بازدید 5691
۹

چه تعداد از فرزندان مسئولان در خارج هستند؟

علی ربیعی، سخنگوی دولت، در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه چند درصد از فرزندان مسئولان دولتی در خارج از کشور اقامت دارند یا تحصیل می‌کنند، گفت: آمار دقیقی درباره درصد فرزندان مسئولان دولتی در خارج از کشور موجود نیست، یا اگر موجود باشد، من بی‌اطلاع هستم.
کد خبر: ۹۲۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ 14 October 2019
سخنگوی دولت گفت: آمار دقیقی درباره درصد فرزندان مسئولان دولتی در خارج از کشور موجود نیست، یا اگر موجود باشد، من بی‌اطلاع هستم.

به گزارش اعتمادآنلاین اخیراً طرحی در مجلس شورای اسلامی به جریان افتاده که بر اساس آن فرزندان مسئولان دولتی اجازه تحصیل در خارج از کشور را نخواهند داشت. برخی از افراد بر این باور هستند که برای جلوگیری از خروج ارز در شرایط تحریم و همچنین رفع تبعیض‌های ناشی از امکانات، این موضوع باید اجرایی شود؛ البته توجه به مسائل امنیتی هم یکی دیگر از دلایل مهم این برنامه و طرح است. هرچند عده‌ای هم در مقابل این طرح ایستادگی می‌کنند و به هر نحوی آن را مغایر با حقوق شهروندی عنوان می‌کنند.

اما سوالی که در این میان مطرح می‌شود این است که چند درصد فرزندان مقامات دولتی خارج از کشور تحصیل می‌کنند یا اقامت دارند که هم افکارعمومی نسبت به این موضوع تا این حد حساسیت دارد و هم خود مقامات به صرافت افتاده‌اند که آن را قانونمند کنند.

علی ربیعی، سخنگوی دولت، در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه چند درصد از فرزندان مسئولان دولتی در خارج از کشور اقامت دارند یا تحصیل می‌کنند، گفت: آمار دقیقی درباره درصد فرزندان مسئولان دولتی در خارج از کشور موجود نیست، یا اگر موجود باشد، من بی‌اطلاع هستم.

لوایح سه‌گانه ستون‌های مبارزه ساختارمند با فساد هستند

علی ربیعی سخنگوی دولت همچنین در توئیتی با اشاره به لوایح سه گانه مبارزه با فساد در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

«دولت لایحه مقابله با فساد را تصویب کرد. پیش از این، لایحه شفافیت روانه مجلس شده بود و لایحه تعارض منافع نیز در راه است. این لوایح سه‌گانه، ستون‌های مبارزه ساختارمند با فساد و بازوان اعمال یک خواست عمومی خواهند بود. راهبرد کارساز فسادستیزی، اصل پیشگیری، مبارزه ساختارمند، ریشه‌ای، پیوسته، همیشگی، همه جانبه، بدون تبعیض و مبتنی بر جامعه همراه با شفافیت افزایش نظارت عمومی و آموزش همگانی است.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۹
اول اینکه ملت اماری تعداد فرزندان این بزرگان ندارد دوم اگر بفرزند یکنفر با حقوق ۱۵ میلیون ریال ارز انچنانی بدهند در دانشگاههای برکلی هاروارد وام ای تی توان علمی هویت ایرانی را بدنیا نشان خواهد داد انچه که برای ما قشر کم درامد لازم است حمایت ارزی برای فرزندانمان است اگر ازمایش بکنی ژن خوب همیشه در اختیار انان نیست بلکه ارز ویا سرمایه این مملکت را دراختیار دارند خدا وکیلی سایت محترم تابناک شما قضاوت کن
سوال: چند درصد فرزندان مقامات دولتی خارج از کشور تحصیل می‌کنند یا اقامت دارند
جواب مسئولین: هیچ تعداد ....
یه طرح بدین فرزندان مسولان بر ملت ایران منت گذارند همانجا بمانند با تشکر
محال ممکن است کسی که فرزندانش در خارج باشند ان سرشت وطن پرستی انها دچار افت نشود خودم از این موقعیت تنم میلرزد
مسئول اگه دست کار کنه بهترین جای دنیا همین جاست ولی آقایون چون قانون حاکم نیست بی عدالتی رواج میابد لذا همه دنبال در رفتن هستند
آمار نمی خواهد اقای ربیعی همه فرزندان خودی ها واقازاده ها درامریکا یا اروپا بوده وگاها برای احوالپرسی ودریافت دلار از پدران متدین وانقلابی خود به ایران باز میگردند ودوباره به اقامتگاه اصلی خود باز میگردندوشما هم از ان بخوبی اطلاع دارید ولی مجاز به گفتن نیستید
اونهایی هم که داخلن دارن به معنای واقعی کلمه زندگیییییی میکنن!!
جالبه
مگر این فرزندان این حضرات بصورت قاچاقی خارج شدند کهامار نشه ازشون گرفت؟
همه برای خروج پاسپورتو ویزا دارن
کار سختی نیست که از وزارتخانه مربوطه استعلام قطعی گرفته شه
با اون سه هزار نفري كه در زمان احمدي نژاد بورس خارج گرفتن و با پول بيت المال به خارج رفتند ، چه كردند ؟ آقازاده ها پخمه تو دانشگاههاي درجه 3 خارج مدرك هاي آبگوشتي گرفتن و بعد از 8 سال غيبت سربازي به ايزان برگشته و با پول پدراشون ، سربازي شون رو هم خريدن ، سمت هاي مديريتي دولتي هم براشون خالي نگه داشته شده . ديگه چي ميخوان ؟ اونوقت به فرزند نخبه من براي تحصيل در خارج ، ارز دولتي ندادن در حاليكه همون روزها ميلياردها دلار ارز 4200 توماني به رانت خواران و دلالان نور چشمي شان دادند كه رد و پي شون هم معلوم نشد !!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل