بازدید 26136
هزار و هشتصد و دوازدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

اقدام «جهانگیری» احمد توکلی را متعجب کرد!/درخواست یوسفیان‌ملا درخصوص نجومی‌بگیران/احمدی‌نژاد در شورای وحدت اصولگرایان نماینده دارد؟/پیش‌بینی‌های علی تاجرنیا از انتخابات آینده/مطهری: همه مسئولان رده بالای کشور پاک دست هستند

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند:پیشنهاد بهروز نعمتی برای انتخابات/حُکم ۲۰ ماه حبس برای یک ایرانی در آمریکا!/وضعیت جسمانی اعظم طالقانی از زبان برادرش/هزینه‌های زندگی طی یک سال چقدر افزایش یافته است؟ و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰ 25 October 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
حمله تند آیت‌الله علم‌الهدی به روحانی

آیت‌الله علم‌الهدی، خطیب نماز جمعه مشهد اظهار داشت: برای اینکه کشتی انگلیسی را توانستید بگیرید شما را احترام می‌کنند نه به خاطر برجام. کسی به خاطر برجام شما را احترام نکرده است. رهبری فرمودند اگر جمهوری اسلامی و مدیران جامعه شاه‌سلطان‌حسن‌ها شود و مدیران و مسئولان ذلیل که جرات و جسارت ندارند و احساس قدرت نمی‌کنند (روی کار بیایند) اگر کار جمهوری اسلامی به اینجا برسد کار جمهوری اسلامی تمام خواهد شد. پیغمبر ما جامعه اسلامی داشته است. بچه‌های مردم شهید شدند برای اینکه جامعه مثل امت پیامبر درست کنیم و در برابر دشمن حساسیت داشته باشیم نه وادادگی. خطیب نماز جمعه مشهد اظهار داشت: برای اینکه کشتی انگلیسی را توانستید بگیرید شما را احترام می‌کنند نه به خاطر برجام. کسی به خاطر برجام شما را احترام نکرده است. رهبری فرمودند اگر جمهوری اسلامی و مدیران جامعه شاه‌سلطان‌حسن‌ها شود و مدیران و مسئولان ذلیل که جرات و جسارت ندارند و احساس قدرت نمی‌کنند (روی کار بیایند) اگر کار جمهوری اسلامی به اینجا برسد کار جمهوری اسلامی تمام خواهد شد. پیغمبر ما جامعه اسلامی داشته است. بچه‌های مردم شهید شدند برای اینکه جامعه مثل امت پیامبر درست کنیم و در برابر دشمن حساسیت داشته باشیم نه وادادگی. علم‌الهدی گفت: حضرت فرمودند خدایا از من مواخذه نکن همانطور که از یوسف مواخذه نکردی. این صلح با مامون بود؟ کتاب بخوانید. امام رضا این کار را کرد. نیروهای انقلابی را تندرو دانستن و آن‌ها را از صحنه بیرون کردن و این‌ها را مخالف امام رضا نشان دادن، امام رضا(ع) خشم می‌کنند. امام رضا خشم می‌کنند از اینکه ولایت عهدی امام رضا را اینگونه بیان کنید. مطالعه کنید و بعد با مردم حرف بزنید. روز عاشورا یک روز بیشتر طول نکشید اما شهادت امام رضا(ع) بیش از دو سال طول کشید.

آیت‌الله سیستانی: هیات مستقل قضایی درباره اعتراضات عراق تشکیل شود

آیت‌الله سیستانی در بیانیه‌ای ضمن درخواست از معترضان برای حفاظت از اموال عمومی و خصوصی و عدم تعدی به نیروهای امنیتی، خواهان تشکیل کمیته مستقل قضایی درباره اعتراضات اخیر شد. آیت‌الله سید علی سیستانی، مرجعیت عالی شیعیان عراق تاکید کرد که نیروهای امنیتی باید تضمین کننده امنیت اعتراضات باشند. ایشان در بیانیه‌ای فوری تاکید کردند: تعدی به نیروهای امنیتی و ضربه زدن به اموال عمومی و خصوصی در جریان اعتراضات از لحاظ شرحی درست نیست و مغایر با اصول تظاهرات مسالمت آمیز است. خشونت زمینه را برای مداخلات خارجی فراهم می کند. آیت‌الله سیستانی همچنین بر لزوم تشکیل هیات قضایی مستقل برای تحقیق درباره اعتراضات بغداد و خشونت‌های صورت گرفته علیه تظاهرکنندگان شد. ایشان در ادامه به گزارش اخیر کمیته عالی تحقیقات اشاره کرده و گفتند که این گزارش موفق نشده اهداف مورد نظر را محقق کند.

پاسخ همایون شجریان به منتقدان: برخی به سیاق آن قمه‌کشان، قلم‌کشانند

همایون شجریان در واکنش به اعتراضاتی که به تصویربرداری آلبوم جدیدش با علیرضاقربانی در کتابخانه ایران مال واکنش نشان داد که در بخشی از آن می‌خوانیم: اوج هنر قلم‌کشان در کنسرت سی به عرصه نمایش درآمد و از خودی و غیرخودی شنیدیم و هیچ نگفتیم و هنوز ادامه دارد. به تازگی حضور حقیر همراه علیرضا قربانی در لوکیشن انتخابی مدیر هنری به منظور گرفتن چند عکس و مصاحبه، همراه تصاویر مرتبط با آیین رونمایی که آن هم تنها به دلیل خاص بودن طراحی کتابخانه و دالانی با معماری ایرانی از سوی ایشان پیشنهاد گردیده بود، برای قلم‌کشان ایجاد انگیزه کرده است. تا امروز که روزانه هزاران نفر از اقشار مختلف مردم به بازدید و خرید و عکس یادگاری می‌پرداخته‌اند خبری از ایشان نبود.!!! تا عکسی از همایون در کتاب خانه دیده شد آتش خشم شعله زد!! اخبار کذب جان گرفتند که آهنگ مشترک در مال اجرا کرده‌ایم؟؟؟ کاش تصاویر این اجرا را هم می‌گذاشتید!! …
 
هزینه نجومی رومینگ برای عقابی که از روسیه به ایران آمد!

محققان روس از مرکز حیات وحش شهر «نوو سیبیرسک» به ۱۳ عقاب مکان یاب جی پی اس وصل کرده و از سیبری به سوی مناطق جنوبی آزاد می‌کنند. یکی از پرندگان شکاری ۴ ماهی در قزاقستان و بدون آنتن مانده و سپس وارد آسمان ایران می‌شود. سپس تمام پیامک‌ها به ناگهان لود شده و به همین خاطر هزینه رومینگ ارسال پیام نجومی می‌شود. ظاهرا هزینه هر پیامک ۶۰ پنس محاسبه شده است.

هزینه‌های زندگی طی یک سال چقدر افزایش یافته است؟

در مهرماه روند روبه رشد تورم متوقف شد، اما در همین شرایط خانوار‌های ایرانی به طور میانگین بیش از ۲۸ درصد برای خرید کالا و خدمات خود نسبت به مهرماه سال گذشته هزینه کردند. تورم نقطه به نقطه از چند ماه قبل روند کاهشی در پیش گرفته و افزایش هزینه‌ها نسبت به سال گذشته کاهشی بود که البته این به معنای ارزان شدن نیست و تنها از سرعت رشد کمتر شده است. /ایسنا

روایت غلامحسین کرباسچی از انتخابات کمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب

دبیرکل حزب کارگزاران گفت: اتفاقات روز گذشته تقصیر وزارت کشور بود. با اینکه روال مشخص شده بود، ولی در این جلسه نماینده وزارت کشور برخلاف رای کمیسیون ماده ١۰ احزاب تصمیم گیری و قضاوت کرد. متاسفانه این نگرانی وجود دارد که آقایانی که نمی‌توانند انتخابات یک جمع ٥۰ الی ٦۰ نفره را برگزار کنند، چطور می‌خواهند انتخابات آینده مجلس را برگزار کنند؟ ما به دلیل توهین آمیز بودن رفتاری که با دو حزب حاضر در جلسه شد، آنجا را ترک کردیم

طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها در دستورکار جلسه علنی مجلس قرار گرفت

یوسف نژاد، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل همه مراکز اداری است و در آن هیچ اداره و سازمانی مستثنی نشده است. صرفه‌جویی در مصرف انرژی، افزایش راندمان کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی از جمله مزایای طرح است علاوه بر این با اجرایی‌شدن آن کارمندان در طول هفته زمان بیشتری در اختیار خواهند داشت تا در کنار خانواده خود باشند.
 
مطهری: همه مسئولان رده بالای کشور پاک دست هستند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: برخورد با فساد باید به صورت عادلانه و در همه جناح‌های سیاسی به یک صورت انجام شود. علی مطهری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر در مجلس شورای اسلامی در همایش گام دوم انقلاب، فرصت‌ها و چالش‌ها اظهار کرد: اگر با تخلف برخی اشخاص در یک جناح سیاسی برخورد می‌شود باید به تخلفات مشابه جناح سیاسی مقابل هم رسیدگی شود که در این زمینه مواردی به تازگی در قوه قضاییه در حال اقدام است. او ادامه داد: فساد اقتصادی در هیچ کدام از مسوولان رده بالای کشور و نظام وجود ندارد و همه این مسوولان پاک دست هستند، ولی وجود فساد در برخی مسوولان رده پایین غیر قابل انکار است. نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نبود نظارت دقیق مسوولان و دست اندرکاران ذیربط، مجلس شورای اسلامی و نهاد‌های نظارتی مانند دیوان محاسبات در بروز فساد اقتصادی موثر است.
 
وضعیت جسمانی اعظم طالقانی از زبان برادرش

مهدی طالقانی گفت: سطح هوشیاری خواهرم بسیار پایین است و حال مساعدی ندارد.مهدی طالقانی برادر اعظم طالقانی دبیرکل جامعه زنان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، به تشریح آخرین وضعیت جسمانی خواهرش پرداخت.وی گفت: وضعیت هوشیاری خواهرم بسیار پایین است و حال مساعدی نیز ندارد. از امت خداجوی مردم ایران تقاضای دعای شفا داریم.وی خاطرنشان کرد: خواهرم (اعظم طالقانی) دیروز صبح دچار سکته مغزی شدند و بلافاصله به بیمارستان انتقال داده شدند.به گزارش فارس، اعظم طالقانی نماینده دوره اول مجلس شورای اسلامی و دبیرکل جامعه زنان انقلاب اسلامی است. وی هم اکنون 76 سال دارد و از فعالان سیاسی در کشور است. آخرین حضور طالقانی در مجامع سیاسی شرکت در همایش فصلی خانه احزاب ایران در تالار وزارت کشور بوده است.

توئیت نقوی حسینی برای fatf

سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در فضای مجازی چنین پستی را منتشر کرد: «تحریم‌های آمریکا فوق fatf و پالرمو است. اگر ما همه توصیه‌های ۴۱گانه fatf را هم اجرا کنیم و پالرمو را هم به تصویب برسانیم، آورده‌ای برای ما ندارد جز اینکه تعهدات بیشتری بر ما تحمیل می‌شود. با این کار یک نوع خودتحریمی را بر خودمان تحمیل می‌کنیم.»
 
اصلاح طلبان به میان جامعه بروند

صادق زیباکلام در پاسخ به پرسش خبرنگار نامه نیوز درباره حجم حمایتی که هنوز طبقه متوسط شهری از اصلاح طلبان می‌کند، توضیح داد: در انتخابات ۹۴ و ۹۶ ما شاهد مشارکت بسیار بالایی در میان مردم بودیم. میزان مشارکت در انتخابات اردیبهشت ۹۶ که به انتخاب حسن روحانی انجامید، بسیار تاریخی بود. اما پس از آن حجم از تبلیغات و دعوت مردم به انتخابات از سوی اصلاح‌طلبان، بخش زیادی از بدنه اجتماعی اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان، نتایجی را دیدند که موجب سرخوردگی عمومی میانشان شد. هم عملکرد دولت و هم عملکرد فراکسیون امید در مجلس به نحوی نبود که این بدنه اجتماعی همچنان به همان میزان از انتخاب خود راضی بماند.این عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در ادامه افزود: تا امروز که حدود دو سال از ماجرا‌های داخلی و خارجی سال ۹۶ می‌گذرد، نه اکثریت قاطع اصلاح طلبان و دوستان لیست امید، و نه کارگزاران و نه شخص رئیس جمهور هیچکدام در کنار کسانی که این روز‌ها از آن‌ها مایوس شده‌اند، ننشسته‌اند و حرفای آن‌ها را نشنیدند و به آن‌ها توضیحی درباره علت اصلی ناکامی‌ها و عدم عمل به وعده‌هایشان ندادند. توضیحاتی هم که تاکنون داده شده، در حد برخی بهانه‌های قدیمی بوده که همواره سالهاست تکرار شده است. من مشکل اصلی اصلاح طلبان را فعلا این می‌بینم.وی در ادامه با اشاره به این نکته که: «نباید این انتظار را داشته باشیم که همه توضیح دولتی‌ها و مجلسی‌ها و اصلاح طلبان را قبول کنند» تصریح کرد: برخی این را طی توضیحات خواهند پذیرفت و سعی می‌کنند قبول کنند که اصلاح‌طلبان و اعتدال گرایان خیلی هم در وضعیت موجود مقصر نبودند و موانع دیگری در تحقق شعار‌ها وجود دارد که برداشتن آن‌ها زمان بیشتری می‌طلبد، برخی نیز این توضیحات را نخواهند پذیرفت؛ اما مسئله فعلا این است که اصلاح‌طلبان فعلا تمایلی برای بازگشت به درون جامعه و اراده‌ای برای توضیح -حتی به آن جمعیتی که ممکن است دوباره تمایل به مشارکت به نفع اصلاح‌طلبان داشته باشند- را نیز ندارند.این کارشناس سیاسی در ادامه با تاکید بر اینکه «ما باید بدانیم که احترام به رای مردم فقط شعار نیست» گفت: وقتی مشکلی پیدا می‌شود، کمترین احترام به رای مردم این است که بنشینیم و خاضعانه دربرابر مردم توضیح دهیم که چه اتفاقی افتاده که برخی سرخورده شده‌اند، اما اصلاح طلبان خود را به آن راه زده‌اند و حاضر نیستند ریزش پایگاه اجتماعی خود را ببینند.
 
پیش‌بینی‌های علی تاجرنیا از انتخابات آینده

علی تاجرنیا، فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص آرایش سیاسی گروه‌ها و جناح‌های مختلف در آستانه انتخابات مجلس معتقد است: احتمالا چهار لیست مشخص در انتخابات آینده خواهیم داشت، اما در نهایت رویارویی دو لیست با هم سرنوشت انتخابات را رغم خواهد زد. عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در گفت: وگو با شفقنا گفت: آنچه که مردم در واقع انتخاب خواهند کرد قطبی کردن دو لیست است، یک لیست اصولگرایان است و یک لیست اصلاح طلبان، اما در کنار آن بخشی از اعتدال گرایان و بخشی از اصولگرایان میانه نیز ممکن است یک لیست دیگری در بیاورند و همچنین مجموعه جدا شده از اصولگرایان لیست‌های دیگری غیر از اصولگرایان سنتی را هم ارائه کنند، بنابراین پیش بینی من این است که آنچه که در ابتدا شکل می‌گیرد چهار لیست عمده است، اما نهایتاً دو لیست با اقبال بیشتری از طرف مردم مواجه است و آن هم نزدیکتر به حجم اصلی اصولگرایان و اصلاح طلبان است.
 
احمدی‌نژاد در شورای وحدت اصولگرایان نماینده دارد؟

عضو حزب موتلفه گفت: یکی سری شاخص‌ها برای همراهی و عضویت در شورای وحدت وجود دارد که این شاخص‌ها الان در آقای احمدی‌نژاد نیست. حمیدرضا ترقی در بخشی از گفتگوی خود با خبرآنلاین، درباره حضور نمایندگان محمود احمدی‌نژاد در جلسات شورای وحدت اصولگرایان گفت: من تا به حال نشنیده‌ام که فردی در مجموعه، طرفدار یا به نمایندگی از جانب آقای احمدی نژاد باشد، حتی آقای زریبافان هم ادعا ندارد که طرفدار احمدی‌نژاد است. ایشان تنها نیرو‌هایی که در آن زمان انتخابات برای آقای احمدی‌نژاد کار می‌کردند را سازماندهی کردند.وی تاکید کرد که حضور زریباقان در جلسات شوری وحدت ارتباطی با احمدی‌نژاد ندارد.عضو حزب موتلفه اسلامی هم‌چنین در پاسخ به این سوال که اگر احمدی نژاد تمایل داشته باشد که نماینده‌ای در شورای وحدت داشته باشد، واکنش اصولگرایان چگونه خواهند بود، گفت: من فکر می‌کنم یکی سری شاخص‌ها برای همراهی و عضویت در شورای وحدت وجود دارد که این شاخص‌ها الان در آقای احمدی‌نژاد نیست که بتوانند براساس این شاخص‌ها همراهی را داشته باشند.

درخواست یوسفیان‌ملا درخصوص نجومی‌بگیران

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: اسامی نجومی‌بگیران و دستگاه‌هایی که به کارکنان خود حقوق نامتعارف می‌دهند، باید به صراحت در مجلس اعلام شود.عزت‌الله یوسفیان‌ملا در گفتگو با مهر، با اشاره به استمرار پرداخت‌های نجومی در دولت، گفت: غیرقابل پذیرش بودن مقوله حقوق نجومی مورد تائید آحاد ملت است و مردم نمی‌توانند بپذیرند که برخی افراد در کشور صرفاً با یارانه زندگی خود را بگذرانند و در مقابل افرادی خاص در دستگاه‌های دولتی حقوق نجومی دریافت کنند.وی تصریح کرد: در قانون به صراحت آمده است که حداکثر حقوق باید نهایتا هفت برابر حداقل حقوق باشد و همه دستگاه‌های دولتی هم مکلف به اجرای این قانون هستند.عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه قدرت محکمه عمومی مردم کمتر از محکمه قضایی نیست، افزود: بر اساس قانون، همه دستگاه‌های دولتی مکلفند که حقوق و مزایای خود را در سامانه‌ای ثبت کنند تا مردم مطلع شوند و بدانند که در این کشور چه کسانی حقوق نجومی دریافت می‌کنند.
 
حُکم ۲۰ ماه حبس برای یک ایرانی در آمریکا!

مردی که ادعا می‌شود تحریم‌های آمریکا علیه ایران را نقض کرده در ایالت «اوهایو» آمریکا به تحمل ۲۰ ماه حبس محکوم شده است. دادگاهی در آمریکا مردی در «اوهایو» را به اتهام فروختن قطعات یدکی مورد استفاده در صنایع نفت و گاز به ایران به تحمل ۲۰ ماه حبس محکوم کرده‌اند. رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند «بهروز بهروزیان» متهم است از شرکت خود در شهر «دوبلین اوهایو» (به نام Comtech International) که در زمینه قطعات رایانه فعالیت می‌کند برای فروش مانیفولد، سوپاپ و اتصالات مورد استفاده در گاز صنعتی و پالایشگاه‌های نفت به ایران استفاده کرده است. دادستان‌های آمریکایی مدعی شده‌اند شرکت Comtech International هیچ انباری در اختیار نداشته، فروشی در داخل آمریکا انجام نداده و به ندرت اقدام به صادرات قطعات رایانه کرده است. دستیار وزیر دادگستری آمریکا در بیانیه‌ای گفت: این متهم سال‌ها تلاش کرده برای به دست آوردن نفع شخصی به صورت عامدانه تحریم‌های ایران را شکسته و آن‌ها را دور بزند و تجهیزات حساس را در اختیار صنعت ایران قرار دهد.
 
اقدام «جهانگیری» احمد توکلی را متعجب کرد!

عضو مجمع تشخیص مصلحت با اشاره به اظهارات معاون اوّل رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه لوایح مرتبط با FATF در جلسه سران قوا تصویب و به تأیید رهبر انقلاب رسیده، گفت: تعجب می‌کنیم که چرا آقای جهانگیری خبر غیرموثقی را به رهبری نسبت داده است. احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با فارس با اشاره به تلاش دولت برای تصویب لوایح مرتبط با FATF گفت: استناد دولت به تبصره‌ای از آیین نامه مجمع تشخیص مصلحت نظام است که می‌گوید چنانچه بررسی لایحه‌ای بیش از یک سال طول بکشد، از دایره اثرگذاری مجمع خارج است. توکلی با اشاره به اظهارات اسحاق جهانگیری مبنی بر اینکه لوایح مرتبط با FATF در جلسه سران قوا تصویب شده و به تأیید رهبر انقلاب هم رسیده است، گفت: درباره اینکه رهبر انقلاب چنین موضوعی را تأیید کرده است، هیچ خبری به ما نرسیده است. وی ادامه داد: مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس دارد و اگر تصمیمی از سوی رهبر انقلاب درباره لوایح مرتبط با FATF اتخاذ می‌شد، به رئیس مجمع ابلاغ می‌شد؛ حال اینکه رئیس مجمع از چنین خبری بی اطّلاع است. دفتر آقای رئیسی هم گفته است که چنین موضوعی در جلسه سران قوا مطرح نشده است. توکلی با بیان اینکه تعجب می‌کنیم که چرا جهانگیری خبر غیرموثقی را به رهبری نسبت داده، گفت: مصالح کشور باید دیده شود و نباید زمینه بحث استدلالی، تنگ شود و با سخنانی از این قبیل که رهبر انقلاب FATF را تأیید کرده است، همه را به سکوت وا دارند.

پیشنهاد بهروز نعمتی برای انتخابات

دبیرکل حزب رفاه ملت گفت که این حزب مذاکراتی را با اصلاح طلبان برای ائتلاف در انتخابات مجلس آینده انجام داده و موافقت‌هایی را در این باره کسب کرده است.بهروز نعمتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین فعالیت‌های حزب رفاه ملت برای انتخابات مجلس‌ آینده گفت:‌ ما مذاکراتی را با برخی از کاندیداهای احتمالی داشته‌ایم و به دنبال جمع بندی‌ها هستیم و تلاشمان رسیدن به توافق است. پیشنهاد مشخص ما دستیابی به ائتلافی مشابه آن چیزی است که در مجلس دهم و ریاست جمهوری آقای روحانی تجربه کردیم.وی افزود: اگرچه ممکن است انتقاداتی هم به این ائتلاف وجود داشته باشد اما نظر کلی ما همچنان بر ائتلاف بین اعتدالیون و اصلاح طلبان است. در این زمینه نیز با برخی از چهره‌های اصلاح طلب مذاکره کردیم که آنها هم اغلب موافق ائتلاف هستند.نعمتی با بیان این که برخی از اصلاح طلبان هم موافق ائتلاف در انتخابات آینده نیستند، درباره‌ انتقادات به ائتلاف صورت گرفته در مجلس دهم نیز گفت: اصلاح طلبان و اعتدالیون بعد از ورود به مجلس راهشان از هم جدا نشد. من برآیند این ائتلاف را مثبت می‌دانم، چرا که در خیلی از موارد مثل انتخاب کابینه و بسیاری از قوانینی که به تصویب رسید مثل CFT همگرایی زیادی وجود داشته، اگر چه ممکن است دو طرف انتقاداتی هم به عملکرد یکدیگر داشته باشند.
 
ادعایی درباره تصمیم انتخاباتی عارف

حسین نورانی‌نژاد، سخنگوی حزب اتحاد ملت، گفت‌: جسته‌گریخته می‌شنویم عارف برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات ندارد و هیچ صحبتی هم با ایشان درباره این موضوع نکرده‌ایم.سخنگوی حزب اتحاد ملت با بیان اینکه «حزب اتحاد در تلاش است تا با نیروهای اصلی اصلاح‌طلب وارد انتخابات شود» تاکید کرد: در این دوره رویکرد سلبی به انتخابات نداریم، بلکه کاندیداهایی را معرفی می‌کنیم که بتوانیم پاسخگوی عملکردشان باشیم.حسین نورانی‌نژاد در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین گفت: واقعیت این است که ما تجربه خوبی از تعامل با اصولگرایان معتدل در جریان انتخابات مجلس نداریم، چرا که آنها در انتخابات 94 بعد از اینکه با حضور در لیست امید و رأی اصلاح‌طلبان به مجلس رسیدند، از فراکسیون امید جدا شدند و مسیرشان را کاملاً از اصلاح‌طلبان جدا کردند. انگار نه انگار که بدون حضور در لیست امید هیچ شانسی برای توفیق در انتخابات مجلس نداشتند و این بی‌اخلاقی، سابقه ذهنی بسیار بدی از این تعامل ساخت.این فعال سیاسی ادامه داد: البته شاید بتوان آن تصمیم را در شرایط و زمان خودش توجیه کرد. به هرحال اصلاح‌طلبان برای دفع خطر افراطی‌گری، با رویکرد تشکیل جبهه نجات حداکثری و با توقعات حداقلی وارد آن میدان شدند، اما مستقلین یا اصول‌گرایان معتدل که خودشان می‌دانستند طی چه فرایندی به مجلس راه یافته‌اند شایسته‌تر بود که تعهد و ظرفیت بیشتری از خود نشان دهند. هرچند این گلایه مختص آنها نیست و بسیاری از کسانی که ظاهراً در فراکسیون امید ماندند چندان وفایی به عهدشان با موکلان نداشتند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۴
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۷۰
جهت اطلاع علم الهدی
به نظرات اقای ظریف قبل از برجام که امضا شود و بعد از زدن پهباد امریکا بنگرید تا بفهمید که سیاستمداران ما چگونه اند..!!!
اگر قدر می دانستند الان .....
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
بازم خوبه بعداز دوسال شیب تند دوباره افتادیم رو شیب کند! خخخ
من که فکر نمیکنم کسی تو این دوره زمونه همزمان هم از روحانی و دولتش حمایت کنه و هم فقیر و بدبخت و بیچاره و مفلوک باشه!
هم از اصلاح‌طلبان حمایت کنه و هم مشکل جهیزیه و یا مهریه و سکه چهارمیلیونی داشته باشه!
هم از اصلاح‌طلبان حمایت کنه و هم با پس انداز یه عُمرش نهایتاً بتونه یه پراید بخره!
هم از روحانی و جهانگیری حمایت کنه و هم نودوپنج درصد حقوق ماهانه ش بره واسه قسط و اجاره!
حمایت کنندگان از روحانی و واعظی و اصلاحات تو این زمان، دو دسته اند :
1-شکم سیرانِ متوسط به بالای جامعه
2-جوجه اصلاح‌طلبانی که منتظرند تا تقی به توقی بخوره که یا واسه انتخابات و یا واسه پیراهن خونین حضرت یوسف بریزند خیابون! که شاید امثال نتانیاهو یا ترامپ یا بن سلمان حمایتشان کنن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
خان محمدعلی
تو خودت ظاهرا شکمت پر است که هر شب یاوه گویی می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
اگر ما همه توصیه‌های ۴۱گانه fatf را هم اجرا کنیم و پالرمو را هم به تصویب برسانیم، آورده‌ای برای ما ندارد جز اینکه تعهدات بیشتری بر ما تحمیل می‌شود. با این کار یک نوع خودتحریمی را بر خودمان تحمیل می‌کنیم!!!
بندازیدش تو زباله دان تاریخ بره پی کارش چیزی رو که پومپئو رو تصویبش تو ایران پافشاری میکنه خوب معلومه دیگه یجاش میلنگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
زیباکلام عضو هیئت علمی دانشگاه تهرانه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
خعلی جالبه که جهانگیری بخاطر اینکه به مقصودش برسه میگه پالرمو و اف ای تی اف ازطرف رهبری تأیید شده! هیچ کاریشون نداشته باشی میگن سند 2030 هم رهبری تأیید کرده اند!
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
خان‌محمد علی . منطورت این هست که ۱۶ میلیون نفری که به جناح مقابل اصلاحات رای دادند شکم سیر نبودند و فقیر بودند و دعدعه شکم و گرسنگی داشتند . میدونی در این گفتمان حزبی شما تفسیرها و تحلبل های خفتهدسیاسی زیادی وجود دارد . چرا در همان موقع انتخابات که تورم ۸ درصد بود اینقدر فقرا زیاد بودند ؟ دوم اینکه ان ۱۶ میلیونی که اصلا رای نمیدن چی ؟ انها در کدام‌گروه هستند . ثروت مند هستند . مخالف هستند یا چماق خورده و سر خورده و غیر خودی .....راهی برای جذب انها ندارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
خان محمد علی اقا این کامنتارو از گام به گام یا منتشران میکشی بیرون؟ نه جدی میگم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
خان محمدعلی اقا
پیرهن خونین یوزارسیفو ماجرای کوی دانشگاهو خوب اومدی زدی تو خال کلک ;-)
ایول
بطلیموس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
فیلترشکن آمریکایی جون یادوخاطره های انتخابات دوسال و نیم پیش رو از مخت بیرون کن چون خیلی از بیست و سه میلیون نفری که به رحانی رای دادن الان پشیمونن البته جناب رحانی هم خوب تازگیها مثل جناب امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایران زمین بگم بگم راه انداختن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
اقا نظرات خان ممد علی رو بایکوت کنین نذارین رو انتن زنده چون خیلی خوب بلده با نظراش خمه ررو بندازه به جون همدیگه کلا نظرات اول رو تصرف می کنه برای خودش
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
من هنوز جواب پرسش سیاسی خودم را پیدا نکردم . یعنی منطورم این هست زمانی در ۵۰ سال قبل وقتی روحانی و علم الهدی وقتی در کار اجرایی و سیاسی نبودند هیچ اختلاف راهبردی و سیاسی و فکری با هم‌نداشتند اما حالا به جای اینکه در مشهد یا تهران در یک کمکسیون تخصصی بنشینند و این اختلافات سیاسی را حل کنند . ولی اینکار را نمیکنند و این اختلافات بخاطر سیاستمداران تکراری به سطوح جامعه کشیده میشود که کسی مثل خان محمد علی و دیگران جوانان این وطن وقتی نطری یا عقیده سیاسی را در تابناک بیان میکنند تهمت منافق و فتنه گر و باعی و غرب پرست بکار میبرند . یعنی اختلاف سیاسی در سطوح بالای سیاست را امثال محمدی علی قبول دارند ولی در سطح جامعه برای مردم‌جامعه قبول ندارند . بنابراین هر چه زودتر باید با هر انتخاباتی که انجام‌میشود مسولان سیاسی و حزبی جامعه باید در قدرت جابجا شوند . این این اتفاق در هر انتخابات نیفتد و همچنان خیل عطیمی از مسولان در دهای قدرت باقی بمانند .
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
ماجرای پیراهن خونی و دروغین احمد باطبی و حک شدنش بر روی مجله اکونومیست مظلوم نمایی های فتنه۷۸ در کامنت خان محمد علی اقا نکته ریزی بود که برام خیلی جالب بود احسنت به ریزبینی خان محمد علی اقا که هروقت میاد دوستداران تکرار و کلید رو کلافه و دیوونه می کنه و میره احسنت به تو داداش من خودم عین محمد انصاری که از مهدی ترابی بازیکن پیروزی حمایت کرد تا اخرش پشتیبانتم و البته درود و صد درود بر حاج استاد دکتر محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایران زمین و یاور رهبری و حامی مستضعفین جهان و شکارچی عبدالمالک ریگی تروریست که در دولت ایشان به درک اسفل السافلین واصل شد
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
خان محمدعلی ! سلام ! خودت خواستی ! زدی ضربتی ؛ ضربتی نوش کن ! من هم فکر نمیکنم دراین دوره وزمونه مسیر ازدلواپسها و تندروها حمایت کنه وهم فقیرو بیچاره و مفلوک باشه؛ هم از کسانی که در داخل برجام را نابود کردند حمایت کنه وهم مشکل جهیزیه داشته باشه؛هم از بووووق و. بووووق حمایت کنه وهم مشکل اجاره مسکن و... داشته باشه! حمایت کنندگان از دلواپسان و تندروها چند دسته اند! دسته اول کاسبان تحریم که بنازم به روغن نانشان!!! ؛ دسته دوم نتانیاهو و دولت تلاویو!!!!دسته سوم دولت سعودی ؛ دسته چهارم کسانی که منتظرند تاتقی به توقی بخوره وبرای دفاع از افکارشان بریزند درخیابان تا دولت منتخب مردم را سرنگون کنند!
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
فعلا که اصولگرایان از احمدی نژاد خواستند که اگر تعاریف شاخص های ما را قبول نکند اجازه ورود در این حزب را نخواهیم داد . میدونی شاخص ها چیست ؟ اطاعت محض . یک سباستمدار هیچوقت اطاعت نمیکند اگر اطاعت و پیرو باشد اسمش سیاستمدار نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
بابا شما تو این گرونی ها و بلبشو چه حوصله ای دارین برای بحث های سیاسی خیلی بیکارینا
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
وقایع سال ۸۸ و کشته شدن جوانان چه در خیابان چه در حبس مظلوم نمایی بود ؟ بخاطر اتیش زدن سطل زباله شهرداری ؟ سطل زباله در این مملکت چقدر ارزش دارد . ؟ ارزش ها را با چی مقایسه میکنید . ؟ وقتی تن به مردم سالاری دادید نمیتوانید مصون از انتقاد باشید . اگر از انتقاد نارحتی بشین تو منزلت . بیرون نیا ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
مرتضی تو همون داغونه ای؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
جالبه که همه کامنت اصلی رو رها کردند و چسبیدند به کامنت خان محمدعلی اقا!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
باز این کارمند تابناک(خان محمدعلی اقا)اومد کامنت گذاشت شما همه جو گیر شدید
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
خطاب به ناشناس ۲۳:۱۹ موقع فتنه ۷۸ شما بدنیا نیومده بودید چون بنده فتنه ۸۸ را نگفتم که اون بحثش جداست و سرانش دارن حبسشونو میکشن بلکه سال ۷۸ و ماجرای کوی دانشگاه و پیراهن خونین دروغین که بااینکه شما اون موقع بدنیا نیامده بودید میتوانید در سایتهای منصف وطنی و نه در ویکی پدیا درباره ش مطالعه کنی عزت زیاد
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
حمایت کنندگان از تمامی فتنه ها
قدر امنیت ایران را بدانید و از سرنوشت لیبی و عراق و سوریه عبرت بگیرید و برحذر باشید از ورود و وجود تروریست های جنایتکار و جگرخوار در درون کشور و بقول پیامبر اکرم اسلام قدر امنیت و سلامتی تان را تا موقعی که از دستش ندادید بدانید
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
۲۳:۲۶ دلیلش اینه که که خود این شخص اول ازهمه کامنت اول را رها کرد و به بیراهه زد! دوم اینکه من شخصا قصد نداشتم جواب بدم ولی دیدم و میبینم عده ای آگاهانه و عامدانه به مردم آدرس غلط میدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
تازه بحثا داشت داغ میشد فکر کنم مسئول رسیدگی به کامنتهای تابناک رفت خوابید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
مرتضی.
اول این که کسی که طرفدار اعتداله باید نقطه جوشش بالا باشه ولی فکرکنم مال تو زیر صفره ثانیا ما کاسب برجام هم داریم و تو ی زمان کوتاهی کارای جالبی کردن روابط سعودی هم اگه تاریخو در نظر بگیری مشخصه با کیا بهتر بوده در مورد خیابون هم بهتره سال 78 .88 رو فراموش نکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
بلند بگو
احمدی نژاد امیرکبیر کورش کبیر
کبیر کبیر کبیر کبیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
اقا حداقل تا دوازده شب صبر میکردی بعد میرفتی میخوابیدی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
دم این اقا محمد خان قاجار گرم که حرفاشو باید با طلا نوشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
نظرم یعنی 23:43 رو چرا کامل منتشر نکردی حقایق روباید یادآوری کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
چرا این قدر زود قضاوت می کنی دیدی که بیدار بود و کامنت هارو منتشر کردامان از قضاوت عجولانه امان....23:39
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
۲۳:۴۳ عزیز! روابط حسنه سیاسی با دولت سعودی به عنوان کشوری اسلامی در دوران سازندگی و اصلاحات با هم جهتی و همراهی عده ای در داخل در زمان حال با دولت سعودی برای ضربه به دولت منتخب و مردم خیلی تفاوت داره !کمی انصاف!
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
کاملا حرف خان محمدعلی آقا رد قبول دارم و اضافه میکنم که تمامی اون مواردی که ایشون معرفی کردن هم فکر نکنم وجود داشته باشه اگر طرفدار احمدی نژادها باشه. فکر نکنم وجود داشته باشه که بخواد به اصول گراها رای بده و اساسا هشر مرفه جامعه هستند که تقسیم میشن به اصلاح طلب و اصول را و الا اقشار متوسط رو به پایین مملکت نه اصلاح طلب هستن و نه اصول گرا . چون جفت این جریان ها امتحان خودشون رو پس دادن و جفتشون هم کاملا مردود شدن. چه جریان علم الهدی و چه جریان خاتمی و جریان وسط این دو هم از جفت اینا بدتر چون تکلیفشون با خودشون هم مشخص نیست. مثل این کلید داران نه اینوری و نه اونوری. خلاصه هوابس نا جوانمردانه سرد است . زمستان است
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
چرا عراقیها گوش به حرف مرجعیت عراق نمیدهند و بجای راهپیمایی آرام دارند اغتشاش میکنند؟
جناب علم الهدی لطف بفرمایند وفقط و فقط یک پاراگراف از 150 صفحه برجام را بازگو نمایند، سپاسگزار می شویم!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
مدافعان برجام یک پاراگراف نخواستیم یک خط از برجام رو مایلیم که بیان بفرمایند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
شما خودت یک خطشو بازگو کن تا به علم الهدی برسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
۲۲:۱۵
این کارو به مدعیان فهم ارتباطات جهانی واگذار می کنم
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
چنانچه ایران معتقد باشد که هریک یا کلیه گروه5+1 تعهدات خود را رعایت ننموده اند،ایران می تواند موضوع را بمنظور حل وفصل به کمیسیون مشترک ارجاع نماید...چنانچه طرف شاکی معتقد باشد موضوع مصداق " عدم پایبندی اساسی" می باشد آنگاه. آنطرف می تواند موضوع فیصله نیافته را بعنوان معنای توافق کلی یا جزئی اجرای تعهدات اش وفق برجام قلمداد وبه شورای امنیت سازمان ملل ابلاغ نماید که معتقد است موضوع مصداقد" عدم پایبندی اساسی" بشمار می آید
خواستید به انگلیسی و فرانسه هم ترجمه کنم برایتان یا بفارسی قابل فهمتر!!!!ا
مخالفان برجام چیزی که زیاد دارند رو است و آنچه ندارند سواد،انصاف وحیای از پروردگار است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
۲۲:۵۸
ماده سی وشش و سی وهفت رو با هم در نظر می گرفتی در مورد توهین هات هم بهتره با لبخندی رد بشم
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
درود نسیم بانو؛ روشنفکر و منصف ؛ برای فهم حقایق به راستی نیاز به انصاف و حیای از پروردگار است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
23:32
برخی درخواست یک خط از متن برجام کردند وبنده یک پاراگراف تقدیم کردم...چشم دفعه بعد کل متن برجام را ارائه می کنم!!! و اما در باب توهین
بنده نه روحانی هستم. ولباس رسولخدا به تن دارم ونه معلم اخلاق؛
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
نسیم خانوم ! اینا پروردگار رو از خودشون میدونن و باهاش راحتن
نظرات برخی اهمیتی برای اکثریت مردم ندارد
بی جهت برخی را بزرگ نکنید
اسرایبل یک دولت نیست اما بخاطر اتفاقات اخیر خاورمیانه در هر کشوری در خاورمیانه یک اسراییلی حضور دارد
خاک این مملکت حسودپرور است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
گل گفتی
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
خاک این مملکت ناسپاسی هم زیاد دارد
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
خاک شد آن کس که در این خاک زیست
به به اقای زیبا کلام استاد گرامی !!!که حتی نظرسنجی معتبر یک دانشگاه غربی که از قشرهای مختلف نظرسنجی می شود ، در مورد ایران هم قبول ندارد و توییت و پست اینستا می زند در مورد ان که چرا برخلاف تصورات من نظر مردم فرق دارد با فکر من!!!!
می دونی چی هست جناب چون شما فقط خودت و تفکرات هم جنس خودت را می بینی و نه همه مردم و به خاطر همین است که رو دست می خوری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
همین صحبتهایی که لمشب تابی از زیباکلام درج کرده کاملا خلاف گفته وبرداشت شماست...یکبار. دیگر خبر را با دقت وبی عجله برای کامنتگذاری بخوان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
من اصلا متن را نخوندم که دوباره بخواهم بخونم و تا اسمش را اورد یاد این نظر سنجی افتادم
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
زیبا کلام در پایان سخنش به این نتیجه رسیده که اصلاح طلبان باید علت عدم موفقیت خود را بمردم بازگو کنند . و در ادامه گفته است که مردم درست هست که فعلا با شرایط پیش امده از اصلاحات خوشبین نیستند ولی خود سیاسیون اصلاحات دوست ندارند در شرایط فعلی در کانون قدرت بمانند در صورتی هنوز پیش مردم طرفدارانی دارند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
زیبا کلام همچنان در هپروت است
آقای توکلی دست بردار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
دستش کجاست؟
اسحاق جهانگیری= احمد توکلی= محمود احمدی‌نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
لطفا هرگز هرگز و هرگز جناب جهانگیری نابغه و نخبه قرن و قهرمان ملی رو با احمدی نژاد مقایسه نکن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
اونهایی که به گروه روحانی و جهانگیری رای داده اند هر شب باید استغفار کنند
ع.ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
نخبه گی ازش می باره !!
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
۷:۵۴این طرز فکر باعث تأسفه! خودتونو گول میزنید؟!کسانی که از سال ۹۲ برای ضربه به دولت منتخب از هیچ کاری فرو گذار نشدند تا دولت را تضعیف کنند تا به مردم بگویند که ای مردم انتخاب شما اشتباه بوده هر لحظه باید استغفار کنند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
۱۴:۵۵
یعنی دوستان شما بعد 84 این کارو نکردن آقای انصاف
اقایان عجله دارند در فشار بیشتر بر کشور در چند سال دیگر مانند برجام که سریع می خواستند به توافق برسند و الان داریم چوب ان را می خوریم
حتی من شنیدم که در زمان جلیلی قرار بوده در قبال لفو غنی سازی ۲۰ درصد کلیه تحریم ها بردارند که دوره اشون به سر رسید و به این اقایان سپرده شد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
تشابه حرف من با شما در این تمثیل هست . تا حالا چند بار شنیدی که فلان کس میخواست با فلان فرد ازدواج کند اما نشد ....آنکس که ازدواج کرد درست هست . اما و اگر را ولش کن . احمدی نزاد و تیمش اصلا دنبال برجام و غنی سازی نبودند انها مثل سفیران معنوی شده بودند که در هتل ها و مراکز و میز گرد ها درس اخلاقی و دینی میدادند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
۲۲:۰۹
وقتی طرف مقابلت نتیجه مدنظرش تو مذاکره رو از قبل می خواد تحمیل کنه نباید بهش فرصت داد
در مقابل دشمن باید ایستادگی کرد نه وادادگی . کدام دشمن . شرق یا غرب .اول باید به افکار عمومی تفهیم شود ما دشمن انها هستیم یا انها دشمن ما هستند . آنها چه میگویند که ما خوشمان نماید و ما چه میخواهیم و چی میکنیم انها خوشبین نیستند . در صمن در سرزمین دشمنی که هر جمعه صحبتش را میکنید اقا زادها در ان مستقر و تدریس مینمایند و غذای نذری بالغ بر یک میلیون داده شد . خود رییس جمهورش هم در پخش غذا شراکت داشت . باید باور کنم یا نکنم . تازه روحانی دیروز گفت ان فردی که برجام را به این روز کشاند بعدا به ملت معرفی میکنم نکنه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
بزرگوار زمان جنگ مگه آمریکا وشوروی و آلمان به عراق تجهیزات و سلاح شیمایی ندادن مگه فرانسه و انگلیس جنگنده ندادن بعد از جنگ در سال 74 قانون تحریم ایران موسوم به داماتو رو مگه امریکا به ایران تحمیل نکرد که هر ساله تمدید می شد مگر بوش ایران رو محور شرارت نخوند اون پخش غذا هم به طوفان زده ها بوده نه نذری
ایران ما همانند یک پورشه آخرین مدل بود که افتاد دست اصولگرا و اصلاح طلب که حتی دوچرخه سواری هم بلد نبودند.نزد مردم افراد هر دو طیف دیگر ذره ای اعتبار ندارند وامتحان خود را پس داده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
از جانب خودت نظر بده نه مردم
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
البته اصلاح طلبان واقعی منطقی تر و علمی تر و عاقلتر هستند . سطح سواد انها هم بیشتر هست . اشتباه اصلاحات این هست که برای عضویت افراد سیاسی در دایره و تعریف حزبی تابع شرایطی باشد که فعلا نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
مخصوصا اصلاح طلبان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
منظورت از اصلاح طلبان واقعی چیه ؟ جز کسانیه که در شورای اول بودن کسانی در مجلس ششم بودن و در دو دولت آقای خاتمی بودن و الان هم تعداد زیادیشون مسئولن و بقیه هم مشاور همین مسئولان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
اصلاح طلب واقعی و بدلی نداریم همشون مثل همند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
ناشناس 22:02 به مثبت و منفی ها نگاه کن بعد حرف بزن
مطهری ) همه مدیران و مسولان رده بالای کشور پاکدست هستند . اگر در تخلفات این جناح برخورد قضای میشود انتطار این هست که به تخلفات جناح مقابل هم رسیدگی شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
این نماینده میگوید همه افراد رده بالا پاک دستند ، ان نماینده دیگر میگوید همین ها هنوز حقوقخای نجومی میگیرند!!!! خدایا چه گنیم از دست این جادوگران؟؟؟؟
واقعا چرا به ادعای جهانگیری مبنی خروج ۲۲ میلیارد دلار از کشور توسط دولت پر افتخار محمود رسیدگی نمیشه ،؟؟! اگه دروغه باید به جزم تشویش مردم مجازات بشه ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
مطهری امروز گفت به تخلفات جناح مقابل رسیدگی کنید اگر نکنید یعنی تمام این کارها فقط مصرف سیاسی برای ۱۴۰۰ دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
نصف متن رو سانسور کردی ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
اینا بخاطر پوشوندن خطاهاشون ادعا زیاد میکنن مثل اینکه میگن پالرمو و اف ای تی اف رو رهبری تأیید کرده اند بنابراین خیلی نمیشه ادعاهاشون رو جدی گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
آیا به 18 میلیارد رسدگی میشه در حالی که دلار کالاهای اساسی اون موقع 1226 بود و الان 4200 . تازه هنوز دو سال دیگه هم مونده و باید دید چی پیش میاد و دیگه این که دلار از زمان مرحوم هاشمی توی صرافی های دوبی فروخته میشه و در همین دولت هم این کار شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
سال 93 هم اینو گفته بود ولی چرا پیگیری نکرده باید از خودش پرسید و این خودش به معنی کم کاری و تقصیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
جانان من اندوه لبنان کشت ما را
امروز خبر اخراج معاون مدرسه یزد توسط وزیری که یک ساعت معلمی نکرده جامعه فرهنگیان رو شوکه کرد؟؟ جناب وزیر حمایت از همکار رو از فرمانده نیروی انتظامی یاد بگیر ، با انکه فیلم کتک کاری توسط مامور به دختر جوان پخش شد ولی باز فرمانده حمایت جانانه کرد ؟؟ من اصلا کار معاون مدزسه رو تایید نمیکنم ولی نباید یک طرفه به قاضی رفت ،؟ راستی از اولین وعده سر خرمن وزیر چه خبر ؟؟! هنوز دو هفته از مهر تگذشته؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
معلمان یزدی همکار خود راتنها نگذارید ، این روزها برای همه هست بخصوص با این دانش اموزان شرور
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
دوران دهه سی چهل پنجاه و شصت گذشته ! درست است که نوجوان‌ها ی این دوره شاید به قول کامنت بالایی شرور و ... شده باشند ولی چه شرارتی بالاتر از تحقیر و تنبیه کودک و نوجوان!
ناشناس
| Japan |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
اگر معلم ها همگی مثل تو باشند، حقتونه که به گدایی بیفتید
متاسفاته چناب علم الهدی بی احترامی نسبت به رییس جمهور رو از حد اعلا گذرانده؟؟ جا دارد رهبری عزیز تذکر جدی به او دهند ؟؟ ضربه ای که برخی به کشور میزن به مراتب از امد نیوزها بدتر است ؟؟ واقعا چرا دارید با ملت این طور میکنید .بابا یه انتخاباتی در سال ۹۶ بود تموم شد ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
نباید سانسور میشد ؟؟ ناشیانه سانسور میکنی تابی ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
ای بابا بس کنید دیگه. دلار از 3000 تومن شد 15000 تومن تموم شد دیگه . سیب و گلابی ها در نیامدند تموم شد دیگه . چنان رونق اقتصادی ایجاد شد که مردم دیگر به یارانه احتیاج پیدا نکنند . تموم شد دیگه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
چه خوب هست پس اگر همه کشتی خای جهان رو توقیف کنیم. !!!!!!!! انوقت ایرویمان از جمع ابروهای کل جهان هم بیشتر میشه
چه رسم و رویه بدی شده.همه سخنرانان در همه جای کشور دارند از پله شهدا بالا میرن.هرجا کم میارن از شهدا بشکل معنا داری استفاده میکنن.به زندگی شخصی شون که نگاهی گذرا میاندازی هیچ اثری از یاد و نام و سیره شهدا نمیبینی.چرا اینطوری شده؟!!! شاید بخاطر انتخابات هست.نمیدونم.البته جناحی خاص مسبوق به سابقه هست که بطور معمول و مرسوم شهدا را بنام خودش مصادره کرده و مصادره میکنه.بیچاره شهدا که هر از گاهی نبش قبر میشن و. مجددا توسط عده ای سیاست زده ترور میشوند.از خدا بترسید.البته تابناک تو بیشتر .لطفا سانسور نکنید.سپاس
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
علم الهدی باید یا برود نهاد ریاست جمهوری با روحانی اختلافش را حل کند یا روحانی برود در مشهد ایشان را قانع کند . تا کی و تا چند سال علم الهدی وروق به ورق برجام را هر هفته برای ایشان ترجمه میکنند و هر هفته به روحانی حمله میکند . این اختلافات را بین خودشان حل کنند .
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
شرم برتو ! چگونه به خود جرات میدهی از عمل نیکو و پسندیده سو استفاده و پله کردن شهدا انتقاد کنی!!!!!! اگر نشود از اسم شهید سو استفاده کرد وبا آن حداقل چند رای جمع کرد که اصلا نام بردن از شهید چه معنا دارد!!!! اصلا جای نام شهید بر سر در کوچه ها باید باشد ولا غیر!!! چه معنا دارد که سلوک و مشی شهدا را زنده کنیم؟! اگر خدای ناکرده روش و منش شهدا بر جامعه حاکم شود که ما نمی‌توانیم پست و منصب داشته باشیم!قباحت هم حد دارد!
سیاوش
| Germany |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
آقای مرتضی.اول بجای اینکه توهین کنی بهتره سواد سیاسی ات رو بالا ببری.دوم اینکه من برادر دوتا شهید والامقام هستم و خودم 5 ماه سابقه جبهه دارم و پدر زنم هم جانباز قطع نخاع 70 درصد هست.من اگه اظهار نظر کنم حقم هست چون لمس میکنم جنابعالی کجای تاریخ این مملکتی که الکی بغ بغو میکنی.سالها از اسم و نام شهید استفاده های گوناگونی شده .مثال چند سال قبل در نشریه داخلی بانک ملی بخشی از سخنرانی آقای خاوری رو میخوندم در خصوص مصائب حضرت زینب (س) و راه و رسم شهدا.حالا جنابعالی چه چیزی در ذهنت شکل گرفته که ضمن توهین استدلال مارو هم زیر سوال میبری در صورتیکه من به کسی توهین نکردم و کلی حرف زدم.
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
برادرسیاوش ! زیاد تند بری جریمه میشی و یا میری تو دیوار!!! کامنت من بی سواد سیاسی را چند بار بخوانید ! در واقع شما را تایید کردم و به دیگران که شهدا را ابزار سو استفاده کرده اند طعنه زدن! در واقع حرفهای شما را گفتم از یک زاویه دیگر؛ از زاویه طنز! کمی مفاهمه و درک هم بد نیست؛ چند بار کامنت را بخوان!
روحانی فهمیید که اصلا نمیشه به اصولگرایان اعتماد کرد ؟؟ تا وقتی مجری اوامر انها باشی تحملت میکنند ولی اگه خواستی در کنار توده ملت باشی اماج حملات ناجدانمردانه مانند فتنه گر ، اتحرافی و غربگرا مواحه میشوی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
از پشت شیشه ماشین در کنار توده مردم است و مشکلات مردم را می بیند.
به نطر میاد دام ناطق داره کار میکنه،در این این وضعیت هرکسی به جامعه روحانیت نزدیک بشه از رای مردم دور میشه چه پایداری باشه چه قالیباف وچه احمدی نژاد!!!
برای امتحان مدتی برخی آقایان را از سر سفره انقلاب بلند کنید تا معلوم شود چقدر انقلابی هستند
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
کدوم سفره بی انصاف! یه لقمه نون و نفت هست که دور هم داریم می‌زنیم!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
مگر سفره ای هم مونده ؟؟؟؟
فقط بورس ، کارشناس بورس علنا مدعی هستند تا انتخابات مجلس دولت از بورس حمایت میکنه و با انتخاب مجلس اصولگرا یورس به سال ۹۷ باز خواهد گشت ؟ پس تا فرصت هست میلیاردر شویدد
حسین نورانی نژاد . ) اصولگرایان معتدل با لیست امید و اصلاح طلبی به مجلس راه یافتند و بعد از مدتی به جناح مقابل کوچ کردند . اسم اینکار واقعا چیست ؟ رای اصلاح طلبی از مردم بگیرند بعد به شعارهای انتخاباتی اصلاح طلبان و مردم‌پشت پا زدن اسمش خیانت نیست ؟ جواب خیانت چی هست . علتش چیست . ایا بخاطر شعارهای افراطی تندروها نبوده که در ابتدا خواستند با شعار اصلاحات به مجلس راه یابند و دوباره بعد از سه سال بخاطر ترس و رد صلاحیت شورای نگهبان به جناح اصولگرایان نقل و مکان کردند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
این آدما نه اصلاح طلبن نه اصولگرا اینا فرصت طلبن و به نظر داره همون تجربه تکرار میشه
با وجود این همه حسود و نان به نرخ روز خور بعید میدونم ملت روی ارامش رو ببینند ؟؟؟
جناب توکلی حرفهای توکلی فقط جنبه تبلیعی و روانی برای ازران کردن دلار و خرید دلارهای خانگی فروش ان در اخر سال به همین مردم ؟؟ با همین ادعا تصویب پالرمو دلار ۴۰۰ تومان ارزون کرد؟؟
مردم عراق ...
جناب مطهری.بله
چرا عراقی ها امشب مثل لبنانی ها دارن میرقصن ؟ مگر در انجا هم مردم محرومیت کنسرت دارن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
دیری نخواهد گذشت رقص و کنسرت عراقی ها و لبنانی ها تمام خواهد شد !!!
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
چون از ظلم وستم رهایی می ابندوشاد وسرمست از این رهایی
درود بر احمدی نژاد و یارانش .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
سه رود بر رحانی و برجـآمش
مشکل اینجایست که همه چیز رو به نفع خودتون مصادره میکنید.
شهید،تفکرات،اعمال و...
برجام بی خیال . چون لغات انگلیسی داره و انگلیسی هم اهمیتی نداره . آن فردوسی پاک نهاد که زبان فارسی را سی سال زحمت کشید تا زبان فارسی زنده بماند مجسمه اش با پتک و چکش سرنگون شده بود اصلاح شد ؟
آیا تصویب اف ای تی اف که اصولگرایان مدعی هستند که کاپیتولاسیون هست درست هست ؟ تا این لحطه در اخبار خارج از ایران گفته شده ۲۴ جوان عراقی امروز کشته شده اند . سیستانی اعلام‌مواضع صریح و روشن گفته اعتراص حق مردم هست دست از کشتار بردارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
آیت الله سیستانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
قبل از قدرت همه میگن اعتراض حق مردمه و آزادی خوبه و .... ولی بعدازقدرت همه منافق و مفسدفی الارضند و محکوم به اعدام . دیدم که می گم ....1
بخاطر برجام احترام نمیکنند بلکه بخاطر زدن پهباد و گرفتن کشتی انگلیسی احترام میگذارند .
پاسخ ها
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
من نظری ندارم.چرا؟؟؟
چون که از بس گرانی و تورم باعث افزایش آلودگی هوا شده دیگر چایی نخوردم سرم درد میکنه
ما دیگه عادت کرده ایم که در ششماهه دوم هر سال ، روند رشد نرخ تورم به نحوی کاهشی میشود که قاعدتا در بهمن و نهایتا در اسفند ماه هرسال ، با حدود ۱۵ درصد و یا هر درصد دیگری که دولت برای اضافه حقوق سالانه کارکنان در نظر گرفته است، تقریبا برابر باشد و البته در نیمه اول هر سال هم ،چون دیگر ،دادن اضافه حقوقی در کار نیست ،قاعدتا نرخ تورم را که عمدتا و بخصوص در چند سال گذشته ، حدودا بین ۴۰ تا ۵۰ در صد در نوسان است،،،فقط برای ششماهه اول سال ،، به نرخ واقعی اعلام میکنند
انشالا که این چنین نباشد!!!
و برای امسال ،، این توقف رشد نرخ تورم و یا کاهشی شدن ان ، واقعی واقعی باشد
انشاالله
پس چطور این پاکدستان نتوانستند زیردستان خود را پاک دست کنند؟!!!!
آقایان بهتر است یک بار دیگر به سخنان جهانگیری گوش کنند. او نگفت که این لوایح در جلسه سران قوا تصویب و به تأیید رهبری رسیده بلکه گفت در جلسه سران قوا تصویب شد که اجرای این لوایح به نفع کشور است. متأسفانه بعضی ها قلب واقعیت میکنند و سخنان جهانگیری را وارونه جلوه می‌دهند.
بادم نمياد اين علي مطهري از اقتصاد و گروني تو اين دولت حرف بزنه!!!
همش تو حاشيه ميره
اکثریت ما مردم به خاطر برجام به آنها احترام می گذاریم شما برای مردم چکار کرده اید که اینگونه داد و هوار میکشید
در مورد اسم و مرام شهدا گل گفتی اقا مرتضی بنده اهل هیچ جناحی نیستم اول به احمدی نژاد رای دادم و بعد به روحانی هر انچه گفتم و میگویم فقط و فقط از ناراحتی به خاطر پیشرفت کشورهای همسایه و عقب افتادگی ملت و ایران عزیزم هست که عده ای سر سفره ان نشسته و پول نفت و همه چیز ان را با برچسب خودی که بسیاری از آنان دوزار سواد و علم جایگاهی که نشسته اند را ندارند و موجب فقر و بدبختی مردم شده و هر چند سالی موجب تورم وحشتناک وحشتناک در کشور میشوند با چاپ پول بدون پشتوانه تا خرج شان را در کشورهای دیگر از جیب ملت تامین کنند ...
این آقای توکلی در این مملکت چه کاره محسوب میگردد حرفهایش چه اعتباری دارد ایشان هم رانت خود را گرفته هم در خارج از کشور با بورسیه و قبل از فوق لیسانس دکتر شد وهم در شهرک غرب موسسه آموزشی را مفت صاحب شده یکی باید به مسائل ایشان رسیدگی کند دیدبان کدام شفافیت هستی احمد آقا
اى كاش علم الهدا رئيس جمهور ميشد تا ميديدم ايشان با دشمنان يعنى آمريكا و متحدانش چگونه برخورد ميكرد
برجام به تأييد تمام نهادهاى حاكميتى كشور رسيده و اجرا هم شد آثار مثبتش را هم ديديم ولى ترامپ خودشيفته و قلدر از آن خارج شد قدرتهاى اروپايى هم كه از ما دل خوشى ندارند
خيلى مرموزانه از تصميم ترامپ پيروى كردند حالا بفرماييد گناه تيم مذاكره كننده و رئيس جمهور چيست ؟
كشور نياز به آرامش دارد آقايان علم الهدا ، شريعتمدارى ، كريمى قدوسى و ساير تندروها كمتر التهاب سياسى ايجاد كنيد وضعيت فعلى كشور نتيجه افكار امثال شماست بس كنيد.
درجواب آقای مطهری یک سوال دارم پس مسئولان رده بالای جامعه نشسته اند فقط به فیلم سینمایی وسریال دزدی ها نگاه می کنند؟؟؟؟؟!!! فرق من که یک فرد عادی جامعه هستم ومسسسسئئئئول درچیست ؟؟//درنظاره گر بودن یک یکسان هستیم ،دربی تعاملی که یکسان هستیم ؟در دزدی نکردن که یکسان باشیم البته من که دستم نمی رسه ؟؟!!!!ولی درتصمیم گیری هایی که سرنوشت چند نسل را تحت الشعاع قرار می دهد ودر نقشی که مسئولان درجلوگیری از فساد گسترده اقتصادی دارند حاشا وکلا .به فرموده علی (ع) اگربگویند نمی دانستیم پس انجام مسئولیت تان کجاست که دربرابر بی عدالتی سکوت کرده اید که آنهم یکی از دستورات علی (ع) است ...
عزیزی گفت در صورت خروج آمریکا از برجام ما برجام را آتش می زنیم، ولی این اتفاق هرگز نیافتاد چرا که سود چنین قراردادهایی بسیار بیشتر از امتیازاتی است که داده ایم. البته با هدف عدم ایجاد توقع در مردم، در افکار عمومی عکس این موضوع تبلیغ می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
در مورد هزینه فایده برجام بهتره مرور بیشتری بکنی
نزدیک انتخابات است و محتاجان رای چه کارهایی که نمی‌کنند!
حزب رفاه ملت . ملت = من
جناب علم الهدی حرف بجا و درستی می زنند. برجام یکی از تیترهای بزرگ کارنامه سیاه دولت تدبیر و امید است
اقای جهانگیری من هنوز هم منتظرم دلار 4200 بشه میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام عزیزان ؛ نه راست نه چپ - نه اصولگرایان و نه اصلاح طلبان - لطفا برای ظهور آقا و مولایمان و ولی نعمتمان حضرت حجت ابن الحسن عسگری قائم آل محمد صلوات الله علیه (مهدی صاحب الزمان) عجله الله تعالی - بسیار بسیار دعا کنید - التماس دعا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
احسنت
بازم گلي به جمال دكتر توكلي كه دكتر جهانگيري را مودبانه نقد كردند ، در اين چند روز قبل بعضي به اصطلاح اصول گرا با بي اخلاقي فاجعه آفريدند
سياست مي رود و اخلاق مي ماند
منم میخام پاکدست و پا بشم چکار باید بکنم...
شاه سلطان حسینه نه سلطان حسن .
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
مثلاً به اصطلاح با کنایه صحبت کرده ایشون
ما نفهمیدیم اخرش مطهری چه گرایشی دارد
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
گرایش به حقیقت!
یک فقره پیشنهاد سازنده برای اقایان مجلس نشین خودتان میدانید اینکه پنجشنبه را تعطیل کنید هیچ خیری که ندارد هیچ بماند جاده های شمال را شلوغتر ومرگ ومیر را افزایش میدهید ضمن اینکه نه تنها در انرژی صرفه جویی نشده بلکه راندمان کاری کارمندان هم هیچ افزایش نخواهد داشت همانطور که راندمان کاری شما مجلسیان هم بعد از تعطیلی چندروزه فصلی هیچ فرقی با قبل از تعطیلی ندارد کل دنیا جمعه وشنبه ویکشنبه تعطیل هستند وما به غیر تعطیلهای مناسبتی که شکر خدا کم هم نیستند عملا 5شنبه وجمعه تعطیل هستیم واگر تعطیلی وسط هفته هم داشته باشیم قید ان هفته را بزنید چون هم از این سر وهم ازان سر تعطیل است فقط سه روز با دنیا مراوده داریم اگر تعطیل نباشیم پیشنهاد میکنم دور تا دور ایران دیوار بکشیم نه کسی بیاید نه کسی برود نه چیزی بخرید ونه چیزی بفروشید نه پیغام صلح بدهیم که کسی نارحت بشود نه پیغام جنگ که کسی خوشحال بشود اینطوری هروقت دوست داشتند مردم کارکنند اگر دوست نداشتند بروند بگردند در مجلس وکلا چرت بزنند ویا قانونی تصویب کنند که نه خیرش معلوم است ونه خیری دارد شما دقت کردید ایران یکی از بزرگترین مجالس دنیا را ساختخ فقط برای اینکه اگر کسی در گوشه ای چرت میزند معلوم نباشد نه مجلس انگلیس که جا ندارد نماینده بنشیند چه رسد به چرت زدن این است تفاوت قانون نویس ایرانی با قانون نویس سایر کشورها
جناب شیخ بنده بعنوان یک شهروند ابرانی از برجام بسیار خشنود هستم پس نگویید هیچ کس شما سخنگوی ملت ایرات تیستید
معلومه که دستشون پاک باشه. اونا از بهترین نوع صابونها و مایع های دستشویی استفاده میکنند.
قطبی کردن دو لیست است، یک لیست اصولگرایان است و یک لیست اصلاح طلبان. >>>> یعنی در جناح جمهوری خواهان و دموکرات ها

آقای یوسفیان ملا: پس بهتر است از نمایندگان مجلس برناممه را شروع کنید.
مطهری واقعا فکر میکنه مردم حرفشون رو قبول دارن؟
سلام: (هبری فرمودند اگر جمهوری اسلامی و مدیران جامعه شاه‌سلطان‌حسن‌ها شود و مدیران و مسئولان ذلیل که جرات و جسارت ندارند و احساس قدرت نمی‌کنند (روی کار بیایند) اگر کار جمهوری اسلامی به اینجا برسد کار جمهوری اسلامی تمام خواهد شد)
خواهشا یکی از این اقای که باید عدالت را داشت باشد بپرسد که رهبری در کدام بیاناتشان این جمله بالا را فرمودند واگر نفرمودند چرا ایشان چنین جمله ای را به رهبری منتسب کردند ایا باین وصف ایشان از دایر عدالت خارج نمی شوند؟
لطفا سایت ها سئوال و مراج پاسخ شرعی را زحمت بکشند
یکی سری شاخص‌ها برای همراهی و عضویت در شورای وحدت وجود دارد که این شاخص‌ها الان در آقای احمدی‌نژاد نیست؟!!!!
احمدی نژاد که از همان سال 84 بارها به زبان فارسی گفت که متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست و تا به حال هم برای شما فتحه خوانده است.
اصلا شما با احمدی نژاد یا احمدی نژاد با شما، یک ریزش بزرگ محسوب خواهد شد
به خود بیایید و در کف جامعه چرخی بزنید
باز موعد انتخابات شد و هیاهوی فرصت طلبان از بحث حقوق نجومی ! دفعه قبل همین داستان اجراشد وبیا وبگیر و ای وای دین از دست رفت نجومی بگیران دویست میلیون حقوق میگیرند و الی آخر
عاقبت نجومی بگیران شدند کسانی که دوونیم میلیون حقوق میگرفتند و یارانه آنها را قطع کردند و صلوات بر آل محمد ! خلاص
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
انهایی که نجومی بیگر بودند و الان هم هستند پنج شش میلیون به بالا درآمد دارن
آقای مطهری مسئولین رده پایین از مریخ نیامده اند بلکه توسط همان پاکدستانی که شما ازشان یاد کردید به این کارها گمارده شده اند مگر جز این است
آقای مطهری ، بفرمائید منبع این اعلامیه پاکدستی مسؤلان کجاست ؟ و این پاکدستی از چه تاریخی گریبان مسؤلین را گرفته است ؟
اصلن احترامی درکارنیست . کدام احترام ؟
دچار خود بزرگ بینی شده اید
آنها فعلا اینجوری براشون صرف داره
لولو نشون عربا میدن پول میگیرن ، از صدتا جنگ و پیروزی سودمندتره
!!جامعه مثل امت پیامبر درست کنیم!!

جناب آقای علم الهدی آیا جامعه ای که هر روز اختلاسهای سر سام آور در آن کشف میشود جامعه امت پیامبر است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
فرزندان ایشان هیچکدام بیکار نیستند . صاحب بهترین امکانات در شهر خودشان هستند . منافع مادی قطع بشه دیگه از این سخنان زده نمیشه
خواهش دارم از همه مردم دیگه به این مطهری رای ندید واقعا نظرهاش رو یه بار بخونید میمونید این آقا چند چنده با خودش
ای اقای مطهری . بهتر است شما به راستگوی و بالا دستی هایتان روی بیاورید.مردم دیگر از دروغهای همه شما متنفرند و از وعدهای دروغین شما متنفرند همه حامیان دزد و غارتگران مال مردم بوده اند یا به کشورهای دیگر به عناوین مختلف فضل کرده اند و یا نوه نتیجه ها و... و خجالت هم خوب است. این اقا مطهری و رجل های سیاسی که با این سن پیری که 70الی 80 سال به بالا دارند و حکومت تشکیل داده اند خیال می کنند باید از دیوار رفته باشد بالا تا به عنوان دست ناپاک شناخته شود.ای کاش پروین اعتصامی بود و این مسئولان را به تصویر شعر می کشید
در مهرماه روند روبه رشد .....تورم نقطه به نقطه از چند ماه قبل روند کاهشی در پیش گرفته و افزایش هزینه‌ها نسبت به سال گذشته کاهشی بود که البته این به معنای ارزان شدن نیست و تنها از سرعت رشد کمتر شده است.......
مرد حسابی من چیزی از اقتصاد سر در نمی آرم ولی این رو می دونم که اوایل سال شیر کیلویی تقریبا 3هزارتومن بوده الان شده 3هزارو500- پنیر و می خریدم 4500 الان شده 7000 ولی حقوق من طبق قانون کارگری چیزی هست که اول سال بود بعد میگن تورم متوقف شده ...
امثال آقاي علم الهدی هستن كه خودشون وصل ميكنن به امامان و دين از بين ميبرن با اين حرفها
حزب رفاه ملا بابا دست بردار آقای نعمتی با کلمات با ازی نکنید نعمتی جان دوره شما تموم شده رفاهی در کار نیست جز بدبخت کردن مردم بیچاره رای بی رای به شما و امثال شما شرکت کن تا عیار دستت بیاد
در دولت اشراف مقابله با حقوق بگيران نجومي امكان ندارد در دولت بعدي
اگر حتی یک نفر مسئول رده اول پاک دست باشد تو همین سایت یک نفر به عنوان پاک دست معرفی کن. فقط یک نفر.
البته مسئولین فعلی میگم و سراغ امام راحل و شهدا و.‌.‌نروید
اگر بمب وموشک وفتح وکشور گشایی و گرفتن کشتی و و....برای کسی باعث احترام می شد امروزه آمریکا وانگلیس و روسیه و فرانسه و وچین و ....... باید در دنیا از همه بیشتنر احترام داشته باشند که ندارند احترام به بمب وموشک و شمشیرو ونیزه نیست بلکه به سیره ومنش پهلوانی و گفتان آزادیخواهانه است همانگونه که علی بود آنچه برای علی (ع) احترام وجاذبه داشت منش و سیره و حقانیت ودفاع از مظلوم آن بزرگوار بود
خب شاید این جهانگیری تو توهم بوده چیز میزی گیرش نیومده یه حرفی زده بابا ولش کنید بعد حال اعظم خانم حالا خوب یا بد مگه چقدر مهمه که مرتب مطلب می نویسید اونهم مثل بقیه خدا رحمتش کنه اون بیچاره هنوز تو حقوق بگیران نجومی مونده بگو بابا خوردند و بردند تو هنوز اون جا گیرکردی شاید هم خودش جز اونجاست وفکر می کنه ...علم الهدا را هم بگذارید حرف بزنه کسی که نه گوش میده ونه محلش می زاره دلش می خواد مطرح بشه
لطفا دوتا از مسئولین رده بالای پاک دست را نام ببرید و داشته های قبل وبعد انقلابشان را مقایسه بفرمایید
مملکت ملوک الطوایفی اداره می شود عده ای در مشهد ،گروهی در تبریز ،دار و دسته ای در اصفهان ،یزدی ها در قم ،گروه کرمانی ها در تهران و .........
جناب مطهری ،من حرف شما را در مورد پاکدستی مسئولان هرگز باور نخواهم کرد امیدواریم دیگران باور کنند لطفاً کامنت ها را بخوانید
ايا اقاي مطهري درحال حاضر فرد پاك دستي است ؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر