بازدید 4895

امیدواریم لایحه مالیات بر ارزش افزوده هفته آینده در دستور کار مجلس قرار گیرد

کد خبر: ۹۲۷۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱ 06 November 2019

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ابراز امیدواری کرد که پس از بررسی و تصویب مواد ارجاعی لایحه مالیات بر ارزش افزوده، این لایحه هفته آینده در دستور کار مجلس قرار گیرد.

الیاس حضرتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه امروز (سه‌شنبه) کمیسیون اقتصادی برای بررسی و تصویب مواد ارجاعی لایحه مالیات بر ارزش افزوده گفت: هنوز برخی از مواد ارجاعی لایحه مذکور بررسی نشده و قطعا اعضای کمیسیون هر چه سریع‌تر آن مواد را مورد بررسی و تصویب قرار خواهند داد.

وی افزود: مواد 9 و 27 لایحه مالیات برارزش افزوده از جمله مواد ارجاعی صحن علنی به کمیسیون اقتصادی مجلس بود که در نشست‌های متوالی کمیسیون مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت. امیدواریم که با توجه به تلاش کمیسیون، این لایحه در جلسه علنی هفته آینده مجلس بررسی شود.

حضرتی اضافه کرد: در شرایط کنونی برخی از کالاها مانند آرد و نان از معافیت کامل مالیاتی برخورد هستند، حال برخی کالاها در گذشته از معافیت مالیاتی برخورد بودند، اما در لایحه مالیات برارزش افزوده، برای این کالاها مالیات ترجیحی حدود 3 درصد در نظر گرفته شده است، البته وضع مالیات جدید برای این کالاها با هدف دریافت مالیات نیست، بلکه بیشتر در راستای شفاف سازی مناسبات مالی انجام می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر