بازدید 4392
۲

نظر جالب نصیرزاده درباره جنجال خطیبی علیه داور

کد خبر: ۹۲۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳ 30 September 2019

هوشنگ نصیرزاده درباره حرکات جنجالی رسول خطیبی می‌گوید که سرمربی تیمش می‌خواست در مورد پنالتی به داور توضیح بدهد که رفتار او شائبه ایجاد کرده است!

به گزارش تابناک ورزشی، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در رابطه با دیدار تیم فوتبال این باشگاه برابر پرسپولیس و اتفاقاتی که در این دیدار رخ داد، در پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: بازی حذفی در دنیا بازی سختی است. یک بازی بیشتر انجام نمی‌شود. استرس زیاد است، ولی چیدمان تیم ما و نحوه بازی ما عالی بود. از کادر فنی تشکر می‌کنم.

نباید برای تیم‌های تهرانی داور تهرانی انتخاب کرد
او ادامه داد:، اما نباید برای تیم‌های تهرانی، داور تهرانی چیدمان شود. همان‌طور که برای تیم‌های اصفهانی داور اصفهانی انتخاب نمی‌کنند و برای تیم‌های تبریزی هم داور تبریزی انتخاب نمی‌کنند. این توقع زیادی نیست. وقتی داور مسابقه شبیه‌سازی بازیکن پرسپولیس را به اشتباه پنالتی اعلام کرد. چون تشریفات زدن ضربه پنالتی طولانی بود، می‌توانستند در بازبینی بگویند به داور که پنالتی نشده است.

اگر داور تصمیمش را عوض می‌کرد، صلابتش زیر سوال می‌رفت
نصیرزاده بیان کرد: نبودن پنالتی سبب اعتراض کادر فنی ما شد. تا زمانی که بازی شروع نشده، داور می‌تواند تصمیمش را تغییر دهد، ولی، چون VAR نداریم، سخت بود و صلابت داور هم زیر سوال می‌رفت.

او در مورد اعتراض‌های سرمربی تیم ماشین سازی بیان کرد: آقای خطیبی از این موضوع ناراحت بود. بعد از اینکه اخراج شد، می‌خواست برای داور مسابقه توضیح بدهد. نحوه گرفتن داور مسابقه و بغل کردن آقای خطیبی این شائبه را ایجاد کرد که می‌خواهد پرخاش‌گری کند. در صورتی که من ایشان را می‌شناسم و هیچ وقت از ادبیات بد نه در تمرینات، نه در جلسات استفاده می‌کند و عادت این چنینی ندارد.

نباید در مورد داوری حرف زده شود
او ادامه داد: من باید تشکر کنم از آرایی که کمیته انضباطی صادر کرده است. این کار برای به نظم درآوردن مسابقات لازم است. در مورد داوری نباید زیاد صحبت شود. من از جامعه داوری هستم. اما این بدین معنی نیست که همه حرف‌هایی که زده می‌شود، اشتباه است.

من و تیمم پشتیبان جامعه داوری هستیم
نصیرزاده بیان کرد: داور در بازی نباید در سه مورد اشتباه کند. یکی پذیرفتن گل، یکی پنالتی و یکی اخراج. داور اگر در این سه مورد اشتباه کند، ممکن است کمیته داوران نمره او را پایین بدهد. پنالتی‌ایی که امروز اعلام شد، می‌توانست برای بازیکن پرسپولیس یک اخطار به همراه داشته باشد. در مجموع من و تیم من پشتیبان داوری هستیم. هیچ‌وقت در مورد داوری صحبت نکردیم و نمی‌کنیم. من از سرمربی‌مان هم می‌خواهم که توجه کند که داوران از قشر زحمت کشی هستند مثل مربیان.

نحوه بغل کردن بازیکن خود ما سوء تعبیر ایجاد کرد
او ادامه داد: آقای خطیبی یک مربی بسیار نجیب، کم‌حرف و فنی است. فکر می‌کنم نحوه بغل کردن بازیکن خود ما، سوء تعبیر ایجاد کرد. امیدوارم اشتباه چیدمان دیگر توسط کمیته داوران تکرار نشود و همینطور امیدوارم دیگر اشتباهات مهم را بر علیه تیم ما شاهد نباشیم.

از نصیرزاده در رابطه با آخرین شرایط توحید غلامی پرسیده شد. او بیان کرد: من صحبتی ندارم. در مورد بازیکنان فعلی ما صحبت کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رو که نیست سنگ پای قزوین است؛
کاربر گرامی!!خخخ, نظر شما دریافت شد!!! چون حقیقت دارد؛ از چاپ آن معذوریم! اینجا ایران است؛ سرزمین دروغگویان و سانسورچیان و الی آخر!!! فقط این گرامی اش منو کشته!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل