بازدید 3699

چرا ستاره مصدوم تیم ملی والیبال به ایران بازنگشت؟

اگر ما ۱۲ بازیکن داشته باشیم نمی‌توانیم دو لیبرو معرفی کنیم و به همین دلیل به حضور قائمی نیاز داریم تا ترکیب ایران ۱۳ نفره باشد.
کد خبر: ۹۲۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹ 12 October 2019

سرپرست تیم ملی والیبال ایران درمورد عدم بازگشت قائمی به ایران بعد از مصدومیت توضیح داد.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق اعلام سیامک افروزی، پزشک تیم ملی والیبال فرهاد قائمی ۴ تا ۶ هفته دور از میادین خواهد بود و نیاز به ریکاوری و استراحت دارد. سیامک افروزی به دلیل درگذشت پدر همسرش مجبور شد تیم ملی را رها کرده و از ژاپن به ایران بیاید، اما فرهاد قائمی در کنار سایر ملی‌پوشان ماند.

امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران درخصوص اینکه چرا فرهاد قائمی که نمی‌تواند در ترکیب تیم ملی به میدان برود همراه با سیامک افروزی به ایران بازنگشت تا بتواند مراحل درمان خود را زیر نظر افروزی طی کند، اظهار داشت: ما از ابتدای مسابقات ۱۳ بازیکن داشتیم. اگر قائمی هم به ایران بازگردد به مشکل خواهیم خورد، چراکه گاهی به صلاحدید کادر فنی تیم ایران باید با دو لیبرو بازی را شروع کند.

وی ادامه داد: اگر ما ۱۲ بازیکن داشته باشیم نمی‌توانیم دو لیبرو معرفی کنیم و به همین دلیل به حضور قائمی نیاز داریم تا ترکیب ایران ۱۳ نفره باشد.

چهاردهمین دوره جام جهانی والیبال از ۹ تا ۲۳ مهر در سه شهر فوکوکا، ناگانو و هیروشیمای ژاپن با حضور ۱۲ تیم به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود. تیم ملی والیبال ایران در بازی نهم خود باید فردا یک‌شنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۸ از ساعت ۱۳:۵۰ به مصاف ژاپن، میزبان مسابقات برود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار