بازدید 24190
هزار و هفتصد و نود و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

روایت امیرعبداللهیان از پیام رهبر انقلاب به بشار اسد/عباس عبدی: فراخوان تتلو را نباید آسیب شناسی کنیم؟/ماجرای درجه و خون نگاشت پاسداران/نظر چمران در مورد اتحاد با جبهه پایداری

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند:گناه چند نفر را پای همه اعتدالیون نمی‌نویسیم/غفوری فرد: زمان انتخابات همه جبهه تشکیل می‌دهند/ انتقاد احمد خاتمی از وضعیت حجاب در قم و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 07 October 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
نگرانیم که تصویب لایحه تأمین امنیت زنان به عمر مجلس دهم نرسد

شهنیدخت مولاوردی به خبرآنلاین گفت: وقتی یک لایحه به دولت برمی‌گردد، مبنای اصلی دولت، همان لایحه خودش است و تطبیق‌هایی را انجام می‌دهد. طبق قانون اساسی دولت می‌تواند اعمال نظر کند و آنچه هدف اصلی خودش در ارائه چنین لوایحی بوده را محقق کند. امیدواریم هر چه زودتر این اتفاقات بیفتد، چون ما نزدیک انتخابات مجلس هستیم و به نظر می‌رسد مجلسی‌ها لوایح زیادی در دستور کار داشته باشند و نگرانیم با توجه به ترافیک کاری نمایندگان مجلس، این لایحه سرانجام به این مجلس نرسد؛ بنابراین اگر در دولت این اتفاق بیفتد، کار مجلس کمتر خواهد شد. فراکسیون زنان و کمیسیون‌های مختلف مرتبط باید دست به دست هم دهند تا انشاالله بشود به این لایحه به عنوان دستاورد مهم دولت و مجلس استناد کرد.

بهره‌برداری سیاسی - انتخاباتی از تریبون مجلس تا اسفند ۹۸
 
مجلس شورای اسلامی در حالی ماه‌های پایانی دور دهم را سپری می‌کند که همچنان عده‌ای در تلاشند تا از تریبون‌های آن برای منافع جناحی خود بهره ببرند تا منافع ملی. حکایت دیروز و امروز هم نیست، چند سالی است که این رویه، شیوه رفتاری گروهی خاص در صحن علنی مجلس شده، به طوری که به جای طرح نظریات و دیدگاه‌های خود از مسیر منطقی و کارشناسی اقدام به جنجال سازی و بر هم زدن نظم و انتظام مجلس می‌کنند. گویی صحن علنی مجلس «ملک طلق» شان است که هر بار بخواهند و به هر بهانه‌ای می‌توانند قوانین حاکم بر آن را نقض و حتی ریاست جلسه را با ادبیاتی نامناسب و دون شأن مجلس خطاب قرار دهند. گفته می‌شود، تمسک جریان‌های خاص سیاسی به روش‌های تخریبی و جوسازی علیه طرف مقابل به جای نقد منطقی و کارشناسی راهی است که آن‌ها برای فرار از پاسخگویی در پیش گرفته اند.

روایت عضو حقوقدان شورای نگهبان از ردصلاحیت چهره‌ها به خاطر فساد

سیامک ره‌پیک، عضو حقوقدان شورای نگهبان در پاسخ به نحوه تأیید صلاحیت‌های شورای نگهبان گفت: شما اگر به انتخابات‌های ریاست جمهوری و مجالس گذشته برگردید، می‌بینید شورای نگهبان به معنای این چیزی که می‌گویند جناحی و جریانی عمل نکرده است. از ابتدای انقلاب تا به حال در منتخب‌های ریاست جمهوری از چند طیف رئیس‌جمهور داشته‌ایم؟ مهمترین انتخابات‌ها ریاست‌جمهوری است، ما رئیس‌جمهور اصلاحات اصلی، کسی که خودش مبدع و تئوری پرداز اصلاحات بوده داشته ایم، کارگزاران، چپ یا راست هم داشته‌ایم. شورای نگهبان اصلا نگاه نمی‌کند ببیند چه کسی اصلاح‌طلب یا اصولگراست و ما در فرم‌ها و بررسی‌هایمان هیچ جایی ننوشته که اصلاح‌طلب یا اصولگراست. نگاه کنید ببینید نمایندگان این دوره مجلس بیشتر از کدام جناح هستند. شورای نگهبان اصولگرایان مطرحی را رد کرده است که با تابلوی اصول‌گرایی بوده‌اند، ولی به خاطر اینکه جرم انجام داده و فساد داشته‌اند، رد شده‌اند. /ایلنا

اصلاحات نیازمند گفتمانی جدید ناظر به عدالت خواهی و فسادستیزی است

محسن آرمین، نایب رئیس مجلس ششم و فعال اصلاح طلب گفت: بدنه اجتماعی اصلاح‌طلبان طی دو سه سال اخیر ریزش داشته است. وقتی اعتماد جامعه به کارآمدی نظام در حل مشکلات و امید به آینده بهتر کاهش می‌یابد، طبیعتاً اعتماد و امید به همه نیرو‌هایی که معتقد به اصلاحات در چارچوب نظام هستند، کاهش می‌یابد. حیات یک جریان سیاسی در حضور قدرتمند، مؤثر و جدی در عرصه رقابت سیاسی است. تصمیم اصلاح طلبان به حضور در سه انتخابات گذشته تصمیمی به‌هنگام و از نظر سیاسی درست بوده است. مشکل اصلاح طلبان این است که گفتمان آن‌ها به اندازه کافی منسجم، رادیکال، صریح و شفاف نیست. فراکسیون امید در مجلس ضعیف‌تر از انتظاراتی که از آن می‌رفت ظاهر شد. امروز بخش افراطی اصولگرایان به صورت جریان جدیدی تحت عنوان جریان پاک‌دست و عدالت‌خواه و فسادستیز در حال سازماندهی است./ ایرنا
 
ماجرای درجه و خون نگاشت پاسداران

سردار کوثری گفت:با وجود آن که می‌دانستیم سوزن زدن به دست برای اینکه خون بیاید، مکروه است، این کار را کردیم و با خون انگشتان دست‌مان برای رهبر انقلاب نوشتیم که برای گرفتن درجه به سپاه نیامده‌ایم! در پاسخ به این اظهار نظر ما، رهبر معظم انقلاب پاسخ دادند که درست است شما برای گرفتن درجه به سپاه نیامده‌اید، ولی بعدی‌ها چکار کنند؟ بالاخره باید یک نظم و نظامی وجود داشته باشد./ دفاع پرس
 
پرسش از اصولگرایان و اصلاح طلبان: فراخوان تتلو را نباید آسیب شناسی کنیم؟

عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: تتلو طی درخواستی از طرفدارانش اعلام کرده که رکورد کامنت‌گذاری را بشکنند تا او به وعده‌ای که داده عمل کند. طی مدت نه چندان زیادی، تعداد کامنت‌های او به بالای ۱۶ میلیون رسیده است. حالا بیایید فرض کنیم که یک سلبریتی مذهبی یا سیاسی اصولگرایان درخواست مشابهی کند و نه ۱۶ میلیون که فقط یک یا دو میلیون کامنت گذاشته شود، آنگاه اصولگرایان چه تحلیلی می‌داشتند؟ اگر به ۵ یا ۱۰ میلیون می‌رسید، چطور؟ چه توصیف‌ها و تحلیل‌هایی که ارایه نمی‌کردند؟ چرا الان یک جمله درباره این پدیده از آنان سخنی نمی‌شنویم؟ چگونه این تعداد شهروند ایرانی خواسته او را اجابت کرده‌اند؟ این را چگونه تحلیل می‌کنید؟
 
کیهان: مشکل دختران جهیزیه است نه ورود به ورزشگاه

کیهان نوشت: این روز‌ها موضوع «ورود زنان به ورزشگاه» پس از یک دوره حاشیه‌سازی پردامنه و تمرکز عجیب مسئولان حوزه زنان بر آن به جای عمل به وظایف اصلی، در حالی در آستانه اجرا قرار گرفته که گشت و گذاری در سطح جامعه و گفت‌وگو با زنان و دختران فاصله این طرح با مطالبات واقعی آن‌ها را به عیان نشان می‌دهد. دخترخانمی که ۲۵ سال دارد و به همراه مادرش برای تهیه جهیزیه به بازار آمده است، وقتی با سؤال ما مواجه می‌شود که چقدر برای حضور در ورزشگاه علاقه‌داری، می‌گوید: «من در منطقه دوری از بازار زندگی می‌کنم و قرار است بعد از ماه صفر مراسم ازدواجم را برگزار کنیم. الان چندین ماه است با وجود مشغله زیاد خودم و خانواده به بازار می‌آییم تا بتوانم نیاز‌های خود را با قیمت کمتری تهیه کنم.» مادر این دختر جوان با نشان دادن فاکتور خرید می‌گوید: «آقای روحانی قول می‌دهد اگر من و دخترم به ورزشگاه برویم، جهیزیه دخترم را ارزان‌تر تهیه خواهم کرد؟ این موضوع برای پولدار‌هاست و امثال من به فکر بدبختی‌های خودمان هستیم. دولت اگر خیلی به فکر من که زن هستم، است باید زمینه ازدواج جوانان را تسهیل کند تا مادرانی مثل من شب و روز فکرمان مشغول نباشد. الان خیلی از دختران هستند که از ترس هزینه‌های ازدواج در خانه مانده‌اند و غصه می‌خورند؛ اگر دولت راست می‌گوید به فکر این دختران باشد تا ورزشگاه رفتن آنها».

نماینده، ولی فقیه در سپاه: شش سال مذاکره کردیم؛ چه اتفاقی افتاد؟

نماینده، ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنان خود، مقاومت را تنها راهبرد و نسخه موفق در مقابل دشمنان کینه توز نظام و ملت ایران دانست و اظهار داشت: شش سال نرمش نشان دادیم و مذاکره کردیم چه اتفاقی افتاد، شش ماه نگذشته که ادبیات و رویکرد مقاومت را در پیش گرفته ایم، ببینید اوضاع چقدر تغییر کرده است. حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: تحلیل قطعی آمریکایی‌ها این بود ایران قدرت عمل را از دست داده و هر کاری بکنیم ایران نمی‌تواند پاسخی بدهد، اما امروز مشاهده می‌کنید آن کسی که ابتکار عمل را از دست داده آمریکا است نه ایران. وی با بیان این که گزینه مقاومت و اقتدار به خوبی جواب داده و امروز هراس از جنگ دامان رژیم غاصب اسرائیل و عربستان سعودی را گرفته است، تصریح کرد: امروز بازدارندگی به جایی رسیده که اسرائیل غاصب و عربستان نگران هستند نکند اتفاقی بیفتد و اثری از آن‌ها نماند.

رحیم صفوی: پلیس ایران می‌تواند به پلیس دیگر کشور‌ها نیز آموزش دهد

سرلشکر یحیی رحیم صفوی در هشتمین گردهمایی مؤسسات حفاظتی و مراقبتی کشور که پیش از ظهر امروز در ستاد مرکزی ناجا برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی در سال‌های اخیر به یک نیروی هوشمند، کارآمد و مقتدر در منطقه غرب آسیا بدل شده بطوری‌که می‌تواند به پلیس دیگر کشور‌ها نیز آموزش دهد. وی با بیان اینکه امروز جوانان افتخار می‌کنند که در نیروی انتظامی پذیرفته شوند گفت: مردم و جوانان این پلیس را نیرویی کارآمد در برخورد با مجرمان و مردم دار در مواجهه با شهروندان می‌شناسند.

انتقاد احمد خاتمی از وضعیت حجاب در قم

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران افزود: حوزه معنوی، یعنی حوزه‌ای که هر کس وارد آن می‌شود تابلوی معنویت را ببیند نه بشنود؛ ببیند طلبه‌ها روی غیبت و تهمت حساسند، متأسفانه گناه در فضای مجازی و ... می‌بارد؛ حتی اطراف حرم صحنه‌ای می‌بینید که قبل از انقلاب کسی جرأت نمی‌کرد چنین حرکتی انجام دهد، کسانی که بی حجاب وارد دروازه قم می‌شدند، چادر سر می‌کردند؛ اما الان به راحتی چادر برداشته است، قمی که بی حجابی جرأت نمی‌کردند وارد آن شود، الان با کمال وقاحت می‌خواهند حریم شکنی کنند. عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه بیان کرد: یکی از مسئولین می‌گفت، این‌ها اعتراف کردند، به آن‌ها پول می‌دهند تا اطراف صفائیه ساعتی قدم بزنید تا حریم بشکنند، اما طلبه‌ها مواظب حریم‌شکنی باشند، نباید حریم‌ها شکسته شود. وی بیان کرد: بخش دیگر معنویت، انجام نوافل است، طلبه باید نافله‌خوان باشد، یکی از بزرگان می‌گفت: کسی که نماز شب نخواند می‌دانم مجتهد نخواهد شد و رهبر انقلاب می‌فرمودند: "طلبه‌ای که اهل نافله است ۶۰ درصد تهذیب را دارد، باید دنبال ۴۰ درصد باشد".

ظریف: ترور بیولوژیک تخت‌روانچی صحت ندارد

محمدجواد ظریف روز دوشنبه در توضیح آخرین وضعیت بیماری «مجید تخت‌روانچی» سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل متحد، اظهار داشت: بعد از رفتن آقای تخت‌روانچی به نیویورک بیماری سرطان تشخیص داده شد، وی در ایران از بیماری خود خبر نداشت. وی افزود: در صورتی که از بیماری ایشان قبل از عزیمت به نیویورک مطلع می‌شدیم، حتما درمان را در ایران شروع می‌کردیم، اما در آمریکا بیماری وی تشخیص داده شد. دکتر ایشان نیز تأکید داشتند که فوری باید عمل شود. وزیر امور خارجه ادامه داد: با توجه به نظر دکتر وی، جراحی در نیویورک انجام گرفت. آقای تخت روانچی در حال حاضر مراحل شیمی درمانی را پشت سر می‌گذارد. ظریف در پاسخ به سوالی درباره ترور بیولوژیک مجید تخت روانچی در نیویورک، عنوان کرد: موضوع ترور بیولوژیک آقای تخت روانچی را تکذیب می‌کنم، ایشان در حال درمان هستند.
 
غفوری فرد: زمان انتخابات همه جبهه تشکیل می‌دهند

فعال اصولگرا با اشاره به تشکیل ائتلاف‌هایی نوظهور در صحنه سیاسی کشور گفت: معمولا زمان انتخابات همه احساس تکلیف می‌کنند و برای پست و مقام، جبهه‌های سوم و چهارم درست می‌کنند، این‌ها یک بار مصرف هستند. «حسن غفوری‌فرد» روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، گفت: ممکن است افرادی دور هم جمع شوند و با یک اعلامیه اعلام موجودیت کنند، ولی از نظر قانونی نمی‌توانند فعالیت کنند، زیرا فعالیت آن‌ها در انتخابات ممنوع است، می‌خواهد جبهه سوم یا دهم باشد. وی یادآور شد: کسی بخواهد کار سیاسی انجام دهد باید قوانین کشور را قبول داشته باشد. اگر نظم، قانون و تحزب را قبول ندارند چرا با عناوین حزبی بازی می‌کنند؟ این فعال اصولگرا خاطرنشان کرد: مهم نیست اصلاح طلب و اصولگرا را قبول داشته باشند، قانون مداری و تمکین به قانون اهمیت دارد. مخالف مشارکت شخص یا گروهی در عرصه سیاسی- انتخاباتی کشور نیستم، اما حزب یا جبهه‌ای که می‌خواهد فعالیت سیاسی انجام دهد باید از طریق کمیسیون ماده ۱۰ احزاب اقدام به ثبت تشکل خود کند. غفوری فرد افزود: این گروه‌ها اگر هنوز اقدام به تأسیس نکرده اند، باید مراحل قانونی را طی کنند و اگر قبلا ثبت شده اند باید اساسنامه و مرامنامه خود را با قانون جدید احزاب تطبیق دهند. هر خط و جبهه‌ای اعم از جبهه سوم و ... اگر روند متعارف ثبت، تاسیس و معرفی خود به وزارت کشور را انجام ندهند غیر قانونی هستند.
 
پیام رهبر انقلاب به بشار اسد: مردم سوریه خط قرمز ما هستند

حسین امیر عبداللهیان معاون اسبق وزارت خارجه ضمن اشاره به بحران سوریه، درباره توصیه رهبر انقلاب به بشار اسد در آغاز این بحران گفت: از اولین توصیه‌های رهبر انقلاب به آقای بشار اسد که توسط سردار سلیمانی به ایشان ابلاغ شد، این بود که می‌روید به آقای بشار اسد می‌گویید مردم خط‌قرمز ما هستند. اگر چنین اتفاقی بخواهد در سوریه بیفتد و نسبت به کشتار مردم بی‌تفاوت باشید، روی حمایت ما حساب نکنید.
 
جاسبی کجاست؟

انتشار عکسی از عبدالله جاسبی نشان می‌‎دهد، تمام اخبار در مورد مهاجرت وی از کشور، کذب بوده است. امروز عکسی از جلسه اولیا و مربیان یک مدرسه دخترانه منتشر شده که جاسبی را در حال سخنرانی در این مراسم نشان می‌دهد؛ عکسی که پایانی است بر همه شایعات هفته‌های اخیر که تلاش می‌کرد با تعابیری همچون «فرار جاسبی» بگوید رئیس اسبق دانشگاه آزاد اسلامی، جلای وطن کرده است.
 
امید جمنا به ائتلاف اصولگرایان

عضو جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب گفت: ائتلاف نیرو‌های اصولگرا به نقطه خوبی رسیده است. محمّد ناظمی اردکانی، عضو جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب (جمنا) در نشست نمایندگان ادوار این تشکل که عصر امروز (دوشنبه ۱۵ مهر) برگزار شد گفت: برنامه انتخاباتی نیرو‌های انقلاب باید همه ایده‌های احزاب اصولگرا با سلیقه‌های مختلف را دربر گیرد. وی افزود: این برنامه باید بازگوکننده مطالبات اجتماعی و همچنین اثرگذار در سازمان رای باشد. ناظمی اردکانی با بیان اینکه ناکارآمدی دولت، ریزش آراء اصلاح‌طلبان را به‌ دنبال داشته است، گفت: این ریزش آرا، به مثابه تیغ دو لبه عمل خواهد کرد. وی ادامه داد: راهبرد‌هایی که می‌تواند ما را در انتخابات به هدف نزدیک کند، وحدت حداکثری است که در سایه دو اقدام به‌ دست می‌آید؛ نخست، ائتلاف همه جریان‌ها که به نقطه خوبی رسیده است و دوم، وجود گفتمانی فراگیر. عضو جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه با این دو مولفه می‌شود بر روی آراء شناور، اثر گذاشت گفت: وجود دو سبد رأی در بین اصولگرایان قطعا منجر به شکست می‌شود.
 
گناه چند نفر را پای همه اعتدالیون نمی‌نویسیم

اسماعیل گرامی مقدم در گفت‌وگو با «آزادی» در پاسخ به این پرسش که احتمال ائتلاف مجدد با اعتدالیون چقدر است، گفت: «فعلا و در شرایط کنونی اقبالی بین اصلاح‌طلبان به این رویکرد نیست و مجموعا در تکافوی ائتلاف درون جریانی به نام جریان اصلاحات هستند. البته اگر اعتدالیون تقاضای حضور در لیست جریان اصلاحات را داشته باشند، حتما مورد بررسی قرار می‌گیرد». سخنگوی حزب اعتماد ملی تأکید کرد: «ما گناه یک فرد یا چند فرد را که در دو سال اخیر بعد ریاست جمهوری آقای روحانی، برد روحانی را حاصل دستاورد خود دانسته و بی‌مهری‌ها به اصلاح‌طلبان کردند، به حساب تمام جریان اعتدال‌گرا نخواهیم گذاشت. البته تا کنون تقاضایی نداشته‌اند. اگر تقاضا کنند حتما بررسی می‌شود، اما دغدغه کنونی اصلاح‌طلبان این است که بتوانند با هویت اصلاح‌طلبی در انتخابات حضور پیدا کنند.»
 
نظر چمران در مورد اتحاد با جبهه پایداری

مهدی چمران، عضو شورای ائتلاف اصول‌گرایان در نشست نمایندگان ادوار جمنا ـ که عصر امروز (دوشنبه ۱۵ مهر) برگزار شد ـ با بیان اینکه ائتلاف حداکثری با ائتلاف صددرصدی تفاوت دارد، گفت: ائتلاف صددرصدی شاید ممکن نباشد و ما به دنبال ائتلاف حداکثری هستیم. وی با بیان اینکه در کانون احزاب اصول‌گرا ۲۷ حزب حضور دارد، افزود: ۱۲ حزب از این تعداد، در شورای مرکزی ائتلاف اصول‌گرایان حضور دارند و بقیه احزاب هم در مجمع نخبگان حضور دارند. چمران با اشاره به این موضوع که صرفاً یکی دو تشکل به شورای ائتلاف نیامده‌اند، اظهار داشت: از همکاری با جبهه پایداری مایوس نیستیم و در جلساتی که دوستان با پایداری‌ها داشته‌اند به این نتیجه رسیده‌اند که حتی اگر تفاهم حاصل نشد، حداقل یکدیگر را تخریب نکنیم. وی گفت: اعضای پایداری می‌گویند که اگر همه با هم باشیم، ممکن است رأی نیاوریم و اجازه بدهید تا در تهران و برخی جا‌های دیگر کار خودمان را انجام دهیم.
 
مصباحی‌مقدم: هنوز نوبت اعلام دارایی اعضای مجمع نرسیده است
 
غلامرضا مصباحی‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با ایجاد سایت اعلام دارایی مسئولان بر اساس قانون از کجا آورده‌اید، اظهار کرد: من از کسانی بودم که در مجلس هشتم برای تصویب کردن این قانون تلاش کردم. شورای نگهبان در آن زمان این قانون را خلاف اصل ۱۴۲ قانون اساسی تشخیص داد و به مجلس برگرداند؛ ما در مجلس بر آن اصرار کردیم و این قانون به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع داده شد. وی ادامه داد: سپس خود بنده هم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شدم و در مجمع از این مصوبه دفاع کردم. با وجود آنکه در مجمع رأی آورد، اما پنج سال در قوه قضاییه ماند تا زمانی که آقای رئیسی آمد و آن را احیا کرد؛ از ایشان برای توجه به این موضوع تشکر می‌کنم. این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این پرسش که آیا به عنوان عضو مجمع در این سایت دارایی‌های خود را اعلام کرده‌اید، گفت: هنوز زمانی که ما ثبت نام کنیم نرسیده است؛ برای ثبت‌نام در این سایت تماس گرفتم که اعلام کردند هنوز زمانش نرسیده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۱۰
ایا می دانستید طبق قانون مجلس دولت موظف است برای خانه اولی ها که ازدواج می کنند خانه ارزان و حتی رایگان در اختیار ان ها قرار بدهد؟ ان هم هزینه ای که تا ۴۰ درصد قدرت خرید را بیشتر پیدا می کند ولی با وام چند میلیونی صدقه می دهند و منت هم می گذارند
چرا مطالبه این را نمی کنید ؟ رسانه ها هم همین طور؟ ولی وقتی برای درخواست های دست چندم جامعه و زنان می رسد همین رسانه ها گوش ها را کر می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
احمدی نژاد کجایی که هممون بدجوری تو آمپاسیم قربونت بریم تو و معاونات اگه چیزی میخوردید لااقل با مردم تقسیمش میکردید اما اینا دیگه بدجور تنهاخور از آب در اومدن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
بابا این عباس عبدی هم خیلی بیکاره ها یعنی واسه این نوشته هاش از روزنامه اعتماد پولم میگیره؟
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
بنظر منم همانقدر که نمایندگان زن مجلس و بقیه بدنبال حضور زنان در مسابقات مردانه هستند کمی هم بفکر جهیزیه و معیشت و مشکلات اقتصادی زنان بی سرپرست یا بدسرپرست و یا سرپرست خانوار باشند بد نیست مثلا خانم سلحشوری که از قضا از وضع اقتصادی بسیار خوب و عالی ای برخوردارند بهتره که کمی از حقوق ماهانه خود را حتی بصورت نمادین به زنان ففیر جامعه اختصاص دهند
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
پاسخ به ۲۲:۹ عباس عبدی بیکارنیست!اگر خوب دقت کنی و مقاله اونو درروزنامه اعتمادمطالعه کنی پی میبری که داره به یک فاجعه بزرگ که جامعه مارا تهدیدمیکنه اشاره می‌کنه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
ناشناس ۲۲:۰۳ احمدی نژاد پولی از بیت المال خورد؟!!!!!!!!!! شنیدم که چند وقت پیش قالیباف میره خونه احمدی نژاد عیادتش و کلی از محقر بودن و کوچیک بودن و ساده بودن خونه ش تعجب میکنه آها یادم نبود احمدی نژاد قصرهاش رو از نظرها پنهان کرده و بعداز نودسالگیش میخواد از قصرهاش لدت ببره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
آقا خواهشا یه گزارش رد کنید بابت خودزرنگپنداریهای گسترده توسط طلا فروشان
یعنی اگه بخوایم توی بورس نزدک آمریکا سرمایه گذاری کنیم دنگ و فنگ و قرتی بازیهاش کمتره تا اینکه بخوای یه النگوی ساده تو ایران بخری از اُجرَت های سرسام آور من در آوردی که میارن روی طلا بگذریم قسمت جالب ماجرا اختلاف قیمت جالب طلا هنگام فروش و یا تعویضه که به بهانه های مختلف بدجور میکنن تو پاچه این ملت! و مثل خیلیها درحال سوء استفاده اند
ناشناس ۲۲:۴۰
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
خان محمد علی اقای محترم اینو بدون که هرکس ممکنه که دغدغه ای رو مطرح کنه و تاحدی بخواد که توجه مردم رو به اون دغدغه جلب کنه اما این به این معنی نیست که حقی رو که از مجلس شورای اسلامی میگیره رو بخواد ضایع کنه اگه خودت نماینده مجلس بودی این کارو میکردی؟ درضمن هرکه بامش بیش برفش بیشتر زمانیکه دیگه نماینده مجلس شدی میبینی که حقوق ده تا پانزده میلیون تومنی مجلس هم دیگه کفاف هزینه هات رو نمیده تازه شاید اصلا کمک می کنه و به بقیه نمیگه یا اینکه خودش توی تهیه جهیزیه دختر خودش ناتوان باشه به هرحال وقتیکه فرزند یه نماینده مجلس باشی دیگه بقیه یه جور دیگه بهت نگاه میکنن و ازت انتظار جهیزیه و خرج مخارج خیلی خیلی بالایی دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
درود بر حاج دکتر محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایران زمین و حامی مستضعفین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
آقا این بحثارو بذارین کنار بنظرم حشمت فردوس با اکرم محمدی ازدواج میکنه نظرتون؟
ناشناس
| Canada |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
آقای خان محمد علی آقا بهتره به جای اینکه بفرمایید فلاش شخص که وضعیت مالی خوبی داره یه بخش از حقوقش رو به دیگران بده، به فکر این باشید که چرا همچین وضعیتی پیش اومده؟ حالا فرش کنید این خانم نماینده کل حقوق و دارایی خود و تمام خانواده خود رو بین فقرا بقسیم کنه؟ آیا شما تضمین می کنی که دیگه هیچ فقیری در کشور نداشته باشیم. متاسفانه اینا همش شعار و شعار و شعار هست. دریغ از عمل!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
در تکمیل پیشنهاد خان محمد علی سرکار خانم مولاوردی و ابتکار و جنیدی و سلبریتیهای خانوم مولتی میلیاردر ایرونی روهم به کمپین کمک به زنان فقیر جامعه از محل درامدهای میلیاردیشون دعوت میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
نشستین دور هم کامنت مینویسین فکر میکنین آب از آب تکون میخوره؟! آقازاده ها منتظرند خورشید طلوع کنه و پول بذارن رو پولشون ماهم منتظریم که خورشید طلوع کنه و کامنت بذاریم زیر خبرهای بسیار خوب تابناک!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
سؤالی که فکر منو امشب بخودش درگیر کرده اینه که واقعا نرگس محمدی 98% زیبائه که توی تبلیغاتتون بهش اشاره شده! یا مثلا ترانه علیدوستی و سحر قریشی و الناز شاکردوست رو بالای هشتاد نود درصد زدن؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
من فکر نمیکنم چون اکرم محمدی رو اخر تیتراژ اغازین سریال مینویسه بازیگر مهمان و اگه قرار باشه با حشمت فردوس عروسی کنه لااقل اسمش بین بازیگرای اصلی سریال نوشته میشد
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
طلا فروشان جواب بدهند . من یک گردنبند به ارزش سه میلیون و پانصد هزار تومان خریدم و ازش استفاده نکردم وقتی داشتم خرید میکردم ۹ درصد ارزش افزوده و اجرت و به نرخ روز خریدم . ولی بعد از ۷ ماه دوباره دیروز که فروختم فقط به قیمت خرید ۴۰۷ خزار تومان از من خریداری کرد . یعنی اجرت ساخت و ارزش افزوده دیگر محاسبه نشد . اما موضوع بسیار جالب این بود که این گردنبند نو بود و دوباره انرا در ویترین اویزان کرد . سوال این هست ایا اگر این طلا که نو بوده فردا کسی بخرد ایا اجرت ساخت و ارزش افزوده ازش کم میشه یا نه . ایا اگر این شکلی باشد فاجعه نیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
اقا به نظر بنده از همین فردا هیچ صنفی نباید مالیات پرداخت کنه و همه اتحادیه های صنوف هم تا وقتیکه تا قرون آخر مالیات رو از پزشک ها نگرفتن نباید زیر بار پرداخت مالیات برن چو اگه وضع برعکس بود مطمئن باشید که پزشکان باوجود بیماران فراوان در کشور دست به اعتصاب میزدند و طبابت نمیکردند تا هرگونه تبعیضی از بین بره پس چطور الان پزشکان با درآمدهای هنگفت از پرداخت مالیات گریزانند یادمه که پسر پروفسور مجید سمیعی میگفت که پزشکان ایرانی در ایران بمانند خیلی واسشون بهتره چون هیچوقت منزلت و شخصیت و درآمد و آپشنهایی رو که در ایران واسه پزشکان درنظر میگیرند یکصدمش در آلمان وجود نداره!
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
خان محمد علی اقا جان کار امثال اینهائی که نام بردی فقط شعار دادنه جانم وگرنه بگو یه پاپاسی خرج فقر فقرا کنن
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
در باب تقلبهای فراوان زرگران همین بس که اگه یه النگو یا گردنبند یا انگشتر رو ببرید ده تا طلافروشی مختلف ده تا قیمت مختلف خواهید شنید!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
جناب عباس عبدی اگر ممکن است بفرمایند
که چه زمانی باید در مورد اشغال سفارت امریکا
آسیب شناسی کنیم ؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
دیروز بخاطر ورود زنان به ورزشگاه بر اثر فشار و اجبار فیفا گروهی خودسر جلوی مجلس بدون کسب اجازه از وزارت کشور دست به تحصن جلوی مجلس زدند . آیا قرار نیست دستگیر شوند ؟ فقط کارگران باید دستگیر شوند . ؟ چرا بدون مجوز اعتراض کردند . چرا جایی که شهرداری تعین کرده بود اعتراض نکردند ‌ . آیا اعتراض انها کارگشا هست ؟
برخی پزشکان نه مالیات می دهند ونه تعرفه را رعایت می کنند و به جای طبابت بیشتر به فکر تیغ زدن بیمار هستند. اگر نمی توانید با این قانون شکنان برخورد کنید حداقل با ورد پزشکان متخصص از هند و کوبا وسایر کشورها به داد ملت برسید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
میگیرد!!.چه کسی به مالیات اینهمه کانال تلگرامی و اکانت اینستاگرامی رسیدگی میکند که چند برابر پزشکان در امد دارند و کارشان مثل امثال تتلو و هزینه و کارگر ساده لمپنی و شرط بندیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
یارانه هم میگرین بنزین مفت هم میزنن بابا حداقل از این پولدار ها بنزین گرون بزنند هرکی ماشین بالا دویست میلیون داره بنزین سه هزار تومنی بهش بدن التبه حواسشون باشه اینا میان چندتا ماشین اروز میخرن از کارت اون استفاده میکنن
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
سلام بر سانسورچی عزیز
عصر تکنولوژی صدا با سانسور خفه نمیشه
انتخابات مجلس در راه است وبرخی نمایندگان با لابی کردن با مسئولان نظام بانکی توصیه نامه های برای اعطای تسهیلات با معرفی دفتر این نمایندگان میدهند واین دقیقا یعنی استفاده از بیت المال ومنابع عمومی برای منافع شخصی / در زمان دولت آقای احمدی نژاد این روش توسط ایشان باب شد که مجلس محترم در اواخر دولت دهم به بانکها نامه داد وانجام این عمل را ممنوع کرد / کاش در این زمان نیز مجلس محترم متوجه این حرکت از سوی برخی نمایندگان خود باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
محمود خان استفاده از بیت المال برای منافع شخصی مدت ها قبل از احمدی نژاد وجود داشت ولی اونایی که الان مدافع بیت المال شدن اشاره ای بهش نمیکنن
باید ترمز پزشکان در این کشور کشیده شود.بر اساس چه معیار و قانونی کارانه های 400 تا 500 میلیون تومانی ماهیانه از بیت المال به حساب پزشکان ریخته می شود.مگر چه کار می کنند.؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
وقتی خیلی شلوغش کنید نتیجه اش میشود اتفاقات لردگان که حالا جمع کردن آن کلی هزینه دارد . تمام دولت های دنیا برای بخش سلامت . امنیت و اموزش و پرورش و محیط زیست در اولویت کاری قرار میدهند . اگر در این بخش ها هزینه نکنید خسارت بار هست
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
دوست عزیز شمام حق داری ولی راهش این نیست
کشور از نظر درامدی و راحتی زندگی باید اول برای پزشکا و معلمها و حامیان طبیعت باشه ولی نه از جیب مردم از جیب مسولین وقتی مسولین کشیده کنار
وقتی اینجوریه ,دکتری باسواد برای خانوادشون از کشور میرن و جاشونو میدن به سهمیه ای ها و همینطور سلامتی و فرهنگ و طبیعت
نابود میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
پرچم فرانسه اتفاقا مشکل همینه که هزینه ها برای بخش درمان (پزشکان و پرستاران) میشه ونه بهداشت
این دوتا باهم فرق دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
این امیرعبداللهیان چی میگه؟؟ چرا بشار اسد گوش نکرد و صدها هزار از مردم خودش را کشت و میلیونها نفر را دربدر کرد؟
روزنامه کیهان مشکل دختران را تهیه جهیزیه دانسته و نه ورزشگاه رفتن.
از روزنامه کیهان عاجزانه خواهشمندیم یکبار هم نق زدن را کنار گذاشته و بگوید برای مشکل جهزیه دختران چه راهکاری دارد؟
البته ما می دونیم راهکارشون چیه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
توسعه باید پایدار و متوازن باشد . نمیشود خانمی که رشته پزشکی خوانده و حالا دکتر جراح هست بر سرش گونی کشید . گونی کشیدن دیگر عصرش گذشته است . بجای اینکه از روحانی بخواهید فکر جهیزیه دختران باشد تنش ها و کشمکش های سیاسی و اقتصادی در چند کشور را بزنید با این پول ها میشود در سال صد نیلیون جوان را وام داد یا جهیزیه تهیه کرد و خانه ساخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
البته برای شماها فرقی نداره چون استاد اصل کردن فرع هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
اون خانم جراح موقع جراحی به اندازه کافی باید بدنش پوشیده باشه که عفونت بهش سرایت نکنه تو بیرون هم اگه حجابو رعایت کنه از جایگاه اجتماعی اون آدم چیزی کم نمیشه هر چیزی یه
جایگاهی داره سعی نکن با کلمات توهین آمیز حجابو تمسخر کنی
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
تمسخر نکردم . توقع سیاسی شماها از انسان بودن خیلی سخت هست . منطور مرا متوجه نشدی . ؟ عصر برقع کشیدن بر صورت زنان و دختران جامعه منسوخ شده است .
ناشناس
| Canada |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
دوست عزیز متاسفانه کیهان همیشه از این دست اخبار به وفور داره و دریغ از راه کار عملی! الان بیش چهل ساله مردم با مشکلات جور وا جور دست و پنجه نرم می کنن! از رقابت های سیاسی دهه 50 گرفته تا تصفیه حساب های دهه 60 و جنگ وحشتناک و بعد از اون هم تحریم ها و فسادهای داخلی وحشتناک. من موندم مرحله بعدی چی قراره باشه. دقیقا مثل بازی های کامپیوتری هست که هر چی میری جلو تر، بازی سخت و سخت تر میشه و بعد از کلی وقت تلف کردن، پول خرج کردن(البته برای بعضی ها) رفتن به مراحل بالا تر بازی، آخر سر بازی تموم میشه و می بینی تهش هیچی نبود و فقط و فقط عمرت تلف شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
الان همه زنان برقع دارن کدوم جراح زنی تو ایران برقع داره یا مجبور شده برقع بذاره دوست عزیز منظور شما نیاز به تفسیر نداره با یه معیار قابل قبول انتقادتو مطرح کن
تتلو از جمله باکتریهای مضریست که از لابلای رانت ها ،اختلاسها ،فامیل بازیها ،سهمیه بازیها و همه بازیهایی که به ظاهر قشنگند و به کام یک عده شیرین ،خارج شده است .
سکوت دو جناح هم در مورد تتلو و فالورهایش مصداق ؛ خود کرده را تدبیر نیست است و کاری هم نمیشود کرد .باید منتظر روزی باشیم که این سیاست بازی ها تاکید میکنم سیاست بازی ها و نه سیاستمداری ، زایش دیگری داشته باشد که بتواند روی تتلو را سفید کند، شک نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
تتلو و سحر تبر و امثالهم محصول علاقه مردم به دیدن انسانهای متفاوت هستند.بازی تنها برای افزایش فالور و کسب در امد بیشتر هست و زمانی که مردم ذهن این افراد را بخوانند بازی تمام خواهد شد اما تا زمانی که این افراد مشت خود را برای مخاطبانشان باز نمیکنند و خود را عجیب و ناشناخته و دست نیافتنی نشان میدهند برنده بازی هستند و لقمه های چرب و در امد های زیادی بدست میاورند.قضیه یهمین سادگیست.شما هم اگر رفتار عجیبی بلد هستید از این خوان نعمت اینستاگرام جا نمانید و کسب فالور کنید
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
تتلو مشکل جامعه امروز ما نیست .
محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت:متاسفانه ما به جای اینکه روی درآمدهای نجومی فکر کنیم واژه حقوق نجومی را مطرح کردیم؛ من فکر می‌کنم که به عنوان حقوق نجومی ما مصادیق خیلی کمی در کشور داشته باشیم اما یقیناً درآمدهای نجومی تا دلتان بخواهد هست به خصوص در شرکت‌های دولتی، پول‌های زیادی که می‌دهند و افراد درآمدهایی دارند که تبعیض بسیار بزرگی ایجاد کرده است.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: به درآمد یک معلم نگاه کنید ببینید چقدر است اما همان معلم با همان مدرک و سابقه کار در برخی شرکت‌های دولتی است که تا سه چهار برابر آن درآمد دارد، فرقی هم نمی‌کند شرکت فولاد باشد یا شرکت نفت و مس؛ چرا که بسیاری از این شرکت‌ها هستند که حقوق این چنینی می‌دهند حتی تبعیض در خود سیستم حقوقی دولت وجود دارد.
زاهدی ادامه داد: کارکنان نهاد ریاست جمهوری را در نظر بگیرید؛ در برخی دستگاه‌ها مانند وزارت جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش حتی در درون وزارتخانه‌ها باز هم تبعیض را شاهدیم.
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: حتی جالب است بدانید درون دانشگاه‌ها هم این تبعیض وجود دارد؛ می‌بینیم یک استاد دانشگاه عضو هیأت علمی دانشکده و وزارت علوم و همان دوستان در وزارت علوم یک درآمد دارد اما همان دوستان با همان جایگاه و رتبه علمی در وزارت بهداشت درآمد دیگری چهار برابر آن دارد، باید با اینها برخورد شود.
وی در پاسخ به این سوال که عموماً این مبالغ درآمد نامتعارف چه مبالغی است گفت: ما رقم‌های متفاوتی را شاهد هستیم که اکنون مواردی داریم مثلاً در وزارت بهداشت حتی افرادی داریم که بالای ۵۰۰ میلیون تومان در ماه درآمد دارند که از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی هستند؛ البته از مبلغ ۱۰۰ میلیون به بالا تقریباً عادی شده است، در وزارت نفت هم ما جاهایی داریم که بالای ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان دارند لذا باید تبعیض از بین برود که یکی از راهکارهای آن این است که حتماً باید مالیات‌های صعودی ایجاد شود.
فرامرز توفیقی (رئیس کمیته دستمزد کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور) که محاسبات ماهانه سبد معاش خانوار را براساس آمارهای رسمی مرکز آمار ایران و انستیتو پاستور ایران انجام می‌دهد، می‌گوید: سبد معاش در شهریور ماه از مرز ۸ میلیون تومان عبور کرده است.
چطور جناب خاتمی به حجاب در شهر مذهبی قم حساس است اما در همان شهر روحانی ای که باید الگوی اخلاق و ادب باشد،توهین کرده و سخنرانی ها. را بهم می زند برخلاف دستور صریح رهبری؛ هیچ واکنشی نشان نمی دهد؟!
فیلم آژانس شیشه ای رو بازم ببینید اونجا میگن برا چی اومدین
کیهان: مشکل دختران جهیزیه است نه ورود به ورزشگاه
پس مردم را بیشتر از پیش دچار مشکل آب و نان کنید تا دیگر خواسته ها یادشان برود.
همه مسئولین دم از مقاومت میزنند ولی نمی گویند تا کی. بابا مقاومت دونمون پاره شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
تاز زمانی که صنعت ما صنعت بشه نه صنعت وابتسه به اروپا ...
سخنی با طرفداران مذاكره و انها که برجام را تحمیل کردند" ان همه کیک زرد مرغوب را از انبارها خارج کردید, چه شد؟ که برد؟ که خورد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
داداش اعصابتو خورد نکن این کیک اون کیک نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
نکنه بهت وعده داده بودن که کیک زردو بیاره سرسفرت.نگه داشتن واسه جشن تولدت.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
بمدت دو سال سر سفره مستضعفین و بیماران دارویی بردیم.تو نمیشناسیشون
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
ازکاسبان تحریم بپرس!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
فکر کنم کاسبان برجام فروختنش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
بعد برجام انقد پیشرفت کردیم که بورس شد صد هزار تا بیکاری رکود کشور خوابوندن دلشون خوش این ملت نمی فهمن
آقای تخت روانچی نماینده ایران در سازمان ملل سرطان گرفته و در همان آمریکا دارد درمان میشود وزارت امور خارجه به جای اینکه ایشان را به دلیل بیماری صعب العلاج برکنار کند و به ایران برگرداند و فرد دیگری را که بتواند وظایف سنگین را انجام بدهد به جای او انتحخاب کند هزینه درمان سرطان او در آمریکا را می پردازد تخت روانچی نماد سیاست حارجی بیمار ایران و اشرافیت ظریف است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
قبل از برجام بیماران بسیاری بخاطر تحریم مردند به مدد استان وهمکارانش ان تحریمها برداشته شد
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
بابا تو دیگه کی هستی اسوه مرام و معرفت!!!!!؟؟؟
از تابناک تعجب میکنم که نظر ادمهایی مثل این رو منتشر میکنه.لابد از اون دسته ادمهایی که گوش حیوانات بی زبان رو هم میبرن و قهقهه میزنن!!
نخیر انسانیت حکم میکنه به هر انسانی که دچار بیماری شده کمک کنی.اگر اون فرد همکار باشه که دیگه دو چندان وظیفه داری در قبالش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
جلیلی چطوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
بیژن نوباه هم انجا مداوا شد ولی خوب آنجا بلاد کفر هست
شش سال مذاکره نتیجه اش شد برجام . بد یا خوب
خود مختارید تصمیم بگیرد . به نظر میرسد نتایج مذاکرات با همه معایبی که دارد هنوز مورد قبول است .
فراموش نکنید دنیا با فشار ایران وادار به پذیرش توانایی هسته ای ایران شد و این موضوع در مذاکرات به رسمیت شناخته شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
بله شد بورس صد هزاتایی شد گرونی دالار شدید شد خیلی عقب افتادگی ها که نمیشه گفت چون هرچی بگیم میگید فلانچیز گرون دهنمارا بستید ملتم هوش درصت حسابی ندارن نه بینشی اگر داشتند زندگشون جمع می کردن
فرا خوان تتلو را نباید آسیب شناسی کنیم ؟ نخیر . چون ۹۰ درصد مردم دنیال مسایل سیاسی نیستند . تنش های سیاسی بیشتر مردم را خسته کرده است . روح و جسم انسان طوری ساخته شده است که نمیتواند روز و شب به موارد سیاسی و سیاسیون فکر کند . تغذیه روح و جسم انسان به شادی هم نیاز دارد . شادی کردن فقط خندیدن نیست . بلکه رقص و بایکوبی همراه با اهنگ شاد هم هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
می گید مردم دنبال سیاست نیستند ولی مدام مردمو به جهت گیر یهای سیاسی خودتون با شعارهای کپی شده از اون ور آب می کشونید می خوایید برقصید تا به آرامش
برسید تو خونتون حتما این کار رو بکنید با آهنگ خیلی
شاد هم این کار رو بکنید فقط برا بقیه مزاحمت ایجاد نکنید
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
توی خانه هایمان هم‌راحت نیستیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
بله اگه بخوایید برای دیگران مزاحمت ایجاد کنید و فقط به فکر خودتون باشید هیچ جا راحت نیستید
سخن من با آقای ره پیک عضو شورای نگهبان است در رد صلاحیت ها چرا در مجلس 290 نفری تعداد نماینگان با سواد و شاخص به اندازه تعداد انگشتان یک دست هم نیست این نشان از چیست یعنی مردم در انتخاب نادانند یا گزینه بهتری وجود نداشته است حداقل در شهر و استان ما هر سال نفرات شاخص و مورد وصوق مردم بدون هیچ دلیل واضح و روشنی رد صلاحیت می شوند بقیه کشور را نمی دانم .... پس می توان نتیجه گرفت شورای نگهبان و .... مجلس قوی نمی خواهند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
صلاحیت ها چنین هست که باید قلبا باور داشته باشی که فرهنگ غرب خوب نیست . گفتمان و دستاورد غرب در اقتصاد خوب نیست . دستاورد غرب در لیبرال دمکراسی خوب نیست . و باید شعار مرگ بر امریکا سر لوحه سیاست ها در مجلس باشد
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
جسارتا وثوق صحیحه و نه وصوق.
کیهان .مشکل دختران جهیزیه هست نه ورزشگاه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
اصلاح طلبان
تکرار می کنیم مشکل زنان ورزشگاه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
چیزی به عقل خودت نرسید؟ این را که همه میتوانند بخوانند
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
کیهان چرا در مورد خود سوزی زنان جامعه در این شش ماه امسال اتفاق افتاده مطلبی نداره . چرا ؟ منع خشونت بر علیه زنان اینقدر برای جناح تند رو گران تمام شده ؟
احمد خاتمی . حساسیت طلبه ها غیبت و تهمت هست منظور ایشان از حجاب چیست . آیا کسی که مانتو و پوشش دارد ولی چادر ندارد کرامت هم ندارد ؟ آیا هر زن و دختری چادر ندارد مسلمان نیست . حالا اگر چادر دارد ولی نماز و روزه نمیگیرد چی ؟ فروع دین اول نماز و دوم روزه هست . .
خانم مولاوردی به فکر نان باش که خربزه آب است . با این لوایح و برگزاری شو و تبلیغات نمی توانید برای خود و گروه سیاسی وابسته به آن اعتبار کسب کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
تو برو به دوره قجری زندگی کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
هر کی مثل شما فکر نکنه قجریه
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
یک زحمتی بکش در سایت های داخل کشور جستجو کن که لایحه قانون‌منع خشونت بر علیه زنان چرا در مجلس کلید خورد و چرا تصویب مشکل دارد و چه کسانی مخالفت میکنند . فقط بصرف مخالفت چه فایده دارد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
تابناک لااقل وقتی بخشی رو سانسور می کنی نقطه ای چیزی بذار تا نشون بده سانسور کردی هرچند حرف بدی نزدم
چمران . در جناح اصولگرا ۲۷ حزب فعال هستند . .... احزاب که گفتید تفاوتی با هم دارند ؟ اختلافاتی هم دارند ؟ وقتی حزبی یا گفتمانی بین اندیشه و فکر در حوزه سیاسی و اقتصادی و بین امللی تفاوتی وجود ندارد بودن یا نبودن انها چه فرقی دارد . جز اینکه مصرف بودجه عمومی را بیشتر میکند . آیا این ۲۷ حزب واقعا دعدغه مردم را دارند . یا نه دعدغه مقامات و سیاست های فقط مسولین را دنبال میکنند در صورتی فلسفه احزاب این هست که ببینند مردم چی میگویند و چی میخواهند .
امروز سطح بازدارندگی به سطحی رسیده است که اسراییل و عربستان فکر میکنند ممکن هست اثری از انها دیکر باقی نماند .
عقیده کیهان را بوکو حرام در نیجریه هم دارد که ۲۰۰ دختر را دزدید د همه شون رو شوهر داد
فیلم حشمت فردوس امشب شبیه فیلم دزدان دریایی سومالی بود!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
تازه دیشب ندیدی . در بخشی از سریال ستایش با یک سنگ بزرگ در دست طرف را نیم‌کش کرده بود و برای ادامه کار کشتن سرش را زیر اب کرده بود وقتی فرزند ۷ ساله من نگاه میکرد تلویزیون را خاموش کردم
بله کیهان درست میگوید و مشکل خانمها رفتن به ورزشگاه نیست .این کیهان و دوستان هستند که این حق بدیهی و مسلم را به مشکل تبدیل کردند!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
این سیاست بازی شماست که این گونه کشور رو دچار مشکل کرده یکی از روزنامه های معروفتون قبل ها در مورد حضور زنان در ورزشگاه نوشته بود به آدم گرسنه چیپس تعارف نمی کنند و حالا همون روزنامه چه مواضعی که نمی گیرد
نماینده ولی فقیه در سپاه بفرمایند با این شش سال مذاکره ای کردیم چه اتفاقهای بدی نیفتاد؟
عراق ......
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
این نیز بگذرد... ;-)
چرا روحانی در ملاقات های بین المللی با زبان انگلیسی که زبان بین امللی هست صحبت نمیکند . برای من بارها جای سوال داشت از خیلیها سول کردم گفتند زبان انگلیسی را بلد نیست ولی من گفتم ایشان مدارک دانشگاهی خود را از غرب گرفتند تا پاسخم را در یک سایت داخل کشور پیدا کردم و ان این بود که کلا روحانیون با زبان انگلیسی مشکل دارند و میگویند این زبان بهشتی نیست و زبان اجنبی هست دو اینکه کلا روحانیون میگویند باید زبان عربی زبان بین امللی باید باشد نه انگلیسی . کسی بیشتر میداند . آیا نباید رئیس جمهور کشور زبان انگلیسی بخواند یا مسلط باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
المانی ها مربی میارن میگن باید المانی یاد بگیری نکنه از المان زدی جلو یا از ژاپن یا چین
تخت روانچییییی رفت نیویورک سرطانش زد بیروووون.....اونی که یه دفعه میزنه بیرون و عمل اورژانسی میخواد آپاندیسه...ظریف''''
مدیریت جهانی داشته باشند که میوه فروش و پرتقال فروش ماهی ۳۰۰ میلیارد گردش مالی داشته باشد . و انوقت برای رد گم کردن سر رشته کارها دو میلیارد تومان برای امور زیارتی خرج کنند . نه نه نه برای کسب ثروت باید زحمت کشید . بی خوابی کشید
تابی جان شبت بخیر . کار سختی برای تایید یا رد نطرات کاربران این سایت داری . خصوصا شخصی که در هنگام نصف شب وقت میگدارد و از بین صدها یا نمیدونم هزاران کامنت میخواهد به هر شرایطی مطالب و نطرات کاربران را منعکس کند تا باز تاب دهنده و انعکاس نطرات مردم جامعه هست . بهرحال کار سختی هست خسته نباشید . اگر چه هم تاثیر نداشته باشد . از اینکه نطرات بدون توهین مرا تا حدودی با اندکی تغیرات درج کردید متشکرم .
پس چرا آقای احمدی نژاد در حالیکه پرونده باز نفتی در زمان استانداری اردبیل به همراه رفیق شفیقشان محصولی داشتند را برای ریاست جمهوری تائید کردن؟
اگر واقعا تخت روانچی اینقدر زحمت کشیده ایشان را بیاورید داخل کشور با همین وضعیت دارو ودرمان و دارو هایی که ساخت داخل کشور است ایشان را معالجه کنید آنوقت متوجه خواهید شد چه فشارهایی که بر سر ملت از فرط نبود دارو و.... وارد می شود .
سران کشورها مواضع ملت شان رابه زبان خودشان بیان می کنند.
ایا می دانستید طبق قانون مجلس دولت موظف است برای خانه اولی ها که ازدواج می کنند خانه ارزان و حتی رایگان در اختیار ان ها قرار بدهد؟ ان هم هزینه ای که تا ۴۰ درصد قدرت خرید را بیشتر پیدا می کند ولی با وام چند میلیونی صدقه می دهند و منت هم می گذارند

آیا میدانستید 600 سال پیش در چنین روزی!آیا مدانستید 100 پیش در چنین روزی!
تتلو هم مثل سلبریتی ها عمل کرده چرا ناراحت شدید ؟
مهمتر از تتلو این هست که این حجم از کسانی که فالو کردن چه جامعه ای برای ما ساختن .
بقول معروف با کیا شدیم 80 میلیون .
صرفا جهت لبخند:
قابل دختر خانمهای تهران و بعضا شهرهایی که جهزیه به عهده عروس هست
پیشنهاد میشه در صورت تمایل و فراهم شدن زمینه ، در استانهای جنوبی به خصوص بوشهر ازدواج کنند زیرا اینجا همه چی به عهده داماد بخت برگشته هست از خرید روز عقد گرفته تا لباس عروس و ارایشگاه وعکاسی شام ونهار روز عروسی و گرفتن تالار
تازه خرید وسایل منزل هم به عهده داماد خواهد بود .
دیگه چی میخواید چی از این بهتر تازه پسرهای اینجا سر به زیر حرف گوش کن هم هستند حقشون رو میخورن جیکشون در نمیاد
حاج اقای گرامی : جاده ای که شما را به مقاومت رسانده توسط مذاکره پی ریزی و اسفالته شده و گرنه در باتلاقهای تحریم و کاغذ پاره های قطعنامه اگر چنین مقاومتی می خواستید بروز دهید دعای السلام علیکم یا ..... را باید قرائت می کردید
تهیه جهزیه حرف الان نیستدر ضمن باید مشکلات اقتصادی بنفع مردم مرتفع بشود
رفتن به ورزشگاه درخواست خود مردم است
کسی دیگر کیهان نمیخونه که مطلب میزارین
جناب عبدی تتلو کیلویی چند؟
مدیریت محترم کیهان با سلام لطقا خرید جهیزیه با را رفتن خانمها بورزشگاه ارتباط ندهید ارتباط خرید جهیزیه با توان مالی خانواده است ولی رفتن بورزشگاه هدف اصلی تشویق ورزشکاران وهدف حضور در جمعی که با هدف لذت بردن از ورزش است
پاسخ سایت برای ثبت دارایی ها :
درپاسخ به درخواست مورخه فلان باطلاع میرساند نظربه اینکه کشف دارایی بازنشستگان و بیمه شدگان تامین اجتماعی جهت عدم پرداخت یارانه در اولویت میباشد لذا فعلا نیازی به ثبت دارایی و درآمد کسانی که سالیانه بیش از صد میلیون عایدی دارند نمیباشد .
درخاتمه توجه جنابعالی را به ( ضرب المثل بزک نمیر بهار میاد کومبزه با خیار میاد ) جلب مینماید . با احترام ؟؟؟؟؟؟؟
مجلس فقط مجلس ششم که وقتی نمایندگان مردم در آن صحبت میکردند کسانی که این سخنرانی ها را از رادیو میشنیدند لرزه و رعشه بر اندامشان می افتاد .
آقای کیهان شوهرش را تو پیداکن جهیزیش با من
سلام میشه حداقل سال 99 یه آزمون نفت بذارین تال دل ملت خوش باشه . لطفا شرایط الکی هم نذارین مثل تافل و نخبگان و دانشگاه تهران و.... ما معمولیهای دانشگاه خوزستان و اراک و اهواز مگه آدم نیستیم. پس کی این آزمون نفتی که قرار بود 2500 نفر بگیره رو میزارین
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی