بازدید 3958

برخورد تعزیرات با تخلف دربلیت فروشی ایام اربعین

کد خبر: ۹۲۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵ 05 October 2019
مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران از برخورد شدید با متخلفان فروش بلیت در ایام اربعین خبر داد و گفت: از مردم می‌خواهیم اگر تخلفی را مشاهده کردند به سامانه ۱۳۵ اطلاع دهند.

به گزارش فارس، محمدعلی اسفنانی درباره تمهیدات سازمان تعزیرات برای رفاه حال مسافران اربعین حسینی و مقابله با سوءاستفاده‌ها در این زمینه اظهار کرد: قطعاً اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده‌ایم. چون اعلام شده بود که قیمت بلیت هواپیماها آزاد شده و کف و سقفی برای آن در نظر نگرفته بود لذا پیگیری‌های جدی صورت گرفت و جلسات متعددی را هم در این مورد برگزار کردیم تا اینکه نهایتاً قرار بر این شد که سازمان هواپیمایی کشوری، قیمتی را برای بلیت زائران اربعین حسینی اعلام کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر قیمتی که برای ۲۰ تا ۳۰ مهر برای پروازهای نجف به تهران و برعکس در نظر گرفته شده است به صورت رفت و برگشت ۲ میلیون و دویست هزار و برای مشهد به نجف و بالعکس، ۲ میلیون و هشتصد هزار تومان است.

اسفنانی بیان کرد: متأسفانه بعضاً مشاهده می‎کنیم که افرادی سوء استفاده‌گر در این ایام اقدام به افزایش قیمت‌ها یا عدم عرضه بلیت می‎کنند که این تخلف تعزیراتی است و حتماً با آنها برخورد خواهد شد.

معاون رئیس سازمان تعزیرات کشور در پایان تأکید کرد: مردم مطمئن باشند که با متخلفان برخورد خواهد شد. از سوی دیگر از مردم سراسر کشور خواهشمندم که اگر تخلفی را مشاهده کردند با سامانه ۱۳۵ تماس برقرار کرده و آن را اعلام، یا اگر برای آنها ممکن است، به صورت مکتوب، ما را در جریان قرار دهند و ما هم حتماً‌ پیگیری و برخورد جدی با متخلفان خواهیم داشت.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر