بازدید 4172
۳

دستگیری ۱۸۱ جیب‌بر در مترو تهران

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح عملکرد شش ماهه پلیس مترو از دستگیری ۱۸۱ جیب‌بر در ایستگاه‌های مترو پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ 15 October 2019
جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح عملکرد شش ماهه پلیس مترو از دستگیری ۱۸۱ جیب‌بر در ایستگاه‌های مترو پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای درباره عملکرد پلیس مترو در نیمه نخست امسال گفت: ماموران پلیس مترو در تمامی ایستگاه‌های متروی پایتخت حضور داشته و نسبت به تامین نظم و امنیت در این محیط و نیز خدمات رسانی به شهروندان و مسافران مترو اقدام کرده‌اند.

وی ادامه داد:‌در همین راستا نیز در نیمه نخست امسال ۱۸۱ جیب‌بر در ایستگاه‌های مترو پایتخت دستگیر شده‌اند که برای این افراد پرونده‌ای تشکیل و روانه دادسرا شده‌اند. این افراد عمدتا در ایستگاه‌های پرتردد و با سواستفاده ازشلوغی دست به سرقت می‌زدند.

جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ همچنین از کشف موادمخدر و دستگیری چندین موادفروش نیز خبر داد و گفت:‌طی این مدت ۱۰ کیلوو ۴۰۰ گرم انواع موادمخدر از تعدادی از خرده فروشان دستگیر شده در مترو کشف شده است.

موقوفه‌ای ادامه داد: علاوه بر گشت‌ها و ماموران پلیس مترو، ماموران و گشت‌های نامحسوس نیز در ایستگاه‌های مترو حضور داشته و با جرائم و تخلفات برخورد خواهند کرد.

وی در مورد خدمات ارائه شده به شهروندان نیز اظهارکرد: علاوه بر اقلام مکشوفه، کودک و افراد که مفقود شده بودند، نیز طی این مدت به خانواده‌هایشان تحویل داده شده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
در کوچه های ضلع جنوب پارک قیطریه منتهی به خیابان روشنایی سارقین به طور مرتب تجهیزات برقی اتوموبیلها به ویژه 206 را در روز روشن به سرقت میبرند. در ماه گذشته بیش از 15 گزارش سرقت فقط در ارتباط با دو کوچه ضلع جنوب پارک ( در خیابان قیطریه جنوبی ) در این ارتباط به کلانتری تجریش گزارش شده است. جالب این که این سرقتها در چند نوبت انجام شده.
من هم یکی از مالباختگان هستم. سارقین علاقه ویژه ای به سرقت کامپیوتر و جعبه فیوز دارند و برای سرقت جعبه فیوز تمام کابلهای متصل به آن را قطع میکنند. بیش از 2 برابر قیمت روز ، هزینه دستمزد برقی روی دست شما میگذارند.
واقعا این قدر سخت است پیدا کردن چند سارقی که مرتب در 2 کوچه که طولشان به 200 متر نمیرسد دست به یک سرقت مشابه میزنند؟ اهالی کوچه به این نتیجه رسیده ایم که از این به بعد اطلاعیه نصب کنیم روی شیشه اتومومبیل و از سارق محترم شماره حساب بگیریم تا حقاالسرقتش را ماهیانه به حسابش بریزیم از زدن خسارات دستمزدی چند برابر قیمت کالا خودداری کنند.
كل مترو تهران ١٨١ واگن داره ؟!
اقا چه كسي مسئول برخورد با سارقان حرفه اي است؟ ترا به خدا به امنيت اجتماعي توجه كنيد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل