بازدید 18922
هزار و هشتصد و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

قولی که جبهه پایداری به اصولگرایان داد/دلایل عمران خان برای میانجی‌گری میان ایران و عربستان/درخواست یک اصلاح‌طلب از شورای نگهبان/مجلس یازدهم شبیه کدام دوره مجلس خواهد بود؟/روحانی چند بار به اصل همه‌پرسی در قانون اساسی اشاره کرد؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند نماینده مجلس: برخی کاندیدا‌ها میلیاردی هزینه می‌کنند/ده‌ها نماینده مجلس منتظرند دوره نمایندگی‌شان تمام شود و به زندان بروند/انتقاد عضو جامعه روحانیت از عدم همگرایی اصولگرایان و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹ 18 October 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
حسن روحانی چند بار و در چه موضوعاتی به اصل همه‌پرسی در قانون اساسی اشاره کرد؟

رئیس جمهور در مراسم نمادین آغاز تحصیلی دانشگاه‌ها گفت: برای موضوعاتی که بیش از ۴۰ سال است راجع به آنها بحث می‌کنیم و به نتیجه نرسیدیم، باید همه پرسی کنیم. حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در سخنرانی‌های خود چند بار به اصل ۵۹ قانون اساسی درباره برگزاری همه‌پرسی اشاره کرده است، اما ارجاعات روحانی به همه‌پرسی در چه موضوعاتی بوده است.رئیس‌جمهور پیش از سخنرانی اخیر خود در دانشگاه تهران، سه بار به اصل همه‌پرسی در قانون اساسی اشاره کرده است.

بیستم اردیبشهت ۱۳۹۸ در دیدار با جمعی از دانشجویان و جوانان: ظرفیت‌های استفاده نشده قانون اساسی راه‌حل مشکلات است و قانون اساسی ما ظرفیت‌های بالایی دارد که یکی از آنها اصل ۵۰ است. طبق این اصل و در مسائل اساسی نمایندگان ملت در مجلس می‌توانند تصمیم بگیرند تا موضوع به رأی عمومی گذاشته و مشکل حل شود.

چهارم خرداد ۱۳۹۸ در نشست جمعی از اصحاب رسانه: اصل ۵۹ قانون اساسی، اصلی بن‌بست شکن است و می‌گوید در هر زمان لازم دریچه به روی مردم باز است.

پانزدهم مرداد ۱۳۹۸ در دیدار با وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه: اصل ۶ و ۵۹ قانون اساسی ماندگاری جمهوری اسلامی ایران را برای همیشه تضمین می‌کند. با اجرای این دو اصل به هیچ عنوان هیچ قدرتی نمی‌تواند تغییری در نظام جمهوری اسلامی ایجاد کند.

در اصل ۵۹ قانون اساسی آمده است: در مسائل بسیار مهم اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ممکن است اعمال قوه مقننه از راه همه‌پرسی و مراجعه مستقیم به آرا مردم صورت گیرد.
 
توییت دستیار ویژه رئیس مجلس درباره تقسیم کار آمریکا و اروپایی‌ها

دستیار ارشد رئیس مجلس در امور بین‌الملل گفت: بین آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان بر سر تضعیف جمهوری اسلامی ایران توافق و تقسیم کار واقعی شده است. حسین امیرعبداللهیان دستیار ارشد رئیس مجلس در امور بین‌الملل در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: در اجرای ⁧برجام⁩، هیچ امیدی به اروپا نیست. واقعیت این است که بین ⁧آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان بر سر تضعیف جمهوری اسلامی⁧ ایران⁩ توافق و تقسیم کار واقعی صورت گرفته است. اینستکس هم موتور محرکه‌ای ندارد. ایران نیازمند اقدامی است که فضای تروریسم اقتصادی تحریم به شکل اساسی تغییر کند.
 
مجلس یازدهم شبیه کدام دوره مجلس خواهد بود؟

یک نماینده مجلس تأکید کرد: اگر در حال حاضر انتخاباتی برگزار شود، ترکیب مجلس یازدهم شبیه مجلس هفتم خواهد بود،، چون در آن زمان هم مردم ناراضی بودند، رغبتی به مجلس نبود و مجلس را از رأس امور بودن انداخته بودند. همچنین اتفاقات مختلفی در مجلس ششم افتاده بود. در نهایت عکس‌العمل مردم به شکلی بود که آقای حداد عادل با ۱۷۰ هزار رأی، بیشترین رأی را در تهران آورد. قاسم میرزایی‌نیکو نماینده دماوند و فیروزکوه و عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور به‌ پیش بینی ترکیب مجلس یازدهم پرداخت و گفت: اگر شرایط کنونی تداوم داشته باشد، مجلس آینده شبیه مجلس هفتم خواهد بود. البته این موضوع منوط بر این است که اتفاقی نیفتد. او ادامه داد: اگر در حال حاضر انتخاباتی برگزار شود، ترکیب مجلس یازدهم شبیه مجلس هفتم خواهد بود. چون در آن زمان هم مردم ناراضی بودند، رغبتی به مجلس نبود و مجلس را از رأس امور بودن انداخته بودند. همچنین اتفاقات مختلفی در مجلس ششم افتاده بود. درنهایت عکس‌العمل مردم به شکلی بود که آقای حداد عادل با ۱۷۰ هزار رأی بیشترین رأی را در تهران آورد.
 
این نماینده مجلس تأکید کرد: بنابراین اگر شرایط کنونی تداوم پیدا کند، مشارکت مردم در انتخابات در شهر‌های بزرگ کاهش خواهد داشت. اما در شهر‌های کوچک در ده دوره مجلس، مردم بیش از ۵۰ درصد در انتخابات شرکت کرده‌اند. میرزایی نیکو گفت: در شهرستان‌های کوچک مردم اصلاح‌طلب در انتخابات شرکت می‌کنند، اما در کلان‌شهر‌ها با توجه به شرایط کنونی بعید است که مردم اصلاح‌طلب در انتخابات شرکت کنند. مگر اینکه یک تحول اجتماعی به وجود بیاید. او با بیان اینکه باید تحول اجتماعی به‌منظور افزایش مشارکت مردم در انتخابات ایجاد شود، تصریح کرد: امیدوارم که تحول اجتماعی در کشور به وجود بیاید، چون سر تمام تندروی‌ها به دیوار خورده است و مشخص‌شده که تندروی‌ها به‌ جز خسارت چیزی به دنبال ندارد؛ بنابراین فکر می‌کنم که عقلای قوم به راه‌های منطقی و عقلانی حتماً توجه بیشتری می‌کنند.
 
انتقاد عضو جامعه روحانیت از عدم همگرایی اصولگرایان

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر اصولگرایان همدلی و همگرایی داشته باشند این دوره موفق‌تر از رقیب خواهند بود. البته شاید در تهران به دلایلی امیدواری آنقدر بالا نباشد، اما در کل کشور امید به توفیق وجود دارد. حجت الاسلام محمدتقی رهبر درباره نقش جامعه روحانیت برای ایجاد همگرایی در جریان اصولگرا گفت: کمیته سیاسی جامعه روحانیت از همه گروه‌های اصولگرا دعوت کرد، جلساتی با آن‌ها داشت و در این جلسات مباحثی درباره تمایل به همکاری و همدلی مطرح شد. وی درباره دست‌کم گرفتن رقیب سیاسی توسط اصولگرایان افزود: هیچ جریانی نمی‌تواند پیروزی خودش را در انتخابات مجلس قطعی بداند و من فکر نمی‌کنم آقایان اصولگرا چنین تصوری داشته باشند. جامعه طیف‌های مختلف دارد، ولی اینکه هواداران اصولگرایان در جامعه بیشتر هستند هیچ شکی وجود ندارد.

عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: شرط پیروزی در انتخابات همگرایی است نه آنکه هر گروهی راه خود را برود. چندی پیش هم سخنگوی جامعه روحانیت گلایه کرد که چنین هماهنگی وجود ندارد. معتقدم اگر بین اصولگرایان هماهنگی باشد، در اتاق فکر مشترک با هم کار کنند، با هم تصمیم بگیرند و وحدت و انسجام لازم را به وجود بیاورند در کلیت جامعه هواداران بیشتری نسبت به جناح رقیب دارند. وی با بیان اینکه هنوز همدلی عمومی در اردوگاه اصولگرایان تثبیت نشده است، ادامه داد: تا این لحظه که خبر دارم، هنوز همگرایی و هماهنگی لازم آن طور که انتظار می‌رفت در جریان اصولگرا به وجود نیامده و با وجود همه پیگیری‌ها، تاکنون پیمان‌نامه یا تفاهم‌نامه‌ای امضا نشده است. ما باید به کار جمعی عنایت داشته باشیم؛ شاید در ادامه گفتگو‌ها و جلسات بتوانند به هماهنگی دست پیدا کنند. تجربه نشان می‌دهد عدم همگرایی به ضرر است بنابراین باید از تجارب گذشته درس گرفت.
 
درخواست یک اصلاح‌طلب از شورای نگهبان

کیانوش راد عضو حزب اتحاد ملت: شورای نگهبان تفسیر خویش را از عنوان "مسئولیت اجرای قانون اساسی" به صراحت اعلام کند تا مردم تکلیف خویش را بدانند و بدانند به چه کسی و با چه اختیاراتی قرار است به عنوان رئیس جمهور رأی دهند. /ایسنا

اینکه زم را مثل یک موش مرده بگیرند کار خداست

حجت الاسلام علم الهدی گفت: اقتدار عظیم سپاه است که سرشبکه اخبار ضدانقلاب را دستگیر کردند. این خیلی مهم نیست که یک سرسپرده را دستگیر کردند بلکه مهم این است که با همه حفاظتی که داشت و تمام جریان رسانه‌ای ضد انقلاب به این کیفیت ایجاد می‌کردند و توسط اطلاعات فرانسه حفاظت می‌شد، اما عزیزان ما بر آنان مسلط شدند. این کار خداست. /ایلنا

اولین همکار داخلی آمدنیوز لو رفت

محمد حسین رستمی فردی است که در اولین اعترافات روح الله زم، مکالماتش با مدیر آمدنیوز پخش شد که به شکل مشمئز کننده‌ای در حال طلب کردن پول برای اخباری است که برای زم ارسال کرده است. رستمی بزرگ‌شده شهر ری است و با تاسیس وب‌سایت «عماریون» در فضای رسانه‌ای شناخته شد. وی که در سال ۹۶ چند مدتی به جبهه‌های سوریه رفته بود، ناگهان به جرم جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بازداشت شد. در آن زمان آمد نیوز درباره رستمی نوشت: «او با اتهامات واهی به هشت سال زندان محکوم شده است و به خاطر پیگیری یکی از سرداران ارشد سپاه پاسداران به زندان افتاده است. رستمی در پی نزاع‌های متعدد درون قدرت در جمهوری اسلامی و قربانی کردن نیرو‌های بی‌حاشیه و خدوم در ساختار حاکمیت توسط سرداران و نیرو‌های ارشد امنیتی ایران بازداشت شده است». حالا مشخص شده است که وی از همدستان روح الله زم بوده است؛ ارتباطی که مانند جاسوسی برای موساد هیچ سنخیتی با ظاهر سازی‌های محمدحسین رستمی ندارد! /فارس

ده‌ها نماینده مجلس منتظرند دوره نمایندگی‌شان تمام شود و به زندان بروند

علیزاده طباطبایی، وکیل دادگستری گفت: الان که سازمان زندان‌ها زیر نظر قوه قضائیه است، ما مواجه بودیم که دادگاه نامه نوشته و زندانی را خواسته، سازمان زندان‌ها نفرستاده است، بند ۲۰۹ یا بند ۲الف با اینکه زیر نظر خود قوه قضائیه است زندانی را نفرستاده‌اند، یا عمدی یا به دلیل مشکلات و بهانه‌هایی که دارند. حال اگر سازمان زندان‌ها از زیر نظر قوه قضائیه بیرون بیاید اصلا دیگر فاجعه می‌شود، یک درگیری بین قوه قضائیه و قوه مجریه در اعزام زندانی به دادگاه، در نگهداری زندانی، در آزادی زندانی و در نظارت بر زندانی ایجاد می‌شود. الان که در دست قوه قضائیه است، قوه قضائیه خیلی جا‌ها آن نظارتی که باید روی زندان‌ها ندارد، اگر به دست قوه مجریه بدند که دیگر اصلا نظارتی نخواهند داشت.
 
علیزاده طباطبایی گفت: خیلی از نمایندگان مجلس که در حال گرفتن چنین تصمیمی هستند به فکر آینده خودشان هستند، می‌دانند پرونده‌هایی دارند که دو روز دیگر قرار است به زندان برود، می‌گویند سازمان زندان‌ها در دست دولت باشد بهتر از این است که در دست قوه قضائیه باشد. مدیران دولتی نگران آینده خودشان هستند که به زندان بروند. الان به دادسرای کارکنان دولت بروید، می‌بینید که ده‌ها نماینده مجلس پرونده مفتوح دارند. منتظرند دوره نمایندگی‌شان تمام شود، باید به زندان تشریف ببرند. نگران این قضایا هستند و می‌خواهند زندان را از زیر نظر قوه قضائیه بیرون بیاورند. مدیران دولتی نگران آینده خودشان هستند که به زندان بروند.
 
واکنش متفاوت محمود صادقی به دستگیری روح الله زم

محمود صادقی نماینده عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در واکنشی متفاوت به دستگیری روح‌الله زم در توییتر خود نوشت: ‏توانمندی نهاد‌های اطلاعاتی کشور بسیار فراتر از بازداشت مدیر یک کانال تلگرامی است؛ مسئولان ذی‌ربط به جای این همه ذوق زدگی چاره‌اندیشی کنند که چرا مردم اینقدر برای اطلاع از محرمانه‌ها کنجکاوند؟ آیا اگر شفافیت آنگونه که مورد تأکید رهبری است، وجود داشت فیک‌نیوز‌ها اینقدر رشد می‌کردند؟
 
نماینده مجلس: برخی کاندیدا‌ها میلیاردی هزینه می‌کنند

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: باید نهاد‌های نظارتی از جمله شورای نگهبان و وزارت کشور که مجری انتخابات است به دقت هزینه انتخاباتی کاندیدا‌ها را زیر نظر بگیرد؛ از آن‌ها جزئیات هزینه کرد و منابع پول‌های هزینه شده را مطالبه کند. جلیل رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به مباحث مطرح مبنی بر وجود پول‌های کثیف در انتخابات، اظهار داشت: نظام ما یک نظام دینی و اسلامی است. ما برای تشکیل این نظام بیش از ۲۳۰ هزار شهید داده‌ایم برای اینکه یک سری از ارزش‌ها را در کشورمان حاکم کنیم. وی افزود:، اما متاسفانه چندان این ارزش‌ها که مردم انتظار داشتند و مقام معظم رهبری بر آن‌ها تأکید دارد، در عمل و رفتار کاندیدا‌ها و داوطلبان حضور در انتخابات مشاهده نمی‌شود. عضو کمیسیون قضایی مجلس بیان داشت: برخی از کاندیدا‌ها برای انتخابات هزینه‌های چند صد میلیون و یا چند میلیاردی می‌کنند، پیام این هزینه‌ها سرسام آور چیست؟ پیامش این است که نگاه این افراد به عرصه انتخابات صرفاً خدمت نیست، در حقیقت این شخص سرمایه گذاری می‌کند که بعدا از کنار این پست نه تنها هزینه‌ای را که برای انتخابات کرده را جبران کند بلکه درآمد‌های بیشتری را نیز کسب کند. رحیمی تصریح کرد: لازم است تا نهاد‌های نظارتی از جمله شورای نگهبان و وزارت کشور که مجری انتخابات است به دقت هزینه انتخاباتی کاندیدا‌ها را زیر نظر بگیرند؛ از آن‌ها جزئیات هزینه کرد و منابع پول‌های هزینه شده را مطالبه کند.
 
مسئولیت شورای وحدت با حدادعادل است

فعال سیاسی اصولگرا درباره روشن نبودن سازوکار شورای وحدت و عدم اطلاع‌رسانی درباره فعالیت‌های آن هم گفت: برای ما که درون جریان اصولگرایی هستیم، مسائل کاملا مشخص است و مسئولیت شورای وحدت اصولگرایان بر عهده آقای حدادعادل است و ستاد‌ها و دفاتر استانی هم شکل گرفته و در حال کار هستند. اما اینکه اطلاع‌رسانی نمی‌کنند، این است که در امر انتخابات گاهی نیاز به کیاست هم هست. کنعانی مقدم هم‌چنین درباره گمانه‌زنی‌ها درباره ریاست شورای وحدت گفت: بحث فرد در ائتلاف اصولگرایان مطرح نیست و همه گروه‌ها در آن حضور دارند و بحث‌های خود را مطرح می‌کنند و مسیر طوری است که ان‌شاءالله وحدت محقق می‌شود.
 
دلایل عمران خان برای میانجی‌گری میان ایران و عربستان

نوذر شفیعی در ارزیابی خود از سفر اخیر عمران خان نخست وزیر پاکستان به تهران اظهار کرد: تاکنون کشور‌هایی مانند عراق، پاکستان و عمان در زمینه حل مسائل ایران و عربستان تلاش کرده‌اند، اما این‌که آیا پاکستان این جایگاه را دارد که نقش میانجی‌گر را انجام دهد بستگی به اعتباری دارد که ایران و عربستان برای پاکستان قائل هستند. وی افزود: پاکستان از وقوع درگیری میان ایران و عربستان نگران است و یکی از دلایلش هم این است که هر گونه درگیری، می‌تواند بر امنیت انرژی پاکستان تاثیر بگذارد. در واقع ۹۰ درصد انرژی پاکستان از حوزه خلیج فارس تامین می‌شود. علاوه بر این هر گونه درگیری می‌تواند بر  نیروی کار پاکستان که منبع در آمدی برای کشورشان هستند هم اثرگذار بوده و حتی در ایجاد درگیری‌های فرقه‌ای نیز مؤثر باشد.این کارشناس مسائل سیاسی همچنین با اشاره به دلایل پاکستان برای کاهش تنش میان ایران و عربستان گفت: پاکستان با حل اختلافات ایران و عربستان می‌تواند دو کشور اسلامی قدرتمند را در منازعه با هند پشت سرش داشته باشد. البته این کشور‌ها به خوبی می‌دانند در صورت افزایش تنش، وقوع درگیری میان ایران و عربستان بسیار ویران کننده خواهد بود، به خصوص برای عربستان. شاید این مسأله یکی از دلایل هر سه کشور ایران، پاکستان و عربستان برای رغبت به حل مسأله باشد. شفیعی با بیان این‌که به نظر می‌رسد سفر عمران خان به تهران موفق بوده است، اما باید دید در ریاض چه اتفاقی می‌افتد، اظهار داشت: قبل از هر مذاکره‌ای معمولا پیش مذاکره‌ای رخ می‌دهد لذا اگر علایق دلگرم کننده‌ای برای عمران خان نبود شاید برنامه میانجی‌گری برای ایران و عربستان را دنبال نمی‌کرد.
 
قولی که جبهه پایداری به اصولگرایان داد

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره جزئیات جلسه جبهه پایداری با اعضای حزب مؤتلفه اسلامی گفت: موضوع جلسه وحدت میان نیرو‌های اصولگرا بوده و امیدوارم که این اتفاق بیفتد. چون بیشتر گله جبهه پایداری از من بوده است. به جزئیات اشاره نمی‌کنم و منتظر می‌مانم که نتیجه این جلسات روشن شود. احمد کریمی اصفهانی از اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری، درباره تغییر رویکرد جبهه پایداری به خبرآنلاین گفت: آقای آقاتهرانی در جلسه‌ای که با حزب مؤتلفه اسلامی داشتند از مواضع من درباره جبهه پایداری گله داشتند و گفته اند که من در مصاحبه‌هایم رعایت عدالت را نمی‌کنم، در صورتی که من واقعیت‌ها را می‌گفتم. وی افزود: جبهه پایداری الان پذیرفته‌اند که به جای «همه با ما»، «همه باهم باشیم» و اگر چنین اتفاقی بیفتد و جبهه پایداری به قولی که داده عمل کند، امیدوارم که وحدت بین همه نیرو‌های اصولگرا به وجود بیاید. عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره جزئیات جلسه جبهه پایداری با اعضای حزب مؤتلفه اسلامی هم گفت: موضوع جلسه وحدت میان نیرو‌های اصولگرا بوده و امیدوارم که این اتفاق بیفتد، چون بیشتر گله جبهه پایداری از من بوده است، به جزئیات اشاره نمی‌کنم و منتظر می‌مانم که نتیجه این جلسات روشن شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۰۹
اقای رییس جمهور شما که اینقدر طرفدار همه پرسی هستید اول برای دولت خودتان این همه پرسی را اجرا کنید بعد ما همراه شما هستیم!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
درود بر رئیسی
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
ضمناً خواهشاً با تدبیرهای درست اقتصادی این یکسالی را که تا پایان ریاست جمهوری باقی مانده را تحمل کنن و خود را قربانی مذاکره با شیطان بزرگ نکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
محمود صادقی؛ قاطی گردن ماست و قیمه؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
هشت سال اخیر دولت و مجلس دست اصلاح طلبان بود دیدیم که عجب گل هایی زدند به سرمان باز صد رحمت به احمدی نژاد که تو دورانش به پراید هفده میلیونی می‌گفتیم گرون و به دلار سه هزار تومنی می‌گفتیم غیرقابل تحمل!
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
درود بر محمد خاتمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
محمود صادقی و پرویز پرستویی و امثالشان فقط دنبال اینند که از بدیهیات چیزهای حاشیه دار و انحرافی بکشن بیرون نمیدونم چرا وقتیکه توئیت محمود صادقی رو میخونم انگار نه انگار که نماینده فعلی و حال حاضر مجلس شورای اسلامی ایران اون رو نوشته ! یعنی شورای نگهبان میخواد به امثال اینایی که فوق متخصص دوقطبی سازی جامعه هستن بازهم صلاحیت بده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
کاملا" واضحه همه پرسی برای چیه؟؟؟
برای مذاکره و نزدیکی با آمریکا.... بعد از 40 سال!!!!!!!!!!!!!
چرا تواین همه سوال و برای همه چیز همه پرسی انجام نمیشه؟؟؟!!!
الان بخاطر دلایلی که همه میدونیم !! میخوان همه پرسی بکنن و نتیجه اش رو بندازن گردن مردم!!!!
بگن...خوب مردم خودشون خواستن!! بعلههههههههههههههههههههههههههههه....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
خان محمد علی اقا به نظرت بختر نیست که به جای این که یک سال و نیم سختی بکشیم و دولت هم مدام بندازتش گردن تحریم ها ببینیم که ایا ترامپ دوباره ریس جمهور می شه یا نه و بعد از انتخابات امریکا زود تصمیم بگیریم ؟ اگه ترامپ رای نیاورد که چه بهتر و اگه اورد باز چهار سال باید تحمل کرد هر چند که بالاخره همه اینا میگذره و به خاطره تبدیل می شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
درود بر حاج دکتر محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایران زمین و یاور رهبر و حامی مستضعفین جهان و شکارچی عبدالمالک ریگیِ تروریست که در دولت ایشان به درک اسفل السافلین واصل شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
احسنت به ۲۲:۰۲ و ۲۲:۰۹
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
ستایش هم که همش شده عشق و عاشقی و همه هی دارن با هم ازدواج میکنند و گند زدند تو سریال به این خوبی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
داداش خاتمی ... ینی تو کل اصلاحات یکی بهتر از اون پیدا نمیشه؟! عجبا!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
درود بر حاج دکتر خلبان محمدباقرقالیباف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
از کی تاحالا فسیل شده حرف بد که گفتم و شما سانسور کردید؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
تابناک کمتر سانسور کن انقد سانسور میکنی مخاطبان ریزش میکنن و کامنت نمیذارن و بازدید نمیکنن سرمایه یه خبرگزاری به مخاطباشه پس براحتی از دستشون ندید از ما گفتن بود کارگر استخدام کنید که از بعداز دوازده شب هم کامنتها رو منتشر کنه و رسیدگی به نظرات رو شبانه روزی کنید بعد از یکماه ببینین که تو الکسا اولین خبرگزاری ایرانی میشید
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
درود بر سید محمد خاتمی . حاکمیت رای مردم و حق انتقاد و مطبوعات ازاد و مردم سالاری را خاتمی شهر به شهر بعد از ۸ سال با زحمت و سخنرانیهای زیادی در کشور نهادینه کرد . تا قبل از خاتمی حتی نمیشد از وزیری انتقاد کرد ممنوع بود . شما تحقیق کنید به حرف من خواهی رسید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
۲۲:۵۹
قبل از خاتمی کی سرکار بود غیر از متحد خاتمی بود در دولت خاتمی همون افراد قبلی سرکار اومدن فقط با یه ژست دیگه این جور چهره عوض کردن چیزی جز اینه که افراد دوست دارن در قدرت باشن و از مزایای اون استفاده کنن با چهار تا شعار اغوا کننده کنارش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
ایا همین اصطلاح طلبان پراید رو از هفده میلیون نرساندند به پنجاه میلیون تومن؟ ایا همین اصطلاح طلبان دلار رو از سه هزار تومن نرساندند به دوازده هزار تومن؟ ایا همین اصطلاح طلبان خانه سی میلیونی را نرساندند به سیصد میلیون تومن؟ و ایا همین اصطلاح طلبان سکه یک میلیونی را نرساندند به پنج میلیون تومن؟ بازم بگم؟!
ناشناس
| Ireland |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
مثلا راجع به چه موضوعی دولت همه پرسی کند؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
خاتمی باید اعدام شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
اگر نمایندگان مجلست واقعا نناینده تو بودند احتیاج به رفراندم برای ادامه کار دولت روحانی تداشتی.
ناشناس
| Germany |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
همه پرسی در نکات مهم کشوری یک حق است ،حال روحانی به آن اشاره کند یا دیگری!
یکی از دستاوردهای مهم برجام ادامه انتشار روزنامه کیهان وادامه کار آقای حسین شریعتمداری ودوستان در کیهان بوده و هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
دوغ زیاد نخور آروغ می زنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
سعی کنیم همون جور که ادعا می کنیم به نظرات مخالف هم احترام بذاریم و فقط برای خالی نبودن عریضه نباشه
اوه بعله اره جناب صادقی پس بگو چرا امریکا تحمل یک کنفرانس ضد امریکایی و صهیونیستی در ایران که اسمش افق نو است را ندارد و تحریم می کند و افراد ان را بازداشت می کند و هر سال ان طرف تر می رود امریکایی های زیادتری به ان اشتیاق پیدا می کنند از نظر شما امریکا اخر ازادی است!!!!
اصلا از این بگذریم چرا برخی سیاسیون با اینکه پول زیادی در سیاست به جیب زدن نه اینکه اختلاس و دزدی کرده باشند ولی رفتند ان ور اب و علیه کشور شدن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
بله، ریزشها کم نبوده
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
این آقا حتی دلش نیومده از اطلاعات سپاه نام ببره. ضمن این که اگه واقعا بصیرت سیاسی تو اینقدر پایینه که دستگیری زم رو در حد دستگیری یه مدیر کانال تلگرام می‌بینی، وای به حال مردمی که تو نماینده‌شونی
به به چه شود از بازیگران و کارگردانانی که یا دستگیر می شوند یا فرار می کنند و یا شاید هم الان هم دستگیر شدن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
منطورت این هست زم خودی بوده .؟
همه می دانند که اروپا دارد نقش بازی می کند و می خواهد همه ابزار قدرت ما را بگیرد ولی عجیب است که اقایان دولتی یا نمی فهمند یا خودشان را.....
نرود میخ اهنی بر فولاد ، متاسفانه جماعت قدرت طلب هیچ اعتقادی به رای مردم ندارن
کاش می شد بجز مطهری،صادقی،سلحشور و لاریجانی و نعمتی وپزشکیان باقی نمایندگان را برکنار کرد و بجایشان دکتر توکلی و زاکانی را آورد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
من چیز دیگه ای نوشته بودم
معنای این دو فرق دارد
وقتی نتوانید در این حد هم نظر مردم را تحمل کنید پس به چه دردی می خورید
همه پرسی برای چی مثلا؟
ادامه برجام یا دادن توان نطامی کشور که می شود همان مذاکره با امریکا؟
مذاکره ای که برای دادن حق کشور باشد در حالیکه ان طرف مقابل خودش دارد و نمی خواهد بدهد اسمش مذاکره نیست خیانت به کشور است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
گاهی امضا کنندگان یک توافق بد مقصر نیستند، بلکه انها که اوضاع را با جای کشانده اند که چاره ای جز توافق بد نمانده مقصرند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
۲۲:۳۴
امریکا به دنبال از کار انداختن توان موشکی و نظامیه هسته ای فقط گام ابتدایی بود و هیچ کشور مستقلی کار مدنظر اونا رو نمی کنه به جای این که به سمت مدافع خودی حمله کنیم مهاجم طرف مقابل رو باید از کار انداخت
روحانی در باره رفراندوم چند بار اشاره کرده است ؟ رییس جمهور مجری قانون اساسی هست و تدکر قانون اساسی را رییس جمهور میدهد . اولین‌مقام سیاسی کشور هست . اگر در اجرای وعده های که رییس جمهور در انتخابات بمردم داده است در اجرا با مشکلات دست و پا گیر مواجه شد قانون اساسی گفته است که همپرسی کنید مردم‌چه میگویند . سوال ؟ آیا روحانی حرف غیر واقعی زده است .
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
شما هرچه در توان داری مکرراً بگو و فریاد بزن! صدها بار اگر بگویی که همه پرسی (رفراندم) از ظرفیتهای قانون اساسی است و همین طور رییس جمهور ناظر ومجری قانون اساسی باز هم عده ای به تغافل و تجاهل روی می‌آورند! گفتن از قانون اساسی تا این حد رگ گردن دلواپسان را متورم میکند!
درود بر دکتر محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایران زمین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
اه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
ایول
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
ههههههه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
کیه که قدر بدونه همون پراید پنجاه میلیونی و دلار دوازده تومنی واسشون خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
اشتباه منفی زدم ده تا اضاف شد!
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
اشتباه مثبت زدم صد تا اضافه شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
ما نمیدانستیم که امیر کبیر و کوروش هم 700 میلیارد دلار را در طی هفت سال ناپدید کردتد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
۱۲:۰۰
این ادعاها قدیمی شده بهتره یه نگاهی به وضعیت دوستانتون بکنید
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
همینطور کیلویی چند
دوره نمایندگی در مجلس تمام شد بعصی از نمایندگان پرونده مفتوح دترند و باید به زندان بروند بخاطر همین هست که میخواهند زندانها زیر نطر قوه مجریه باشد .......واقعا با همین توجیهات میخواهیم به عدالت قضایی برسیم ؟ نمیشود هم مجرم . هم بازجویی هم دادگاه هم وکالت و هم حکم و هم‌زندان در یک قوه جمع باشد . دلیلش این هست که همه این لوازم در یک جا پیگیری شود باعث مشکلاتی میشود که برای افرادی که از حبس خارج شدند و اقرار به بی گناهی کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
امور جرایی باید در دست قوه مجریه باشد. تا به مجلس حوابگو باشد. دادستانی هم همینطور تا احتمال تبانی کاهش یابد.
کم کم دولت دارد پر و بال یارانه ها را می چیند و خیلی هم بی سر و صدا مردم هم که مثل همیشه اعتنایی به ضایع شدن حق خو.د نمی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
از این کشور ثروتمند یارانه حق مردمه ؟ چیکار کردن باهاتون که انقدر کم توقع شدین؟واقعا حق این مردم همین یک ذره یارانس؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
مردم!؟ کدام مردم؟ بفرمایید مرغ گوشتی. هر روز جلوی چشم اهالی این مملکت یکعده برای زهر چشم گیری و همچنین تامین خوراک دستگاها ( حقوق نجومی ؛ کارانه پزشکان؛ هزینه های جبران خسارات صندوق های قرض الحسنه و بانکها و و و ....) میشوند و بقیه بروبر نگاه میکنند تا نوبت آنها برسد.
اعتراضات مردمی در اعتراض به مشکلات اقتصادی از عراق اکنون به لبنان کشیده شده خواهشاً در این روزهای عزیز مسئولین محترم بخصوص شخص شخیص رئیس جمهور کمی بیشتر به فکر معیشت مردم باشند و هزاران بار قدردان مناعت طبع و شخصیت والا و بالای این ملت
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
مردم خاورمیانه بعد از بهار عربی و عیر عربی تازه فهمیدند که چه کلاه گشادی بر سرشان رفته . مسولین ابن‌کشورها با شعار فقط فقط مخالفت با غرب و امریکا می دادند ولی الان مردم این کشورها فهمیدند که شعار انها اش دهن سوزی هم‌نبوده . همش بحث از ازادی و عدالت و رفاه فقط حرف بود حرف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
کیه که متوجه شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
فیلترشکن فرانسه!
مگه قبل از بیداری اسلامی که غلام حلقه به گوش آمریکا بودند خوشبخت عالم بودن؟! اگه اینطور بود که بیداری اسلامی شکل نمیگرفت جانم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
مردم مناعت طبع ندارند نااگاهند که در مقابل ضایع شدن حقشان سکوت میکنند
تابناک اینتقدر خبرهای سیاسی بی مایه نگذار وضع اقتصادی مردم رو به زوال است اقتصاد دارد می میرد و شما هنوز در گیر جناح های سیاسی که همه با هم قوم و خویش هستند
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
متاسفانه و یا خوشبختانه سیاست و اقتصاد ازهم جدا نیستند و ازهم وبرهم متاثر هستند.
مجلس اول که یادمون نمیاد ؛ولی مجلس هفتم بهترین مجلس این دودهه بود
پای کار مردم بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
مجلس هفت
بعضی نمایندگان برای مجلس هزینه میلیاردی برای تبلیغات انتخاباتی میکنند . سوال ؟ آیا فقط نمایندگان مجلس برای انتخابات اینقدر هزینه میکنند ؟ وقتی سوال کردم گفتند اسپانسر سیاسی پشتیبانی میکند . هم بیلبوردها در سر هر کوچه و سر در ورودی شهر و پل ها و تیر چراع برق و میادین شهر حتی روی درخت های مارک و خیابان نصب شده بود . این اسپانسر کدام قدرت مالی بود که اینقدر ثروت دارد . ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
تابی خدا بگم چکارت کنه چرا اصل مطلب نظر را حذف کردی اتفاقا کاربران فکر میکنند که من فقط انتقاد از نمایندگان مجلس داشتم در صورتی اینطور نبود . تابی عدم انتقاد از خطوط قرمز باعث شده که مشکلات و گرفتاری مردم‌چنان افسار گسیخته شده است که کارگری وقتی صد تومان حقوق میگیرد نمیداند در کدام بخش درمان و تحصیل و شکم و دارو ودرمان و لباس .....
روحانی برای چه می خواهد همه پرسی کند؟ اصلا درباره مجتوای مورد نظرش حرفی نمی زند. برای اینگه ایده ای ندارد. اما همینطور برای اینکه حرفی زده باشد این را تکرار می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
گفته ؛ تعامل یا. تقابل ،انتخاب با ملت
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
اولا تقابل و تعامل یک مسأله همیشگی نیست، نظام یک روز تصمیم به برجام میگیرد و روز دیگر خروج از آن. این مسائل غالبا مقطعی است. اگر مسأله روحانی بندهای قانون اساسی در حوزه روابط خارجی و ماهیت ظلم نکردن و ظلم نپذیرفتن در سیاست خارجی است، آنرا صریحا بگوید و گرنه ما نه با کسی دشمنی دائمی داریم و نه دوستی دائمی، بلکه نوع رفتار و عملکرد کشورها چارچوب رفتار متقابل را تعیین میکند.
ضمن اینکه هزینه های همه پرسی در حوزه سیاست خارجی بسیار سنگین و ویران کننده است زیرا به ابزار فشار طرفهای خارجی و باجگیری آنها منتهی خواهد شد که نمونه واضح آن در برگزیت قابل مشاهده است.
آقای روحانی اگر واقعا به دنبال همه پرسی است از داخل شروع کند، مثلا درباره شفافیت یا نحوه برخورد با فساد مسولین همه پرسی برگزار کند و نظر مردم را جویا شود. این همه پرسی میتواند پشتوانه بسیار محکمی برای اجرای اصلاحات اساسی در کشور شود
تابناک رفته بودم بیرون در خیابان 250 دینار عراقی پیدا کردم فکر می کردم پولی میشود آمدم دیدم هر دینار صد ریال است آن را ریز ریز کردم
حالا روح الله زم چه اهمیتی دارد شما که می گفتید تمام اخبارش فیک نیوز است تازه اصلا یک خبرنگار چه اهمیتی دارد که روی گرفتنش اینقدر مانور می دهید منبع اخبار خود جامعه است وضع مردم باید درست بشود برخورد با معلول بی حاصل است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
خب یه عده به اخبار فیک استناد می کنن و با استفاده از اون می تونن مردمو بیشتر تحریک کنن مثل دی 96
یه آهنگی یه بنده خدا میخوند با این مضمون......
دست تو رو شده....قصه هاتو بلد شدم...!!!!!!!!!!!!
همه پرسی را لطفا برای دشمنی پرهزینه با آمریکا با میلیاردها دلار خسارت از جیب مردم برگزار کنید
من اگر باشم بین محمود احمدی نژاد و حسن روحانی احمدی نژاد را انتخاب می کنم زیرا می دانم به فکر مردم مجروم بود احمدی نژاد تنها نماینده مردم مستضعف ایران در قدرت در 2500 سال گذشته بود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
من و تو را در تنگدستی نگه میدارند که کسی مثل احمدی نزاد بیاید برای فقر و محرومیت یه کاری یه فرجی بشود ‌ مگر خود ایران کم ثروت دارد . ثروت اب و برق و گاز و تلفن و سوخت و صادرات ایران‌میشود ده برابر ایران را اباد کرد و مردم را در رفاه نگه داشت . مشکل از این هست که این ثروت در ممالک دیگر خرج میشود چون بخاطر رفتارهای که در کشورهای دیگر دنبال میکنند برای ایران طرفداری کنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
جوک جالبی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
فعلا که وضعیت جوک تره
این جبهه پای داری خیلی ترسناکه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
مواظب دار باش
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
من طرفدار جبهه پایداری نیستم، اما نتیجه این مدل از استدلال رو در انتخاب روحانی دیدیم
روحانی میگه وضع مردم نسبت به پارسال بهتر شده ولی نمیگه خانه 200 میلیونی الات شده 600 میلیون و هیچ کارمند یا کارگری نمی تواند خانه داشته باشد این غم انگیز نیست که کارگر که خانه را می سازد نمی تواند مالک آن باشد؟
به شدت نگران کاربر دشمن پزشکان شدم آیا اتفاقی برایش افتاده یا به راهپیمایی اربعین رفته یا دکترها راضیش کرده اند؟
من سریال ستایش را نگاه نمی کنم فقط پریشب یک تکه کوتاه را دیدم گه پیرمرده داریوش ارجمند با بی معنی ترین گریم تاریخ نشسته بود جلو یک زن نسبتا چاق داشت حرف می زد واقعا دیالوگ فاجعه ای بود می گفت ما حالا باید بریم لندن بعد اونور لندن (حداوکیلی همینطور) بعد پاریس بعد اونجا...سبیل دراز زرد زشتی هم داشت با بازی اگزجره و ابلهانه فقط سوالم این است آیا زنه ستایش زن داریوش ارجمند در این سریال است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
نه عروسشه
برای اینکه زندان ها کمتر بشن بجای تبدیل قیومیت اون توسط دولت یا قوه قضائیه
بفکر
اشتغال جوانان
پول ملی و افتضاح پی به اسم اختلاف طبقانی
تولید بی کیفیت و گران کالاهای ملی مث خودرو
گرانی بی حد و حصر منزل
باشید که خودبخود استرس از جوانان بردارید مطمئن باشید زندانها هم خلوت تر میشن
مجلس و ریسس جمهوری بدهند دست احمدی نژاد حداقل هم ترامپ خودشو جمع میکنه هم مملکت سرو سامان میده روحانی تیمش که دم از شفافیت زدن الان که برادانسون تو زندانند. همه میگن احمدی نژاد برگرد بالای 70 درصد
آقای روحانی واقعا با چه رویی راجع به تعامل با دنیا صحبت می کنید؟ آیا دنیا همان کشورهایی هستند که شما با آنها مذاکره کردید و فریب دادند؟ حالا که به بنبست رسیده اید از همه پرسی صحبت می کنید؟ همه پرسی راجع به چه؟ راجع به تسلیم محض شدن؟ همه پرسی راجع به مذاکره به شیوه حاکم سابق لیبی؟ چرا ما نباید به جوانان و نخبگان داخلی اعتماد کنیم؟ آیا موشکهای ساخته شده در داخل و توسط همین جوانان دنیا را شگفتزده نکردند؟
کافیست, کافیست. من به جای شما از ملتی که به شما اعتماد کرد شرمنده ام.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
قرار داد برجام برای فعالیت صلح امیز هسته ای بود . آیا برجام سند شش دانگ نبود که ممالک دیگر را تهدید کنید . کجای برگ برگ برجام نوشته که این بند مجوزی هست که کشورها سرموشک ها را بطرف پایتخت همدیگر بگیرند .
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
به کاربر پرچم فرانسه: آیا برجام فقط باید توسط ایران اجرا شود؟ آیا قبلهگاه شما به وعده هایش عمل کرد؟ بزرگترین ضربه ها را هم فرانسه به صنعت خودروسازی ما زد. ایران کسی را تهدید نکرد. این اربابان شما هستند که تمام دنیا را به لجن کشیده اند. این حق ماست که برای دفاع از خود موشک داشته باشیم. آیا کشور شما جلیقه زردها را به وحشیترین صورت سرکوب نکرد. این است معنی دمکراسی؟ مردم ایران آگاهشده اند وفریب این اراجیف را نمی خورند.
اگه راست میگین حاجی دکتر محمود را رد صلاحیت نکنید و ببینید که این مملکت را به کجا میکشاند. راستی خنده دار نیست رئیس جمهور دو دوره را که اتفاقا با پوشش های خودی انتخاب شده بود رد صلاحیت کنند . زنده باد باد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
آره اقای رفسنجانی هم دو دوره رئیس جمهور شد و سرانجام رد صلاحیت شد! خخخ
با توجه به افزایش قیمت کله پاچه از سمت خود استعفا میدهم
جرف آقای علیزاده طباطبایی باید جدی گرفته شه
محمود صادقی درست گفته. اصلا اگر زم آدم مهمیه، چرا این چند سال وجود خودش و کانالش رو مخفی میکردن و بی اهمیت جلوه میدادن. اگر بی اهمیت بوده، که بوده، چرا الان اینهمه سر و صدا راه انداختن. بابا گرفتن یه ادمین کانال بی سر و پای وطن فروش دیگه اینقدر سر و صدا نداره. با عملیات های ضد تروریستی و دستگیری ریگی و زمان منافقین و جنگ که قیاس کنیم میبینیم اصلا نباید رسانه ای میشد.
این هیاهوی حسن روحانی در مورد رفراندم برتی زندان رفتن برادرش است
بى انگيزگى مردم نسبت به انتخابات باعث ميشود تا آراء سنتى به سمت اصولگرايان سوق پيدا كند و نهايتاً با حداقل رأى به كانديداهاى خودى مجلسى مانند مجلس هفتم تشكيل شود و اين خواسته قلبى اصولگرايان است در اينصورت تندروها با هماهنگى امثال شريعتمدارى ، رسايى ، كوچكزاده و پايدارها بر طبل منتقشات منطقه اى و بين الملى بكوبند .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
اتفاقا ما همین را می خواهیم
بنده در مرخصی و استراحت بودم که مدیریت محترم سایت وزین تابناک و میلیاردها نفر از دوستان طی تماس ها اضهار لطف به بنده خواستند تا چند کلامی مثدق اوقات شوم و تحلیلات های کارشناسانه خود را بگویم و مشکلات عدیده و ندیده و هلیله و ملیله و روغن شنبلیله را حل کنم و به منازعاتهاهای پیش آمده پایان دهم. چرا که حل کردن مشکلاتهای مردم از اوجب واجبات و از بهترین کارهای خوب است و در تمام ادیان به آن سفارش و تاکید موکدر شده است
برای شناخت آدما به دورو برشون نگاه کن نه به خودش
مجلس ما تعداد نماینده هایش کم است و بسیاری شهر ها نماینده مشترک دارند. باید نقش نظارتی مجلس هم پررنگتر شود ، نه اینکه رئیس جمهور سالی یکبار تشریف بیاورند و بعضی وزرا هم در کل ۴ سال فقط در روز رای اعتماد.
می خوام برم کرب و بلا نذر آل هاشم گل بریزم حجله گاهه قاسم می خوام برم کرب و بلا غرق شورو احساس دخیل ببندم دلمو به ضریح عباس یا حسین کربلات آرزومه یا حسین نوکریت آبرومه
دیگه گوشمان از راستی چپی، اصولگرا اصلاحگرا پره.
برای اینکه مردم در یک سطح آگاهی نیستند چنانکه در تاریخ بوده‌است مانند حضرت علی که بعد از شهادتش عده ای گفتند مگر علی نماز میخواند یا دروغهایی که به حضرت علی نسبت مدادند و باعث جنگ وفتنه میان مسلمانان میشد
واکنش متفاوت محمود صادقی به دستگیری روح الله زم کاملاً منطقی میباشد. حقیقتاً اگر شفافیت کافی در کشور وجود داشت، مردم پیگیر اخبار از رسانه های خارجی نمی شدند که هیچ، سایتهایی مانند آمدنیوز اصلاً شانسی برای خودنمایی نداشتند.
متاسفانه مردم به رسانه ملی کشور اعتمادی ندارند که این امر بزرگترین مشکل کشور در امر شفافیت است.
قاسم میرزایی‌نیکو نماینده دماوند در مجلس گفت: اگر عقلای قوم راه‌حلی منطقی و عقلانی نیابند مشارکت مردم در انتخابات کاهش خواهد داشت.

آقای میرزایی،
تنها راه‌حل منطقی و عقلانی رد صلاحیت نشدن کاندیداهای مخالف انقلاب می‌باشد و دیگر هیچ.

سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
از تجربه لبنان وعراق درس بگیریم.سید حسن نصر الله در جواب استعفای سعد حریری نکته خوبی را تذکر داد.شما سی سالست همه کاره بودید اکنون می گویید استعفا می دهیم.مردم لبنان از گرانی از اشرافی گری وطبقه یقه سفید خسته شده اند.اکنون اصلاح طلب واصول گرا بفرماییند تا کی باید قدرت واختیارات قانونی دستشان باشد تا کاری برای رفاه مردم واجرای عدالت انجام دهند؟ بفرمایند این نجومی بگیر ها این کاخ ها و....واشرافی گری را مگر غیر از دوستانشان برپا کردند؟ اصول گرا اصلاح طلب وکارگزاران مملکت را به اینجا نکشانده؟ من کشیدم ؟.شما سواره هستید از پیاده های معیشت وفقرا خبری ندارید جایتان گرم ست تابناک. برای همین می فرمایید نظرات امثال بنده غیر قابل انتشار ست .بله حق با شماست زیرا من ومثل من نه در نجومی خوری نقش داریم نه کسی هستیم جز وقت انتخابات یک رای هستیم امام ره فرمودند بترسید وقتی از طبقه متوسط به بالا نماینده و وزیرتان انتخاب شوند.این جماعت وزیر ووکیل ونماینده کجا درد فقرا را لمس می کنند؟ کدام فساد این سال ها را مردم فقیر ساختد؟ انصاف داشته باشید خدایی هست قیامتی هست روز حساب شاید همین فردا باشد شاید همین فردا پس فاطمه بیاید .واقعا شما می توانید سرتان را بالا بگیرید وبه پسر فاطمه بگویید بی گناهید؟ نقشی در این اوضاع نداشتید؟همین که زحمت می کشید ومی گویید نظراتم غیر قابل انتشار ست دمتان گرم.لا اقل همین حد اقل را سانسور نفرمایید.زیرا پست های غیر قابل انتشار را به حرم قم می برم ومی خوانم ومی دهم کسی برای پس فاطمه بدهد. او همینجاست کنار ما منتظر یارست .چقدر غریبست میان این همه مدعی وگرنه چرا نمی آید.سخت ست 313 یار پیدا کردن؟می ترسید سایتتان را ببندند؟ بفرمایید کجای این حرف ها دروغ ست تا اصلاح کنم وعذر بخواهم. اصلا ح طلب ،اصول گرا ، کارگزاری بس کنید دست از اسلام ومعصومین وانقلاب وشهدا بردارید دنیاتان را بدوشید نه به اسم اسلام.به اسم حکومت ورای وپارلمان وسیاست کسی با شما کاری ندارد نوشتان باد.
متاسفانه روحانی بعد از مذاکره با غربی ها که این شیخ را هفت سال است سرکار گذاشتن حالا دم از نداشتن اختیارات و همه پرسی می زند و بعد هم این شاید شیخ می خواهد . بر اساس خواست غربی ها نظام اسلامی را به نظام سکولار بر اساس خواست غربیها تغیر بدهد . و خیلی برای همه ملت جالب شده است ایشان با گرفتن بردارش آقا فریدون که روانه زندان شده ناراحت است چون بی گناه است چیزی از بیت المال برنداشته فقط مبلغ 24 میلیارد تومان
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی