بازدید 34267
هزار و هشتصد و چهاردهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

پشت پرده کشته شدن البغدادی از زبان یک نماینده مجلس/مأموریت بحث برانگیز و خبرساز "لعیا جنیدی"/امیرآبادی: رفتن زنان به ورزشگاه مطالبه ۵۰ درصد جامعه نیست/منظور روحانی از «کسانی که کشور را تعطیل کردند» چه کسانی بود؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند کمالی: شاید نیازی به پیام رئیس دولت اصلاحات نباشد/فدراسیون جهانی شطرنج، شطرنج بازان ایران را از رقابت‌های جهانی حذف کرد/روحانی به دنبال مهندسی آرای مردم با دو قطبی سازی‌های انتخاباتی است و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 27 October 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
در ایام انتخابات باید به فرد دینداری رأی داد

حجت الاسلام علم الهدی گفت: گر مردم فقط به فکر رفاه اجتماعی خود باشند و در مقابل استکبار و استعمار آمریکا و اسرائیل کوتاه بیایند و مملکت خودشان را در اختیار آن‌ها قرار دهند، سرنوشت بهتری از مردم دوران امام حسن ـ علیه السلام ـ پیدا نخواهند کرد که جان و مالشان در اختیار معاویه قرار گرفته بود و جرأت اعتراض هم نداشتند. وظیفه مسلمانان است که به دنبال هزینه کردن برای دین باشند و در ایام انتخابات نیز باید به فرد دینداری رأی داد و او را انتخاب کرد که مسئولیت پذیر باشد و به ولایت وابستگی داشته باشد. /ایرنا

منظور روحانی از «کسانی که کشور را تعطیل کردند» چه کسانی بود؟

سخنان حسن روحانی، رئیس‌جمهوری در جلسه چهارشنبه هیأت دولت در خصوص کسانی که «کشور را تعطیل کردند» در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته و منتقدان و حامیان رئیس‌جمهوری در حال گفت‌وگو بر سر آن هستند. اما سؤال اینجاست که منظور رئیس‌جمهور از افرادی که کشور را تعطیل کردند چه کسانی بوده است؟ متن انتقاد اصلی رئیس‌جمهور به مسأله نحوه برخورد با برخی شرکت‌های بزرگ خصوصی برمی‌گردد. این برخورد‌ها به بیان رئیس‌جمهور با انگیزه مبارزه با فساد صورت می‌گیرد، اما به اعتقاد روحانی، در واقع ما با برخی از افراد روبرو هستیم که «مبارزه با فساد» را به یک گزاره انتخاباتی برای خود تبدیل کردند و می‌خواهند با آن کسب رأی بیشتر کنند، ولو به قیمت اینکه کشور تعطیل شود. این انتقاد‌ها در آن زمان به گفته ربیعی، درباره شیوه انعکاس اخبار و مطالب دادگاه و رعایت حقوق مردم و ضرورت رسیدگی و اعلان پرونده‌ها به صورت یکسان بوده وآقای رئیسی متواضعانه اعلام کردند نقطه نظرات خودتان را بیان کنید. آقای روحانی هم گفته که آیین دادرسی کیفری رعایت شود و اخبار گزینشی منتشر نشود.

کدام استان‌ها بیشترین چک‌های برگشتی را دارند؟

بررسی وضعیت چک‌های برگشتی نشان می‌دهد که بیشترین نسبت تعداد چک‌های برگشتی به کل چک‌های مبادله‌ای در میان استان‌های مختلف کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد با ۱۵.۲ درصد اختصاص دارد. یعنی در این استان از هر ۱۰۰ چک صادر شده معادل ۱۵.۲ چک برگشت خورده است. استان‌های چهارمحال و بختیاری با ۱۳.۱ درصد و کرمان با ۱۲.۷ درصد نیز در جمع دارندگان بیشترین نسبت چک‌های برگشتی قرار دارند. در جایگاه‌های بعدی استان کردستان با ۱۲.۲ درصد، استان خراسان شمالی با ۱۲.۱ درصد و استان هرمزگان با ۱۱.۹ درصد چک برگشتی جای گرفته‌اند؛ اما از نظر بیشترین نسبت ارزش چک‌های برگشتی به کل ارزش چک‌های مبادله‌ای، بالاترین جایگاه به استان هرمزگان تعلق گرفته است، بر این اساس ۲۵.۷ درصد (معادل یک چهارم) از ارزش چک‌های صادرشده در این استان برگشت خورده است. پس از آن استان‌های آذربایجان شرقی با ۲۱.۱ درصد و کرمان با ۱۷.۷ درصد قرار گرفته اند. رده‌های بعدی از نظر ارزش چک‌های برگشتی به استان‌های خراسان شمالی و رضوی هر کدام با ۱۷.۶ درصد و اردبیل با ۱۶.۸ درصد اختصاص دارد.

بازیکنان فوتبال حرفه‌ای در معرض خطر مرگ بر اثر زوال عقل هستند

بازیکنان پیشین فوتبال حرفه‌ای سه برابر و نیم بیشتر از افراد دیگر همسن خود در معرض خطر مرگ بر اثر زوال عقل هستند. پژوهشگران به شواهدی دست پیدا کرده‌اند که نشان می‌دهد بازیکنان پیشین فوتبال حرفه‌ای سه برابر و نیم بیشتر از افراد دیگر همسن خود در معرض خطر مرگ بر اثر زوال عقل هستند. محققان دانشگاه گلاسکو (بریتانیا) درباره ارتباط بین سر زدن در فوتبال و آسیب مغزی کند‌وکاو کرده‌اند. انگیزه‌ی تحقیق آنها، پرونده‌ی مربوط به جف اَستل مهاجم پیشین فوتبال انگلیس بوده. خانواده او می‌گویند که وی به دلیل آسیب‌های مغزی ناشی از دوران فوتبال‌اش درگذشت./ بی‌بی‌سی

روحانی به دنبال مهندسی آرای مردم با دو قطبی سازی‌های انتخاباتی است

علیرضا بیگی، عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: دولت به دنبال مهندسی آرای مردم با ایجاد دوقطبی است، اما این ترفند نخ نما شده و راهگشا نیست. دولت می‌داند که FATF به نتیجه نمی‌رسد و ارکان نظام FATF را نمی‌پذیرند. صرفا عدم تصویب FATF را به عنوان بهانه ناکامی‌های اقتصادی اش بیان می‌کند.

فدراسیون جهانی شطرنج، شطرنج بازان ایران را از رقابت‌های جهانی حذف کرد

سایت رسمی فدراسیون جهانی شطرنج، ایران را از رقابت‌های المپیاد جهانی نوجوانان جهان که در ترکیه برگزار می‌شود، حذف کرده است. فدراسیون شطرنج ایران هفته گذشته اسامی ۵ نفر را برای شرکت در مسابقات المپیاد جهانی نوجوانان (زیر ۱۶ سال) اعلام کرد. بر اساس این گزارش در حالی که در لیست اولیه و سایت رسمی نام تیم و ترکیب تیم ایران وجود داشت، اما دو روز مانده به برگزاری مسابقات نام تیم ملی ایران از رقابت‌ها حذف شده است. این مسابقات با شرکت ۴۷ تیم و از ۲۸ اکتبر تا ششم نوامبر در ترکیه برگزار می‌شود.
 
امیرآبادی: رفتن زنان به ورزشگاه مطالبه ۵۰ درصد جامعه نیست

احمد امیرآبادی، عضو هیأت‌رئیسه مجلس، با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید اولویت‌ها و مطالبات واقعی جامعه را پیگیری کنند، وضعیت معیشت، رفع بیکاری و درمان اقتصاد بیمار را در اولویت دانست و گفت: رفتن زنان به ورزشگاه‌ها مطالبه ۵۰ درصد جامعه زنان نیست و اکثریت آن‌ها خواستار رفع بیکاری فرزندان و همسران خود هستند. احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیأت‌رئیسه مجلس، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها به عنوان مطالبه بخشی از جامعه، گفت: به نظر من مشکل اصلی مردم اقتصاد، معیشت و بیکاری فرزندان‌شان است و موضوعات دیگر از جمله حضور زنان در ورزشگاه‌ها موارد حاشیه‌ای است. نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور زنان در ورزشگاه‌ها نه تنها اولویت کشور نیست بلکه حداقل مشکلات و مطالبه جدی هم محسوب نمی‌شود. امیرآبادی در پاسخ اینکه حضور زنان در ورزشگاه‌ها مطالبه زنان به عنوان ۵۰ درصد جامعه است، توضیح داد: مشکلات اساسی همان ۵۰ درصد جامعه که زنان هستند، بیکاری فرزندان، همسران و خانواده آنهاست و باید به این موارد توجه بیشتری شود نه اینکه حضور زنان در ورزشگاه‌ها را تا این حد پررنگ و حیاتی جلوه داد. امیرآبادی با بیان اینکه حضور زنان در ورزشگاه‌ها مطالبه همه ۵۰ درصد جامعه یا همه زنان نیست، افزود: بخش اندکی از این جامعه به دنبال رفتن به ورزشگاه‌ها هستند و بخش عمده همان ۵۰ درصد جامعه، مطالبه بیکاری فرزندان و همسران و معیشت و اقتصاد آنهاست.
 
جزئیات بازداشت مدیرمسئول روزنامه شهرآرا

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد با تأکید بر اینکه از بین بردن بستر فساد ضروری تر از برخورد با مصداق هاست گفت: مدیرمسئول روزنامه شهرآرا و هفت نفر دیگر با اتهامات مالی در بازداشت به سر می‌برند. شهناز رمارم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد پنجشنبه گذشته به اتهام مسائل مالی بازداشت شده اند.وی با بیان اینکه شهرآرا برای انتشار روزنامه اساسنامه مصوب دارد تصریح کرد: طبق اساسنامه، شهرآرا باید به عنوان یک روزنامه فعالیت و برای انتشار تک تک ضمائم نیز باید مجوزهای لازم را اخذ می‌کرد.
 
رمارم ادامه داد: متأسفانه در سال های گذشته نوعی انحصار برای روزنامه شهرآرا ایجاد شد و فعالیت های غیرمطبوعاتی به آن محول شد که شورای پنجم تلاش کرد این انحصارات باطل شود اما در عمل همچنان انحصار باقی ماند. عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه در سال ۹۷ نیز در این باره تذکر رسمی و قانونی به شهردار مشهد دادم گفت: بودجه شهرآرا در سال ۹۷ بیش از ۸۰ درصد انحراف داشت که قابل تامل بود و متأسفانه در این باره توجه لازم انجام نشد. رمارم افزود: این پرونده در مرحله بررسی اتهامات و رسیدگی به آن توسط دستگاه قضاست و امیدواریم این افراد تبرئه شوند ولی در مجموع نباید یک مؤسسه فرهنگی وارد اموری خارج از اساسنامه و شرح وظایفش می‌شد.
 
مأموریت بحث برانگیز و خبرساز "لعیا جنیدی"

پوشش لعیا جنیدی در یک مأموریت دیپلماتیک عملی بی سابقه در میان مقامات جمهوری اسلامی بوده است. همه دیپلمات‌های زن ایرانی و مقامات دیگر در سفر‌های رسمی خود به پوشش چادر مقید بودند، شاید این ساختار شکنی معاون حقوقی رئیس جمهور این روند را تغییر دهد و در آینده این پوشش به پوشش رسمی دیپلمات‌های زن ایرانی تبدیل شود. آبه شینزو نخست وزیر ژاپن روز پنج شنبه تصویری از دیدار با لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور ایران منتشر کرد که بازتاب وسیعی در رسانه‌ها یافت و مورد توجه افکار عمومی قرار گرفت. نکته جالب توجه در این تصویر پوشش متفاوت معاون رییس جمهور در جایگاه نماینده رسمی ایران در این دیدار بود.
 
کمالی: شاید نیازی به پیام رئیس دولت اصلاحات نباشد

حسین کمالی، دبیرکل حزب کار معتقد است: اگر نیاز باشد اصلاح‌طلبان ائتلاف می‌کنند و یا بحث ائتلاف هم می‌تواند کنار گذاشته شود. در این زمینه ارزیابی ما از آرای مردم بسیار تاثیر گذار خواهد بود و تعیین راهبرد انتخاباتی نیز به نوع شرایطی وابسته است که اصلاح‌طلبان در ایام انتخابات با آن مواجه می‌شوند. باز هم تأکید می‌کنم که تا این لحظه اصلاح‌طلبان ارزیابی جامع و کاملی را از شرایط خود در جامعه در دست ندارند و از همین روی، مشخص نیست که آیا اصلا نیازی به پیام است یا اینکه محدوده اثرگذاری آن چقدر است. شاید برخی که جوان‌تر هستند، بدون آمار‌های دقیق هم شرایط را تحلیل کنند، اما با تجربه‌تر‌ها قطعا اینچنین عمل نمی‌کنند.
 
پشت پرده کشته شدن البغدادی از زبان یک نماینده مجلس

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که آمریکایی‌ها نمی‌خواستند ابوبکر البغدادی زنده به دست مقاومت برسد اظهار کرد: آمریکایی‌ها با برنامه ریزی قبلی و هماهنگ شده عملیات خود را در این خصوص انجام دادند. محمد جواد جمالی نوبندگانی با اشاره به هلاکت ابوبکر البغدادی سرکرده گروهک تروریستی داعش گفت: در مقدمه بگویم که طبق اقرار تمام مسئولان آمریکایی داعش توسط خود آمریکا با هدف ناامن کردن منطقه و تجزیه کشور‌های مانند سوریه و عراق ایجاد شد، این کار انجام شد تا امنیت رژیم صهیونیستی تضمین شود. وی افزود: همچنین این کار را انجام دادند تا به بهانه مبارزه با داعش در افکار عمومی دلیلی را برای حضور خود در منطقه مطرح کنند. حال با توجه به این که چندین بار خبر مرگ ابوبکر البغدادی مطرح شده، ابتدا باید منتظر اخبار تکمیلی باشیم، ولی اگر این خبر صحت داشته باشد چندین موضوع قابل توجه است.نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: اول این که، ابوبکر البغدادی توسط خود آمریکایی‌ها در شمال غرب ادلب مستقر شد این منطقه محلی بود که نیرو‌های سوریه‌ای و جبهه مقاومت در حال دسترسی به آن بودند. در این صورت احتمال داشت که ابوبکر البغدادی زنده به دست نیرو‌های مقاومت برسد و حیثیتی برای آمریکایی‌ها نماند به همین دلیل با برنامه ریزی قبلی ۸ هلی کوپتر از ترکیه وارد شمال سوریه شدند و این عملیات را انجام دادند.

قرائتی: ظهور امام زمان(عج) زمانی فقط عقیده شیعه بود، اما امروز در جهان مورد بحث قرار گرفته
حجت الاسلام و المسلمین قرآئتی در جلسه معارفه مدیر بنیاد مهدی موعود در استان قزوین گفت: ۲۰ سال پیش یکی از طلبه‌های جوان در گلایه ای به من گفت شما علما درباره امام زمان(عج) خوب عمل نکردید، اگر در این باره خوب کار کرده بودید در خصوص ولایت فقیه نیاز به تبیین و روشنگری نداشتید. وی در ادامه افزود: ظهور امام زمان(عج) زمانی فقط عقیده شیعه بود، اما امروز بحث مدیریت جهان و موضوع "حاکم حکومت حق چه کسی است" در جهان مورد بحث قرار گرفته است و رسانه‌های زیادی در حال ارائه شبهات در جهان هستند که باید پاسخ قانع کننده ای برای آنها وجود داشته باشد. رئیس ستاد اقامه نماز کشور ابراز کرد: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) سالیان پیش به واسطه جای خالی ترویج مهدویت در جامعه با توصیه‌های مقام معظم رهبری با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و دولتی راه اندازی شد و در این بنیاد تا امروز بیش از ۳۰۰ کتاب تالیف شده است.

سید احمد خاتمی: آینده انقلاب از گذشته آن روشنتر است
سید احمد خاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان در ادامه سخنان خود به نقل از مقام معظم رهبری افزود:"آینده انقلاب اسلامی را روشنتر از گذشته می دانم "وی یاد آوری کرد: انقلاب اسلامی همچون نظام نبوی در تنهایی و با نفراتی کم اما مخلص شکل گرفت و سرانجام با حضور گسترده مردم در سال ۵۷ به پیروزی رسید و همچنان که آینده نظام نبوی روشن بوده، انقلاب اسلامی ایران نیز که اسلام ناب محمدی را در جهان پر آوازه کرده است، آینده ای روشن خواهد داشت. حجت الاسلام خاتمی وجود مشکلات و سختی ها را هزینه دینمداری و ارزش مدرای دانست و گفت: در طول تاریخ بشریت بهای ارزش مداری و دینمداری با مشکلات و سختی ها پرداخت شده است.

آشنا: راه پایان یافتن تفکرات تکفیری اراده مشترک مردم و دولت‌های منطقه است
حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهوری، در واکنشی توئیتری نسبت به کشته شدن رهبر گروه تروریستی داعش نوشت: ملاعمر، زرقاوی، بن‌لادن و بغدادی و هزاران تروریست کشته‌شدند، ولی طالبان، القاعده و داعش ریشه در واقعیات فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و رقابت‌های درون منطقه‌ای و برون منطقه‌ای دارند. وی راه حل پایان یافتن اندیشه های تکفیری را اراده مشترک مردم و دولت ها توصیف کرد و نوشت: تا این واقعیات با اراده مشترک مردم و دولت‌های منطقه تغییر نکند، امید چندانی به پایان این جریانات خطرناک نیست. عصر امروز (یکشنبه) رئیس جمهوری آمریکا در سخنانی در کاخ سفید از کشته شدن ابوبکر البغدادی، رهبر داعش در عملیات نیروهای نظامی آمریکا خبر داد.

«اسماعیل بخشی» پس از تشریفات تودیع وثیقه، آزاد می‌شود
فرزانه زیلابی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: با توجه به اینکه ملک مورد وثیقه برای موکلم در دزفول واقع شده، برای انجام تشریفات مربوط به وثیقه، نیابتی به دادسرای دزفول داده شد تا کارهای وثیقه انجام و در نهایت منجر به آزادی موکلم شود. وی با بیان اینکه موکلم امروز آزاد نمی‌شود، گفت: در ابتدا وثیقه یک میلیارد و 500 میلیون تومانی برای موکلم در نظر گرفته شده بود که با مخالفت ما و لوایحی که در خصوص تقلیل وثیقه داده شد و نیز با تصمیم قضات شعبه 36 دادگاه تجدیدنظر تهران، میزان وثیقه به 750 میلیون تومان کاهش یافت و موکلم با ارائه وثیقه 750 میلیون تومانی آزاد می‌شود.

وکیل نجفی به دنبال بررسی مجدد صحنه قتل میترا استاد
حمیدرضا گودرزی، وکیل محمدعلی نجفی گفت: نظریه کارشناسی در مورد بررسی مجدد صحنه قتل میترا استاد همسر دوم شهردار اسبق تهران، به دادگاه تحویل داده شده است. وی افزود: این گزارش کارشناسی که به بررسی مجدد صحنه قتل اشاره دارد هنوز به ما ابلاغ نشده است. وکیل نجفی گفت: هنوز نظریات کارشناسی را ندیده‌ایم و احتمالا نتیجه ظرف دوتا سه روز آینده به ما ابلاغ خواهد شد. 15 مهرماه بود که صحنه قتل میترا استاد همسر دوم که در تاریخ 7 خرداد به دست محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران به قتل رسیده بود، مجدد بررسی شد.

زم: هیچ یک از اعضای خانواده در دستگیری روح‌الله زم نقشی نداشتند
حجت السلام محمدعلی زم در بیانیه‌ای به دستگیری فرزندش واکنش نشان داد. در بخشی از این بیانیه آمده است: برخلاف ادعای قصه‌پردازان دروغگو، هیچ‌یک از اعضای خانواده در تمهید شرایط و مقدمات سفر و دستگیری روح‌الله مشارکت نداشته اما همه ما، خاضعانه بر خود لازم می‌دانیم که نسبت به الطاف و راهبری‌های رهبرِ همیشه‌بزرگوار و فرزانهٔ خود و عزیزان زحمتکش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متشکر باشیم و از حضرت ایشان و سپاه محترم و همه اشخاص گرامی حقیقی و حقوقی که در یکی دو سال اخیر، ناجوانمردانه مورد اتهام و آزار کانال بی‌حساب‌و‌کتاب، مفتضح و بی‌اخلاق «آمدنیوز» قرار گرفته‌اند، به سهم خود، عذرخواهی نموده و از همه بزرگواران برای روح‌الله زم، طلب بخشش و حلالیت کنیم. در عین حال امیدواریم با گفتن حقایق، تحول واقعی روحی و توبهٔ روح‌الله به درگاه حضرت ربوبیّت، کرده‌های ناهنجار و گفتارهای ناصواب او جبران گردد.

علم‌الهدی: در ایام انتخابات باید به فرد دیندار رای داد
آیة الله سید احمد علم الهدی روز یکشنبه در سالروز رحلت پیامبر مکرم اسلام و شهادت امام مجتبی (ع) در حرم مطهر رضوی و در جمع عزاداران نبوی و حسنی تاکید کرد: امروز باید از این مظلومیت عبرت گرفت؛ اگر حساب کنید که یک جهانخوار می‌تواند زندگی آرام و اقتصاد ثابت ایجاد کند تصوری اشتباه است. باید دنبال دین و عدل اسلام بود؛ در هر انتخاباتی که به وجود می‌آید از خود بپرسید کدام دین دارد و دینش که قطعی شد روی کارآمدی‌اش حساب کن. او اضافه کرد: وظیفه مسلمانان است که به دنبال هزینه کردن برای دین باشند و در ایام انتخابات نیز باید به فرد دینداری رای داد و او را انتخاب کرد که مسئولیت پذیر باشد و به ولایت وابستگی داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۱۵
خیلی خنده داره کسانیکه در سال ۸۸ فتنه ای بپا کردند که کلی از جوانان این مملکت را به کشتن داد، باعث شد کلی قطعنامه و تحریم با پشتیبانی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران صادر بشه و جشن دموکراسی و مردمسالاری را به عزا تبدیل کردند اینک مدام از رفراندوم صحبت میکنن
اینها بعداز باختی مفتضحانه در انتخاباتی که کلی تبلیغ برایش کرده بودند ادعا داشتند که با وجود این همه ناظر و خبرنگاران و هزارویک نهاد عریض و طویل دیگر، بیش از یازده میلیون رأی ««اختلاف رأی نفر اول و دوم»» جابجا شده!!!
حال بعداز دیدن نتیجه هر رفراندومی آیا تمکین خواهند کرد؟! اگر سر هر صندوق نمایندگان ترامپ و نتانیاهو و بن سلمان هم گمارده شود، باز فایده ای ندارد چون انسانیتی وجود ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
نفت سوریه درحال دزدیدن توسط امریکاست و جهانیان هم ساکت ما سریع السیر باید چندهزار نیرو بفرستیم به مناطق نفت خیر سوریه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
احسنت و هزار احسنت به آیت الله العظمی علم الهدی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
باز مثل اینکه بیان حقیقتی تلخ توسط خان محمد علی اقا به مذاق خیلیا خوش نیومده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
خان . الان باید چگونه قضاوت کرد جوانانی که به خیابان امدند . یا کسانی که جوانان را کشتند ؟ آلان کدام جرمش بیشتر هست . کسی که به انتخابات اعتراض کرد کسانیکه بر روی مردم گلوله شلیک کردند . ارزش ملت و مردم را با چه مقایسه میکنید . کروبی و موسوی الان مردم را کشتند . آیا برادر و بستگانت در اعتراضات کشته میشدند چنین بلبل زبانی میکردی ؟ مردم ایران انقلاب کردند که حق اعتراض داشته باشند . تو در این وسط چی روضه خوانی میکنی .
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
آقای محمدرضا خاتمی در دادگاه جواب شما را داد! ولی هیچ کس نتوانست استدلال او را رد کند.
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
خطاب به فیلتر شکن فرانسه
الآن عده ای ناشناس در عراق دست به سلاح برده اند و هم مردم را می کشند و وانمود می کنند که دولت عراق مردم خودش را می کشد و از طرفی استانداران و فرمانداران و فرماندهان نظامی و رؤسای احزاب را می کشند و وانمود می کنند که مردم خشمگین و ناراضی از حشدالشعبی و غیره ناراضی اند و کار کار مردم است
افتااااااااااااااااااااااااد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
حقیقت تلخه و تلخی هم مزه خوبی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
ایولا
بطلیموس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
به مرتضی داغونه! خاتمی در دادگاه نتوانست از ادعاش که گفته بود هشت میلیون تقلب شده دفاع کنه و به همین خاطر هم بخاطر دروغ پردازی محکوم شد! تازه با وجود هشت میلیون تقلب باز هم احمدی نژاد رئیس جمهور می شد! اصن هر بچه کوچیک هم کلاهش رو قاضی کنه می فهمه که یازده میلیون اختلاف بین نفر پیروز با مفر دوم یعنی چی و احتمال هر گونه تقلب زیر صفر است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
کارمند تابناک بازم دعوا راه انداخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
۲۱:۴۴
بهتره یه بار دیگه استدلال ها و جوابشو مرور کنی اگه در ادعاشون راسخ بودن که نبایستی دنبال شکایت از مصاحبه گیرنده برن
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
وقتی در فرانسه در اعتراصات کشته میشود تلویزیون ایران صد بار در روز نشان‌میدهد . مردم عراق وقتی میبینند دولت کارکرد خوبی ندارد . خوب کار نمیکند . فساد بیداد میکند دست به اعتراض میزنند . میگوید همینی که هست . باید قبول کنی . ؟ قبول نکردی اعتراص کردی باغی و یاغی هستی . در صورتی جابجای قدرت برای عدالت و ازادی بود . مردم در همه اعتراصات خاورمیانه اول با زبان تدکر دادند اما کسی گوش نمیکند . بعد اعتراض میکنند بعد مبارزه شدید در پیش میگیرند . دولت هم استعفا نمیکند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
جای جالبش اینجاست که عباس اخوندی معاون موسوی و رییس کلیه امور مربوط به انتخاباتش و وزیر راه و شهرسازی رحانی می گفت اگه هزار بار هم صندوق های رای رو بازشماری کنند نتیجه کوچکترین تغییری نخواهد کرد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
خطاب به پرچم فرانسه توئی که برای کشته شدگان فتنه 88 که عامل مستقیمش همان هائی هستند که نام بردی مرثیه سرایی برو مصاحبه بدون تعارف با عبدالحسین روح‌الامینی ببین و بشنو کسیکه پسرش را در اغتشاشات از دست داد چطور از همه ماجراهای پشت پرده و کشته سازی ها و غیره با خبر است قبل از اینکه کمی مطالعه کنی برای خودت رو هوا و بدون سند حرف نزن چه کسی و چرا باعث رقم خوردن فاجعه کهریزک شدند؟ جز انهائی که می گفتند دوازده میلیون! رای جا به جا شده؟
ناشناس ۲۲:۴۸
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
بعداز خوندن کامنت خان محمدعلی آقا داشتم تو شبکه آی فیلم سریال حضرت یوسف پیامبر رو نگاه می کردم از شباهت کاهنان معبد آمون و طرفداران تقلب در انتخابات ۱۳۸۸ در شگفتم که چطور و چگونه از گفته های بدون منطق و گذشته ای که باعث بوجود آمدن خونریزی های فراوان شد دفاع می کنند
خداوندا خودت آخر و عاقبت همه مان را ختم به خیر کن
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
اتفاقا پدر روح الامینی چقدر تلاش کرد تا توانست حداقل کسی باعث مرگ فرزندش شد چهار سال بدو کرد که حداقل دادگاه تشکیل شود . .......... که ختم‌به دوسال خاطی شد . دوم در مورد کاهنان مصر گفتی اتفاقا من دارم میبینم که برای طرفداری ادمهای گشنه و تشنه چطوری سیخ های کباب را بین انها تقسیم میکند و چگونه از جهل سیاسی و سواد چند هزار سال پیش مردم سو استفاده میکند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
۲۲:۵۸
درسته روح الامینی دنبال متهم بود ولی در مورد حوادث 88 موضعش کاملا مشخصه مواردو با هم یکی نکن
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
بعد این همه سال زندگی من به دو تا نظریه رسیدم

1/ انتخابات همیشه نمی تواند بین مردم اتحاد ایجاد کند و اصلا علک خوبی برای دمکراسی و غیره نیست و اتفاقا باعث مرگ و تفرقه هم می شود مثل انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ در ایران که همه اعتراف کردن که از ابتدا میدانستند تقلب نشده اما دیدید که چه شد
مثل انتخابات در ونزوئلا که بعداز اعلام نتیجه انتخابات دیدیم که طرف مقابل ریخت کف خیابان و باعث بی نظمی و مهاجرت مردم به کشورهای همسایه و تورم بیسابقه و کودتا و غیره شد
مثل امریکا که بعداز ریاست جمهوری ترامپ طرفداران کلینتون تا چندین ماه در خیابان ها بی نظمی و اشوب و هرج و مرج ایجاد کرده بودند
مثل ارمنستان که طرفداران طرف شکست خورده انتخابات به میدان آمدند و روزها و شبها کشور را به هم ریختند
و خیلی مثالهای دیگر که موجب نی شود انتخابات در کشور باعث تفرقه و دو دستگی شود

2/ اعتراضات مسالمت آمیز!!
اعتراضات مسالمت آمیز فقط اسم قشنگی دارد و هیچگاه چنین چیزی وجود ندارد و همیشه پای افراد مسلح و ضربه زنندگان به اموال عمومی و بینظمی و هرج و مرج و هزار معضل دیگر به این اعتراضات کشیده میشود مثل عراق و لبنان که دیدیم که مطالبه اقتصادی مردم را افراد ناشناس به چه چیزی تبدیل کردند
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
عزیزانی که منطق معترضان 88 رو تا الانم نفهمیدن همونایین که بعد 2 سال گفتن این احمدی نژاد ؛ احمدی نژاد دوره اول نبود و فلان و...
خب معترضان 88 هم 2سال قبلش همینا رو میگفتن داداشیا که شما ریختید سرشون
بعد که به ضرتون شد ، شدش ادم بدددددددد؟
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
راستی بطلمیوس ! شأن کودکان و بچه های معصوم را به اندازه عقل خود تنزل نده! همین که شما کلاه و شال و کمربند خود را قاضی و متقاضی کردی کافیه! بذار این بچه ها مثل تو بطلمیوس نشوند !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
عاشق این تیکشم که میگه(باز فایده ای ندارد چون انسانیتی وجود ندارد)
ینی به ضرس قاطع میتونم بگم که انقدر منفی بدهید تا منفی دانتان پاره شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
فیلتر شکن آلمان پس اگه انتخابات رو برداریم چی بذاریم جاش مثل مورچه ها و زنبورها شاه و ملکه داشته باشیم؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
۲۳:۲۰
اسم اون رو منطق نذار برای توجیه کارتون به همه چی متوسل میشید اگه دوستان شما پیشگو بودن باید در مورد برجام درست عمل میکردن در مورد مسائل منطقه ای یه نگاهی به مواضعشون توی شش هفت سال اخیر بکنی به قدرت منطقشون بیشتر پی میبری و اگه نظام به حرف اونا عمل می کرد الان راحت نظر نمی ذاشتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
از دشمن جز دشمنی انتظاری نمیره و دشمن رو باید به دشمنی شناخت همه فهمیدند که در انتخابات ۸۸ تنها و تنها اوباما و نتانیاهو و مرکل و سارکوزی سواستفاده کردند و بقول امام خمینی ره اگر دیدید که دشمن از شما حمایت کرد بدانید که آن کارتان ایراد دارد و هرگاه دشمن جلوی کارتان را گرفت و مدام در مسیرتان سنگ اندازی کرد بدانید که آن راه راه درستیست و ان کار کار درستیست امیدوارم تا اخر تاریخ دیگر هیچگاه شاهد قتنه 88 و گول خوردن عده ی زیادی همانند مردم کوفه نباشیم انشاءالله
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
تابناک پاسخ منو به بطلمیوس حراج کننده آبروی بطلمیوس کامل درج کن! انصاف نیست که توهین کنه ولی پاسخشو نگیره! جهل این آدم و امثال او به عهده شما وامثال شماست که مانع هدایتشون میشید
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
امان از شهرت پرستان که به قول خان محمد علی اقا انتخابات که جشن مردم سالاریه رو به عزاداری تبدیل کردند و باعث خسارت های فراوان به ملت شدند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
تصاویری از غارت اموال عمومی در عراق توسط جوانانی که به خیابان امدند و فقط و فقط اعتراض دارند!!! در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
ایول به پرچم امریکا و کامنتش در مورد عباس اخوندی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
پرچم فرانسه مثل همیشه ماست و قیمه رو قاطی نکن!خخ
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
۲۳:۳۲ ازبرجام صحبتی نشد! ازهرشاخه به شاخه ای دیگر پریدن نشانه ضعف فکری است! ولی برای اینکه آگاه بشی و یا اگر هستی ولی به دیگران آدرس غلط میدید میگم تا روشن شوید!بله دوستان ما پیشگو نبودند! وگرنه باید می‌دانستند عده ای در داخل قصد نابودی دولت وبرجام و سبک کردن رای مردم را دارند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
خطاب به مرتضی
مثل اینکه شما متوجه نشدی دوست عزیزمون یا خودت گفت ما اینو می دونستیم با چند تا مثال میشه حرفشو ردکرد من فقط برجامو نگفتم در مورد اینم که داری مدام تکرار میکنی اشکالی نیست بالاخره دیوار حاشا بلنده و انتظاری هم از شما نیست
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
به کشتن داد؟
چرا فاعل ان فعل رو هم نمیگی که جملت کامل بشه؟
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
بنده نضری ندارم ولی دوره خان و خان بازی بسر اومده و بنده هم خوانین را محکوم میدارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
دروعگو دشمن خداست .رفراندوم و همه پرسی حق ملت هست و باید مسولین تمکین کند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
در همین لحظه که من مثبت دادم 85.11 درصد منفی هست نمی خواهی در تعصباتت تجدید نظر کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
محمد تعجب آوره که مثبت و منفی سایتو یه مرجع می دونی به نظر خودت هم تجدید نظری باید داشته باشی
ناشناس
| Canada |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
دوست عزیز از منفی ها میشه فهمید که برایند نظرات کسانی که به این سایت مراجعه می کنن چی هست. اما در خصوص انتخابات 88، راستش ادم می مونه چی رو باید باور کنه! وقتی با کسانی که اطراف ما هستن صحبت می کنی، تقریبا اکثرا ادعا می کنن که به احمدی نژاد رای ندادن( منظورم همون موقع بود نه الان). حداقل در یکی از صندوق هایی که یه جای خاصی قرار داشت و ادم هایی که رای دادن اکثرا همکار بودن، بعدا معلوم شد که 98 درصد آرا برای احمدی نژاد بوده و اون دو دصد هم بین بقیه و ارای باطله تقسیم شده. این در صورتیکه که بالای 80 درصد کسانی که رای دادن، همگی می گفتن که به احمدی نژاد رای ندادن. یعنی از قبل از رای گیری هم برای کاندید خاصی تبلیغ می کردن. چطور ممکنه کسی که برای یه کاندید خاص تبلیغ می کنه، روز رای گیری خودش به یه کاندید دیگه رای بده. این واقعا خنده داره. بعد مردم این ها رو می بینن و این امار رو به امار کل کشور بسط می دن و به همین راحتی میشه فهمید که داستان چی بود. اما در هر صورت مشخص بود که احمدی نژاد باید رای بیاره. اولا کل کابیته دولت همراه با خانواده ها و عوامل مستقیم و غیر مستقیم در خطر برکناری بودن. یعنی اینکه اگه احمدی نژاد رای نمی اورد، این عزیزان اکثر پست و مقام خود رو از دست می دادن. پس نهایت تلاش خود رو به کار بردن تا هر طور شده احمدی نژاد برای بار دوم رای بیاره و البته خدا رو شکر همه دیدیم که نتیجه اون چی شد.
خدا را شکر که آمریکا هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
اره خدا رو شکر که هست برای بازی دادن مثل شما و بعد کشتن نوکرش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
ببخشید که جاش نیست ، ولی یکی از آقای امیرآبادی بپرسه که وظیفه شما در قبال بیکاری و مشکلات اقتصادی جامعه چیه؟مسئولانی که از خداشونه دولت ناتوان بمونه تا به اهداف سیاسیشون برسند ، والله علیم بما تعملون ،
البته شما خوب تفسیر به نفع بلدید
روزبه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
مرحوم دکتر شریعتی جمله خیلی خوبی در مورد طرفدارهای غرب داره: جاده صاف کنای استعمار
ناشناس
| Australia |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
چرا سردار سلیمانی نکشته بودش؟؟ گذاشت آمریکایی ها این افتخار نصیبشون بشه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
عاقبت ظالمین همین است که بالاخره یک روز در یک سوراخی آنها را میگیرند و میکشند.
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
جناب روزبه ؛ منظور ایشان این هست که خدا رو شکر که آمریکا هست تا آقایان ناکارامدی خودشان و تمام تقصیرها را گردن آمریکا بیندازند !!!!!!
مهسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
آمریکا هم خدارا شکر میکند که ساده لوحانی مثل جنابعالی هست
بهم ریزی مملکت در دی 96 ترامپ را ترغیب کرد که از برجام خارج شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
خروج از برجام وعده انتخاباتی ترامپ بود چون معتقد به یک بسته کلی شامل امور هسته ای و نظامی و منطقه ای هست و مثل اوباما نمی خواد به صورت جدا از هم این موارد رو دنبال کنه
آفرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
و این فتنه ۹۶ که باعث ترغیب ترامپ به رد برجام شد
از مشهد
شروع شد ،
یادمان نمی رود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
۰۹:۳۰
و این فتنه 88 بود که زمینه اصلی همه مشکلات امروز را فراهم کرد
علم الهدی . مردم در موقع انتخابات باید به کسی رای دهند که دیندار باشد و دنبال راحتی دنیا فقط نباشد بلکه در مقابل اسراییل و امریکا ........ حاجی منطورت را فهمیدم .. شما یک شعار اگر توانستید در اوایل انقلاب پیدا کنید که در انموقع اهداف این بود که با غرب در تقابل بود . قرار بود خودمان باشیم . دمکراسی حاکم باشد . مثل دوره مشروطه نباشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
طتری عنوان میکنند که انگار تا بحال مملکت دست این مومنانان نبوده است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
دیندار بودنشون رو باید صدا و سیما تایید کنه ؟؟؟؟!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
آقو پست ریاست جمهوری باید حذف شود و ریس جمهور را مستقیما اقای علم الهدی تنفیذ نماید و همچنین نمایندگان مجلس را البته بعد از نظارت استصوابی مجلس داداش تفسیر قانون اساسی هم که با شورای نگهبان هست و نهایتا هیچ بن بستی وجود ندارد و می شه کشور را یه جورایی پارلمانیش کرد من به نوبه خودم همه را قبول می کنم به شرط اینکه اگه وضع اقتصاد فرهنگ دین و انسانیت مردمم بدتر از اینی که هست شد لااقل یکی مسئولیت اونو قبول کنه
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
فعلا که پشت امام رضا سنگر گرفتند و هر چی دلشان خواست به دولت و مجلس حمله میکنند و سنگر سیاسی خوبی هم دارند و بابت هر حرفی که میزند پاسخگو هم نیست . اگر بستگانش الان در این پست بود چنین حمله نمیکرد ‌. بخاطر همین هست که در دمکراسی میگوید دو تا فامیل در دو راس مهم کشور نباید قرار گیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
این 6 سالی که دولت تدبیر تون بوده هر روز اختلاس و تورم و بیکاری را شاهد هستیم همین دیروز هم معاون وزیر جهاد دستگیر شد
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
جناب علم الهدی ؛ آدم دیندار وارد این بازیها نمیشه !!!!!!
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
جناب علم الهدی چنان درمورد ایام انتخابات صحبت میکنند که انگار دارند درمورد احکام ایام ماه رمضان حکم صادر می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
پاسخ زیبایی بود
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
اول گفتید جوان باشد . حالا دیندار و انقلابی باشد . واقعا فردی یا سیاستمداری یا مسولی با این سه شاخص سیاسی میشود انتقاد کرد ؟ اتفاقا مشکل رای دهندگان این هست که این افراد وقتی با این شاخص ها رای اوردند دیگر حرف مردم را اجرا نمیکنند بلکه نگاه انها به ردهای بالاتر تر مردم و نطر مردم هست . آیا مردم رای میدهند که روز و شب در تریبون شهرستانها یا استانها به جوامع دیگر عیب و ایراد بگیرند اما ایرادهای خودشان را نشود به انها گوشزد کرد . هر مسولی با این تعاریف ملت را بندگی نخواهد کرد .
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
اینهای که دستگیر میشن با همان تعاریف خودتان از فیلتر محلات و شهرها گزینش شدند و در ادرات لم داده و به ثروت رسیدند حالا که روحانی خواست انها را از مفت خوری بیرون کند اعتراض میکنید که چرا بچه های انقلابی و مومن را بیرون و بکار نمیگیرید . مردم به روحانی رای دادند که مفت خوری تمام شود . در ادرات کشور متخصصین سر کار باشند . همین افرادی که دستگیر میشوند همه از اصولگرا هستند
منظور روحانی از اینکه کشور را تعطبل کردند مجموعه دولت در سایه که ثروتی که انها دارند میتوانند کل دولت و هر قدرت اقتصادی و سیاسی را به چالش بکشن و ساقط کنند . مجموعه دارای انها در بازار ارز و طلا هم باعث گرانی شد هر چی دولت ارز به بازار میریخت آب میشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
اوه یس !!! پس بگو تا کم می اورد در اداره کشور دست به دامن همین ها می شود
نمونه ان جاده شمال یا بنزین
عمو جان اول اقتصاد یاد بگیر بعد بیا اطهار نظر کن و اگر هم بلد نیستی از ۴ تا ادم اقتصاد دان و نه سیاسی کار سوال کن تا شما را متوجه کند در اقتصاد چه می گذرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
همین اقای رییس جمهورتون فرمودن اگر بخواهیم می توانیم قیمت ارز را قیمت اولش برگردانیم ولی این کار را نمی کنیم
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
کشور باید یک دولت . یک ارتش . یک اقتصاد . یک نهاد اموزش و یک سیاست مدار تصمیم گیر داشته باشد . این درست نیست که در کشور برای هر بخشی در کشور یک بخش بی پاسخگو و بدون نطارت و بدون رای مردم در سیاست های دولت دخالت کند . کارهای خوب دولت دیده نشود ولی کارهای تبلیغی در صدر خبرها باشد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
هر چی شرکت و هلدینگ سرمایه گذاری است سهام دار و هیئت مدیره اش عزیزان اصلاحی اعتدالی هستند دولت در سایه ای که در سایه دولت تدبیر دنبال رانت و منافع هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
مردم تا زمانی که روحانی بر روی شعارهایش و وعده هایش با مردم بماند
مردم هم با او هستند و از او حمایت میکنند
بهتر است روحانی با مردم بی پرده تر حرف بزند
و نام ببرد که چه کسانی سنگ اندازی میکنند ؟
نائب رئیس کمیسیون سیاست خارجی وامنیت ملی مجلس نقوی حسینی است یا جمالی؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
چه فرقی می کنه
الان خبر اومده که ماموران امنیتی عراق به امریکا گفتن ابوبکر کجا هست و شاید تا الان ده بار تا الان فرصت کشتن او بوده ولی نکردن اما امروز کردن که دلیلش چی بوده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
ماموران عراقی نمیتونستند خودشون زحمتش رو بکشند؟
روحانی . به امید چند تا رای بیشتر حاضر هستند کل کشور را تعطیل کنند . یعنی برای رسیدن به قدرت اینقدر اهمیت دارد ؟ در صورتی هدف از انقلاب محدود کردن قدرت از طریق آرا مردم بود .
منظور روحانی از آنان که کشور را به تعطیلی کشاندند مشخص است ! و مردم هم با تمام نا امیدی از روحانی حداقل منظور او را درک کردند! به مردم آدرس غلط بدهید ویا ندهید مردم از همان سال ۹۲ در جریان امور بودند و هستند! از نا امیدی مردم نسبت به روحانی و اصلاحات سو استفاده نفرمایید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
مرتضی . بعد از انتخابات دو سال پیش یادت هست ؟ برای اینکه قدرت مردم از طریق رییس جمهور را کنترل کنند در یک سخنرانی گفتند که به دوران بنی صدر برگشتیم . آن از وصعیت مجلس که با نطارت استصوابی فقط برای مشاوره ارزش دارد نه سیاست گذاری . انهم از ریاست جمهور و دولت . دولت اینقدر باید قدرت داشته باشد که مصوبات مجلس و مصلحت و شورای نگهبان را وتو کند . برای اینکه با این حق وتو بتواند وعده های که در موفع انتخابات داده است عمل کند . این لوازمی که ریاست جمهور نیاز دارد تا از آن طریق بتواند از مردم و ارا انها حفاظت کند چیست . کجاست ؟ کسی بیشتر میداند . ابزار لازم رییس جمهور برای مطالبات مردم‌چگونه هست ؟ با التماس و خواهش کار درست نمیشود
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
پرچم فرانسه! بله ! عبارت بنی صدر یک کدواژه برای شروع پروژه بود!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
چهار سال که همه امور رو به دولت قبل حواله کردن و چهار سال بعد هم به کسانی که تعطیل کننده کشورن پس چرا از همون سال 92 اومدن سرکار ؟ آدم های تعطیل کننده چرا در چهار سال اول این کارو نکردن ؟اگه انقدر قدرت داشته باشن کار این آقایون همون چهار سال اول یه سره میشد چرا گذاشتن تورم تک رقمی بشه ؟ چرا گذاشتن کشور رشد اقتصادی داشته باشه؟ اینابیشتر یه جور رفع مسئولیته از کسایی که می گفتن کل مسئولیت برجام با ماست
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
۲۲:۳۹ چرا به جاده خاکی میزنی؟! چرا زور میزنی و به خودت فشار میاری تا نفهمی؟! کامنت من و پرچم فرانسه را بخوان تا ببینی که از همان ۹۲ دولت را ضعیف کردند تا رای مردم را سبک کنند
limon
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
نا شناش 22:39
داداش توی 8 سال پراید 4 تومنی شد 20 تومن الانم توی 8 سال پراید 20 تومنی شد 40 تومن مشکلت چیه فرض کن با همون فرمان رفتی دیگه
نکنه قرار کاندیدای محترم 92 شما پراید رو بکنه 10 تومن
شما که میگفتید ملت ما حاضرن 2 وعده غذا بخورن که
الان نگران چی هستی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
۲۳:۱۶
نباید به هر وسیله ای متوسل شد که از خود رفع مسئولیت کنیم کسانی که میگن پناه میبرم به خدا از بستن دهان منتقدان نباید شعار آزادی بدن وتفسیر خودشون رو بکنن حرف من کاملا واضحه در تمام این مدت حتی بعضی مسائل کوچک رو از سر خودشون باز میکنن در مورد نظر 23:27 هم باید در حالت خوشبینانه بگم متوجه صحبت های من نشده
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
۲۳:۵۵دهان کدام منتقدی بسته شده؟! بی انصاف ! به کامنت های همین بسته خبری دقت کن! به کامنت خودت دقت کن! به صدا و سیما دقت کن! به تریبون‌های نماز جمعه دقت کن!از هیچ توهینی به رییس جمهور دریغ نکردید و نمیکنید آنوقت میگویید انتقاد!
مگه پوشش لعیا جنیدی چه اشکالی داشت ؟! چرا انقدر افراط میکنید و الکی شلوغش میکنید ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
افراطش را چند وقت دیگر به شما می گویم و هنوز زودت است بفهمی چه خبر است
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
در مجامع بین امللی باید لباس رسمی پوشید . مگر قرار بود مراسم یا مسجد برود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
از افاضات پر معنی پرچم فرانسه
خخخخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
از شهدا خجالت بکشد
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
نظری که دادم هیج جای خنده نداشت . اتفاقا لباس بومی و رسمی مردم ایران که سراسر ایران میپوشن پوشیده بود . شما در تمام شهرهای ایران چقدر از این لباس میپوشن . چادر تعریف دولتی دارد . چادر تعریف کشورهای عربی هست . اتفاقا لباس بومی مردم ایران را پوشیده بود و خیلی هم برای ترویج فرهنگ و هویت ایرانی خوب بود .حالا خیلی دلتان برای یک اعتراض تنگ شده . ؟ روز جمعه اعتراض کنید .
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
دلواپسان چند مدتی هست اعتراض نکردید دلتان برای شعارها تنگ شده روز جمعه اعتراض کنید . بعد اسمش را بگذارید خود جوش . کسی هم حق مخالفت با شماها را ندارد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
باز هم از افاضات پرچم فرانسه!!!
ان وقت لباس بومی شما اپل هم دارد!!
یا دکمه هم دارد که البته نا بالا باز باشد!!!!
فکر کن بعد حرف بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
چادر تعریف دولتی دارد بنابراین یک دولتی باید چادر سر کند
خطاب به فیلتر شکن فرانسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
یه نفر حرف حساب بزنه اینجا همون پرچم فرانسست...چند تا ساندیس خورم افتادن دنبالش،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
پرچم ماکرون ما اگر دلواپس هستیم اما وطن فروش نیستیم مزدور بیگانه هم نیستیم عشق ما ایران است و در هر شرایط سختی مملکت خود را رها نمی کنیم بنام مهاجرت به خوشگذرانی بپردازیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
احسنت .حرف دل مردم
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
ای کاش شما وامثال شما مملکت راترک میکردند وهمان هایی که به نظرشما وطن فروشند به کشور باز می گشتند وکشور رااباد میکردند8.14
حتی لباسش وقتی نشسته بود هم از حالت عرف خارج بوده
ببین چه جریانی در کار است در دولت برای ....زدایی
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
چه دقتی
کاش با همین دقت پراید هم کنترل کیفیت میشد
بچه قمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
کدوم عرف رو میفرمایید؟ اگه عرف همفکران خودتون رو میفرمایید که من حرفی ندارم ولی اگه عرف جامعه رو میگید پس حتما جنابعالی بیرون از منزل تشریف نمی برید.
درود بر حاج دکتر محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایران زمین و یاور مستضعفان جهان و مرد عمل و مبدع مسکن مهر و کارت سوخت و سفر استانی و خیلی چیزهای دیگه که این دولت ابتدا کنارشان گذاشت و سپس دوباره به آنها بازگشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
مبدع مسکن مهر بی استحکام وبی امکانات
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
آفرین البته درستش اینطوریه درود و صد درود بر حاج استاد دکتر محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایران زمین و یاور رهبری و حامی مستضعفین جهان و شکارچی عبدالمالک ریگیِ تروریست که در دولت ایشان به درک اسفل السافلین واصل شد و در کل درود بر همه همه طرفداران حاج محمود در سرتاسر جهان
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
ایول داری به مولا
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
برو این دام بر مرغ دگر نه......کوروش به همشهری ها و هم محلی های خودش گفت خس وخاشاک.امیرکبیر به تهرانی ها گفت خس وخاشاک.امیرکبیر آدم های نالایق را کنار گذاشت.ولی امیرکبیر کذایی شما دانشجوهای کلاس خودش را مدیرعامل و یک فوق دیپلم را وزیر کشور کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
۲۱:۳۹
از مسکن سی متری که هنوز شروع نشده تو بوق و کرنا شده بهتره و مسلما از لحاظ استحکام و امکانات از خونه هایی که بعضیا می سازن و البته قبلا ساختن بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
پرچم امریکا از اون بدتر رو دوستان شما گفتن نکنه یادت رفته هم اون موقع رو ببین و در حال حاضر ببین به چی خطاب می کنن در مورد انتصاب ها هم یه نگاهی بکنی به وضعیت فعلی بد نیست مثل تو اسم نمی برم ولی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
عدالت نیست که این نابغه دوران فقط در انحصار ما باشد .
حق است که ایشان مدیریت جهانی رابدست گیرند تا کل بشریت از نبوغ ودرایت ایشان بهره ببرند.
ان خانم در نهاد ریاست جمهوری حتی برای ازدواج بزرگسالان هم تره خورد نمی کند و اما الان تمام دغدغه او ازدواج کودکان و ورزشگاه رفتن خانم ها است
نایب رییس کموسیون امنیت ملی مجلس ..‌ امریکاییها ابوبکر بغدادی را کشتند تا اسناد و مدارک به دست جبهه مقاومت نیفتد . سوال واقعا ایا کسی که با سه فرزندش انتحاری کرد و به درک واصل شد شوخی بردار هست ؟ طرف به فرزندان خودش رحم‌نکرد چگونه میخواستی دستگیرش کنی ؟ کمی به مسایل نطامی هم باید اگاهی داشت
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
حال روز مملکت ما شده هرمشکلی کارآمریکا است مشکل از داخلی ها نیست
آقای علم الهدی با زبان تهدید با مردم صحبت نکنید!! مردم خودشون میدونند نماینده های مجلس فقط به فکر خودشون و قشر مرفه هستند و آبی ازشون گرم نمیشه .حداقلش تو این یکی دو سال همه چی برای مردم روشن شده.
ظاهرا این نمایندگان مجلس از سری ترین اخبار نظامی آمریکا هم مطلع هستند!!!!! جدیدا مد شده که مسئولان به جای نصف جمعیت ایران نظر می دهد و تز در می کند آقای نماینده هیچ کسی به شما اجازه نداده است از طرف نصف جمعیت ایران نظر بدهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
نصف جامعه؟
حتی این ها یک دهم مردم ایران هم نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
این بندگان خدا از همه جا بیخبر حرفی راکه به انها گفته اند میزنند وگرنه بپرسی جمعیت ایران چند نفر است که نصفش را گفتی زنگ میزند ومیپرسد چه بگویم سر انتخابات کمی شکر میل فرمودند که بگوید ماهم در مجلس هستیم وکامدید خواهیم شد
ناشناس
| Canada |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
ناشناس ۲۱:۴۴
جناب آی کیو نصف جمعیت ایران بانوان هستند و کسی حق ندارد به جای این جمعیت نظر بدهد و وکیل وصی و قیم آنها باشد
ناشناس
| Canada |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
ناشناس 21:44 میشه بفرمایید چه جوری حساب کردی که یک دهم شدن؟ نکنه از همون جنس امار و ارقامی هست که احمدی نژاد به مردم نشون می داد. خ خخخخ خ خ خ خخخ
نایب رئیس نابغه کمیسیون امنیت ملی!
چرا هشت ساله که جنگه و فرصت بود بغدادی را نگرفتید تا آمریکا و عربستان و بقیه ضایع بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
اخه توسط همین پرچم خودت و امریکا تحت مراقبت بوده و فراری می دادن و وقتی فهمیدن دوره اش تموم شده خودشان کشتند با کمک همین پرچم بالای سرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
وقتی هرکسی یه نظریه مفت میده ، منم یه نظر میدم
کشتن ابوبکر بغدادی کار دولت ژاپن بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
مصلحت نبود ودیگه سوالهای انحرافی هم نپرس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
دوستان شما ضایع بشن
مهدی
| Turkey |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
اولا پرچم من سبز و سفید و سرخه. دوما خدا رو شکر که اعتراف میکنی لاف دارید میزنید وگرنه بدون مراقبت که گرفتنش هنر نیست
حجت ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
بغدادی درمنطقه ایی بوده که تحت نظر آمریکا ترکیه و کرد ها بوده و نیروهای مقاومت درآنجا حضور ندارند و اورا در آب نمک خوابانده بودند برای تبلیغات نزدیکی
انتخابات عین زمان اوباما وبن لادن و ممکن است هم بن لادن وهم بغدادی الان زنده ودر آمریکا باهویت جدیدمشغول باشند غیر از آمریکایی ها هیچ گروه دیگری جنازه بن لادن و بغدادی را ندیده است
علیرضا بیگی . . روحانی با دو قطبی سازی و مهندسی انتخابات هست ؟ روحانی چی گفت ؟ مگر روحانی نگفت بخاطر چند تا رای بیشتر میخواهید اقتصاد قفل شود ؟ روحانی دنبال رای بیشتر هست . مگر روحانی میخواهد دوباره کاندید شود ؟ نه نه منطور روحانی این هست که اف ای تی اف تصویب خواهد شد منتها نه در دولت فعلی . بنابراین اتاق سیاسی اصولگرایان چنین نتیجه گرفته شده که تا دوسال دولت فعلی بنام مقاومت راه را ادامه میدهیم و اگر گشایشی هست در دولت مطبوع ۱۴۰۰ ادامه خواهیم داد ؟ آیا شرایط کاندید بعدی آمریکا کی باشد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
مسلما روحانی دوباره کاندید نمیشه ولی دیگران که هستن
جناب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
مطمین باشید که اگر نگذارید تا روحانی این اوضاع اسفبار و مشکلات کشور را برطرف نماید
اولا مردم اکثرا در هیچ انتخاباتی شرکت نمی کنند
ثانیا اقلیت تند رو همچون جبهه پایداری ، که کارکردش در سیمای میلی را دیدیم ،
کشور را به جنگ و نابودی و سوریه شدن خواهند انداخت
و مطمئن باشید که مردم کاسه صبرشان در حال لبریز شدن است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
۰۹:۵۵
از طرف خودت صحبت کن مردم خودشون عقل دارن
رفتن زنان به ورزشگاه با عقاید اصولگرایان جور در نمیاد به خاطر همین بحث رو منحرف میکنن و با بیکاری جوانان و ... میپیچونن
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
اینا حق رای هم دوست نداشتن به زنها بدن الانم تو رودربایستی گیر کردن
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
زندگی فقط سیاسی نیست . زندگی فقط غصه و گریه نیست .. بخشی از زندگی مردم زن و مرد و فرزند نیاز به تفریح دارد . رفتن به ورزشگاه یکی از تفریحات یالم هست . البته اگر تندروها رضایت دهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
جالبه طلبکار هم شدین
عزیزم برای اولین بار در دولت احمدی نژاد مطرح شد که همین طیف شما به ان تاخت
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
دغدغه تندروها حتی بیکاری و شکم مردم و رفع گرانی هم نیست . اگر این‌مشکلات هست حاصل سیاست های خود همین تندروها هست . اصلا شک نکنید که در کل دعدعه انها فقط مانتوی جنیدی ها هست . کلا فکر و دهن این افراد ده درصد جامعه که صبح بیدار میشوند در کوچه و محلات دور میزنند و به مردم کنکاش کنند که چی میگویند چی میپوشند . هیچ راه حل علمی و اصولی برای اداره کشور ندارند . اگر میگویند که مردم بهمدیگر کمک کنند . مهربان باشند و دوستی کنند و دست هم را بگیرند و دروغ نگویند و احترام بگذارند و ...... حالا امدیم مردم این کارها را نکردند . مسئولان چه وطیفه ای دارند ؟ با حرف و سخن مشکل حل نمیشود برای حل مشکلات مردم با سخن اخلاقی کشور درست نمیشود . باید عمل کرد . برای عمل هر کاری ابزار نیاز هست . ایا ابزار علمی را قبول دارند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
دولت مورد حمایت شما کارامدی حل مشکلات اقتصادی و رفع بیکاری جوان را ندارد حالا با آبنبات چوبی ورزشگاه رفتن زنان می خواهد مردم را فریب بدهد
اگر هم مطالبه ۵۰ درصد مردم نیست این سوال پیش می آید که چرا؟ مگر ایراد رفتن به ورزشگاه و تماشای یک مسابقه به همراه دوستان و خانواده یا تنهایی چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
آقا اصلا فرض کنیم این مطالبه 1 درصد جامعه هم نیست. خوب شما که مطالبه اصلی مردم رو خوب می دونین چیه!!!!! پس چرا به اون گوش نمی کنین؟ مگه نمی گین مطالبه اصلی مردم معیشت، گرانی، فقر، بیکاری، فساد و ... هست! خوب بسمه الله ... بفرمایید به این مطالبه جواب دهید. لطفا جواب بدین بعد از چهل سال که از انقلاب گذشته برای این مردم چکار کردین؟ نکنه فکر می کنین که این مردم نبودن که انقلاب کردن و این فقط شما خواص بودین که انقلاب کردین.
ترامپ گفت ما برای نفت می جنگیم نفت سوریه مال ماست این تفکرات بسیار خطر ناک است معنی آن این است هرکجا لازم باشد سر چاههای نفت می مانیم و بنفع سیاستهای خود از در آمد آن استفاده می کنیم انگار دوران استعمار عریان دوباره شروع شده
احمد علم‌الهدی= حسن روحانی= صادق لاریجانی= محمد یزدی= اکبر هاشمی رفسنجانی= احمد جنتی= محمود احمدی نژاد= علی لاریجانی= محمد خاتمی= احمد خاتمی=...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
این بهترین کامنتی است که تابناک دوشب است منتشر می کند.آفرین به اون درک وشعور سیاسی بالای شما
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
افرین به این نظر
آقای علم الهدی رای بی رای . مملکت ما داره به به عهد تحجر بر می گردد .
اگه کلمه زن از سخنان حذف بشه برخی حرفی برای گفتن ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
بعید می دانم با هیچ ترفندی کسی پای کار بیاید رای بی رای
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
آمریکا و دشمن را نیز اگر حذف کنیم از لغت نامه فارسی خیلیا دیگه حرف نمی زنند و مردم هم اعصابشون راحت می شه
حاج اقا ما هم اصولگراها را ديديم و هم اصلاح طلبها را !!! هيچكدام نه توان علمي و نه وجدان كاري جهت آرائه خدمت به ملت را ندارند فقط دنبال فرصت هستند تا بنحوي گروه خود را حاكم كنند و به ملت وعده سر خرمن بدهند و اقازاده هاي انها هم با ثروتهاي باد اورده به بهانه تحصيل در خارج به عشق و صفا بپردازيد و ما ملت هم نه يك سيستم اموزشي مناسب و نه بهداشت مطلوب و نه سفره با حداقل لقمه و....داشته باشيم انوقت اين اقايان پوز عالي با ماليات ما مردم بدهند و در ناز و نعمت خود و خانواده انها گذران عمر كنند و به مردم مظلوم بخندند .بنظر ما مردم بايد افراد تيز هوش و مديران متعهد و مجرب واقعي نه گروهي سكان مديريت كشور را بدست گيرند تا كه شايد در حل مشكلات مردم فرجي حاصل شود وگرنه با اين دو گروه هيچ مشكلي حل نخواهد شد!!!ما مردم ديگه از وعده هاي تو خالي اين دو گروه خسته شديم.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
من با قاطعیت نظر شما را رد میکنم . شما میفرمایید هر آنچه تجربه برای پیشرفت سیاسی و اقتصادی هست حتی تشکل حزبی در ایران‌جواب نمیدهد . چرا علت ها را بررسی و مطالعه نمیکنی ؟ چرا در ایران جواب نمیدهد ؟ دلیلش این هست که قدرتی وجود دارد که اجازه اینکار را نمیدهد . بخش اول انتصابی . دوم انتخابی . بخش اول قدرت مردمی را اشتباه میداند حتی در انتخاب افراد مسول . خودش را حق میداند . حق فارغ از مردم . هنوز هم بعد از چهل سال قبول نمیکند که مردم ممکن هست این روند را تا صد سال قبول نکنند تا کی ادامه دارد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
دوست ناشناس تشکیلات حزبی همه دنیا جواب داده در المان در کانادا وانگلیس ولی در ایران بعلت اینکه حربها نه برنامه دارند ونه اجازه دارند تشکیلات داشته باشند ونه حرفی را میتوانند بزنند این است که تشکیلات حزبی بدرد نمیخورد در ایران هروقت ازادی داشتند که حزب درست کنند میتوانند در سرنوشت مملکت سهیم باشند وگرنه ما هم اصلاح طلب را دییم هم اصولگرا وهم مابین اینها را هیچکدام مشکلی حل نکردند وچون افکار یکدیگر را هم قبول ندارند هرکس برای خودش جاده ای میسازد در ان میرود نفر بعدی جاده را شخم زده جاده دیگری میساز فراموش کردند که هرکس امد عمارتی نو ساخت ورفت وبه دیگری پرداخت که در ایران فقط نیم بیت اول را اجرا میکنند وبه دیگران نمیپردازند
بس کن آقای نائب رئیس .
امیر آبادی . رفتن به ورزشگاه مطالبه ۵۰ درصد از زنان جامعه نیست ؟ زن و بچه مسئولان اگر نخواستند یا جراتش را نداشتند به ورزشگاه بروند چه ربطی به دیگر زنان جامعه دارد ؟ هر کسی دوست داشت میرود دوست نداشت نمیرود . بحث سر این هست شماها چرا مخالفت میکنید . دست پیش میگیرید که پس نیفتید . دلیل منطقی شماها چیست . چکار دارید چند درصد به ورزشگاه میروند یا نه شما فکر کن دو درصد به ورزشگاه میروند باید شرایط کرود ۲ درصد را مهیا کنید . مثل زبان بشر و زبان ادمیزاد بگویید دین و شرع با ورود زنان به مجامع ورزشی مخالف هست . در مساجد محلات ایران چند درصد زنان برای مراسم و نماز حصور دارند . ؟ در پارک ها چند درصد زنان حصور دارند . چند درصد زنان رانندگی میکنند . چند درصد زنان .....
پاسخ ها
عبدالحمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
بچه های مسولین خارج از کشور به استادیوم میروند و سفیر های نظام هستند عین بچه های شهردار قم
آقای علم الهی .پس کی برای اداره مملکت تخصص لازم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
از نظر ایشان هیچوقت !؟
ترامپ گفته است . بغدادی در زیر زمین مثل سگ خودش را کشت . او مثل قهرمانان خودش را کشتن نداد . حاضر نشد جانانه از خودش دفاع کند . . . کلا ادمهای اینچنینی که با تفکرات افراطی باعث کشتن هزاران نفر شاید میلیونها نفر هستند خیلی ترسو هستند . مقل هیتلر هم خودش خود کشی کرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
مرسي
اینکه رئیس دولت می گه کشور تعطیله واقعا درسته مثلا روز جمعه بعداز ظهر نان نداری هر نانوایی میری تعطیله آخرش مجبوری یک نان بیات با چند برابرقیمت از یک مغازه غیر نانوایی بخری.خوب الان همین جور شده راجع به همه چی
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
دولت پیشاپیش اخطار را داده است که اگر لوایح را بخاطر مسایل سیاسی و جنبش های سیاسی خاورمیانه معطل کنید چند ماه دیگر اقتصاد کشور بسمت کره شمالی شدن خواهیم رفت یعنی چین و روسیه هم نمتوانند مبادلات بانکی انجام دهند چون خود این کشورها هم مشکل پیدا میکنند . روحانی گفتند اگر لوایح را تصویب نمی کنید پس حداقل به مردم شرح دهیید چه اتفاقی خواهد افتاد . مسولیت نپدیرفتن را قبول دارید یا میخواهید بگویید دولت مقصر هست
پوشش خانم جنيدي بسيار وزين و باوقار بود . بايد به ايشان افرين گفت كه هم اراستگي و هم متانت را در پوشش رعايت كرده بودند .
"امیرآبادی: رفتن زنان به ورزشگاه مطالبه ۵۰ درصد جامعه نیست" بفرمایید این آمارو از کدام نظرسنجی بدست آوردی؟ میخوای به رفراندوم بزارن؟ حرف بدون مستند که ارزش نداره جناب سرهنگ!
پاسخ ها
فرهنگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
پوشش بازسکنان معلومه ونگاه کردن به به این چنین پوشش ها چه مرد باشه وچه زن از هر دو طرف گناه وحرام است جال تو اگه ایرانی هستی فقط میتوانی در مورد خودت حرف بزنی وخانواده ات را به ورزشگاه بفرستی
اقاي جمالي شما كه اين همه اطلاعات دقيق داشتي چرا قبل از امريكا البغدادي رو نگرفتينش كه مدارك دست خودتون بيافته .
جناب علم الهدی شما تعداد نمایندگان مجلس اول رو با تعداد نمایندگان این مجلس مقایسه کنید بعد بفهمید که چرا اعتماد مردم چرا از بین رفته ؟ متاسفانه هم دین و هم دنیای مردم را نابود کزدید ؟؟؟ و جالبتر از همه اینکه در مجلس اول نظارت استصوابی و شواری نگهبانی هم نبود ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
حاجی امشب هر کی هر چی خواست بنویسه که کابر نظرات تابناک زده به سیم اخر همه را نشر می ده از فرداباید تابناک را با فیل شکن باز کنیم
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
آخه تنخا سایت داخل کشور هست که میتواند نظرات و دیدگاهای مردم را نشر دهد . بقیه سایت ها خفتگان ابدی تشریف دارن . هیچ کدام از کاربران توهین نکردند فقط نطرات سیاسی خود را عنوان‌میکنند . اگر جواب متقنی هست چه خوب . تازه جواب درست راهگشا هم هست . اما سیاه نمای صرف هم‌خوب نیست
لباس خانم جنيدى حجاب كامل بود ،چرا ميخواهيد چادر را به مردم تحميل كنيد حجاب فقط چادر نيست، انقدر به ملت زور نگيد،مردم بدتر زده ميشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
چون کارشون همینه. ایشون تحصیلات و تخصص رده بالا دارن و بعضی ها هم دوست ندارن که زمام امور دست افراد با علم و به روز و تحصیل کرده باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
احسنت . حرف دل مردم
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
داری با شخصیت و فهمیده میشی! دیشب وقتی کامنتتو خواندم از اینکه پیشرفت کردی و دست از لودگی برداشتی تعجب کردم و خوشحال شدم!
آخ برای اولین بارندگی خوزستان تنگی نفس شدید گرفتم حوصله رفتن به بیمارستان رو هم ندارم
هیچکسم نمیدونه علت تنگی نفس خوزستانیها بعد از باران چیه
شما که اینطوری بدون عکس نخستوزیر ژاپن و جنیدی بیشتر به او تهمت می زنید اقلا عکسش می گذاشتید وقضاوت به مردم می سپردید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
تو گوگل هست اتفاقا تو صدر سایت ها هم اخبارش هست . خیلی با کلاس نشسنه و با حجاب ایرانی هم هست و یک کیف هم تو دستشان هست . اما این مشکل امروز ما نیست . مشکل امروز ما تعامل با جهان هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
مشکل اینجاست که الان نوع حجاب خوشبختانه داره تغییر میکنه. پوشش ها داره عوض میشه و تفکر مردم جامعه هم تغییر کرده ولی هنوز یک عده در پیله ای که به دور خود بسته اند مانده اند. خانم دکتر هم توانمندن و هم استاد دانشگاه و تحصیل کرده ی دانشگاه هاروارد هستند اما در سیستم دیپلماسی ایران این مسایل ظاهرا جایگاهی ندارو و صرفا ظاهر افراد مقدم بر توانایی و علم آنهاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
۰۹:۰۰
همه کشورا پروتکلی برای پوشش مقامات دارن پروتکل ایران هم مشخصه بهتره اینو بدونی
جناب امیر آبادی بیشتر فرمایشات شما خوب و بجاست ، اما آما ر 50% عدم مطالبه مردم در مورد حضور بانوان در استادیوم ها را از کجا کشف کردین ؟ مطمئن باشید بیش از 85 در صد مردم مطالبه گر این امر هشتند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
آقای جاوید با این آمار های کشکی رکورد گینس را میزنی یک هزارم درصد مردم هم دغدغه فانتزی شما اعتدال اصلاحاتی ها را ندارند دغدغه مردم کار است کار است کار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
این مطالبه ۵۰ درصد جامعه است که از رفتن به ورزشگاه منع نشوند
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
آقای امیر آبادی شما که مشکلات و خواسته مردم رو می دونی آنها رو برطرف کن ، ورود به ورزشگاه رو بسپار به اهلش
آقایان درنازونعمت زندگی میکنن
ازمن کارگرخبرندارن
دراين کشورازمسولیین گرفته تامامردم
همه مون فقط به فکرخودمون هستیم
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
تابناک اقای علم الهدی خط قرمزت بودکه اسمش راسانسورکردی
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
و بهمینجهت در جهنم باقی میمانیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
دو سطر آخر که کلا با نظر تناقض دارد نظر نابناک است.
آقای روحانی آن کسی که کشور را تعطیل کرده شما هستید. سرنوشت یک ملت را به برجام گره زده اید و حالا هم حل مشکلات کشور را مرتبط با تصویب fatf می دانید. انسان شجاع کسیست که اشتباهات خود را بپذیرد نه این که با تکرار این اشتباهات کشور را به ناکجاآباد بکشاند. فقط خدا به داد این مردم برسد.
دقت کنید.
تابناک این بسته خبری را در ساعت 21 منتشرکرده.
کامنت جناب خان محمدعل آقا یک دقیقه بعد به تابناک رسیده.
سریعترین تایپیست هم نمیتواند متن ایشان را در یک دقیقه تایپ کند.
ظاهرا تابناک برای جناب ایشان هم رانت خانی و هم رانت آقائی قائل است و اخبار را قبل از انتشا برای ایشان بطور خصوصی ارسال میکند.
به رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس باید گفت ، اکنون هم تکنولوژی وجود ندارد و این ابوبکر توانایی ضبط یک کلیپ برای افشای امریکا پس از مرگش نداشته!
به آقای آمیر آبادی: اگر به حضور زنان در ورزشگاه به عنوان حقی که مطابق شرع اسلام و قانون اساسی و سایر قوانین کشور به رسمیت شناخته شده و به مدت چهل سال تضییع شده است حتی اگر این حق، یک نفر مطالبه کننده داشته باشد حاکمیت اسلامی باید دنبال احقاق آن باشد. خیلی از چیزهاست که شاید در مطالبات مردمی درصد بالایی نداشته باشد مثل گشت ارشاد ولی برای انجام قانون و شرع آنرا پیگیری می کند. آقای امیر آبادی، چند درصد از مردم پیگیر راه اندازی و استمرار گشت ارشاد بوده و هستند؟
مهم این نیست که حضور زنان در ورزشگاه، مطالبه چند درصد زنان یا مردم ایران است ولی این یک مطالبه به حق است و تا تحقق کامل باید پیگیری شود.
این که دولت ترامپ اعلام کرده سرکرده داعش را الان کشته اند دروغ تبلیغاتی است تا در رزومهء انتخاباتی ترامپ از آن استفاده کنند! به احتمال قوی سرکرده داعش در حملات مشترک ایران و روسیه زیر آوار مرده بود ولی به خاطر نبود اطلاعات کافی کسی قادر به تایید آن نشد! اما وقتی دولت آمریکا ارتباط خودش را با سرکرده داعش از دست داد مطمعن شدند که او باید مرده باشد ولی برای ادامهء حضور خود در سوریه تا کنون این خبر را مخفی نگاه داشته بودند!!!
دستور خروج نیروهای آمریکایی توسط ترامپ تنها به جنگ داخلی ترامپ با گروههای حامی نتانیابو مربوط میشود و حالا که با فرمان ریاست جمهوری,ارتش آمریکا علارقم میل باطنی مجبور به خروج از سوریه شده, میخواهند با اعلام خبر مرگ سر کرده داعش هم به منافع سیاسی خود برسند و هم در کمپین انتخاباتی آینده ترامپ از آن استفاده کنند!
رفتن به ورزشگاه مطالبه نیست بلکه تبعیص اشت
مردم خوش خیال
124 هزار پیامبر آمدند تا بشریت را هدایت کنند ماموریت اصلی آنها هدایت بشر به سمت مبدا هستی ونهی ازشرک وریا وبت پرستی وکلاهبرداری ومعرفی هنجارهای اجتماعی بوده است حالا به من بگوئید حجاب وبرخورد خانم جنیدی بهتراست یافشارهای کیهانی که درورودی بعضی ازبیمارستانها واماکن دولتی به اجبارچادر به کسانی میدهند که آنها هم ضمن غرولند چادرهارو روی شانه می اندازند ومثل جارو روی زمین میکشند راستی چه شده است که مردان وزنان انقلابی با ظاهرسازان و مال اندوزان جابجا شده اند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ درود برشهید مطهری وخانم جنیدی بند بگسل
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
مجتهد . از این دست نظرات در شب ها در بسته های خبری در مناطره مسایل سیاسی مشارکت بیشتری داشته باش .
احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیات‌رئیسه مجلس، در گفتگو با اعتمادآنلاین، درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها به عنوان مطالبه بخشی از جامعه، گفت: به نظر من مشکل اصلی مردم اقتصاد، معیشت و بیکاری فرزندان‌شان است و موضوعات دیگر از جمله حضور زنان در ورزشگاه‌ها موارد حاشیه‌ای است.
جناب امیر آبادی اگر نظارت استصوابی نبود که کسی به امثال شما رای نمی داد که به مجلس بروید چه برسد به اینکه جزء هیات رئیسه مجلس بشوید ، البته که تا امثال شما در مجلس هستند همان مشکلاتی که شما به عنوان اولویت از آن نام می برید قطعا هرگز حل نخواهد شد چون علت ان وجود امثال شما در مجلس است
سلام
خانم جنیدی سالها همکار ما بود و هیج وقت چادری نبود ولی بسیار مومن بود و الان هم حتما هست حتی خارح از کشور تنها خانم مقید به حجاب بودن ایشون
خانم جنیدی بسیار متین و با وقار و با حجاب مناسب ظاهر شده اند. چه کسی گفته چادر فقط حجاب است؟!!!
خنده داره که نماینده مجلسی که از حال مردم کشورش و فساد اطلاع نداره، از جزییات مرگ بغدادی خبر میده.
باید در انتخابات به کسی رای داد که صاحب تقوا و سپس نظم در امور باشد. چون کسی که تقوا دارد یعنی مسئولیت پذیر است و دچار اختلاس و دزدی و همراهی دزد و قانون گریزی نمی شود و کسی که نظم در امور دارد در کارش برنامه و استراتژی دارد و هدف گرا است و اصولی کار می کند و به جای ریخت و پاش و اسراف هزینه ها را بر اساس اولویت در راستای کاستی های مردم خرج می کند وچه بسا دیندارانی هستند که صاحب تقوا و نظم در امور هستند و همچنین دیندارانی هستند که فقط ظاهر دینداری دارند و تقوا و نظم در امور را بطور کامل در خود ندارند و یا یکی از آنها را در خود دارند
پاسخ ها
حجت ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
سیاست سرتاپا با دروغ و وعده وعید قاطی
است و دروغ جز گناهان کبیره است حتی نوع مصلحت امیز ان
به حال این مجلس باید گریست که این عضو کمیسیون امنیت ملی اوست وای بحال بقیه
بازداشت همسر وزیر سابق دادگستری کره جنوبی/ اتهام: نفوذ برای ورود دخترش به دانشگاه____________فرق ما با شفافیت همین است ما ازشفافیت حرف میزنیم آنها عمل میکنن مسول ما مشغول خریدخانه های چند ده میلیاردی برای همسر ازبغل واطراف است درکره همسر وزیر سابق برای یکی ازکارهای مکروه مسولین مابازداشت میشود اینست فرق خودروهای رقابتی کره باتیبا آنها تولید میکنند ماهم
آقای امیرآبادی آیا می خواهید به بهانه مشکلات اقتصادی ،حقوق زنان را نادیده بگیرید ؟ از کجا میدانید 50 درصد جامعه با این حقوق مخالفند ؟ آیا حاضرید در این مورد رفراندوم برگزار کنید ؟ چند زن دیگر باید برای حقوق حقه و اولیه شان خودسوزی کنند ؟ در این مورد باید دید اکثریت کشورهای جهان چه قانونی دارند نمی توان تافته جدا بافته بود
پاسخ ها
فرهنگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
عزیزم رفتن زنان به ورزشگاه با فرهنگ ایرانی واسلامی همخوانی ندارد .شما که اینقد ناراحتید با خانواده تشریف ببرید به دوبی ودر آنجا هرچه دلتان خواست به ورزشگاه بروید.ودر مورد دیگران حرف نزنید.
بهتر است خودش را به روان پزشک نشان دهد
این مطالبه ۵۰ درصد جامعه است که از رفتن به ورزشگاه منع نشوند
جناب آقای امیرآبادی، خودت رفتی از تک تک مردم پرسیدی یا گمانه زنی کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا تفکر خودتون را به اسم آمار اونم با درصد های غلط به خوردمون میدید؟؟؟؟؟؟
خوبه خودتون دیدید زنان چه کارها برای رفتن به ورزشگاه ها نکردن.
بهتره به جای دادن آمارهای غلط به فکر معیشت مردم و اوضاع اقتصادی ملت و همچنین کاهش ارزش پول ملی و صنعت مرده این مملکت باشید.
اگر آمریکا البغدادی را نمیکشت میگفتی چون خودش ساخته نمیکشه !!!! حالا که کشته میگی کشته چون خواسته رازش برملا نشه !!!!!!
تابناک: فدراسیون شطرنج...
من: چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نتیجه: انتشار اخبار ناقص
----------------------------------
تابناک: پوشش لعیا جنیدی، معاون حقوقی ریاست جمهوری در مأموریت..
من: عکس؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نتیجه: انتشار اخبار ناقص
نماینده مجلس جونم کارشناس کی بودی تو؟؟؟؟
رفتن زنان به ورزشگاه‌ها مطالبه ۵۰ درصد جامعه زنان نیست بلکه مطالبه 100 درصد جامعه است
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
این از بیسوادی نماینده مجلس است. درصد بالایی شاید هیچ موقع نروند و اعتقاد است که کسی که دوست دارد برود نباید مانع شد. ممکن است در کل صد هزار نفر خانم امکان رفتن وعلاقه مند باشند و در هر بازی چند هزار نفری هم بتوانند بروند.
آخه این چه استدلالی هست که نائب رییس کمیسیون امنیت داره؟!!! یعنی امریکا بیاید و سرکرده داعش رو بگیره و تحویل مقاومت بده ؟!!!!
اصلا ورزشگاه رفتن یا نرفتن بانوان چه اهمیتی داره. هرکی دوست داشت میره یا نمیره. کشور یک قانون نوشته شده داره و یک قانون نانوشته که هرکی مسئول میشه از خودش قانون وضع میکنه. و جالب اینکه این خصلت ایرانیا هست که از یک چیزی بدشون میاد و میگن همه بدشون میاد.
آقای علم خدا آیا تا کنون خودت و اطرافیانت برای پول درمان سرماخوردگی بچه ات درمانده شده ای که خیلی راحت بر ای مردم نسخه میپیچید به قول دوستمون رو را برم !!!
چرندیاتی که در دادگاه خاتمی مطرح کرد ونتوانست باسند انرا مطرح کند ومحکوم شد ودوستانش نیز اورا مذمت کردند قابل دفاع نیست چرا اصلاح طلبان اینقدر عقب مانده هستند.
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
پاسخ شما را در اولین کامنت به بطلمیوس دادم! ولی تابناک درج نکرد و نمیکند!ولی محض اطلاع شما اکثر سیاسیون و مردم ایشان را ستایش کردند.
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
دوعتو بنوش . شفافیت ارا در روز روشن در شبکه سه هم دیدیم . شفافیت فقط برای اصلاح طلبان هست
مملکت ما نیاز به امثال محسن رضایی دارد تا اصلاح شود.
باید این نماینده به آرایی که ایشان را به مجلس فرستاد توجه کند و بفهمد که حتی درصد کمی از جمعیت کشور حق دارند نظراتشان را اجرایی کنند ، حتی اگر نتیجه دلخواه اکثریت نباشد
البته فرمایش ایشان مبنای آماری درستی ندارد و همینجوری از روی بی اطلاعی درصدی عنوان کرده است
مأموریت بحث برانگیز و خبرساز "لعیا جنیدی"؟! بخاطر یه لباس ؟!
پشت پرده کشته شدن البغدادی از زبان یک نماینده مجلس...
تو متن گفته اول اینکه...
دوم چی پس؟!!!!!
عجب گیری‌کر دیم.
تایب رئئس کمیسیون امنیت ملی

همه میگویند بغدادی با جلیقه انجاری بود پس حتما شما میخواستید که او را یگیرید جلیقه او را از تنش در میاوردید بعد میگرفتید تو را خدا با عقل صحبت شود بهتر است
آقا شاید مطالبه 50 درصد مردم رفتن به ورزشگاه نباشه ده درصد که هست ؟ مگه هرچه درصد پایینتر بیاد حقشون باید ضایع بشه ؟ حالا که بیش از 50 درصد مردم مطالبات اقتصادی و رفع بیکاری دارن مگه تو این زمینه خاکی بسر خودتون کردید ؟ همش حرف و حرف و حرف ... بسه دیگه خجالت بکشید ....
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار