بازدید 2545

آمریکا تحریم‌های تازه‌ای علیه کوبا اعمال می‌کند

کد خبر: ۹۳۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ 19 October 2019

وزارت بازرگانی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد واشنگتن محدودیت‌های بیشتری در زمینه دسترسی کوبا به هواپیماهای تجاری و سایر کالاهای آمریکایی اعمال خواهد کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، دولت آمریکا روز جمعه از قصد خود برای اعمال تحریم‌های جدید علیه کوبا به بهانه نقض حقوق بشر و حمایت از دولت ونزوئلا خبر داد.

وزارت بازرگانی آمریکا در بیانیه‌ای روز جمعه گفت واشنگتن محدودیت‌های بیشتری در زمینه دسترسی کوبا به هواپیماهای تجاری و سایر کالاهای آمریکایی اعمال خواهد کرد.

طبق گزارش هیل، وزارت بازرگانی آمریکا تمامی مجوزهای فعلی موجود برای اجاره هواپیما به شرکت‌های هواپیمایی تحت مالکیت دولت کوبا را لغو خواهد کرد.

«ویلبر راس»، وزیر بازرگانی آمریکا گفت: «این اقدام از سوی وزارت بازرگانی آمریکا پیام روشنی به دولت کوبا می‌فرستد مبنی بر اینکه باید به رفتارهای مخرب خود در داخل و خارج از کشور پایان دهند.»

«برونو رودریگز»، وزیر خارجه کوبا در توئیتر، در واکنش به این تصمیم آمریکا نوشت: «محدودیت‌های جدید اعلام‌شده از سوی وزارت بازرگانی آمریکا اقدامات جدیدی برای محاصره اقتصادی [کوبا] هستند که نشان‌دهنده ورشکستگی اخلاقی سیاستی منزوی در دنیا است که یک دولت فاسد آن را اجرا می‌کند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل