بازدید 2318
۱

افزایش قیمت‌ها در دو سال اخیر غیرواقعی بود

وزیر راه و شهرسازی گفت: روند چند ماه گذشته بازار مسکن نشان می‌دهد که قیمت خانه سیر نزولی دارد، البته مشخص بود که رشد حباب گونه قیمت ها در دو سال اخیر غیرعادی و غیرواقعی بوده است.
کد خبر: ۹۲۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ 12 October 2019

Related image

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به روند کاهش قیمت مسکن در چند ماه اخیر، گفت: وزارت راه و شهرسازی هیچ دخل و تصرفی در قیمت گذاری بازار مسکن نداشته، اما مشخص بود که رشد حباب گونه قیمت ها در دو سال اخیر غیرعادی و غیرواقعی بوده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: من در انتهای سال گذشته و ابتدای سال جاری اعلام کردم که مردم برای کاهش تلاطمات بازار مسکن، خانه نخرند، زیرا قیمت ها به صورت غیرواقعی بالا رفته است.

قیمت مسکن سیر نزولی دارد

وی افزود: روند چند ماه گذشته بازار مسکن نشان می‌دهد که قیمت خانه سیر نزولی دارد، حال برای وزارت راه و شهرسازی، توانمندسازی خانوارها برای خرید مسکن و ایجاد قابلیت جهت خانه دار شدن جامعه هدف، دارای اهمیت است.

اجرای طرح ملی مسکن و تکمیل واحدهای باقی مانده مسکن مهر؛ اهداف اصلی وزارت راه و شهرسازی

اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی وزارت راه و شهرسازی برای تولید مسکن دو هدف اساسی دارد که اجرای طرح ملی مسکن و تکمیل واحدهای باقی مانده مسکن مهر جزء این اهداف محسوب می شود.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: خوشبختانه دو هدف اصلی وزارت راه و شهرسازی در حال اجرای و عملیاتی شدن است و امیدواریم در آینده نزدیک تحقق این اهداف، تأثیر مثبتی در بازار مسکن بگذارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مگر خودقیمت خودرو واقعی بود؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر