بازدید 4078

بررسی عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه در کاهش آب کشاورزی

کد خبر: ۹۲۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ 12 October 2019

در ادامه سلسله نشست‌های سالانه ستاد احیای دریاچه ارومیه برای بررسی عملکرد این ستاد در فرایند احیای دریاچه ارومیه، قرار است نشست دو روزه «بررسی عملکرد کاهش ۴۰ درصد مصرف آب کشاورزی برای احیای دریاچه ارومیه» در دانشگاه ارومیه برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد احیای دریاچه ارومیه، این نشست دو روزه در روزهای ۲۳ و۲۴ مهر ماه در دانشگاه ارومیه برگزار خواهد شد. دکتر مسعود تجریشی، مدیر دفتر برنامه‌ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه و مهندس عباس کشاورز، معاون وزیر جهاد کشاورزی از سخنران‌های کلیدی این برنامه هستند.

علاوه بر دو سخنران فوق در این برنامه دو روزه در پنل‌های تخصصی مختلف، مطالعات صورت گرفته برای ارائه راهکارهای کاهش ۴۰ درصدی آب در بخش کشاورزی در زیرحوضه‌های دریاچه ارومیه توسط دانشگاه ارومیه و تبریز و شرکت مهندسین مشاور یکم، برنامه یکپارچه مدیریت پایدار منابع آب در حوضه آبریز دریاچه ارومیه توسط سازمان خواربار ملل متحد (FAO) و همچنین اقدامات وزارت جهاد کشاورزی و وزارت نیرو و همچنین طرح حفاظت از تالاب‌ها مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

این برنامه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، ۲۳ و ۲۴ مهر ماه در پژوهشکده مطالعات دریاچه ارومیه در دانشگاه ارومیه برگزاری می‌شود.

بررسی عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه در کاهش آب کشاورزی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان