بازدید 7323
سوژه

ابهام در مدرک تحصیلی دبیر جدید فدراسیون تنیس+سند

نامنی سرپرست موقت فدراسیون به تماس ها پاسخ نداد و فرشاد صفتی سرپرست دبیری فدراسیون تنیس هم در پاسخ به این پرسش که مدرک تحصیلی‌اش چیست؟ گفت: من به این سوال پاسخ نمی‌دهم.
کد خبر: ۹۳۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹ 15 October 2019

سرپرست دبیرکلی فدراسیون تنیس در حالی منصوب شده که در مورد مدرک تحصیلی او ابهام وجود دارد، ابهامی که این انتصاب را به دلیل عدم رعایت شروط اولیه سرپرست دبیری فدراسیون، متناسب با اساسنامه مشترک فدراسیون‌ها زیر سوال می‌برد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرپرست فدراسیون تنیس در ادامه تغییرات در این فدراسیون، اقدام به تعیین سرپرست دبیری فدراسیون کرد. فرشاد صفتی در حالی توسط نامنی سرپرست فدراسیون به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون منصوب شد که در این انتصاب ابهاماتی قانونی وجود دارد.

طبق اساسنامه مشترک فدراسیون‌های ورزشی فردی که در جایگاه دبیری فدراسیون قرار می‌گیرد، باید حداقل دارای مدرک کارشناسی باشد، اصلی که در مورد انتصاب "صفتی" ابهاماتی را ایجاد کرده است. موضوعی که با واکنش خانواده تنیس همراه شده است. خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران برای حصول اطمینان از این ابهام در تماس‌های مکرری با سرپرست فدراسیون خواهان پیگیری این موضوع شد، اما "نامنی" هیچ پاسخی به تماس‌ها نداد.

فرشاد صفتی سرپرست دبیری فدراسیون تنیس هم در پاسخ به این پرسش که مدرک تحصیلی‌اش چیست و آیا این ابهام وارده صحیح است یا خیر؟ گفت: من به این سوال پاسخ نمی‌دهم. 

حالا همه نگاه ها به وزارت ورزش و جوانان است که با ورود به این موضوع و انتصاب غیرقانونی، از هرگونه انتصابی خلاف اساسنامه فدراسیون‌ها جلوگیری کنند و بیش از این اجازه مضحکه شدن قانون در ورزش کشور را ندهد.

ابهام در مدرک تحصیلی دبیر جدید فدراسیون تنیس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل