بازدید 6872
۳

جزئیات تازه از کشف ۳۹ جسد در کامیونی در انگلیس

کد خبر: ۹۳۲۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ 24 October 2019
با ادامه تحقیقات درباره ۳۹ جسدی که روز گذشته (چهارشنبه) در کامیونی در منطقه «اسکس» انگلیس پیدا شدند، مشخص شده است که این افراد دارای تابعیت چینی بوده‌اند.

به گزارش فارس و به نوشته روزنامه «گاردین»، پلیس انگلیس تأیید کرد اجساد کشف شده در کامیون شامل ۳۱ مرد و ۸ زن بوده و تابعیت چینی داشته‌اند. پلیس همچنان در حال بازجویی از «مو رابینسون» راننده ۲۵ ساله این کامیون است.

چهارشنبه شب، مأموران پلیس دو ناحیه صنعتی در ایرلند شمالی را در رابطه با این پرونده مورد تفتیش قرار دادند. علاوه بر پرونده قتل، تحقیقاتی درباره باند قاچاق انسانی احتمالی دخیل در این حادثه نیز به جریان افتاده است.

طبق گزارش برخی رسانه‌ها، این کامیون از نوع یخچال‌دار بوده و ممکن است روشن شدن یخچال کامیون موجب یخ زدن این مهاجران چینی در دمایی حدود منفی ۲۵ درجه سانتیگراد شده باشد.

وزارت امور خارجه بلغارستان اعلام کرده است کامیون «اسکانیا» حامل این اجساد در شهر «ورنا» واقع در سواحل شرقی این کشور و به نام فردی ایرلندی ثبت شده است.

روز گذشته همچنین ۹ مهاجر دیگر در کامیونی در ناحیه «کنت» انگلیس پیدا شدند که همگی زنده بودند.

«بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس دیروز (چهارشنبه) گفت، از شنیدن خبر کشف ۳۹ جسد در یک کامیون در شهر «اسکس» این کشور، بی‌نهایت متأسف شده است.

این کامیون در ساعت ۱:۴۰ دقیقه بامداد (به وقت محلی) در یک پارک صنعتی در شهر «گریز» کشف شده و پلیس راننده آن را، دستگیر کرد. این کامیون روز شنبه از بلغارستان وارد شهرک «هولیهد» در ولز، شده بود.

پلیس انگلیس همچنان در حال تحقیق بر روی نحوه وقوع این قتل است و اتهام راننده کامیون قتل اعلام شده است. این جنایت یکی از بزرگ‌ترین تحقیقات قتل پلیس انگلیس محسوب می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
از بلغارستان وارد ولز شده بود؟ این دو تا کشور کلی با هم فاصله دارن، در ضمن ولز داخل جزیره بریتانیاست!!!
حالا صدا و سیما میاد میگه چین خیلی خوبه و همه پولدار شدن و .... واسه چی باید غیر قانونی برن اینور اونور
فکر میکردم فقط ما بدبختیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
صدا و سیما هر چی گفت برعکس کن اینا می خوان مغز مردم کار کنه و راکد نمونه کلا بفکر مردمن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر