بازدید 11377
تیم استراماچونی یک شبه همسایه پرسپولیس شد!

غرش لشکر استقلال با چهار شلیک در قلعه حسن خان/ بردهای خارج خانه تراکتور، سپاهان و شهرخودرو در هفته هفتم + جدول لیگ

شاگردان استراماچونی با تحمیل چهارمین شکست پیاپی به سایپای بحران زده، ۹ امتیازی شدند و با فراموشی کامل نتایج ضعیف ابتدای فصل به رده هشتم جدول صعود کردند و در جدول رده بندی با دو پله فاصله از پرسپولیسِ ۱۲ امتیازی ایستادند. قرمز‌ها هم این هفته دیگر خودروساز پایتخت را مغلوب کرده بودند.
کد خبر: ۹۳۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷ 21 October 2019

هفته هفتم لیگ برتر نوزدهم با برتری پرگل استقلال و صعود این تیم به رده هفتم جدول پیگیری شد. همچنین برد مشابه و چهارگله تیم تراکتور در قائمشهر، پیروزی سپاهان در خانه گل گهر و برتری شهرخودرو در زمین ذوب آهن نشان می‌دهد این هفته به کام تیم‌های مدعی بوده است.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ در ادامه بازی‌های هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر نوزدهم، تیم‌های سایپا و استقلال از ساعت ۱۶:۵۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه غیرمنتظره چهار بر صفر به سود استقلال به پایان رسید؛ هر چند نارنجی پوشان با مربی جوان خود صادقی و بازیکنان بسیار جوان در ترکیب، چهار هفته است که فقط شکست را تجربه می‌کنند.

غرش لشگر استقلال با چهارشلیک در قلعه حسن خان/ تراکتور هم درقائمشهر، نساجی را چهارتایی کرد

عارف غلامی (۹)، محمد دانشگر (۴۹)، وریا غفوری (۶۸ - پنالتی) و سجاد آقایی (۸۸) گل‌های استقلال را در این دیدار به ثمر رساندند. غفوری با به ثمر رساندن پنالتی طلسم پنالتی نزدن‌های استقلال را شکست.

سایپا بعد از هفت امتیازی که در سه هفته ابتدایی گرفت، در هر چهار مسابقه اخیرش در لیگ برتر شکست خورد و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی نیز با دو گل مغلوب شاهین شهرداری بوشهر شد. شاگردان استراماچونی با این پیروزی ۹ امتیازی شدند و به رده هفتم راه یافتند و سایپا نیز هفت امتیازی ماند. تیم‌های پرسپولیس و استقلال به ترتیب با ۱۲ و ۹ امتیاز رتبه‌های ششم و هفتم جدول را دارند.

ترکیب سایپا: احمد گوهری، روزبه شاه‌علی‌دوست، طا‌ها شریعتی، امیرحسین حسین‌زاده، محمد شریفی، آرمین سهرابیان، مهیار جباری (۷۰ - آرمان رمضانی)، معین عباسیان، عارف حاجی عیدی، محمدرضا سلیمانی (۸۲ - سیدمحمد مهری) و ابوالفضل جلالی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، عارف غلامی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی (۷۲ - فرشید باقری)، مهدی قائدی (۷۸ - دیاباته)، وریا غفوری، داریوش شجاعیان (۴۰ - سجاد آقایی)، محمد دانشگر و آرش رضاوند.

داور: اشکان خورشیدی

استقلال که شروع نه چندان خوبی در این فصل داشت، پس از تساوی هفته پنجم برابر ذوب‌آهن و برتری مقابل گل‌گهر سیرجان، در جام حذفی نیز دو برد متوالی روحیه‌بخش به دست آورد تا شرایط خوبی پیدا کند. شاگردان استراماچونی امروز با وجود اینکه مقابل سایپای باانگیزه کار چندان راحتی نداشتند، اما توانستند روند برتری‌های خود را با به ثمر رساندن ۴ گل ادامه دهند و سیر صعودی در جدول بگیرند.

غیر از نمایش عالی وریا غفوری که این روز‌ها در اوج است، باید به بازی خوب عارف غلامی نیز اشاره کرد؛ بازیکنی که یک ساعت قبل از شروع مسابقه با سایپا محرومیتش به حالت تعلیق درآمد تا با حضور در ترکیب تیمش، گل اول را با ضربه سر بزند و پاس دومین گل تیمش را هم بدهد؛ او در خط دفاعی نیز کم‌نقص ظاهر شد تا جزو برترین‌ها قرار بگیرد

غرش لشگر استقلال با چهارشلیک در قلعه حسن خان/ تراکتور هم درقائمشهر نساجی را چهارتایی کرد

شرح گل‌ها

سایپا صفر ـ استقلال ۱ (دقیقه ۹: عارف غلامی): سانتر زیبای پای چپ داریوش شجاعیان از روی کرنر به محوطه ۶ قدم را عارف غلامی پیشتاخته با ضربه سر زد و در حالی که گوهری نظاره‌گر صحنه بود، توپ به تیرک عمودی دروازه سایپا اصابت کرد و تبدیل به گل شد.

سایپا صفر ـ استقلال ۲ (دقیقه ۵۰: محمد دانشگر): ارسال مهدی قائدی از روی کرنر سمت چپ زمین و ضربه سر عارف غلامی از مقابل تیرک اول بعد از برخورد به پای محمد دانشگر تبدیل به گل دوم استقلال برابر سایپا شد.

سایپا صفر ـ استقلال ۳ (دقیقه ۶۸: وریا غفوری): پنالتی اعلام شده به سود استقلال را وریا غفوری برخلاف جهت احمد گوهری که به سمت چپ دروازه شیرجه زده بود، با ضربه زمینی تبدیل به سومین گل آبی‌ها کرد.

سایپا صفر ـ استقلال ۴ (دقیقه ۸۹: سجاد آقایی): ضد حمله سریع استقلال با حرکت فرشید باقری شکل گرفت که پاس در عمق او و شوت دیاباته توسط دروازه‌بان سایپا برگشت داده شد، اما در ریباند پاس در عرض وریا غفوری و رها کردن توپ توسط باقری، فرصت خوبی دراختیار سجاد آقایی قرار داد تا این مهاجم جوان و تعویضی با ضربه بغل پا و در حالی که گوهری حرکت توپ را دنبال می‌کرد، گل چهارم استقلال را به ثمر رساند.

دقایق حساس

دقیقه ۱۰: ارسال این بار از سوی بازیکنان سایپا با ضربه سر معین عباسیان همراه شد که سیدحسین حسینی به راحتی توپ را گرفت.

دقیقه ۱۲: مهدی قائدی در نفوذ به محوطه جریمه سایپا می‌توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما تعلل کرد و تصمیم به پاس دادن گرفت و در ادامه نیز پاس ارسالی به خود او نیز بی‌حاصل بود.

دقیقه ۲۲: داریوش شجاعیان به دلیل اعتراض به داور اولین کارت زرد بازی را به نام خود ثبت کرد.

دقیقه ۳۰: نفوذ محمدرضا سلیمانی می‌رفت که موقعیت خطرناکی برای سایپا ایجاد کند، اما ضربه او را حسینی گرفت.

دقیقه ۳۲: شوت علی کریمی پس از برخورد به مدافع سایپا راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۳: روزبه شاه‌علی‌دوست پاس خوب هم‌تیمی خودش را می‌توانست در محوطه جریمه به خوبی شوت بزند، اما موفق نبود و توپ در اختیار استقلالی‌ها قرار گرفت.

دقیقه ۵۳: پاس خوبی به سلیمانی رسید که ضربه این بازیکن با فاصله کم از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰: ضربه سر طا‌ها شریعتی راهی به دروازه استقلال نداشت.

دقیقه ۶۵: پاس خوبی در داخل محوطه جریمه به میلاد زکی‌پور رسید که توسط مدافع سایپا سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد.

دقیقه ۷۴: شوت سلیمانی از بالای دروازه حسینی به بیرون رفت.

غرش لشگر استقلال با چهارشلیک در قلعه حسن خان/ تراکتور هم درقائمشهر، نساجی را چهارتایی کرد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳
پس اخبار تزاکتور و نساجی چی شد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
تابناک میسوزه
مازنی
| Germany |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
نساجی همیشه قهرمان بدون ۷ بازیکن اصلی با تراکتور تا دندان مسلح روبرو شد.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
اقای مازنی. کسی نگفت نساجی بده. نساجی شجاعانه یه نیمه بازی کرد. تماشاگرنش هم مردانه و محترامه فقط تشویق کردن. روح مردانگینوشونو نشون دادن. ایشالا تو تبریز جبران میکنیم
تبعیض تابی جان تبعیض خوب تراختور هم آنالیز می کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
دقیقا. طوری نوشتی اول فکر کردم با موشک قلعه حسن خان رو زدیم. خ خخخ اما در هر صورت به عنوان یه پرسپولیسی تبریک میگم. استقلال خوب بازی کرد. اما بازی سپاهان تراکتور رو ندیدم. بدون شک اونا هم خوب بازی کردن که بردن. امیدوارم این پنج تیم (ارتش سرخ، استقلال، سپاهان، تراکتور و شهر خودرو) همه با کیفیت بازی کنن و همیشه بازی هایی مثل این هفته و پر گل ببینیم و دیگه شاهد این نباشیم که به هم تهمت وزیر پرسپولیسی و داور فلان و ... نزنن
بی انصاف به چهار گل تراکتور هم فقط اشاره ای میکردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
تراکتور فقط تو استان آذربایجان طرفدار داره و با همه احترام یه تیم بومی محسوب میشه ولی وضعیت استقلال وپرسپولیس که تو کل کشور هوادار دارن فرق میکنه .باید یه تفاوتی باشه بین اینها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
هرجا ترک هست اونجا هم تراکتور هست. احترامت پیشکش
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
بنده از چهار محال بختیاری طرفدار تراکتور هستم. کی میگه تراکتور مال اذربایجان شرقیه؟ چشماتو به یه دکتر نشون بده. سایت تابناک عزیز . اخبار لحظه لحظه بازی استقلال رو نوشتی. تراکتور فقط تو تیترت چجا داشت. این بود عدالت تو؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
من در تهران زندگی میکنم و طرفدار تراکتور هستم نه تنها در تهران بلکه در قزوین همدان خراسان فارس شمال ایران قم و مرکزی تراکتور طرفداران زیادی داره
این طرفدارای تراکتور چقدر وحشتناکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
بهتره نماز وحشت بخوانی
ما هیچ انتظاری از رسانه های مرکز نشین نداریم تیراختور قهرمان هیچ نیازی به آنالیز شما کوته فکرا نداره
یعنی شما فکر می کنید نتیجه با سایپا واقعی بود؟ هر کی باور کنه خیلی ساده است
ارزش سایپا اینجا مشخص می شه یه تیم و با این همه هزینه حفظ کرده ان برای همچین روزهایی. سایپا فقط یکی از ابزار مهندسی نتایج به نفع پایتخته
ایصفهان نصف دنیاست اگر تبریز نباشه!
تیم دولتی را که از بیت المال میخوره باید هرچه سریعتر درشو تخته کرد
تابی غرش کجا بود فوتبال امشب سطح کیفی بسیار پایینی داشت.به لطف تدابیر وزیر ورزش کل ورزش ملی در حال نابودی است.شکست تیم های ملی فوتبال و هندبال از بحرین بسیار شرم آور است.والیبال و کشتی و جودو و وزنه برداری هم که جدا پول آب و برق می دهیم گاز هم جدا...
سایپای بحران زده دیگه غرش نمی‌خواد
تصور اینکه تابناک به نفع تراکتور مطلبی بنویسه یا به نفع آذربایجان خیالی بیش نیست.
کاری گه ترابی در وسط میدان انجام داد به لحاظ اعتقادی کاری بسیار ارزشمند بود ونشان داد که دل در گرو پیشرفت کشور دارد.امااین عمل در وسط میدان ورزشی کاری پسندیده نبود چراکه همگان می دانند میدان ورزشی تنها جای مسابقه و ورزش است وهرگونه پروپاگاندای سیاسی جایز نیست وفیفا بحق قانون بی خدشه ای دارد که کشورها حق ندارند در میادین ورزشی فعالیت سیاسی ومذهبی انجام دهند. بدی کار این فرد در جایی مشخص می شود که بعداز این هرگونه فعالیت این ورزشکار زیر ذره بین خواهد بود وکلیه فعالیتش به نام رهبری ثبت خواهد شد .اگر مربی بخواهد در یک بازی وی را به دلیل خاص خود بازی ندهد خواهند گفت به دلیل طرفداریبازی ندادند اگر به تیم ملی دعوت نشود همین را خواهند گفت. وی کاری کرد که بعداز این هر کنش و واکنش در قبال فعالیت ورزشی وی با این معیار سنجیده می شود.
چه تیتر مسخره ای "غرش . . ."
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان