد زیادی اطلاع نداشتند و برخی افراد مهم در جریان آن بودند. ما نیرو‌های شجاع و خاصی داریم، روسیه طبیعتا از ماهیت عملیات ما در سوریه اطلاع نداشت.

خروج آمریکا هیچ ربطی به این عملیات ندارد، هیچ بازنگری در خروج از سوریه نمی‌کنم. البغدادی تلاش می‌کرد تا داعش را مجددا احیا کند. ما سربازانمان را در سوریه برای حمایت از نفت این کشور نگه می‌داریم. خیلی از افراد همراه البغدادی کشته شدند که بعدا شمار دقیق آن‌ها اعلام می‌شود. نیرو‌های این عملیات در بندر یکی از کشور‌های دوست فرود آمدند.

شبکه خبری فاکس نیوز پیشتر گزارش داد، بین ۵۰ تا ۷۰ نیروی آمریکایی در این عملیات ـ که به کشته شدن ابوبکر البغدادی انجامید ـ مشارکت داشتند و علاوه بر آزمایش دی‌ان‌ای، ویژگی‌های چهره البغدادی هم شناسایی و مشخص شده که فرد کشته شده در این حمله رهبر داعش بوده است.

ترامپ صبح امروز در پیامی توییتری، بدون ذکر جزئیات گفته بود: «اتفاق بسیار مهمی روی داده است!» پایگاه نیوزویک به نقل از یک مسئول بلندپایه نظامی آمریکایی گزارش داد، رهبر گروه تروریستی داعش شنبه در حمله هوایی یک بالگرد در استان ادلب، واقع در شمال غرب سوریه کشته شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۳۸
معشوقه به سامان شد تا باد چنین بادا
کفرش همه ایمان شد تا باد چنین بادا
ملکی که پریشان شد از شومی شیطان شد
باز آن سلیمان شد تا باد چنین بادا
یاری که دلم خستی در بر رخ ما بستی
غمخواره یاران شد تا باد چنین بادا
هم باده جدا خوردی هم عیش جدا کردی
نک سرده مهمان شد تا باد چنین بادا
زان طلعت شاهانه زان مشعله خانه
هر گوشه چو میدان شد تا باد چنین بادا
زان خشم دروغینش زان شیوه شیرینش
عالم شکرستان شد تا باد چنین بادا
شب رفت صبوح آمد غم رفت فتوح آمد
خورشید درخشان شد تا باد چنین بادا
از دولت محزونان وز همت مجنونان
آن سلسله جنبان شد تا باد چنین بادا
عید آمد و عید آمد یاری که رمید آمد
عیدانه فراوان شد تا باد چنین بادا
ای مطرب صاحب دل در زیر مکن منزل
کان زهره به میزان شد تا باد چنین بادا
درویش فریدون شد هم کیسه قارون شد
همکاسه سلطان شد تا باد چنین بادا
آن باد هوا را بین ز افسون لب شیرین
با نای در افغان شد تا باد چنین بادا
فرعون بدان سختی با آن همه بدبختی
نک موسی عمران شد تا باد چنین بادا
آن گرگ بدان زشتی با جهل و فرامشتی
نک یوسف کنعان شد تا باد چنین بادا
شمس الحق تبریزی از بس که درآمیزی
تبریز خراسان شد تا باد چنین بادا
از اسلم شیطانی شد نفس تو ربانی
ابلیس مسلمان شد تا باد چنین بادا
آن ماه چو تابان شد کونین گلستان شد
اشخاص همه جان شد تا باد چنین بادا
بر روح برافزودی تا بود چنین بودی
فر تو فروزان شد تا باد چنین بادا
قهرش همه رحمت شد زهرش همه شربت شد
ابرش شکرافشان شد تا باد چنین بادا
از کاخ چه رنگستش وز شاخ چه تنگستش
این گاو چو قربان شد تا باد چنین بادا
ارضی چو سمایی شد مقصود سنایی شد
این بود همه آن شد تا باد چنین بادا
خاموش که سرمستم بربست کسی دستم
اندیشه پریشان شد تا باد چنین بادا
دمش گرم
اصلاح طلبا بايستي سر زودتر تبريك گفتن به ترامپ با هم مسابقه بذارن
چیز باارزشی نبوده! شک نکنید که تاریخ مصرف بغدادی تمام شده بود... حالا باید منتظر ماند و دید که بعد از ابومصعب زرقاوی، بن لادن، ابوبکرالبغدادی، ...، چه کسی و یا چه گروهی مجدداً در منطقه خاورمیانه و بالاخص اطراف ایران ظاهر می شوند و موجب بهانه جویی آمریکایی ها جهت مشروعیت بخشیدن به حضورشان در منطقه خاورمیانه وبالاخص اطراف ایران میشوند؟ به نظرتان خیلی عجیب نیست که این گروه ها چند سال در منطقه خاورمیانه، ترور و آدمکشی و جنایت میکنند و هیچ کسی پاسخگو نیست؛ اما همیشه هم آمریکا فقط داعیه دار مبارزه واقعی با آنها بوده و همیشه هم در نهایت آمریکا آنها را کشته است؟ انگار که فقط آمریکا از جای ایشان و رفت و آمد و حضور و غیابشان باخبر بوده!!! این اتفاق نمی افتد مگر اینکه خود آمریکایی ها یک سر معاملات پشت پرده و مذاکرات مخفی با ایشان باشند.
البته این را هم گفته که آمریکا برای نفت میجنگد و به همین خاطر سوریه را چسبیده. خوبی ترامپ اینه که آمریکای واقعی رو نشون میده. ولی این دفعه همه چی در حال تغییره. گویا فراموش کرده نیروهاشون بین دریایی از تروریستای دست پرورده خودشون قرار دارن که هر چقد احمقانه دل به آمریکا خوش کرده باشن، این حرفا اونا رو تحریک میکنه. ترکیه هم که عملیاتشو چشمه صلح نامگذاری کرده. منظورشون از چشمه، همون نفته. همه چیز داره عیان میشه، و فقط احمق ها دیگه نمیفهمن چه خبره. همشون برا نفت دندون تیز کردن. آینده چه خواهد شد؟ الله اعلم...
چه تبلیغات انتخاباتی راه بندازه ولی بازم دومش گرم
به امید نابودی همه داعشی ها و همفکران داعش
ترامپ: بزرگترین تروریست جهان کشته شد / از سوریه خارج می شویم/از سوریه، ترکیه، روسیه و عراق تشکر می کنیم____________بزرگترین تروریست جهان حاکمان آمریکا واسرائیل وعربستان وشیوخ لا>>>>>>>>>> پیرو عربستان هستن جماعتی کافر وکودک کش وابوبکر بغدادی وسیله ای دردست آنها راستی آن تجهیزات پیشرفته ولندکروزهای صفر را کی به داعش میداد البته ما مسلمانان تا به وحدت کلمه واسلام واقعی نرسیم این من بکش توبکش ادامه دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصل تروریست خود ترامپ اردوغان و نتانیاهو هستند
چرا انقدر دروغ پردازی؟
آمریکا یک مشت آدم های خلافکار رو از زندانهای آورد خاورمیانه و با کمک اردوغان داعش رو درست کردند
مردم عادی رو کشتند
سازمان ملل هم که نقش گلابی رو داره
حالا هم از ترکیه جنایتکار تشکر می‌کنه که ادامه راه آدم کشی رو پیش گرفته
ترامپ پدرسوخته عجب بازیگریه؟؟!!!
بزرگترین تروریست یعنی دولت آمریکا و نوکرانش ماندند.
ترکیه بغدادی و به امریکا تحویل داد ،امریکا کردهای سوریه رو تقدیم ترکیه کرد، فرانسه روح اله زم و به ایران داد،امریکا اقتصاد عربستان و به روسیه تعارف داد،ایران گام بعدی برجام و در ازای روح اله زم تعلیق میکنه
اره تو گفتی وما باور کردیم بزرکترین تروریست دنیا خودتونید با اون گاو شیرده تون عربستان
بوش صدام رو میکشه اوباما بن لادن را و ترامپ هم ابوبکر بغدادی را اما نکته طنز ماجرا اینجاست که همه این جنایتکاران در دوره ای توسط خود امریکا بوجود امده تقویت شده و بعد از اتمام تاریخ مصرف حذف میشوند در اینده نه چندان دور یکی از حاکمان امریکا هم به از بین بردن ال سعود افتخار میکنه که یک رژیم و خاندان تروریست و تغذیه کننده تروریستهای منطقه را از بین بردیم
ای مو زرد روسیاه. ای قمارباز نابکار.
اول داعش رو بوجود میاری ازشون استفاده میکنی بعدشم خودت میزن نفلشون میکنی.
خیلی ها می گفتند که آمریکا داعش و طالبان را ساخته و از آنها حمایت می کند اما جالب اینجاست که بن لادن و البغدادی هردو به دست نیروهای آمریکایی کشته شده اند ! لطفا یکی من رو راهنمایی بکنه
اون بدبخت تاریخ مصرفش همانند صدام به پایان رسیده بود و چند صباح دیگر نوبت آل سعود است و بارها ثابت شده است آمریکا پایتخت تروریست در جهان و بزرگترین حامی آن می باشد.
دم عمو ترامپ گرم . والا ما که خر روز در اخبار میشنویم که داعش با امریکا همکاری دارد . اللن تکلیف این سخن ترامپ با اخبار کشور ما را چگونه کنار بذاریم
دمت گرم مرد عمل
بیچاره اردوغان چقدر هزینه کرد برای البغدادی!!!
پس جاسوس روسی بهمین دلیل آزاد شد دیروز
بزرگترین تروریست جهان خود تو هستی آقای ترامپ.
اون بندرهم بندرکشور ایران بود
این آدم این قدر حقیر هست که جرات بیان واقعیت نقش ایران رو هم نداره
لعنت خدا بر داعش و پديد آورندگان داعش
آمريكا ، اسرائيل ، عربستان و ابوبكر البغدادى همگى سر و ته يك كرباسن .
با تشکر از پرزیدنت ترامپ
در پخش مستقیم سخنان ترامپ هیچ اشارەای بە نقش ترکیە نشد و در پاسخ بە سوال در بارە نقش ترکیە گفت این عملیات بایستی محرمانە می بود و پنتاگون هم اعلام کرد ترکیە را در جریان قرار ندادە. از سوی دیگر روسیە اعلام بی خبری کرد از این عملیات. همچنین از نیروهای کرد نیز بە دلیل همکاری و تبادل دادە تشکر کرد. و مهمترین نکتە اینکە روشنتر شد ترامپ چە انسان عجیب بی تربیت لمپن و بی اخلاقی است کە بسیار خود بزرگ بین است حیف ملت امریکا
خودشان به وجودش آوردند و خودشان در یک‌نمایش هیجان انگیز منم منم او را کشتند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
تنک نطری
نه کشته نشد چون خودتی کسی که فرمان به اون نوکر میداد شما امریکایی ها بودید ترامپ کلیونتون و اوباما داعش را ساختند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
کمی هم فکر کردن هم انتطار داریم.
از کردها تشکر نکرد؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
نکته جالبی !
این مرد یک دیوانه ی بزرگه !!!
اگر مانعی در امریکا بر سر راه این مرد نباشه در نهایت این روسیه و چین هستند که قدرت برتر جهان خواهند شد و امریکا به یک جزیره ی بزرگ با اقتصاد متکی به خودش انهم حداکثر ادامه خواهد داد و این احمق نمی داند دانه دانه داره هم بازارهای جهانی رو از دست میده و همچنین گلوگاه های حساس و امنیتی جهان رو
برای مثال :
سوریه و عراق و یمن از جمله نقاط بسیار مهمی هستند که این جاهل با حماقتش به ایران و متحدانش و روسیه و چین سپرد !!!
یعنی هم بازار جهانی و هم نقاط راهبردی ترانزیت و انرژی جهان و هم ...
من در حیرتم چرا امریکایی ها مانع این احمق نمی شوند و ظاهرا سخن یک فرد که گفته بود صهیونیست ها می خواهند قدرت اصلی جهان را از امریکا وارد چین کنند درست می باشد و دونالد ترامپ هم بخشی از نقشه ی راه این حرکت بزرگ و انقلابی می باشد !
به امیدروزی که ترامپ همه آقازاده هايي که درامریکا هستن رابکشه
تاحداقل دل مون خنک بشه
درود و خداقوت بر پرزیدنت دونالد تدامپ
سر دسته همه تروریست های عالم امریکاست. اینقدر شلوغ بازی در نیارید. چند. وقت دیگه یک دار و دسته دیگه درست میکنید. و بعد. جنجال راه میندازید. که از بین بردیمشون . ان شالله روزی برسه که شر خودتون از سر بشریت کوتاه بشه .
جالبه از سوریه و روسیه هم تشکر کرده این کلن خودشو تحویل میگیره، یکی نیست بگه جنگ تا الان بین کیا بود.
کاش مسئولان ما برای انفجار خاوری یا دستگیری اش از همین روشها استفاده کنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی