بازدید 3671
۲

سه ماهواره جدید تا پایان سال پرتاب می‌شود

رئیس سازمان فضایی کشور از پرتاب سه ماهواره جدید تا پایان سال خبر داده است.
کد خبر: ۹۲۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ 13 October 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، مهرداد بائوج لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس با اشاره به جلسه اعضای این فراکسیون با رئیس سازمان فضایی کشور، اظهار داشت: آقای براری در این جلسه گزارشی از عملکرد و برنامه‌های آتی سازمان به اعضای فراکسیون ارائه کرد.

وی افزود: رئیس سازمان فضایی کشور در ابتدای این جلسه از پرتاب سه ماهواره جدید که هم ماهواره و هم پرتاب‌کننده هر دو با استفاده از توان داخلی کشور تولید شده‌اند تا پایان سال خبر داد.

لاهوتی با بیان اینکه رئیس سازمان فضایی کشور در این جلسه درباره کاربرد ماهواره‌ها نیز توضیحاتی ارائه کرد، گفت: وی عنوان کرد که ماهواره‌ها می‌توانند در بحث‌های کشاورزی، حمل‌ونقل، نظامی، شبکه‌های بانکی، حوادث و موارد مختلف کمک کنند.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی با تأکید بر اینکه رئیس سازمان فضایی در تشریح دقت ماهواره‌های ایرانی نیز نکاتی را مطرح کرد، اضافه کرد: وی اظهار داشت دقت ماهواره‌های ایرانی یک تا پنج متر است و تلاش می‌شود به یک متر برسد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
امیدواریم به جای هزینه در فوتبال در علم هزینه بشه
ای کاش به جای موشک و ماهواره و هسته ای کمی هم به اقتصاد و اشتغال و آبادانی ایران فکر می کردیم ... چقدر نمایش تبلیغاتی ؟ این نمایش های تبلیغاتی چه خیری برای مردم داره ؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان