بازدید 30162
هزار و هفتصد و نود و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

نامه افشاگرانه توکلی به رئیسی/چرا ناطق نوری در سال‌های اخیر به اصلاح‌طلبان نزدیک شد؟ /اجنه و ارواح سرگردان هم برای خودرو ثبت نام می‌کنند؟ / دو کاندیدای یَل داشتن بهتر از انبوه کاندیدا‌های ۷۲ ملتی است

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند ادعای ترامپ: روحانی خواستار دیدار با من بود! /امیرعبداللهیان: صهیونیست‌ها پشت حوادث عراق هستند/واکنش محمود صادقی به بازداشت یک مقام قضایی/علم‌الهدی: بر خلاف کشور‌های دیگر، ما آغاز جنگ را جشن می‌گیریم، نه پایان آن را و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶ 04 October 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

نامه افشاگرانه توکلی به رئیسی

احمد توکلی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام رئیسی از تخلف در واگذاری اراضی کشاورزی منطقه نیاوران قزوین به دو مأمور وزارت اطلاعات پرده برداشت. توکلی در این نامه شرح داده است که اداره راه و شهرسازی قزوین در سال ۹۱، بخشی از اراضی کشت دیم نیاوران قزوین به مساحت ۴۵ هکتار را به طرح گردشگری اختصاص می‌دهد. این اداره در اقدامی خلاف قانون به جای اینکه آگهی مزایده را در روزنامه محلی قزوین منتشر کند، در یک روزنامه محلی اهواز منتشر می‌کند و دو نفر از مأموران وزارت اطلاعات قزوین متقاضی خرید و این زمین‌ها به ایشان واگذار می‌شود. دریافت‌کنندگان اراضی پس از تحویل گرفتن آن، علاوه بر توسعه اراضی به دو برابر میزان موضوع قرارداد و تصرف اراضی هم‌جوار، اقدام به تفکیک غیرقانونی آن و تبدیل به بیش از ۲۰۰ قطعه نموده و برای ویلاسازی در اختیار افراد مختلف قرار داده‌­اند. توکلی در بخشی از این نامه از حمایت وزیر اطلاعات از این متخلفین ابراز تعجب کرده است. وی در انتهای نامه خواستار برخورد قاطع و سریع قوه قضائیه با متخلفین این پرونده شده است.
 
ادعای ترامپ: روحانی خواستار دیدار با من بود!

رئیس‌جمهور آمریکا جمعه مدعی شد، رئیس‌جمهور ایران در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، خواستار دیدار با او بوده است.«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا که به دلیل آغاز تحقیقات استیضاح علیه او به شدت تحت فشار قرار گرفته، روز جمعه مدعی شد «حسن روحانی»، رئیس‌جمهور ایران خواستار دیدار با او در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد بوده است. ترامپ در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا به دنبال دیدار با ایران است، گفت: «آنها تلاش کردند جلسه ملاقاتی ترتیب دهند اما او (روحانی) خواستار رفع تحریم‌ها شد و من گفتم احتمالاً دارید شوخی می‌کنید؛ ما علاقه‌ای به این کار نداریم.»رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه گفت: «روحانی خواستار دیدار در [حاشیه نشست] سازمان ملل بود. ما صحبت کردیم، من شخصاً با آنها صحبت نکردم، اما طرف‌های ما صحبت کردند. او می‌خواست تحریم‌ها رفع شوند یا بخشی از آنها رفع شوند. من گفتم نه.» ترامپ توضیح بیشتری درباره عبارت خود مبنی بر اینکه «ما صحبت کردیم» نداد، اما رسانه‌ها در زمان جاری بودن نشست مجمع عمومی، از گفت‌وگوهای جداگانه نخست‌وزیر پاکستان، رئیس‌جمهور فرانسه، صدراعظم فرانسه و رهبران برخی کشورهای دیگر با طرف‌های ایرانی و آمریکایی به منظور میانجی‌گری و دعوت دو طرف به حضور در میز مذاکره خبر داده بودند.
 
امیرعبداللهیان: صهیونیست‌ها پشت حوادث عراق هستند

حسین امیر عبداللهیان مشاور ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل در توئیتی در صفحه شخصی خود نوشت: دست‌های خبیث خارجی که سال‌ها برای ناامن‌سازی عراق تلاش کرده‌اند، هم‌اکنون نیز با روشی دیگر، در صدد بی‌ثبات سازی عراق هستند. وی ادامه داد: نباید اجازه داد که دشمنان طرح مطالبات مدنی مردم را منحرف سازند. مشاور ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل افزود: بی‌تردید صهیونیست‌ها و حامیان تروریسم تکفیری پشت حوادث اخیر عراق قرار دارند؛ به برکت اربعین حسینی، این توطئه نیز خنثی خواهد شد.
 
واکنش محمود صادقی به بازداشت یک مقام قضایی

محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در حساب توییتری خود نوشت: «بازداشت یک بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه با استقبال اصحاب رسانه روبه رو شد؛ این دادسرا، بر خلاف هدف اعلام شده از تشکیل آن، نتوانسته در حد محکمه‌ای متناسب با عنوان خود ظاهر شود؛ دادسرای فرهنگ و رسانه فراتر از بازداشت یک بازپرس محتاج بازنگری در نگاه خود به فرهنگ و رسانه است.»
 
درخواست پوتین از ایران و عربستان

رئیس جمهور روسیه با اشاره به تأثیر تنش‌های اخیر میان عربستان و ایران پس از حمله به آرامکو، از دو کشور خواست تا تقابل خود را به سوریه نکشند. به گزارش خبرگزاری تاس، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه پنج‌شنبه در یکی از جلسات نشست والدای در مسکو از ایران و عربستان خواست " از خاک سوریه به عنوان محل مقابله استفاده نکنند. پوتین در این باره اظهار کرد: تقابل میان دو کشور از بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین کشورهای منطقه بر تمام وضعیت آن منطقه از جهان از جمله وضعیت سوریه تاثیر می‌گذارد و این گریزناپذیر است. وی افزود: من می‌دانم پادشاه عربستان سعودی که به زودی به آن‌جا سفر خواهم کرد و رهبران ایران که ما به طور مداوم با آنها در ارتباطیم و همین چند روز پیش با رئیس جمهور روحانی دیدار کردم، خواهان صلح برای مردم سوریه هستند و آرزوی رفاه برای آن‌ها دارند. رئیس جمهور روسیه در ادامه تأکید کرد: ما از آنها [ایران و عربستان] می‌خواهیم این انگیزه‌های ارزشمند را خط مشی قرار داده و تمام تلاششان را به کار بگیرند تا از سوریه به عنوان محل تقابل استفاده نکنند.
 
موفقیت سیاسی ایران در انگلیس

سفیر ایران در انگلیس، نتیجه رأی دادگاه و الزام خزانه داری آن کشور به پرداخت غرامت به بانک ملت را یک موفقیت مهم حقوقی برای ایران توصیف کرد. حمید بعیدی نژاد روز جمعه با انتشار پیامی در توییتر نوشت: غرامت دولت انگلیس به بانک ملت که بر اساس رأی چهار ماه پیش دادگاه می‌باید به آن بانک پرداخت می شد، پرداخت شده است. وی افزود: این غرامت بر مبنای رای دادگاه بریتانیا و بعلت غیر قانونی بودن تحریم‌هایی است که خزانه داری انگلیس از سال ۲۰۰۹ میلادی برای چند سال علیه بانک ملت اعمال کرده بود. هفته پیش هم بانک ملت در نامه‌ای به سازمان بورس که در سامانه کدال قرار گرفته اعلام کرد: مبلغ خسارت توافق شده با خزانه‌داری انگلیس که مربوط به شکایت در دادگاه بابت تحریم این بانک بوده، وصول شده است. وزارت خزانه‌داری انگلیس در سال ۲۰۰۹ بانک ملت را به اتهام آنچه «مشارکت در برنامه هسته‌ای ایران» خوانده شد، در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.
 
علم‌الهدی: بر خلاف کشور‌های دیگر، ما آغاز جنگ را جشن می‌گیریم، نه پایان آن را

علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: هفته نیروی انتظامی با سالگرد دفاع مقدس مقارن شده است؛ یعنی آن نمایه‌ای که از ایثار دفاع مقدس مردم سابقه دارند، بایستی در سیمای ایثارگری‌های نیروی انتظامی مشاهده شود. وی افزود: در مسأله سالروز دفاع مقدس نکته‌ای را باید عرض می‌کردم، اما هفته گذشته توفیق ادای وظیفه نداشتم لذا امروز عرض می‌کنم. همه جا در همه کشور‌های دنیا رسم است سالروز جنگ را جشن می‌گیرند، اما سالروز پایان جنگ، چون جنگ ویرانگر است و تلخ است و وقتی تمام شد جشن می‌گیرند که از ویرانی، کشتار، خسارت، درد و داغ نجات پیدا کردند، اما در نظام مقدس ما سالروز پایان دفاع جنگ گرفته نمی‌شود بلکه سالروز آغاز جنگ را گرامی می‌داریم. وی ادامه داد: ۸ سال دفاع مقدس برای ما بنیان عظیم سازندگی، عزت و راهبرد آموزشی است. شما بعد سه نسل تابلوی شفافی از رزمنده دفاع مقدس می‌بینید و حججی در صحنه دفاع از اهل بین ظهور پیدا می‌کند. دفاع مقدس برای ما نقطه سرآغاز آموزشی و راهبردی مقاومت و عزت است.

فروش بلیت جایگاه زنان در کمتر از یک ساعت

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین باید در ورزشگاه آزادی و در روز هجدهم مهرماه به مصاف کامبوج برود. طبق وعده فدراسیون فوتبال و درخواست صریح فیفا، زنان ایرانی در این مسابقه می‌توانند حضور پیدا کنند. در همین رابطه با آغاز بلیت فروشی در سایت pin ۹۰.ir یک جایگاه با رنگ بنفش به زنان ایرانی اختصاص پیدا کرد. در کمتر از یک ساعت تمام بلیت‌های جایگاه مربوطه به فروش رسید و با استقبال فوق‌العاده زنان، دختران و بانوان علاقه مند روبه رو شد. سپس سه جایگاه دیگر نیز مطابق انتظار در سایت مربوطه برای بانوان در نظر گرفته شد که آن‌ها هم خیلی زود به فروش رسیدند تا به الان شاهد حضور حدود ۳۵۰۰ نفر از تماشاگران زن ایرانی در ۴ جایگاه در نظر گرفته شده برای آنان در دیدار ایران و کامبوج باشیم.

چرا ناطق نوری در سال‌های اخیر به اصلاح‌طلبان نزدیک شد؟

«حسین انواری» از فعالین سیاسی اصولگرا و عضو حزب مؤتلفه در گفت‌وگویی درباره رفتار‌های سیاسی اخیر ناطق نوری توضیحاتی داد. او در پاسخ به این که «بحث فاصله‌گیری ایشان از گفتمان اصلاحات و عناصر معتدل نزدیک به اعتدال به‌خاطر مواضع برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب مثل آقای عارف، در تصمیم ایشان برای نزدیکی به محافل اصولگرایان مؤثر نبوده است؟» گفت: آقای ناطق نوری از اول هم عضو جناح اصلاح‌طلب یا نزدیک به آن نبوده است. ایشان مستقل و دارای کارنامه‌ای است و جایگاه سیاسی انقلابی و ارزشی ایشان مشخص است. منتهی در سال‌های گذشته، تلاش ایشان بخاطر منطق و سابقه سیاسی‌اش این بود که اشخاص دور شده از نظام را به آغوش نظام برگرداند و نشست و برخاست‌های گذشته ایشان با اصلاح‌طلبان و برخی عناصر دیگر بخاطر این مسأله بوده است. حالا این اقدام ضرورتی ندارد، اما ایشان تعلقی به اردوی اصلاح‌طلبان نداشته و ندارد.
 
اصولگرایان را تقسیم به انقلابی و نیمچه انقلابی نکنید/خودبزرگ‌بینی را کنار بگذارید

ابوالقاسم رئوفیان، فعال سیاسی اصولگرا در کنایه به حدادعادل گفت: ️فضای انتخاباتی متأثر از اظهارنظر‌های غیرمنطقی گروهی که اتفاقاً از تریبون‌های متعدد و مهمی هم برخوردارند به مشکل برمی‌خورد. تقسیم اصولگرا‌ها به اصولگرایان انقلابی و نیمچه‌انقلابی غلط است. مقام معظم رهبری بار‌ها تاکید کرده‌اند که هر کسی را یک میزانی از انقلابی‌گری داشته باشد، چهره‌ای انقلابی بشناسیم. پس اینکه بعضی صفر و صد کنند و خود را انقلابی اصیل و دیگری را دور از انقلابی‌گری بدانند، راهی است که حتماً مقصدی جز بیراهه نخواهد داشت؛ بنابراین، بهتر است آقایان به خود بیایند و دست از کار‌هایی که بوی تفرقه می‌دهد بردارند. /اعتماد آنلاین

اجنه و ارواح سرگردان هم برای خودرو ثبت نام می‌کنند؟

امام جمعه اسالم در خطبه‌های نماز جمعه، با انتقاد از نحوه ثبت نام اینترنتی خودروسازان داخلی گفت: آیا اجنه و ارواح سرگردان هم برای خودرو ثبت نام می‌کنند که سامانه‌های فروش در عرض چندین ثانیه بسته می‌شود؟ در طرفه العینی ظرفیت ثبت نام خودرو تکمیل می‌شود. این کار فقط از آصِف بن بَرخیا و اجنه حضرت سلیمان برمی‌آید. برخی از مدیران خودروسازی خائن و فاسد هستند. نظام اسلامی فارغ از اشخاص خیانت کار و فاسد است. باید دست و پای مدیران خائن و فاسد خودروسازی را از خلاف قطع کرد. تا درس عبرتی برای دیگران باشد. موش تو سوراخ نمی‌رفت جارو به دمش بسته بود. خیلی ماشین‌های خوبی دارید؟! حالا ثبت نام و محدودیت هم می‌گذارید؟! خودرو را هم که با چندین ماه تاخیر تحویل می‌دهید. ظلم و اجحاف در حق مردم بس است. /اعتمادآنلاین

یقه کسانی را که زد و بند می‌کنند در هر مقامی که باشند، می‌گیریم

رئیس قوه قضائیه در نشست با فرماندهان ارشد نظامی استان هرمزگان گفت: ️یقه کسی که زد و بند می‌کند را باید گرفت و از این موضوع نمی‌گذریم. با کسانی که زد و بند می‎کنند در هر مقامی که باشند برخورد می‌کنیم و این قضیه باید در جامعه جا بیفتد. سطح اشراف اطلاعاتی و اقتدار امنیتی نیرو‌های مسلح در تنگه هرمز و آب‌های خلیج فارس افتخارآفرین و غرورانگیز است.

تهران چقدر در برابر زلزله تاب می‌آورد؟

سال‌هاست کارشناسان حوزه زمین‌شناسی هشدار داده‌اند که براساس اطلاعات آماری احتمال وقوع زلزله‌ای ۷ ریشتری در تهران زیاد است. نکته اینجاست که تهران هر ۳۲۰۰ تا ۳۵۰۰ سال در انتظار یک زلزله بزرگتر از ۷ ریشتر به بالا نشسته است؛ می‌گویند تمدن قیطریه را ۳۲۰۰ سال پیش آخرین زلزله ۷ ریشتری جنوب البرز، نابود کرده است. مهدی زارع، زلزله‌شناس و استاد پژوهشگاه بین‌المللی زلزله، در میزگردی گفت: اتفاق ۲۹ آذر ۹۶ نشان داد که تاب آوری ما در شهری مثل تهران خیلی پایین است به طوری که ما تا مدت‌ها بعد شاهد تماس آدم‌های مضطرب و نگران بودیم. اگر ۱۰ درصد افراد دچار استرس بعد از حادثه، حدود دو میلیون می‌شود که خیلی زیاد است.
رضا کرمی‌محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت بحران شهر تهران: برای ساخت‌وساز قوانین مناسب وجود دارد. اگر قوانین اجرا شود، در بحث زلزله و خیلی مباحث دیگر، مشکلی نخواهیم داشت. ولی همین قوانین اجرا نمی‌شوند؛ روی ضوابط پافشاری نمی‌کنیم و مکانیزم هایمان طوری نیست که بتوانیم اجرایش کنیم

دو کاندیدای یَل داشتن، بهتر از انبوه کاندیدا‌های ۷۲ ملتی است

محمدرضا تاجیک، تئوریسین اصلاح‌طلب به خبرآنلاین گفت: من با لیست و لیستی رأی دادن مخالف هستم. لیستی رأی دادن یعنی این‌که من می‌خواهم حداکثر را داشته باشم و هر کسی را در لیست بگنجانم که لیست پر شود. معتقد به استراتژی اقلیت موثر هستم. دو نفر داشته باش، دو نفر یَل داشته باش، نه انبوهی که بالاخره ۷۲ ملت هستند و فردا باید کج راه رفتنشان، کج تصمیم‌گیری‌شان را تدبیر کنید. تحلیلم این است که اصلاح‌طلبان به یک دوران دور از خانه قدرت احتیاج دارند؛ یعنی این فضا مجال دیدن، محاسبه نفس و نقد خود را از آن‌ها گرفته و احتیاج دارند مدتی از این فضا خارج باشند و خودشان را ریکاوری کنند تا آن منزلت و شأنیت اجتماعی از دست رفته را با آن مقبولیت و مشروعیتی که خدشه‌دار شده را به شکلی باز بگردانند. ️تردید ندارم که جریان اصلی اصلاح‌طلبی در انتخابات شرکت خواهد کرد و برای کسب اکثریت و برای پیروزی هم شرکت خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۶۱
عدد ۳۵۰۰ هم عددی شد که اینقدر ابراز خوشحالی می کنی برای فروش نیم ساعته؟
یاد فروش ماشین افتادم که یک دقیقه ای فروش رفت!!
الآنم سه مرد یل در مجلس داریم! مطهری؛ صادقی؛پروانه سلحشوری! البته شاید دیگرانی هم باشند که بنده نشناسم!
پاسخ ها
علی سیرتی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
مطهری ؟
همین هفته پیش فرمودند مردم باید کار کنند و به ما پول بدهند انقد کم حافظه؟
از برادران وزارت اطلاعات بعید است. آقای توکلی دوباره بررسی کنید..!!!
افرين به شما !
آقای پوتین احتمالا خبر ندارند که آقای روحانی برای ملت ایران چه آرزویی دارند؟ ؟؟؟
در شرایطی که وزارت اطلاعات قصد داشت با اعلام خبر کشف زمین خواری چند هزار میلیاردی در تهران، آثار منفی مربوط به اخبار بازداشت چند ده نفر فرد بیگناه در پرونده ترور دانشمندان هسته ای را کاهش دهد الان با افشای این زمین خواری گسترده توسط پرسنل این وزارتخانه و سوء استفاده از قدرت این دستگاه در غارت اموال عمومی، این وزارتخانه و وزیرش قطعا در وضعیتی بسیار بد قرار می گیرد. هر چند نامه توکلی به رئیسی نوشته می شود ولی اول کسی که باید در این خصوص پاسخ دهد وزیر اطلاعات است و اینکه این 200 قطعه زمین به چه کسانی واگذار شده است؟ آیا آنها پرسنل اداره کل اطلاعات این استان هستند
ریاست محترم قوه قضاییه یکی از جاهایی که زدوبن در انجاغوغا میکند کمسیون های ماده ۱۰۰ وماده۷۷ وسایر امور شهرداری‌ها که متاسفانه هیچ نظارتی بر آنها نیست .ودادرسی های مردم عادی نیز بجایی نمی رسد ،از جنابعالی تمنا دارم دستور فرمایید باین مورد ورود شود تافساد درشهر داریهاکمترشود.
میگه و با افتخار هم میگه ما شروع جنگ جشن میگیریم. لازم به گفتن نیست. شما همه کارهاتون همینطوره
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
جنگ‌شد اول باید ۵ تا فرزندان ایشان به جنگ‌بروند . ما ملت دنبال جنگ نیستیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
حالاخودت هیچ که اصلامتن رونخوندی اون۱۲نفربرچه اساسی به لایک دادندخداداند
مردم مظلوم عراق مطالبات بر حقّی دارند که همه بر آن صحّه می‌گذارند. چرا الکی به صهیونیسم و تکفیری ربط می‌دهید اعتراضات آنها را؟
علم‌الهدی: برخلاف کشور‌های دیگر، ما آغاز جنگ را جشن می‌گیریم نه پایان آن را... اینطوری از طرف ملت حرف نزنین.ما نه اغاز گر جنگ هستیم نه خواستار جنگ.ما طرف دار صلح وگفتگو هستیم.
آغاز جنگ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یالعجب
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
اقاجان شما به چه دلیل از اغاز جنگ وجنگ کردن خوشت میاد ما نمیدانیم .ما ملت ایران از جنگ خوشمان نمی اید و از جنگ تحت هیچ شرایطی بجز تجاوز به خاک وسزمین ایران بدمان میاید و واختلافات را باید با دیپلماسی قوی حل وفصل کرد والسلام
اصلا باید نظر بدهیم در این مئارد .اصلا چیزی عیان است چه حا جت به بیان است
از هرگونه سیاسی بازی و سیاسی کاری های شماها از هر دو جناح متنفر شده ایم .
هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد. اون تقریبا 200 قطعه تقریبا چند هزار میلیارد میشه!
لطفا از ناطق این قدر تعریف و تمجید نکنید او هم یک حسن روحانی است و زائیده تفکر رفسنجانی
او و هوادارانش برای ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری از حالا شروع کرده اند.
راستی سرکشی به شرکت فولاد در دزفول که متعلق به بخش خصوصی است برای چه بود؟
ایشان چه مسئولیت دارند که دست به این اقدام زدند؟ چرا به شرکت گروه ملی و شرکت فولاد در اهواز نرفتند؟
مدیر عامل شرکت فولاد کیست؟ چه ارتباطی با ناطق دارد؟ و...
مردم از سکتین فتنه/ کسانیکه سالیان زیادی بر قدرت بوده اند و کارایی ندارند خسته اند. مردم نیروهای جوان و بالنده می خواهند. دشمن کور می خواهند نه دشمن شاد کن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
رقابت ناطق نوری، خاتمی ، ری شهری و چهارمی را یادتان هست؟

یادتان رفته که ملت بخاطر لجاجت با او به خاتمی رای دادند گرچه ناکارامدی را در اطرافیان خاتمی هم می دیدند
سوال شده که "چرا ناطق نوری در سال‌های اخیر به اصلاح‌طلبان نزدیک شد؟" به نظر می رسه که از صدر اسلام تاکنون مواردی از این قبیل را مردم هر زمان تجربه کرده باشند. بنابر این نیاز نیست که به خودتان زیاد فشار بیاورید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
گرایش به اصلاح را خداوند حکیم در ذات انسان قرار داده تا ملتها را از انحطاط حفظ کند .
امام جمعه اسالم :برخی از مدیران خودروسازی خائن و فاسد هستند. باید دست و پای مدیران خائن و فاسد خودروسازی را از خلاف قطع کرد.
علم‌الهدی که گفته برخلاف کشور‌های دیگر، ما آغاز جنگ را جشن می‌گیریم نه پایان آن را"، برخی مواقع به این آقایون که عامل تحریک های بی مورد هستند باید بهشون بگیم که هر کسی را که می پرستید، در این باره حرف نزدنه. ما که راه خودمان را و استراتژی مقابله با دشمن را می دانیم. گزک دست دشمن ندهیم و به موقع وارد عمل شویم.
دم امام جمعه اسالم گرم این حرفایی که راجب خودرو سازان زدید همه میدونن ولی چه کنیم که از بالا حمایت میشوند
آقای توکلی عزیز من در یک دستگاه نظارتی مشغولم و ارزش کارهایتان در دیده بان شفافیت را خوب می فهمم. عزیز و عاقبت بخیر باشید.
آقای توکلی موضوع مورد اشاره سال هاست گریبان گیر این کشور می باشد و هیچ مقام مسئولی هم به آن ورود نمی کند و چشم پوشی هم می کنند و این همان چیزی است که باعث تضعیف خواهد شد چون این اتفاقات دل مردم را بدرد می آورد
آقاي امیرعبداللهیان: هركس مطالبه برحق دارد مقصر آمريكاست ؟‌‌‌
آقای علم الهدی گویا شما ارزشی برای جان انسان ها قایل نیستید و برایتان سرنوشت مردم و آرامش زندگی آنها بی ارزش است. . ای کاش اندکی در گفتار خود اندیشه می کردید و ای کاش از کنچ امن دیگران ساخته خود بیرون می آمدید و با مردمی کوچه بازار همراه می بودید تا ببنید که این گونه جنگ های ساختگی چه آسبی به زندگی و کیان و هستی آنان می زند.
با هر مقامی و مسولی که زد و بند بکنند میگیریم !
دوتا کاندید یل داشتن بهتر از صدتا کاندید شل داشتن هست . کاندیدای یل مثل مطهری و سلحشوری . نمایندگان مجلس در کشور فقط امور مشورتی را انجام‌میدهند و بهترین قانون با مبانی حقوقی بین امللی را تصویب کنند وتو میشود.
اجنه و ارواح در ثبت نام خودرو هم ثبت نام میکنند . در بازی تیم‌ملی برای ورود زنان به ورزشگاه هم میگویند چنین اتفاقی افتاده که افراد خاصی حق ورود پیدا کردند . درست هست ؟
صادقی نمی دونه کار اصلی دادگاه فرهنگ و رسانه رسیدگی به اتهامات ریز و درشت به اساتید دانشگاه است
احمد توکلی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام رئیسی از تخلف در واگذاری اراضی کشاورزی منطقه نیاوران قزوین به دو مأمور وزارت اطلاعات پرده برداشت. در حالی که اگر پرده می افتاد هیچیک از برادران متعهد و مخلص وزارت اطلاعات پشت پرده به کار خود ادامه نمی دادند. قزوین رو رها کنید به سوهانک و لواسانات بپردازید. آنگار متوجه خواهید شد که پشت پرده این کارها انجام نمی شود بلکه روی پرده به نمایش در می آید ولی چون ما مردم چشم بصیرت نداریم؛ نمی بینیم.
علم الهدی . ما بر خلاف همه کشورهای جهان هر سال اغاز جنگ‌را جشن میگیریم .نه پایان آنرا . !
جشن از شماست و مشکلاتش از مردم
وای بر خودرو سازان ایران
که آدم کش هستند و جان مردم برایشان اهمیت ندارد
که حتی چیزی ساده و پیش پا افتاده مثل کروز رو که باعث ثبات سرعت در حرکت می شود رو روی خودرو ها قرار نمی دهند و دریغ می کنند که قیمت انبوه دویست هزار تومان دارد بلکه کمتر
حتی از گذاشتن یک بلوتوث ساده و پیش افتاده دریغ می کنند که قیمت انبوه ده هزار تومان دارد بلکه کمتر
خودرو سازان ما ظالم هستند
ظلم پایدار نیست
تمام کسانی که در خودرو سازی نقشی دارند هر چند کوچک منتظر مجازات خدا باشید
چوپ خدا صدا نداره اگر بخوری دوا نداره
بله خودرو مدل بالاتر تفاوتش کروز و بلوتوث و سپر است
مثل سمند سورن که کپی برابر اصل سمند عادی است
یا پارس کپی برابر اصل پژو 405 است
یا تیبا کپی پراید است
ما خواستار تحول بنیادی در خودرو سازی هستیم
و ما می توانیم با جوانان دلسوز این مملکت که کم هم نیستند با شرایط تحریم و حتی از این بدتر
بهترین خودرو ها را بسا زیم
به امید اخراج تمام مونتاژ کارها و پیچ سفت کن ها
حتی اگر تحریم برداشته شود این پیچ سفت کن ها خودروهای اشغال فرانسه را که در هیچ کجای دنیا خریدار ندارد در بسته های کارتونی وارد می کنند
و سپس به هم وصل و پیچ هایش را سفت می کنند
کاش لااقل پیچ ها را بچه ها ی دبستان سفت می کردند
. صهیونیست ها و تکفیری ها پشت سر اعتراضات عراق هستند . ............( دیروز در شهر ما نزدیک دو ساعت باران باریده فکر نمیکنم مربوط به بی حجابی باشد ) خداوند برای بک بی نماز سرزمین خالقش را بی باران نمیگذارد
دو کاندیدای یَل داشتن بهتر از انبوه کاندیدا‌های ۷۲ ملتی است درود برشخصیتی که این جمله را بر زبان جاری فرمودند سپاس
لطفا اقای علم الهدی از سوابق جبهه و جنگ خود شمه ای ارایه بفرمایند.
درود بر امام جمعه اسالم
واقعا چرا قوه قضاییه سراغ این خودرو مونتاژ کن های چپاول گر نمیره
امیدوارم در قدم بعدی این کار رو هم انجام بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
انها هم در پاسخ خواهند گفت بروید یقه کسانی را که خودروسازان فرانسوی را فراری دادند بگیرید
فردوسی فرمود:
زیان کسان از پی سود خویش. بجویند و دین اندر آرند پیش
آقای توکلی آنروز که محلس بودی چیزی نمی گفتی حالا که هیچکاره ای اعتراض می کنی
فساد مثل سرطان تمام کشور را گرفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
این مهم نیست توکلی چه بوده و الان چی هست . . مهم عکس العمل آقای رئیسی در این مورد هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
ایشون اون موقع هم می گفت باید دید شما کجا بودی؟
آقای علم الهدی اگر در خط مقدم باشی و آغاز جنگ را جشن بگیری درسته
شما دوران جنگ تحمیلی کدام خط مقدم را دیدی و چشیدی که امروز از شروع جنگ جشن می گیری. از جان و مال ملت مایه نگذارید.
کسی جنگ را جشن می گیرد که به استقبال جنگ برود و شروع کننده جنگ باشد
ما هیچ موقع شروع کننده هیچ جنگی نبوده ایم، فرزندان این ملت که جلوتر از خط مقدم روی مین می رفتند و جان خود را فدای وطن و ملت می کردند،جنگ را جشن نمی گرفتند و به استقبال آن نمی رفتند بلکه در مقابل یک جنگ تحمیلی ظالمانه به دفاع از ناموس خود پرداختند و آن را وظیفه خود می دانستند. جهت اطلاع شما، اتفاقا ملت ایران نیز پایان جنگ و شکست متجاوزان را جشن می گیرد.
رئیس قوه قضائیه در نشست با فرماندهان ارشد نظامی استان هرمزگان گفت: ️یقه کسی که زد و بند می‌کند را باید گرفت و از این موضوع نمی‌گذریم.
لطفا بررسی کنید که پروژههای اقتصادی سنگین چطور و به چه شرکتها و افرادی واگذار می شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
حتی یقه گرفتن هم حد و مرزی داره انتظاراتتان را منطقی کنید
درود بر توکلی شجاع. تاکنون مبارزه با فساد وارد حلقه امنیتی سیاسی ها نشده
ما بیشماریم

اگر دقت کنید اصلاح طلبان در تمام اظهاراتشان همواره میخواهند اقلیت ناچیزی به نام اصلاح طلب را به مردم
قالب کنند.
اختراع شعار ما بیشماریم نیز در همین راستا هست.

اگر بیشمارند
چرا رییس اصلاحات یعنی خاتمی که در سال 87 برای ریاست جمهوری کاندیدا شد پس از یکی دو سفر تبلیغاتی و مواجه شدن با برخورد سرد مردم، محترمانه و قبل از دریافت نه بزرگ از مردم، انصراف داد و مهره ای بنام میرحسین را با نقاب 《کاندیدای مستقل》 و نه اصلاح طلب به میدان فرستادند؟
خب خاتمی به عنوان کاندیدای صریح اصلاح طلبان میماند، تا وزنشان مشخص شود.

اگر بیشمارند
چرا در انتخابات 92 وقتی حس کردند کاندیدای اصلاح طلبان یعنی عارف طبق تمام نظرسنجی ها حداکثر 8 درصد رای بیشتر ندارد چرا کنارش گذاشتند و با نقاب 《اعتدال》 به میدان آمدند؟
خب عارف کاندیدا میماند، تا وزنشان مشخص شود.

این توهم بیشمار بودن تا جایی پیش رفت که خودشان هم کم کم باورشان شد بطوری که در انتخابات مجلس نهم با اعلام
با تحریم انتخابات
تصور می کردند مردم به آنها لبیک گفته و در انتخابات شرکت نمی کنند ولی تا عصر روز انتخابات وقتی سیل مردم را در پای صندوق های رای دیدند، رییس شان خاتمی، مخفیانه در یکی از روستاهای دماوند پای صندوق آمد و شناسنامه‌اش را به مهر انتخابات ممهور کرد تا آبرویش نرود.
خب نتیجه تحریم انتخابات هم شد مشارکت بیشتر مردم بطوری که اکنون دم از قهر نکردن با صندوق رای میزنند.

می بینید که این بیشماران در میدان های واقعی وزنی ندارند، بنابراین مجبورند کاندیدای شان را با 《نقاب》 هایی مانند اعتدال و مستقل بودن به میدان بفرستند. اگر این کاندیدا رای بیاورد میگویند اصلاح طلبان پیروز شدند و اگر ناموفق باشد میگویند کاندیدای ما نبود.


ما بیشماریم
ما بیشماریم

بابا توراخدا باور کنید ما بیشماریم
پاسخ ها
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
بله كه بيشمارند ! با يه تكرار سي بر صفر شكستتون دادند و ...يادت رفته به اين زودي؟!!!
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
دقیقا" حق با شماست وبه همین دلیل با همه پرسی مخالفند که ما اصلاح طلبها بیش از این ضایع نشویم
"
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
ایران که فقط تهران نیست از کل ایران فقط 100 نفر فراکسیون بی خاصیت امید شدند که هیچ کاری برای مملکت نکردند
اگه مردی جواب سوالات منطقی بالا رو بده
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
آفرین ،این تحلیل کاملا درست است
چقدر ساده لوح هستند مردمی که اصلاحات رو بر اصولگراها برتر میدونند و مردمی که اصولگراها رو بر اصلاحات برتر میدانند!!! مطمئنا اگر به سابقه اول انقلاب همشون رجوع کنیم میبینیم که همشون از یک جنس هستند و این دعواهای زرگری فقط و فقط بخاطر تصاحب صندلی هست و دیگر هیچ.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
ملاک حال فعلی افراد است
"علم‌الهدی: بر خلاف کشور‌های دیگر، ما آغاز جنگ را جشن می‌گیریم، نه پایان آن را"
جنگ یعنی کشتار ، ویرانی، معلولیت ، و ده ها بدبحتی دیگر ...
بنابرین هیچ شخصی از جنگ نه استقبال می کند و آغازش را جشن می گیرد.
میشه از حرفای علم الهدی رو سایتتون نیارید. در ضمن خودش و همفکرانش لباس رزم بپوشند و برن بجنگند از مردم ستمدیده ایران بیش ازین مایه نگذاااااارید.
آقا حسین امیر عبدالهیان تشریف حضوری ببرند بغداد و وضع
عراق رو از نزدیک درست کنند.
سخن گفت و دشمن بدانست و دوست که در مصر نادان تر از وی هموست... (سعدی)
ما آغاز جنگ را جشن میگیریم ؟؟؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس