بازدید 4113
۱

رئیسی: قاچاق کالا، رونق تولید را تهدید می‌کند

کد خبر: ۹۲۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ 03 October 2019

رئیس قوه قضاییه گفت: موضوع نگران‌کننده قاچاق کالا که یکی از مسائل رنج‌آور است و رونق تولید را تهدید می‌کند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به بندرعباس در جمع خبرنگاران، با ابراز سلام گرم به مردم استان هرمزگان، مرزنشینان و مسئولان و دستگاه‌های اجرایی، افزود: در راستای سفرهای استانی، هرمزگان را به دلیل مسائل خاصی که در این استان وجود دارد، انتخاب کردیم که در این سفر دیدار مردمی، دیدار با خانواده معظم شهدا، ‌روحانیون،‌ نخبگان، دانشگاهیان،همکاران قضایی و اداری و نشستی با مسئولان ادارات و ‌سازمان‌ها برنامه‌ریزی‌شده است.

وی ادامه داد: استان هرمزگان علی‌رغم تمامی تلاش‌ها در چهل‌ساله پیروزی انقلاب اسلامی در جهت توسعه‌یافتگی استان و اقدامات بسیاری که انجام‌شده، بازهم با مشکلاتی مواجه است.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: هرمزگان هم قطب کشاورزی، هم از محورهای مهم صنعت به‌ویژه صنایع سنگین و هم از محورهای چندگانه شیلاتی در کشور است اما به دلیل مشکلات اقتصادی، مردم با مشکلاتی مواجه هستند که گام‌هایی در جهت رفع مشکلات برداشته‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: ما هم در این سفر در رابطه با مسائل مختلف به‌ویژه در زمینه صادرات و واردات که هرمزگان یکی از محورهای مهم کشور در این حوزه است، جلسات و تصمیمات مهمی خواهیم گرفت.

آیت‌الله رئیسی در پایان با اشاره به اینکه موضوع نگران‌کننده قاچاق کالا که یکی از مسائل رنج‌آور است و رونق تولید را تهدید می‌کند، اظهار کرد: این موضوع از دغدغه‌های مهم بنده است و باید بیشتر موردتوجه قرار گیرد و با همفکری مسئولان مختلف به فکر مواجه با این موضوع هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
وقتی اجازه ورود کالا نمیدهید و مردم به یک کالا نیاز دارن چکار کنن راهی غیر لز قاچاق کردن و وارد کردن کالا مورد نیاز هست بفرمایید اعلام کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل