بازدید 4968
۳

درخشش عجیب الاهلی عربستان بعد از اخراج برانکو

با اخراج برانکو الاهلی هم بحران خود را پشت سرگذاشت و به روز‌های اوج خود نزدیک می‌شود. این تیم بعد از برانکو، سه بازی در لیگ عربستان انجام داده است که نتیجه آن دو پیروزی و یک تساوی بوده که آن هم برابر النصر مدافع عنوان قهرمانی بوده است.
کد خبر: ۹۲۸۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳ 06 October 2019

الاهلی بعد از برانکو نتایج بسیار خوبی به دست آورده و مشکلات خط دفاعی و حمله این تیم برطرف شده تا معلوم شود که دلیل شروع ناامید کننده این تیم برانکو بوده است.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از العاجل، برانکو بدترین دوران مربیگری خود را در الاهلی عربستان تجربه کرد. بهترین مربی تاریخ پرسپولیس تنها ۵ بازی در الاهلی دوام آورد. این باشگاه عربستانی تنها بعد از دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا و سه بازی در لیگ عربستان تصمیم گرفت که برانکو را از کار برکنار کند و المحمدی را به عنوان جایگزین موقت او انتخاب کند.

الاهلی در سه بازی که با هدایت برانکو در لیگ عربستان به میدان رفت یک تساوی، یک شکست و یک پیروزی را به دست آورد. با اخراج برانکو الاهلی هم بحران خود را پشت سرگذاشت و به روز‌های اوج خود نزدیک می‌شود. این تیم بعد از برانکو، سه بازی در لیگ عربستان انجام داده است که نتیجه آن دو پیروزی و یک تساوی بوده که آن هم برابر النصر مدافع عنوان قهرمانی بوده است.

الاهلی در سه بازی که بعد از برانکو در لیگ عربستان به میدان رفته دروازه‌اش را بسته نگه داشته است. این تیم شب گذشته هم توانست با سه گل الفیحاء را شکست دهد تا رسانه‌های سعودی از بازگشت این تیم به روز‌های اوج بعد از اخراج برانکو سخن به میان آورند. با این نتایجی که الاهلی بعد از اخراج برانکو به دست آورده معلوم شد که مشکلات این تیم بعد از رفتن برانکو حل شده و رفته رفته آن‌ها به روز‌های اوج خود نزدیک می‌شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
عیار برانکو مشخص شد.
بالاخره ثابت شد
زنده باد خالی فسور برانکو هیچ!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان