بازدید 3754
۲

ضیافت شکست ایران دربحرین باحضور شیخ سلمان!

کد خبر: ۹۳۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ 17 October 2019

به نقل از روزنامه اخبار الخلیج بحرین، بازیکنان، کادر فنی تیم ملی و مقام‌های ارشد فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش بحرین در جشن ویژه کمیته ملی المپیک به مناسبت پیروزی یک بر صفر برابر ایران شرکت کردند و در پایان کیک این پیروزی را بریدند.

تیم ملی فوتبال بحرین , فدراسیون فوتبال بحرین , تیم ملی فوتبال ایران , جام جهانی 2022 ,

ناصر بن حمد آل خلیفه، رئیس کمیته ملی المپیک به عنوان میزبان این مراسم خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورش گفت: شما قوی‌ترین تیم آسیا را شکست دادید و این نشان‌دهنده آن است که می‌تواند آماده هر رقابتی باشید. اعتماد زیادی به شما داریم و شرایط لازم را برای موفقیت‌تان ایجاد خواهیم کرد. یک بازی عالی با سطح فنی بالایی برابر ایران به نمایش گذاشتید تا برابر یکی از کهن‌ترین تیم‌های آسیا به پیروزی برسید. ما از این پیروزی خوشحالیم اما رویای بحرین حضور در جام جهانی 2022 است.

در این ضیافت که با حضور شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال بحرین برگزار شد وزیر ورزش این کشور پیام تشکر پادشاه بحرین را به اعضای تیم ابلاغ کرد و گفت: امیدوارم سربلند باشید چرا که کوتاهی نکردید و با تمام وجود در این بازی تلاش کردید تا مقابل یکی از قدرتمندترین تیم های آسیا پیروز شوید. این بازی نشان داد که شما توان شکست هر تیمی را دارید و ما به این تیم اعتماد داریم. شما یک بازی فوق العاده و بدون نقص انجام دادید، جنگیدید و ما از این نتیجه برابر یکی از بهترین تیم‌های آسیا خوشحالیم. رویای ما این است که تیم ملی بحرین را در جام جهانی ببینیم. باید همین عملکرد را در بازی‌های بعدی تکرار کنیم.

در ادامه این نشست شیخ سلمان رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به تحسین اعضای تیم ملی بحرین پس از پیروزی برابر ایران پرداخت و این موفقیت را حاصل حمایت‌های پادشاه و وزیر ورزش بحرین دانست. شیخ سلمان گفت: حضور شما در راس ورزش بحرین موجب کسب چنین موفقیت‌هایی شده است. این تیم عملکرد فوق العاده‌ای برابر ایران داشت و با تلاش و پشتکار توانست حریف را مغلوب کند. تیم ملی بحرین می‌تواند هر تیم آسیایی دیگری را شکست دهد. آرزو می‌کنم بحرین در بازی‌های آینده و کسب نتایج لازم همچنان موفق باشد و به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کند.

نکته قابل توجه در این بین حضور رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در ضیافت و جشن تیم ملی بحرین برابر ایران است که به شکل روشنی اصل بی‌طرفی AFC و البته ادعاهای همیشگی شیخ سلمان بابت حمایت و همراهی با فوتبال ایران را زیر سؤال می‌برد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سلام : سلمان جون ........... شب درازه ، ۵ بازی باقی مونده ، استادیوم ازادی ، ۱۰۰ هزار تماشاچی ، شوک ، ترس و ...... یک داغی به دلتون بذاریم که ۲۰۲۲ رو توی خواب هم نبینی ، مغرور شدید اره ؟
فوتبالیست های بی غیرت بخوانند که از پس جزیره نشینان بحرین بر نیامدند .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس