بازدید 31063
هزار و هفتصد و نود و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

مسیح مهاجری: روحانیت امروز آن جایگاه چهل سال پیش را ندارد/کدام موشک ایرانی ۷۴ سرکرده داعش را کشت؟/اظهار نظر چمران در خصوص کاندیداتوری قالیباف/کوشکی: اصولگرایان قدیمی خودشان را بازنشسته کنند

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: عده‌ای دلخوش هنوز می‌گویند برخی دلواپس هستند/بلیت پرواز اربعین را چند بخریم؟ /مافیای کنکور به المپیادی‌ها هم رسیده است؟ و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۷۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ 05 October 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
مسیح مهاجری: روحانیت امروز آن جایگاه چهل سال پیش را ندارد

مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی ضمن انتقادات صریح از روحانیونِ سیاست‌باز گفت: روحانیت امروز آن جایگاه چهل سال پیش را ندارد. حجت الاسلام مسیح مهاجری در گفت‌وگو با خبرآنلاین افزود: پدر دوگانه‌سازی بسوزد. این مسأله باعث شد خیلی‌ها نتوانند به جامعه خدمت بکنند. بیست سال تمام اجازه ندادند، آقای هاشمی رفسنجانی به مردم خدمت کند. وی ادامه داد: سیاستی که پدرسوخته بازی باشد، فریب باشد، برای پر کردن جیب باشد، برای به کرسی رساندن دوست و فامیل باشد، و در یک کلمه سیاست نه، بلکه سیاست بازی باشد بله ما مخالفیم. اگر روحانیت به سیاست بازی پیوند بخورد که متأسفانه یک جا‌هایی خورده، خطرناک است.
مهاجری تأکید کرد: روحانیت امروز آن جایگاه چهل سال پیش را ندارد. آن زمان روحانیت جایگاه بالایی داشت و هرچه می‌گفت، مردم گوش می‌دادند و عمل می‌کردند. امروز جامعه روحانیت مبارز تهران، جامعه مدرسین و... که از تشکل‌های برجسته روحانی هستند اگر فهرست بدهند، این گونه نیست که مردم بدون چون و چرا چشم بگویند. به دروغ دادگاه ویژه روحانیت را به عنوان تبعیض معرفی کردند. هیچ تبعیضی در محاکمه نیست. حتما محاکمه صورت می‌گیرد، حکم می‌دهند و اصلا رعایت و پارتی بازی هم نمی‌کنند.
 
شکایت از «فریدون» روی میز مجلس

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی پرونده مدرک تحصیلی فریدون در قالب شکایت به قوه قضائیه خبر داد. محمد مهدی زاهدی در گفت‌وگو با مهر از بررسی پرونده مدرک تحصیلی فریدون در قالب شکایت به قوه قضائیه خبر داد و اظهار داشت: گزارش تعدادی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد مدرک تحصیلی حسین فریدون برادر رئیس جمهور طبق ماده ۲۳۵ آیین نامه داخلی مجلس آماده شده است. رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: طبق آیین نامه داخلی مجلس این گزارش ابتدا در کمیسیون آموزش و تحقیقات مورد بررسی قرار خواهد گرفت و پس از آن به صحن علنی مجلس ارائه شود.
 
کدام موشک ایرانی ۷۴ سرکرده داعش را کشت؟

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ضمن اشاره به پیشرفت‌های نظامی گفت: در موشک‌های دوربرد زمین به زمین از سوخت جامد استفاده می‌کنیم که با استفاده از این فناوری در موشک‌های ذوالفقار که با آن پایگاه‌های داعش را در بوکمال و دیرزور مورد اصابت قرار دادیم و به واسطه آن ۷۴ تن از فرماندهان داعش کشته شدند و همین باعث شد کار داعش تمام شود، استفاده کردیم.
 
کوشکی: اصولگرایان قدیمی خودشان را بازنشسته کنند

محمدصادق کوشکی گفت: آقایان باهنر و حداد عادل تلاش می‌کنند طیف متبوع‌شان در مناسبات انتخاباتی حرف بیشتری برای گفتن داشته باشند؛ اما باید گفت، امثال باهنر و حداد عادل، چون در بین مخاطبان اصولگرایی جایگاهی ندارند باید به فکر بازنشستگی باشند.
 
عده‌ای دلخوش هنوز می‌گویند برخی دلواپس هستند

عضو شورای عالی امنیت ملی با اشاره به ادامه روند دشمنی غرب با ایران تصریح کرد: از روزی که آمریکا از برجام خارج شد، اروپایی‌ها تا همین امروز حاضر نشده‌اند این رفتار را محکوم بکنند. حاضر نشده‌اند بگویند که این رفتار نقض برجام است؛ بلکه می­ گویند ایران باید به انجام تعهدات خود ادامه بدهد. سه کشور اروپایی حالا یک گام جلوتر آمده‌اند. در نیویورک بیانیه میدهند و می گویند ایران باید درباره توان موشکی و منطقه­ ای و هسته­ ای گفت‌وگو برای توافق جدید را بپذیرد. جلیلی اظهار داشت: این رفتار باید برای مردم تبیین بشود، اما شما برخی القائات را ببینید. طرف مقابل علی رغم همه این بدعهدی‌ها طلبکار می‌شود که چرا نباید دوباره گفت‌وگو برای توافق جدید بشود، بعد عده­ ای دلخوش هنوز می‌گویند چرا برخی دلواپس هستند. اگر وظیفه داریم الگو‌هایی را به جامعه معرفی کنیم، در کنار آن وظیفه داریم عبرت‌هایی را متذکر همدیگر بشویم.
 
ماجرای حضور ناطق نوری در جلسه جامعه روحانیت مبارز

حضور ناطق نوری در جلسه جامعه روحانیت مبارز پس از ده سال دوری با واکنش‌های زیادی همراه شد. غلامرضا مصباحی مقدم درباره حضور غیرمنتظره علی اکبر ناطق نوری در جمع یاران قدیمی‌اش در جامعه روحانیت مبارز، گفت که حضور ناطق‌نوری با دعوت کتبی آیت‌الله موحدی کرمانی صورت گرفته است. سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: آقای ناطق‌نوری، اخیرا در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور پیدا کرده بودند و در آن جلسه در کنار آیت‌الله موحدی کرمانی نشسته بودند. آیت‌الله موحدی کرمانی به عنوان رئیس جامعه روحانیت از ایشان درخواست کرده بودند که در جلسات جامعه روحانیت هم مانند گذشته شرکت کنند. مصباحی مقدم افزود: آقای ناطق‌نوری گفته بودند از من دعوت کنید تا در جلسه حاضر شوم و در همان جلسه، آیت‌الله موحدی کرمانی به صورت مکتوب ایشان دعوت کرده بودند که در جلسه جامعه روحانیت مبارز شرکت کنند. اما حضور ناطق نوری در جلسه جامعه روحانیت با واکنش‌های متفاوتی روبرو شد و شنیده شد که عده‌ای در صدد بودند که از حضور ناطق‌نوری در جلسه جامعه روحانیت جلوگیری کنند.
 
اظهار نظر چمران در خصوص کاندیداتوری قالیباف

نائب رئیس جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب در پاسخ به این که چرا هنوز برای شورای ائتلاف سخنگویی رسمی انتخاب نشده است، گفت: برخی دوستان معتقدند در حال حاضر هنوز فضای کشور انتخاباتی نشده و لزومی برای اطلاع‌رسانی عمومی درباره فعالیت شورای ائتلاف وجود ندارد. وی همچنین در پاسخ به این که با توجه به اینکه آقای قالیباف در فراخوانی، تمامی کسانی را که احساس می‌کنند، توانایی حضور در انتخابات به عنوان کاندیدا را دارند، دعوت به ثبت نام در یک سامانه کرده است، آیا احتمال دارد که وی لیستی مستقل برای انتخابات بدهد، گفت: بنده چنین برداشتی ندارم، چون ایشان یکی از محور‌های اصلی جلسات شورای ائتلاف به حساب می‌آید و بعید به نظر می‌رسد که ایشان بخواهد فعالیت مستقلی داشته باشد. چمران در پاسخ به پرسش دیگری درباره اینکه گفته می‌شود در صورت کاندیداتوری قالیباف، وی ممکن است سرلیست نیرو‌های انقلاب باشد، گفت: فعلا هیچ چیز قطعی نیست و همه آنچه در این باره شنیده می‌شود، گمانه زنی است.
 
بلیت پرواز اربعین را چند بخریم؟

نرخ بلیت اربعین در فاصله بیستم تا سی ام مهرماه با نرخ مصوب ۲.۲ میلیون تومانی ارائه می‌شود و اگر مسافران تا قبل از این تاریخ قصد سفر هوایی به عراق را داشته باشند باید با نرخ‌های آزاد بلیت تهیه کنند. برای مثال بلیت یک طرفه تهران - نجف امروز شنبه سیزدهم مهرماه با شرکت هواپیمایی ایران ایر یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش می‌رود، اما مسافران می‌توانند با مراجعه به دفاتر رسمی اعلام شده از سوی سازمان هواپیمایی بلیت با نرخ مصوب ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی را در مسیر‌های رفت و برگشت در دهم روز پایان مهر تهیه کنند. /ایرنا

مافیای کنکور به المپیادی‌ها هم رسیده است؟

فاطمه مهاجرانی، رئیس مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان با انتقاد از اینکه هم اکنون همانند صنعت کنکور دارای صنعت المپیاد هستیم گفت: هم اکنون سهم شهرستان‌های ما از المپیاد‌ها دارد به سمت صفر میل می‌کند. این در حالی است که هشت استان کشور هرگز رنگ مدال کشوری به خود ندیده است. /ایسنا

شوخی مهدوی‌کیا درباره رکوردی که سردار آن را شکست

مهدوی مهدوی کیا درباره شکستن رکورد او و دایی توسط آزمون گفت: خیلی خوشحالم که شاهد گلزنی سردار آزمون در لیگ قهرمانان اروپا هستم. بعد از چند سال شاهد درخشش یک بازیکن ایرانی در این سطح هستیم که جای خوشحالی دارد. چندین سال بود که بازیکن ایرانی در این سطح نداشتیم و خیلی خوشحالم سردار آزمون توانسته به این موفقیت برسد. امیدوارم روند گلزنی‌های او ادامه داشته باشد. البته زدن سه گل رکوردی نبوده که حالا بخواهد شکسته شود. با این حال امیدوارم سردار بتواند گل‌های بیشتری بزند و به موفقیت هایش در لیگ ادامه دهد.

ناگفته‌های رفیق‎دوست از ترور سعید حجاریان

محسن رفیق‌دوست، درباره ترور سعید حجاریان می‌گوید: من سعید حجاریان را ضد انقلاب نمی‌دانم، حتی سعید عسگر که قصد ترور سعید حجاریان را داشت، من به وزارت اطلاعات معرفی کردم و قبل از آن هیچ‌کس خبر نداشت. در آن زمان من با آقای علی ربیعی تماس گرفتم و سعید عسگر را ضارب معرفی کردم. علی ربیعی هم تعجب کرد که چرا این کار را کردم. به برادر سعید حجاریان (مسعود حجاریان) که با من همکار بود صراحتا گفتم من می‌دانم این کار سعید عسگر بوده است، چون چند روز قبل از آن نیز ابوالقاسم شفیعی را ترور کرده بود. / آرمان ملی

سفر ۳۰۰ میلیون دلاری ۷ نفر به آمریکا با کمک‌های ارزی احیای دریاچه ارومیه!

نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: مطلع هستیم با مواردی از کمک‌های ارزی برای احیای دریاچه ارومیه که بالغ بر ۳۰۰ میلیون دلار بوده ۷ نفر به کشور آمریکا سفر کرده‌اند و تاکنون گزارشی کاری هم به این ستاد ارائه نکرده‌اند. متأسفانه اکنون منابع اهدایی ارزی که به دریاچه ارومیه ارسال شده به دست ما نرسیده است. تقاضا داریم آقای جهانگیری به عنوان رئیس ستاد احیای دریاچه ارومیه به ما بگوید، کمک‌رسانی که از سوی برخی کشور‌ها برای احیای این دریاچه به ستاد فوق ارسال شده، تاکنون کجا خرج شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۷
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۳۳
من یک سوال دارم واقعا چرا دنیا اجازه داره این همه به ما زور بگه ؟ مگه ما جایی به کسی یا مردم خودمون زور گفتیم که الان دنیا اجازه میده این همه بی عدالتی رو بر علیه ما انجام بده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
اولا دنیا نیست و چند کشور هستند که بقیه کشورها دستورات انها را اجرا می کنند
دوم هم اینکه کشور شما یک نوع جریان راه انداخته در جهان کاری که انها در ۸۰ سال پیش ان را درست کردن تا همه زیر سلطه انها باشد و دستورات بین المللی را اجرا کنند داریم بر هم می زنیم و حرف نو داریم می زنیم به خاطر همین است و کاری است که حتی چین و روسیه هم نتوانستند ان را دنبال کنند وفقط ایران توانسته ان را دنبال کند و معلوم است می خواهند از ریشه ان را بزنن و تا الان ادامه دار بوده و هر روز به این قدرت ایران افزوده شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
به مردم خودمون که اصلا زور نگفتیم، همش ناز و نوازش بوده . اون کلیپ هایی هم که تو فضای مجازی می بینید همش فتوشاپه و کار اسراییل و آمریکاست
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
سرعت اینترنت اینقدر در شهر ما کند شده که واقعا نمیشه از سایت ها جستجو کرد . نه عکس و نه فیلم . هیچی دانلود نمیشه کرد . با ۲۰ بار تلاش توانستم تابناک را بازدید کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
چه کسی مردم روستای لردگان را آلوده کرد؟
چرا بازداشت نشد؟ اگر شد چرا مخفی میکنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
اینکه روی نفت وانرژی خوابیدیم وخیلی ها گرسنند زور نیست
اینکه استخدامی ها رابطه بازی شده زور نیست
اینکه باید مردم سواررماشینهای بی کیفیت داخلی بشن تابمیرن زور نیست که حتی زامبیا هم این خودروها رو ازمانمیخره
اینکه مردم جنوب اب خوردن ندارن و اب گل و نمک میخورن زور نیست
اینکه مردم اهواز توی فاضلاب دست وپا میزنن زورنیست
اینکه توی کردستان یک هفته بودم سرجمع ۱۰تا ماشین خارجی باکیفیت ندیدم که نشون ازفقر داره زور نیست
اینکه فقط عده معدودی بقولی۴درصدی ها همه چیز مال خودشونه زورنیست
چنتا دیگه برات بگم سر زیر برف کرده
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
فقط ماخوبیم
تمام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
چرا کلی بافی میکنی؟چرا احساس میکنی بهت زور گفته شده؟ از طرف کی بوده؟شما مگر چه پست و مقامی داری که با کشورهای مختلف دنیا در تماسی؟ابتدا پیش پزشک روانشاس برو،شاید دچار افسردگی شده باشی؟
بینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
از لحاظ شما زور است . چطور تا حالا متوجه این موضوع نشدید!؟
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
استغفر الله، زور به مردم خودمون؟ فقط کمی فقر، اختلاس، پولشویی، دوز و کلک، ....
آقای قاضی پور بعد از چند ماه سکوت دورباره شروع کرد . آقای قاضی پور اگر صحبت کردن را بلد نیستی صحبت نکردن را هم بلد نیستی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
چرا صحبت نکنه دلیل خود را با ذکر مثال توضیح دهید
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
لطف و شیرینی مجلس به آقای قاضی پوره
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
ایشون برای احیای دریاچه ارومیه چند تا چاه تو گاوداری صنعتی آقازاده ش حفر کرده . اول اونا راببند بعد بیا حرف بزن
اقای زاهدی ( وزیر اموزش عالی اسبق ) ایا گیر دادن به مدرک فریدون بخاطر رضایت خداشت یا به خاطر عقده و کینه نسبت به دولت و شخص روحانی است . لازم نیست که توضیح بدهی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
اقای زاهدی راجع به مدرک تحصیلی و نحوه ادامه تحصیل آقازاده اش هم توضیح بدهد
علیرضا کاظمی
| - |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
آقای زاهدی و خلف او آقای دانشجو بیایند پاسخ فاجعه ای که بر سر آموزش عالی دولتی ایران آوردند با چند برابر کردن ظرفیت ها و کاهش فاجعه آمیز سطح علمی حتی در دانشگاه های مادر کشور را بدهند. اگر بزرگتریم فاجعه را دنبالش هستید این فاجعه بوده است. علم و دانش در دانشگاه های کشور در حال شکوفایی و هر نسل از دانشجویان و اساتید درحال بهبود کم یا زیاد بودند. با این کار ایشان اکنون دانشگاه های کشور مثل درخت تناوری است که انگار با تصمیم های فاجعه بار ایشان ریشه هایش را موش جویده باشد. شاهد سقوط سطح علمی بیشتر دانشگاه ها به استثنای چند دانشگاه محدود در تهران هستیم. باز هم تاکید می کنم این بزرگترین فاجعه ای است که می شد به سر این مملکت آورد. نه این که تعمدی باشد بلکه اینکه: دشمن دانا بلندت می کند *** بر زمینت می زند نادان دوست
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
کارنامه درخشان آقای زاهدی و ارتباط تنگاتنگ ایشان با دانشگاهیان از طریق یاهو میل به یاد ماندنیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
آقای کاظمی به نکته خوبی اشاره کردید ولی ریشه این قضیه در افزایش شدید جمعیت در دهه 60 و نبود برنامه ریزی برای آینده این افراد بود
مسیح مهاجری راست می گوید پدر سیاست بازی بسوزد
ولی مهاجری خوب است به حرف خودش عمل کند
در طی این چهل سال انقلاب چه کار درستی که می تواند دفاع کند انجام داده است؟؟؟


اگر واقعا روحانیت به این وضع رسیده که ایشان می گوید مقصر امثال مهاجری هستند که سالهای سال سوار بر فرهنگ جامعه هستند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
مگه مهاجری روحانیت رو اموزش میده؟همین که در جایگاه خودش و نویسندگی و روزنامه نگاری وظیفه خودش رو بنحو احسن انجام بده و حق و نا حق نکنه و برای رضایت زورمندان و خوشایند امثال شما چیزی ننویسه یعنی به اندازه خودش که یکنفر هست به وظیفش عمل کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
دکتر جان !! ایشان در مطبوعات از ابتدا کار کردند ومی کنند و تا جاییکه یادم هست حرف حق زده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
ایشان حرف حق نزده اند منش این فرد حق و باطل رو باهم بیان کردنه که البته باید توی این شیوه تجدید نظر کنه
کتاب بخوانیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
مرحوم آیت اله عبدالکریم حائری بلند مرتبه ترین روحانی شیعه هم عصر رضاشاه بود . او به جدایی دین از سیاست معتقد بود و اعتقاد داشت ادغام دین و سیاست موجب رخنه فساد در دین و نابودی جایگاه میگردد . بخاطر همین اعتقادش بعد از انقلاب هیچگاه سخنی از او به میان نیامد
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
آقای مهاجری طوری حرف میزند انگار از مریخ اومده و تازه با اوضاع در ایران آشنا شده
حوادث عراق ادامه خواهد یافت هیچکس توان کنترل آنرا نخواهد داشت
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
بله در جایی که هستی( پرچم اسراییل!!!)منتهی ارزو هست ولی خوب باید گفت زهی خیال باطل!!! وقتی امثال من از ایران پیام انتقادی مینویسیم برخی دوستان ما رو متهم میکنن سایبری هستیم و خود من چند بار بهشون جواب دادم نه.ولی پیام شما که چند بار در ذیل اخبار این دو سه روز تکرارشده نشون میده دوستان بیخود نمیگفتن!!! دوستان اولا حلال کنین.ثانیا امثال من فقط برای عشق به کشورم و اصلاح اوضاع انتقاد میکنم.حساب ما را از امثال ایشون جدا کنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
21:50
عزیز من نگارنده کامنت بالا نیستم ولی به پرچم ها اعتنا نکن..من از تهران کامنت می گذارم،پرچم فرانسه و آلمان بالای کامنتم قرار می گیرد..فیلترشکن هم ندارم....درثانی برفرض محال از کشور دیگری باشد،شما به سخنش دقت کن قبل از پرچمش!!ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
ناشناس 21:50
خودت هم که از پرچم عمو سام هستی!
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
21:50
این خودنتانیاهواست من وتوخوب شناختیمش
ک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
اما در مورد سخنش! نا آرامی های عراق کنترل شد و بعد از این هم کنترل می شود چون ما می خواهیم که کنترل شود و چون ایران و عراق دیگر جدای از هم نیستند و چون به کوری چشم دشمنان تابلوی مسافت از کربلا که روزی نصب آن در جاده ها را مسخره می کردند (در ایام جنگ} امروز مفهوم خود را پیدا کرده است. پس شما هر جا هستی و زیر هر پرچمی زندگی می کنید باید با این حقیقت مواجه شوید که حکومت ایران بر دلهای مردم منطقه از یمن تا مدیترانه گسترده شده و دور نیست که حجاز نیز به این گستره بپیوندد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
این پرچمها معنیش این نیست نگارنده توی اون کشوره . تو خود که با پرچم آمریکایی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
همه آزاد هستند که با پرچم هر کشوری نظر بدهند کسی که با پرچم آمریکا معترض باشه در اصل پسر خود را قبول نداره
جناب مسیح مهاجری، من نه شما رو می شناسم، نه دوست دارم بشناسم. ضمنا دوست ندارم پشت سر مرده حرف بزنم ولی تا جایی که من یادمه، ما زمان ریاست جمهوری آقای رفسنجانی خیلی وضع اقتصادی بدی داشتیم و الآن که بزرگ شدیم و اطلاعاتمون بیشتر شد و تازه اختلاس های بزرگ برخی مسئولین رو مشاهده کردیم، به این نتیجه رسیدیم تمام تبعیض ها از همان زمان بعد از جنگ و ریاست جمهوری ایشان شروع شد و شروع به ریشه زدن کرد که الآن واسه خودش درخت تناوری شده. الآن اینقد بعضی از این اختلاس ها رقمش بزرگه که مخ ما مردم عادی سوت میکشه. به خدا مردم خوبی داریم. خدا از تقصیرات همه ما بگذره.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
بله عزیزم همه وضع بدی داشتیم.البته زمان سلسله زند اوضاع بدتر بود و البته زمان هخامنشیان که دیگه بدتر!!!عزیز من هاشمی دولت بعد از جنگ رو تشکیل داد همه جا خراب بود.تبعیضها هم کار یکنفر نیست یک سیستم هست و الان در کشورهای همسایه دوست و برادر مثل عراق و افعانستان فساد و اختلاس هست و این مشکل ژنتیکی منطقه ماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
۲۱:۵۴
جناب هاشمی تو سالیان گذشته همواره خود رو منتقد اختلاس و فساد نشون میداد ولی ایشون که هشت سال رییس دولت بود بایستی ریشه این مفاسد روهم در نظر می گرفت
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
ریشه فساد در ایران کحده نمیشه . دلیل علمی حرفم این هست که اقتصاد باید از دولت و حاکمیت خارج شود . سهم خواهی کنار گذاشته شود . خودی و عیر خودی جمع شود . اگر سهم خواهی همچنان وجود داشته باشد و برای تحقق اهداف در کشور دولت یا نطام مجبور هست برای پیشبرد اهداف به قشر خاصی از مردم‌مقام و منزلت و ثروت بدهد اگر اینکار را نکند کارهای و اهداف بر زمین‌میمانند . پس چون چنین هست رانت و اختلاس بوجود میاید . باید از شعارهای خارج از عرف و عقل و علم کشور را خارج کرد . اگر نکنند همچنان باید هوای کسانیکه در خیابان فرباد مرگ سر میدعند را راضی نگه داشت و این باعث هزینه زیادی در داخل و خارج از کشور برای جامعه میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
تمام پیمانکاریها و مشکلات از زمان خدابیامرز شروع شد وادامه دارد
جلیلی را درک نمیکنم! می‌گوید به نوعی دیگران عبارت دلواپسی ویا هرچیز دیگر را القاء میکنند ! این جلیلی همانی نیست که می‌گفت و اعتراف کرد که دولت در سایه داریم و باید داشته باشیم !!! تا دولت را کانالیزه و هدایت کنیم! حالا می‌گوید آمریکا و اروپا مقصرند! مرد حسابی تو با تایید وجود دولت پنهان که شرح خبر آن در همین تابناک رفت خودت به نوعی تأیید کردی که ناکارآمدی برجام کار دولت پنهان بود! یک وقتی آدم آنقدر فراموشکار میشه ویا اصلابرای فهم و شعور مردم هیچ ارزشی قائل نیستید؟! تکلیف آمریکای ترامپ مشخص! تکلیف اروپا مشخص! ولی تکلیف دولت پنهان اعترافی شما چه؟بارها رفتی با اشتون مذاکره کردی و برگشتی وقطعنامه و تحریم سوغات آوردی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
ایشان " آلزایمر سیاسی" را مختص دیگران می دانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
از بس نگاهتون به این بوده که کسی در داخل برجام رو نقد نکنه خودتونم باور کردید که ترامپ به اختیار خود از برجام خارج نشده بلکه داخلی ها او رو مجبور کردن فقط جهت یاداوری بهت بگم که ترامپ در زمان تبلیغات انتخاباتی قول خروج از برجام داده بود در ثانی وعده دموکرات ها برای بازگشت به برجام برای انتخابات آینده رو چه طور تفسیر می کنی
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
۲۳.۳۴
الان نگاه شما به برجام اینه که اینقدر قرار داد بدی بوده که نباید امضا میشده؟ یا اینقدر قرار داد خوبی بوده که باید با چفت و بست و ضمانتهای خیلی زیاد جلوی خارج شدن امریکا از اونو میگرفتیم؟!!! اگه گفتی با خودت چند چندی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
۲۳:۴۹
حرف من کاملا مشخصه تعجب می کنم با این همه کمالات متوجه نشدی این که نقدها رو سبب خروج ترامپ از برجام دونسته اون رو به داخلی ها ربط بدیم و به روش های مختلف دو حزب عمده داخل آمریکا توجهی نکنیم امیدوارم درک کرده باشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
ترامپ وقتی دید دلواپسان با برجام مخالفند امیدوار بود ایران زودتر از برجام خارج شود ولی چنین نشد پس خودش خارج شد و تمام تحریم های نقض شده را هم بر گرداند .علت اصلی هم همان دولت در سایه بود که این شبهه را برای ترامپ ایجاد کرد.
چه غارتی واقعا ابعاد این غارت ها غیر قابل تصور است آیت الله آملی درست گفت که عده ای دهه غارت راه انداخه اند 300 میلیون دلار را به 7 نفر داده اند آن هم برای سفر به آمریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
بخشی از نمایندگان آنقدر شایعه سازی کردند. و خلافش ثابت شد که دیگر حنایشان رنگی ندارد
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
واقعا خبر باورنکردنی هست. 300 میلیون دلار برای 7 نفر.
تابناک خبرهای این بخش بوی پوسیدگی و مرگ می دهد مهمترین خبر امروز اعتراض مردم لردگان بود تو هنوز از ادبیات پوسیده اصلاح طلب و اصولگرا و اینها حرف میزنی آدم هایی که الان باید برای دیدنشان به موزه رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
رسانه های داخل بایکوت خبری هستند . تمام اعتراضات ایران و عراق براحتی مثل اب خوردن به گردن کشورهای انگلیس و امریکا و عربستان و اسراییل میندازند و کسی هم برای شکم هم فریاد بزند فتنه گر میخوانند ‌
جناب جلیلی !
اروپا بارها خروج امریکا را محکوم کرد اما ظاهرا خواب تشریف داشتید...اما اگر منظورتان از " محکوم کردن" سیلی زدن ویقه گرفتن است،شرمنده،عالم دیپلماسی را با میدان جنگ اشتباه گرفتید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
ولی کاسه اشون در یک کاسه است و سر ما بی کلاه مانده!!
دکل و نفت مهیاست بیا تا بخوریم....
پاسخ ها
قلمراد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
کانادا منتظر ماست بیا تا برویم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
آقای ناشناس و آقای قلمراد شما با هم همکاری کنید می‌توانید به یک جایی برسید. زیبا بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
متاثر شدم که چنین شعر حماسی چنین تبدیل به این شعر طنز سیاسی شده است.
در مورد اتفاقات لردگان نظری ذیل خبر اصلی مرقوم کردم و هموطن عزیزی به درستی ایراد گرفته بود که شما انجا نبودی چطور نتیجه گرفتی؟ بر خلاف وزیر بهداشت بنده حکم ندادم و دستور ازادی بهورز به وزیر دادگستری ندادم بلکه فقط احتمالی مطرح کردم.اگر اهل جراید باشید لابد یادتان هست که پرستار دیوانه ای در المان بیش از ۷۰ پیرمرد و پیر زن را به قتل رسانده و بعد دستگیر شد.این اتفاقات ممکن است در اثر مشکلات روانی فردی که میتواند حتی بهورز ،پرستار و یا پزشک باشد اتفاق بیفتد!! البته که در مثل مناقشه نیست و منظور یک فرد بیمار روانی در بین انبوهی افراد خدوم میباشد! بگذارید قضیه را از زاویه دید یک بیمار روانی ببینیم.هشت یا ده نفر بیمار الوده به ویروس را در روستا پیدا میکند و با وزارتخانه مکاتبه میکند.بعد ناگهان به سرش میزند از این فرصت برای انتقام استفاده کند. افراد مبتلا به ویروس را به همراه چند نفر دیگر فرا میخواند و ابتدا با الوده کردن سرنگ به فرد الوده بدون تعویض ان بقیه را مورد تست قند قرار میدهد!! حالا بجای یکنفر چند نفر بیمارند!!.فردا دوباره همین کار را با گروه دیگر انجام میدهد.و....
البته که این تنها یک احتمال ایت و میتواند غلط یا درست باشد.همچنین میتواند روایت وزیر درست باشد!.اما همه چیز تنها بر اساس تحقیقات میدانی و رسیدگی به شواهد روشن خواهد شد.اینکه وزیر از دفترش در تهران حکم به بی گناهی بهورز و گناهکاری چند صد نفر در روستایی کوچک بدهد،البته اشتباه بزرگتر و نشان از درک نادرست وزیر از سنگینی بار مسئولیت دارد.انشالله که مطلب را ساده وروشن بیان کردم تا برای همه قابل فهم باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
علت انتشار ویروس بر بعضی ها معلوم است ولی منشا آن خیر در ضمن بیماری در طی زمان خودش را نشان می دهد مطمن باشید که این ویروس سالهاست که در منطقه وارد شده و انتشار آن رابطه پر خطر بعضی افراد بوده که مسئله حیثیتی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
نه داداش موضوع ساده تر از این حرفهاست . سوزن دستگاه تست قند باید برای هرکسی عوض بشه ولی چون قیمت داره همه رو با یه سوزن تست کردن . کافیه یکی ایدز داشته باشه تا بقیه هم بگیرن .
"سعید عسگر چند روز فبل ابوالقاسمشعفیعی را ترور کرده بود " وشما گذاشتید آزادانه بچرخد تا حجاریان را هم ترور گند؟؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
سعید عسکر کجا تیراندازی با سلاح کمری یاد گرفته انهم در حال حرکت روی موتور؟
اطلاعات غلط ارایه کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
یعنی کشتن کسانی که مثل ما فکر نمیکنند حلال است؟؟؟؟
جناب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
جناب رفیق دوست شما عذر بد تر از گناه آوردید
یعنی اطلاع داشتید که این جناب سعید عسگر یک نفر را ترور کرده و شما کاری نکردی
و بعد که حجاریان را ترور کرد و احتمالا موفق نشد
شما هم او را افشا کردید !؟
خسته نباشید !؟
که نه ضارب را کافر میدانی و نه مضروب را !؟
و الان با شجاعت !؟ از شاهکار خودتان تعریف میکنید !؟
آقای جلیلی برنامه شما چه بود ؟ چکار کردین ؟ الان غیر از گزینه بدبختی مردم چه گزینه جایگزینی داری ؟
شما استاد فشار بر مردم و بن بست مذاکرات هستین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
توافق نکردن بهتر است از توافقی است که همش ضرر باشد این یک اصل پذیرفته شده در همه قراردادها است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
کارنامه از این بهتر: خواندن بیانیه بجای ارائه راهکار در دیدارها
فرستادن پرونده ایران به شورای امنیت
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
جناب جلیلی
ممنون از شما برای گرفتن ۷ قطعنامه تحریمی کمر شکن و
بردن کشور ذیل بند ۷منشور ملل
و نابود کردن اقتصاد کشور و تحریم مردم !؟
واقعا از شما سپاسگزارم!؟
خواهشها دست از سر این مردم تحت فشار شدید اقتصادی بردارید و به تدریس دروس فلسفه سیاسی صدر اسلام در دانشگاه بپردازید
تا حداقل بیشتر از این به کشور و مردم آسیب نزنید
لااقل خوردید ومی خورشید همدیگر رو لو ندید
سعیدعسکرکه آزادشد..بیچاره حجاریان تاایدمعلول..؟این سعیدجلیلی دیگه چی میگه؟10 سال رفت وتومدومثلامذاکره کننده اصلی بود..هیچ کاری نکرد..باباخودت که اینکاره بودی چرابیکاره بودی؟راستی..آقای مهجری..چراینجوری شده؟کارآمریکاواسرائیل یاموسادوسیا؟خودشون که خیلی دوست داشتنی هستن.
شانی پیروزی قالیلاف بیشتر از احمد توکلی نیست !!!؟؟؟!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
شما از چه طریق متوجه شدی ؟ نکنه تو هم از ماشین چهره مردمو رصد می کنی
جناب آقای جلیلی کار اصولگرایان در مثال اینگونه است : پیش بینی میکنند این ماشین نمیتواند صد کیلومتر راه برود وپس از آن بروشهای مختلف ماشین فوق را دچار صدمه میکنند و آنوقت جار میزنند که دیدید ما که از اول گفته بودیم ووو خخخخخ / اروپا باید هزار میلیارد دلار معامله سالانه با آمریکا را فدای سی میلیارد دلار معامله با ایران بکند بازهم آماده شد تا با تصویب ای اف تی اف قدمهای بعدش را بردارد مجلس هم ای اف تی اف تصویب نمود آیا شما دلواپسان گذاشتید ؟؟؟ گفتید مشکوک است شما حتی به fifa هم شک دارید که چرا باید بخواهد زنان به استادیوم بروند و میگوئید حتما نقشه ای در کار است / همین چند روز قبل دادگاهی در انگلیس به نفع بانک ملت رای داد آیا در ایان چنین دادگاهی وجود دارد که به نفع سایر کشورها رای بدهد نمیگویم تمام اروپا صد درصد بلا اشکال است اما قطعا از امثال ما وشما بهترند / ما ظاهرا به قران ایمان داریم اما خیلی راحت دروغ میگوئیم اما آنان قران ندارند ولی قوانین را مقدس میدانند وبه آن هم عمل میکنند
کلا جامعه مسولین دودسته هستند

۱- دلخوش
۲-دلواپس
البته بقیه هم که حدودا ۸۵ میلیون هستند دلشان گرفته
آقای جلیلی اگر شما هنوز متوجه قدرت مالی امریکا نشدید دلیل نمی شود که اورپایی های دو دوتا چهارتا کن خواب باشند ندانستن واقعیت اینکه ۸۰ درصد اقتصاد جهان در دست امریکاست از طرف شما باعث نمی شود اورپا هم خود را بخواب بزند انها تا اندازه ای پیش می روند که منافعشان خدشه دار نشود همه همینطورند این قدرت برجام و هوش تیم ایران بود که ریش اورپایی ها را گیر انداخت و تا الان هنوز مختصر تلاشی برای نگهداری ان می کنند و گرنه شما با این نوع تفکر هیچ الگو و راهی برای برون رفت از مشکلات بعد از خروج امریکا از برجام نداشته و همین الان هم ندارید البته منظورم شعار دادن نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
اگه هشتاد درصد اقتصاد دنیا دست آمریکا بود اینهمه تعرفه وضع نمی کرد روی پنیر هم تعرفه وضع کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
خودشون میگن 25 درصد . این 80 درصدرو از کجا آوردی ؟؟؟
اتفاقا افرادی که در پی حذف کنکور هستند مافیای واقعی است و مجلس باید به هوش باشد واین اجازه را به آنها ندهد‌.با سیستم کنکور از مناطق مرزی و روستاهای دورافتاده بهترین رشته در بهترین دانشگاه ها قبول شده اند ولی کسی که تلاش نمی کند از پاریس هم بیاید نمی تواند قبول شود
اقای کوشکی ببخشید اصولگرایان جدید کیا هستند ؟ مگر اصولگرایان شخص جدیدی را هم در بین خودشان راه می دهند ؟ اصولگرایی در ایران یعنی پافشاری بر یک مطلب چه درست چه غلط
پاسخ ها
حیدر ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
در تکمیل سخنان آقای کوشکی باید عرض کنم که طیف اصولگرایی هم مثل بسیاری از کنشگرایان مهم اجتماعی نیاز مند زدودن زنگار ها و تولید رویش ها
جدید است که در این حالت دیگر هیچ احتیاجی به تبلیغ ، جذب و تلاش برای موجه جلوه دادن چهره این طیف نخواهد بود
آن سیاستی را که مسیح مهاجری توصیف کرده و مشخصاتش را تحت عنوان سیاست بازی بیان کرده، دفیقا سیره و روش مرادش یعنی مرحوم هاشمی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
هاشمی زمانی رییس جمهور شد که بر اثر جنگ چند استان ایران مردم درگیر جنگ بودند و ویران شده بودند . برای بازسازی کشور نیاز بود که پول بیشتری خرج کند و این دو دلیل داشت یکی چاپ‌پول بود یا گران کردن اجناس و کالاها بود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
۲۲:۴۰
بایستی قبول کرد تو اون زمان آزمون وخطای زیادی انجام شد و نهایتا به الگوی خاصی برای رشد هم نرسیدیم
متاسفانه آقای مهاجری در حالی خود را مخالف افراط و
تفریط می داند که خود از این روش درعمل دفاع میکنه
آقای مهاجری این حرفها اثر سوپاپ اطمینان را هم ندارد
اینهمه ادم معروف و غیر معروف توی این کشور مدرک تحصیلی مشکل دار گرفته اند حالا مدرک فریدون مهم شده؟ یعنی باور کنیم پیگیری این یه مورد صادقانه ست .
عمل بعضی از روحانیون هم مصداق ٬اش نخورده و دهن سوخته است. شاید عده ای از ساده دلی یک روحانی به نفع منافع خود استفاده نابجا کنند
عجب بخور بخوری ملت از کرسنگی شدید وحرص مال اندوزی دولتیان بسیار شادمان هستند
اقای مسیح مهاجری تازه متوجه شدی برادر؟
با سلام وخسته نباشید.
در زمانه ای که خبرها سریعتر ازهرزمان دیگری منتشر می شود تلاش بیهوده صدا وسیما ورسانه های در سانسورخنده دار و گاهی نتیجه دقیقا عکس می دهد.برای مثال اوضاع آشفته شهر لردگان و سکوت خبری صدا وسیما ویا پخش چند خبر یک جمله ای از عراق باعث حساسیت بیشتر مردم و رفتن به سمت رسانه های برون مرزی که با ساده ترین وسیله یعنی یک رادیو جیبی قابل دریافت است شد.تلاش برای پیچاندن مخاطب و دست کم گرفتن آنها باعث فراری دادن مخاطب و بعضا موضع گیری انتقادی طنز گونه می شود.تا کی این روند مخرب و محرم ونامحرم بودن مردم ادامه خواهد داشت.طبق چه معیاری خبر نگارو مجری صدا وسیما خود را بالاتر از فهم ودرک مردم به حساب می آورد.مجری برنامه بدون تعارف.جهان آرا.گفتگوی ویژه خبری در بسیاری از موارد حتی جلو اظهار نظر مهیمان را می گیرد و آن را به نتیجه مورد نظر خود می چسباند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
نیازی به رادیو بیگانه نیست شبکه های اجتماعی ریز و جزئیات خبرهای رسمی و غیر رسمی را پخش می کنند
آقای مهاجری به این لطافتی که شما میگید نیست روحانیت امروز شنبه جایگاه دیروز جمعه را ندارد بد کردید
در دوران وزیر اموزش پرورش احمدی نژاد در یکی از کلاس های دور یک روستا اتش سوزی باعث سوختگی چند کودک شد

این سایت تیتر استفاد وزیر اموزش پرورش علم کرد

اما در این ۶ سال با وحود این همه خیانت و جنایت و نمونه عینی ان ماجرای سرنگ های الوده لردگان و قربانی شدن ده ها زن کودک و جواب توهین امیز و فرار رو ب جلو وزیر به اشت و دولت مردان

همه میبینی ک دیگر خبری از تیترهای استفعا بده علیه این جنایت دولت در این ۶ سال در این رسانه و مابقی رسانه های چپ راست نیست
منظور مسیح مهاجری این هست که دار ودسته هاشمی در قدرت نباشند تا دهر و دسته ماها در قدرت و ثروت چمبره بزنند ؟ مسیح جان . در سال ۵۶ تا ۵۷ وقتی در اعتراضات خیابانی من با گروهی از سیاسیون فریاد میزدیم نه حرف تو بود نه حرف هاشمی . فریاد ما برای آزادی احزاب بود . آزادی فکر و عقیده بود شهروندی بود . چرخش قدرت بود . خروج ایل و قبیله بود .آیا الان منطورت این هست که اصلاح زلبان کنار بروند گروه دیگر بر سر قدرت باشند ؟ البته من مقصر هاشمی را نمیدانم اگر چه ایشان در اواخر عمر چرخش بسمت قدرت مردم داشت .
اینکه خیلیا به دلواپسان خوشبین نیستند به این برمیگرده که ایا موضع گیری انها از روی صداقت است یا عقده گشایی
تلویزیون ۳۰_۲۰ گفته است که اصلا اعتراضی در عراق نبوده و زیاد هم‌مهم نیست . چند تا از مزدوران عبری . عربی و غربی بودند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
حقیقت رو گفته دیگه
سعيد عسكر الان كجا ست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
امريكا ؟ كانادا ؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
محاکمه ایشان و دفاعیات به دلایل سیاسی و مصرف راهبردی که داشت در تلویزیون چند بار پخش شد .‌ یکی از این مورد ها این بود که بعد از دوم خرداد دهه ۷۰ و شعار توسعه سیاسی مردم حساب کار دستشان بیاد که اینجا سوییس نیست . بعد از ۱۵ روز حبس ازاد شد
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
اوضاع این سعید ها زیاد مساید نیست . یعید عسگر . سعید امامیر. سعید مرتضوی . سعید طوسی . نمیدونم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
رییس قوه قضاییه در اون زمان کی بوده ؟؟ عجب عدالتی !!!!!1
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
رییس قوه قضاییه شاهرودی بودند . من یادم هست وقتی مجلس به حقوق دانان معرفی شده به تعداد شش نفر از طرف قوه قصاییه به ریاست کروبی رای ندادند . بعد از چند روز حاج آقا شاهرودی دوباره همان چند نفر را دوباره به مجلس برای عضویت در شورای نگهبان معرفی کرد و این رفتار باعث تنش و درگیری در مجلس ششم شده بود .
البته روحانی که اهل حزب بازی باشد واقعا در بین مردم آبرویی ندارد آقای مها جری دنیا با آخرت یکجا جمع نمیشود ولی الحمدلله اگر قشری از روحانیت با رفتار خودشان وفرزندانشان آبروی روحانیت را خدشه دار کرده اند ولایت فقیه داریم که آبروی اسلام است چون دنیا مدار نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
کشورهای پیشرفته با احزاب توانستند از سد دیکتاتوری و ظلم و خسارت و هزینه عبور کنند و تقریبا به عدالت نزدیک میشوند . با قدرت احزاب هست که قوم و قبیله و ژن و برتری مذهب در دمکراسی نمیتواند رای جمع کند بلکه میزان رای مردم هست . میزان مطالبه مردم هست . میزان اکثریت هست . اگر قدرت حزبی در ایران جواب نمیدهد علتش بخاطر این هست که حزب حاکم اجازه نمیدهد بقیه احزاب سیاست گداری کنند چون حق وتو دارد
می ترسم فردا بخاطر کشتن 75 داعشی جلو سفارت یه جایی شمع روشن کنن ملتی که مسخ شدن نمیشه بیدار کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
تورو با شمع هم نمیشه بیدار کرد با شلیک یک موشک ایرانی داعشی تمام شد
چه تفاوتی بین سیاست و سیاست بازی هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
در سیاست بازی دین گرفتار سیاست می شود ولی در سیاست دینی سیاست در بند دین می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
حرف شما شاید درست باشد اما باید توجه کنید که آقای مهاجری، در این بحث با محدودیت واژگانِ قالب استفاده مواجه بوده است و بنابراین شما خودت باید به جای اصطلاح سیاست بازی، واژه ای مناسب را جایگزین کنی که دقیقتر باشد. چیزی که در جامعه به وقور درباره آن صحبت می شود و عملا یافتن واژه مناسب برای جایگزینی کار سختی نیست. به هر حال ایشان نباید طوری حرف بزند که به قبای روحانیت بربخورد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
سیاست یعنی شناخت منافع ملت و ارتباط با دنیا در راستای این شناخت. سیاست بازی یعنی ادعای شناخت منافع ملی را داشتن و صرفا برای منافع گروهی و خانوادگی ادای سیاسیون را در آوردن است.
یریدون لیطفوا نورالله بافواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون
میوه فروشی اینقدر درامد دارد که در فرمانیه منزل چند میلیارد داشته باشند . مستضعفین بعد چی میشن . ؟
چرا سعید عسگر که اقدام مسلحانه و ترور کرد نه تنها اعدام نشد بلکه ازاد شد؟؟؟؟؟
اگر جلیلی به قول شما کاری نتوانست انجام دهد حداقل شش سال مملکت را معلق نگذاشت ووعده پوچ وگلابی نداد باعث افسردگی گروهی از جوانان نشد
مرحوم علامه طباطبایی در ذیل تفسیر آیه شریفه 5 سوره مبارکه نساء ص242 تفسیر المیزان (ترجمه فارسی)میفرمایند *سیاست تنها هدفی را که دنبال نمیکند حق است! * زیرا در حق اگر ذره ای باطل به آن راه یابد همه آنرا باطل میکند.
******
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
حق چی هست . حق این هست که وقتی من تو سر و کله جوان مردم چماق و گلوله بزنم حق هستم اگر صدام و بوش و پوتین و جونگ مونگ سونگ زدند حق نیستند . اول حق را تعریف کن چی هست .
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ضمن اشاره به پیشرفت‌های نظامی، گفت: در موشک‌های دوربرد زمین به زمین از سوخت جامد استفاده می‌کنیم که با استفاده از این فناوری در موشک‌های ذوالفقار که با آن پایگاه‌های داعش را در بوکمال و دیرزور مورد اصابت قرار دادیم و بواسطه آن ۷۴ نفر از فرماندهان داعش کشته شدند و همین باعث شد کار داعش تمام شود، استفاده کردیم.

واقعا تا این لحظه نمیدونستم داعش کلا 74 نفر بودند !
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
بمباران دول غربی خصوصا امریکا با پشتیبانی هوایی و با برنامه داعش را نابود کرد . زیاد به حرف ها فکر نکن . حرف فایده ندارد . چهار ماه بمباران هوایی باعث نابودی داعش شد
اگر اصولگرایی از نظر عده ای یعنی درافتادن با جهان ،یعنی همه اش بحران ،یعنی همه اش مشکلات اقتصادی ،یعنی همه اش تحریم ،یعنی نفی 80 درصد جهان ،یعنی همه اش تند روی ، یعنی فقط مرگ بر و درود بر ،یعنی گیر کردن در شعارها و فراموش کردن کارها خیلی ببخشید من هرگز به چنین افکاری رای نداده ام و رای نخواهم داد هر چند دیگر به اصلاح طلبان هرگز رای نمی دهم چون از آنان اصلاحی ندیدم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
تازه اینو نگفتی . من و شما با زن و بچه کانون خانواده خوبی داریم مثلا مشکلی نداریم به یکباره تلویزیون را روشن میکنی یک روحانی داره بهت میگه اگر وصع مالی خوبی هم نداری اگر چند تا دیس و بشقاب هم داری و میتونی همانها را بین زنان تقسیم کنی شایسته هست که دو تا سه زن هم بگیری . کلا این تفکرها بدرد جامعه کنونی نمیخورد .
جناب مهاجری البته حق دارید شماها در بین مردم جایگاهی نداریدکاملا حرف درستی است ولی روحانیت اصیل و ولایی و انقلابی در قلوب مردم جای دارد در احوال خودتان بررسی کنید.

آقای کوشکی باید گفت جانا زدل ما سخن می گویی
شخصیتی به نام قاضی پور که مایه ننگ آذری هاست
خداهیچ کس رادرایران کارگرنکند
آقاى مسيح مهاجرى واقعيتى را بيان كرده و در واقع زنگ خطر را براى جامعه به صدا درآورده از اين حرفها نتيجه ميگيريم كه دين در چارچوب خودش كاركرد مطلوبى داشته و دارد ولى سياست مطلقاً كاركرد دينى ندارد
مسئله بازنشستگی مسئولین و صاحب منصبان محترم را فقط محدود به دو،سه نفر نکنید،برای کاهش مشکلات لازم است در مرحله اول،حداقل دو ،سه هزار نفر بازنشسته شوند/
آقای مسیح مهاجری ،موضوع جایگاه روحانیت را خیلی کمرنگ مطرح کرده اند.
"مسیح مهاجری: روحانیت امروز آن جایگاه ۴۰سال پیش را ندارد"
کی بود کی بود من نبودم!!
مرد حسابی جمع کن این حرفها را. هر کی در این انقلاب به هر نحوی مسئول بوده در وضع کنونی باید پاسخگو باشد. اگر در این دنیا نشد در آن دنیا باید جواب بدهد. همش به دیگران نگاه نکنید و تقصیر را به گردن روحانی و این و آن نیاندازید. آیا به غیر از روحانیت در ایران کس دیگری مسئول نبوده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
روحانیتند که ادعای حکومت عدل الهی را دارند
ابوالقاسم شفیعی را ترور کرد و شما خبر داشتی برادر؟ آن وقت اجازه دادی که آزادانه بگردد و برود سعید حجاریان را ترور کند؟
اقای مسیح مهاجری تازه از خواب خرگوشی بیدار شدی. چرا امروز این حرف را میزنی . حنای شما دیگر رنگی ندارد
نشد مسیح مهاجری نظر ی بدهد و از مرحوم رفسنجانی علنا و ا ز میر حسین موسوی غیر علنی حمایت نکنه. اقا ی مهاجر ی خداییش بس کنید خسته شدیم از اینهمه تعاریف افراطی شما ا ز این دو نفر. انگار خدا دنیا را برای این دوتا خلق کرده.
میزان پولی که در ایران بلعیده شد چهار برابر پولی است که اقتصاد چین را در دنیا اول کرد. این پول بلعیده شده قابل شمارش نیست.
من دیگه حرفی ندارم
آقای مسیح مهاجری نادیده غیب میگن !!!
جناب مهاجری فکر نمیکنید که مردم دارای شعور بیشتری شده اند تا هرچیزی را بدون چون وچرا از هیچکس قبول نکنند ولطفا" فرافکنی نکنید
مسیح دیگه جایگاه ندارید....
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار