بازدید 9649

بلیط هواپیما ارزان شد

کد خبر: ۹۲۹۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ 12 October 2019

بلیط هواپیما یکی از آن کالاهایی است که پس از افزایش قیمت ارز در یکی دو سال گذشته، به شدت گران شد. به همین دلیل مسافران تلاش می‌کنند برای سفرهایشان به دنبال بهترین قیمت بلیط هواپیما باشند. اما پیدا کردن بلیط هواپیما با قیمت مناسب تبدیل به یک فرایند پیچیده و زمانبر شده است.

سردرگمی در بین صدها سایت فروش بلیط

در حال حاضر اگر بخواهید بلیط هواپیما را با قیمت مناسبی تهیه کنید باید ساعت‌ها در موتورهای جستجو بگردید و به قول معروف «گوگل کنید!» هر کدام از سایت‌های فروش بلیط هم از خطوط هواپیمایی مختلف، در ساعت‌های گوناگون و مشخصات متفاوت، گزینه‌هایی را به شما پیشنهاد می‌دهند. شما هم باید در این میان همه ویژگی‌ها را با هم مقایسه کنید تا بتوانید به بهترین گزینه برسید. البته اگر تا آن موقع بلیط مد نظر شما به فروش نرسیده باشد!

دیگه گوگل نکن!

اما اکنون ابزاری به بازار سفر معرفی شده است که ادعا می‌کند «دیگر لازم نیست گوگل کنید!» سفر مارکت اپلیکیشن و وب سایتی است که به عنوان یک بازار (مارکت پلیس) سفر عمل کرده و مهمترین خدمات سفر مانند بلیط هواپیما، تور و هتل را از سایت‌ها و عرضه‌کننده‌های مختلف گردآوری و در یک جا و به طور مقایسه‌ای به نمایش می‌گذارد.

سفر مارکت چگونه کار می‌کند؟

فرض کنید می‌خواهید برای سفر به مشهد بلیط هواپیما مشهد را خریداری کنید. بعد از جستجو در گوگل، با چندین سایت فروش بلیط هواپیما و آژانس مسافرتی رو به رو می‌شوید. پس از بررسی چند سایت اول متوجه می‌شوید هر کدام از این سایت‌ها در حال عرضه قیمت‌های متفاوت برای پروازهای یکسان هستند و مشکل هم از همینجا آغاز می‌شود. سفر مارکت اما برای این مشکل راه حلی دارد. سفر مارکت با ایجاد یک بازار مجازی (مارکت پلیس) همه قیمت‌های پیشنهادی آژانس‌های مختلف را به صورت یک جا برای شما به نمایش می‌گذارد. یعنی به جای آنکه شما مجبور باشید در ده‌ها سایت بگردید، همه قیمت‌ها را یک جا را دیده و با هم مقایسه می‌کنید و بهترین بلیط هواپیما را خریداری می‌کنید.

سفر مارکت چگونه قیمت بلیط هواپیما را ارزان می‌کند؟!

سفر مارکت مثل هر بازار دیگری در دنیا، موجب رقابت سالم و برابر بین عرضه‌کنندگان می‌شود. در شرایط رقابتی و مساوی، آژانس‌های مختلف تلاش می‌کنند بهترین و کمترین قیمت‌ها را عرضه کنند و به این وسیله مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب کنند. در این میان مسافران از دو جهت سود می‌کنند. از یک طرف در اثر رقابت بین عرضه کننده‌ها، بلیط ها با قیمت‌های کمتر و مناسب‌تری به بازار عرضه می‌شود. از طرف دیگر، چون همه عرضه کننده‌ها، در یک جا جمع شده‌اند، مسافران مطمئن هستند که هیچ بلیط ارزانی از چشمشان دور نمانده است.

برای خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت چه باید بکنیم؟

کار با سفر مارکت بسیار آسان است. لازم است وارد سایت یا اپلیکیشن سفر مارکت شوید. مبدا، مقصد، تاریخ سفر و تعداد مسافران را مشخص کنید و گزینه جستجو را بزنید. سفر مارکت از بین صدها آژانس، قیمت پیشنهادی برای مقصد سفر شما را در تاریخ مورد نظرتان، به طور مقایسه‌ای و به ترتیب قیمت به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید با مقایسه قیمت‌ها و خطوط پروازی، بلیط هواپیما مورد نظرتان را انتخاب کنید. سپس سیستم، شما را به سایت آژانس فروشنده بلیط هدایت می‌کند و شما مستقیما و بدون هیچ واسطه‌ای، خریدتان را به صورت الکترونیکی از آژانس عرضه کننده با همان قیمت مورد نظر انجام می‌دهید.

با سفر مارکت بلیط هواپیما ارزان شد

سفر مارکت به عنوان یک ابزار نوآورانه و مدرن، توانسته با میدان دادن به بهره‌ورترین و بهترین آژانس های مسافرتی معتبر و خوشنام، بهترین، بهینه‌ترین و ارزان‌ ترین بلیط هواپیما را به مسافران، گردشگران و خریداران بلیط عرضه کند. سفر مارکت با ایجاد یک فضای رقابتی سالم و عادلانه کمک کرده است تا ضمن حفظ کیفیت خدمات، در عمل بلیط هواپیما ارزان شود. بلیط هواپیما ارزان کمک می‌کند تا صنعت گردشگری به رشد خود ادامه دهد و سفرهای هوائی همچنان رونق خود را حفظ کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر