بازدید 10754

مصاحبه بازیکنان بحرین بعد پیروزی بزرگ برابر ایران

کد خبر: ۹۳۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ 16 October 2019

بازیکنان تیم ملی فوتبال بحرین بعد از پیروزی برابر ایران از هواداران تشکر کردند و خود را شایسته این پیروزی دانستند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از کوره، تیم ملی فوتبال بحرین توانست در دیدار برابر ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ با یک گل به پیروزی برسد. بازیکنان تیم ملی فوتبال بحرین به این پیروزی واکنش نشان دادند.

جعفر: همراه با برادران عراقی صدرنشین شدیم!

سیدمحمد جعفر سنگربان تیم ملی بحرین درباره این پیروزی گفت: همه آنچه که با هم تیمی‌هایم انجام می‌دهیم برای خدمت به کشور است. نهایت تلاش خود را برای خوشحال کردن مردم انجام می‌دهیم. بازی سختی بود. خوشحالیم که توانستیم به پیروزی برسیم. هنوز راه طولانی در پیش است. با این پیروزی ۷ امتیازی شدیم تا همراه با برادران عراقی خود در صدر قرار گیریم. در بازی‌های پیش رو باید بهتر هم بشویم.

الحردان: هواداران ما ایران را ترساندند

الحردان که زننده تک گل بحرین از روی نقطه پنالتی بود نیز بعد از بازی گفت: بازی بسیار سختی بود، اما با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. بازیکنان بحرین و البته هوادارن ستاره‌های این دیدار بودند. از هواداران که از ما حمایت کردند و حریف را ترساندند تشکر می‌کنیم. هواداران بحرین شماره یک هستند. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا آن‌ها را شاد کنیم. پیروزی مهمی به دست آوردیم، اما هنوز صعود نکرده‌ایم. بازی‌های سختی پیش رو داریم. باید با کسب چنین پیروزی‌های سطح کیفی خود را بالا ببریم.

یوسف: با حمایت شیخ ناصر برنده بازی حساس شدیم

عبدالله یوسف ستاره سرشناس بحرینی‌ها هم که در فوتبال اروپا بازی می‌کند، گفت: از شیخ ناصر به خاطر حمایتی که داشت تشکر می‌کنیم. هواداران بزرگ ما به تیم کمک کردند و باید از آن‌ها تشکر کرد. آن‌ها دلیل اصلی پیروزی ما بودند. همه برای کسب این پیروزی تلاش کردند و بسیار خوشحالیم که توانستیم هواداران را شاد کنیم و پیروز این بازی حساس شویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۴
روحیه تیم ایران به دلیل نتایج ضعیف قبلی در بحرین ضعیف و شکننده بود و در واقع به خودش باخت نه بحرین ؛ باید یک روانشناس خبره به همراه تیم ملی ایران اعزام می کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
بعد هر بردی منتظر باخت باید شد. دلیل هم غرور است. در این گفتگوها هیچ صحبتی در علیه ما هم نکردند. بازیکنان و مسئولان ما باشند اگر تیم برتری را ببرند انگار شق القمر کردند هزاران توصیف از خودشان می کنند.
بله
انصافا مسلط بازی کردن
با این نحوه بازی امکان نداره به جام جهانی بریم... افتضاح بود ... و البته خوشحالترین فرد کیروش بود که شاگردش( مربی بحرین ) پیروز شد.
این بحرینی ها در همه ی بازیها به بازیکنان و کشور ایران توهین می کنند و حرکات و حرفهای تحریک آمیزی دارند
باید ضمن شکایتهای مکرر از بحرینی ها در مراجع قضایی، با آنها مثل خودشان رفتار کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
طارمی نبود سرشونو ببره؟
انشالله در آزادی از منظر فنی و نتیجه از خجالت برادران بحرینی در می آییم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
و اخلاقی :)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
تو تهران هم ما رو مي برن با اين فوتبال مزخرف مون .
استان بحرین از دستاوردهای قبل از انقلاب است که واگذاری شد و حالا چنین درهمه عرصه ها گننده گویی می کنند .ایکاش غیرت ملی درتیم ملی برای جمعیت یک میلیونی بحرین بجوش می آمد و همت بیشتری به خرج می دادند.
حالا بروید به کی روش ایراد بگیرید که دفاعی بازی می کند نتیجه گراست ووو همان حضور او روی نیمکت داور را مرعوب می کرد و کسی جرات نداشت چنین کارهایی بکند برید دنبال برانکو هم بگردید بعد ویلموتس
توی صحبت ها یکبار از توهین های نژادی مثل بعضی ها استفاده نکردند امیدوارم فوتبال جای صلح و دوستی باشد تا درگیری بین ملت ها
حالا فرق کیروش و مربی های دیگه رو ببینید . یک خسته نباشید هم به آقای همیشه معترض فوتبال( مایلی کهن ) هم می دم که تا تونست پشت کیروش بد گفت !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
کی روش هم دیروز 3-0 به الجزایر باخت
5 بازی اخیر بدون برد
بحرین برد ولی با خفت برد،بازی کنان بحرین بجای تشکر از تماشاچی های بی ادب و بی فرهنگشان بهتر است از داور گیج تشکر کنند.
فوتبالیست های بحرین باید تو لیگ ایران بازی می کردن زیر پرچم ایران، اگه شاه خائن با استقلالشون موافقت نمی کرد. حالا اینام واسه ما شاخ شدن!
به زودی دوباره بحرین به آغوش میهن اصلی بر میگرده
به زودی دوباره بحرین به آغوش میهن اصلی بر میگرده
ایران همیشه در مقابل کشورهای عربی مشکل داره واز ترس می بازه
مشکل از مدیریت تیم ملی است
در بازی با ژاپن اعتراض بی خودی بازیکنان تیم را نابود کرد و در بازی با بحرین هم همین مشکل را حاج صفی و آزمون بوجود آوردند . چه کسی باید به بازیکنان ایران یاد بدهد که هنگام بازی حق اعتراض به داور را ندارند؟
بازی انگلیس و بلغارستان چند شب پیش با توهین بدجور از طرف بلغاری ها و شعارهای نژادپرستانه علیه بازیکنان سیاه پوست انگلیس بود اما انگلیس با خونسردی و تمرکز و حرفه ای گری 0-6 بلغارستان رو تو بلغارستان زد و جواب توهین های تماشا چی ها رو تو زمین محکم داد!
از هواداران وحشی شون تشکر هم میکنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل