بازدید 30089

آیا ۲۵۰ هزار یورو با پیک موتوری به دست نماینده مجلس رسید؟!

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست علنی امروز مجلس برای دقایقی در جایگاه خبرنگاران حاضر شد، ولی از پاسخ به پرسش های آن‌ها درباره حواشی منتشره در رسانه‌ها درباره سرقت ۴۰۰ میلیون تومان وجه نقد و ۲۵۰ هزار یورو از منزلش خودداری کرد.
کد خبر: ۹۲۶۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 30 September 2019
تابناک اقتصادیبانک مرکزی طی اطلاعیه شماره یک خود در ۲۱ فروردین ماه ۱۳۹۷ اعلام کرد: میزان ارز قابل نگهداری توسط هر شخص بر اساس دستورالعمل صادره توسط بانک مرکزی در تاریخ ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ حداکثر ۱۰ هزار یورو یا معادل آن به سایر ارز‌ها بوده و در صورت کشف، میزان بیش از آن در اختیار هر شخص، با مرتکب بر اساس قانون برخورد خواهد شد.
 
به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ خبر سرقت از منزل یکی از نمایندگان مجلس برای اولین بار توسط یکی از وب سایت‌ها بدون ذکر نام منتشر و اعلام شد که مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان به اضافه ۲۰۰ هزار دلار به سرقت رفته است. بیشتر از موضوع سرقت از منزل یک نماینده، این ارقام اعلامی به سرقت رفته بود که نظر همگان را به خود جلب کرد.

یک منبع آگاه به خبرنگار تابناک گفت: مبلغ ربوده شده از خانه یکی از نماینده‌های مجلس ۲۰۰ هزار دلار نبوده، بلکه ۲۵۰ هزار یورو بوده است. این منبع مطلع، نماینده مال باخته را یکی از نمایندگان حوزه انتخابیه استان آذربایجان غربی معرفی کرده بود و پیگیری‌های خبرنگار «تابناک» نشان می‌داد، این نماینده فارغ‌التحصیل التحصیل کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث از دانشگاه آزاد اسلامی و دارای مدرک دکترای تخصصی علوم قرآن و حدیث از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران هم است و در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عضویت دارد.

شایان ذکر است، تاکنون نهاد‌های ذی ربط در زمینه حجم اسکناس‌های به سرقت رفته اظهار نظری نداشته اند، اما همان گونه که عنوان شد، میزان ارز اعلام شده توسط سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان حدود ۲۰۰ هزار دلار است؛ رقمی که واکنش بسیاری در پی داشت.

برای نمونه یکی از گویندگان خبر در واکنش به این حجم از ارز نگهداری شده در منزل این نماینده طی توئیتی به کنایه نوشت: نگهداری بیش از ده هزار دلار یا یورو در منزل قاچاق محسوب می‌شود و اگر در سنا ثبت نشده باشد، پولشویی است. یادآوری برای بعضی ها!

حالا پرسش این است که قانون و دستورالعمل‌ها در مورد میزان سقف نگهداری ارز توسط اشخاص چه می‌گویند؟

در سال ۱۳۹۲ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصویب شد. در ماده ۷ این قانون، بانک مرکزی موظف شده بود در جهت پیشگیری و کنترل بازار مبادلات غیرمجاز ارز، اقداماتی، چون تعیین و اعلام میزان ارز قابل نگهداری و مبادله در داخل کشور، همراه مسافر، همراه رانندگان عبوری و مواردی از این قبیل را به عمل آورد.

در ۲۱ فروردین ماه ۱۳۹۶ بانک مرکزی بر مبنای همین ماده (۷) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و و همچنین بند «پ» ماده (۵) آئین‌نامه اجرایی مواد (۵) و (۶) قانون مذکور، «دستورالعمل مربوط به تعیین میزان ارز قابل نگهداری و مبادله در داخل کشور» را به شرح زیر ابلاغ نمود:

ماده ۱‏‏‏‏‏- نگهداری ارز (اسکناس) حداکثر تا سقف مبلغ ۱۰.۰۰۰ یورو یا معادل آن به سایر ارز‌ها بلامانع است.

ماده ۲‏‏‏‏‏- نگهداری ارز (اسکناس) برای مبالغ بیشتر از ۱۰.۰۰۰ یورو یا معادل آن به سایر ارزها، در صورت داشتن یکی از مدارک ذیل بلامانع بوده و در غیراین‌صورت ممنوع است:

الف. ‏‏‏‏‏‏‏‏- اعلامیه بانکی و یا هر سندی که مبین پرداخت مبلغ مربوطه توسط بانک باشد.

ب. ‏‏‏‏‏‏‏‏- فاکتور صرافی‌های مجاز با درج در سامانه سنا.

ج. ‏‏‏‏‏‏‏‏- رسید چاپی حاوی کد رهگیری که بیانگر اظهار ارز مذکور در هنگام ورود به کشور باشد.

همچنین بانک مرکزی طی اطلاعیه شماره یک خود در ۲۱ فروردین ماه ۱۳۹۷ با اشاره به دستورالعمل فوق الذکر اعلام کرد: میزان ارز قابل نگهداری توسط هر شخص بر اساس دستورالعمل صادره توسط بانک مرکزی در ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ حداکثر ۱۰ هزار یورو یا معادل آن به سایر ارز‌ها بوده و در صورت کشف میزان بیش از آن در اختیار هر شخص، با مرتکب بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

به هر صورت باید در ابتدا مشخص شود که آیا نماینده مجلس مجوز نگهداری این میزان ارز را داشته است یا خیر؟ اگر مجوز‌های لازم را نداشته باشد، باید طبق قانون با وی برخورد شود.

نکته دیگر در این ماجرا این است که این نماینده مجلس و عضو کمیسیون اقتصادی بار‌ها در مصاحبه‌های خود از وضعیت بازار ارز انتقاد کرده بود. به عنوان نمونه در ۲۲ اردیبهشت ماه سال گذشته همزمان با برهم ریختگی بازار ارز طی مصاحبه‌ای اعلام کرد: در حال حاضر شاهد آن هستیم که بیخ گوش بانک مرکزی و صرافی ها، دلار در قالب پیک موتوری در اختیار افراد قرار می‌گیرد. این نماینده مجلس با بیان اینکه باید درز‌های دلار غیرقانونی و قاچاق مشخص شود، گفت: در حالی که دلار قاچاق در اختیار افراد قرار می‌گیرد، واردکنندگان، ارز مورد نیاز برای ثبت سفارش را پیدا نمی‌کنند.

با توجه به اینکه این نماینده مجلس ادعا نموده بود که ارز‌ها با پیک موتوری در اختیار افراد قرار می‌گرفته است، حالا باید این پرسش را هم از ایشان پرسید که منشاء این ۲۵۰ هزار یورو کجا بوده و آیا این میزان ارز هم از طریق پیک موتوری به دست ایشان رسیده یا منشأ دیگری داشته است؟

این پرسش ها و ابهامات در حالی مطرح است که نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست علنی امروز مجلس برای دقایقی در جایگاه خبرنگاران حاضر شد، اما از پاسخ به پرسش آن‌ها درباره حواشی منتشره در رسانه‌ها درباره سرقت ۴۰۰ میلیون تومان وجه نقد و ۲۵۰ هزار یورو از منزلش خودداری کرد. وی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه منشأ اموال ذکر شده و طلاهایی که خودتان گفتید به سرقت رفته، کجاست و اینکه برخی مدعی شده‌اند، شما در پی برخی مراودات مالی به این اموال دست یافته‌اید، نیز سکوت کرد.

توضیحات این نماینده مجلس در گفت و گوی تلویزیونی پیرامون این مسئله را نیز در تابناک می‌بینید و می‌شنوید

تعداد بازدید : 1316
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱۶
هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بایستی به اتهام معاونت در جرم به دلیل سکوت و حمایت از مجرم؛ تحت پیگرد قضایی قرار گیرد‌
پاسخ ها
sardar
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
کدام مسئول يورو و دلار در خانه ندارد؟ ايا نبايد مواظب باشيم تا از بي ارزش دارايي خود جلوگيري کنيم؟
ناشناس
| Germany |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
بیچاره نماینده مال باخته!
ایشان در قسمت اقتصادی کشور مشغول بودند و به بانک ها و سیستم اقتصادی کشور اعتمادی نداشتند و پول های حاصل کار شاق خود را در بالش نگهداری می کردند!
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
یک قوه جدید باید اضافه بشه برای نظارت و رسیدگی به قانون شکنی های نمایندگان، چون اینقدر تخلفات نمایندگان زیاد هست که امکانات قوه قضاییه کفایت نمیکنه.
احسان
| Denmark |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
در این مجلس باید گل گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
مشخص است که چقدر راست می گوید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
بیخیال بابا ، مگه کشف حجاب کرده که اینهمه شلوغش کردین . بنده خدا فقط اخلال توی سیستم اقتصادی کرده و چندتا دروغ گفته. اینا که جرم نیس
دکتری علوم قرآن و حدیث ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدایااااا تووووبه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
بعد هم 250 هزار یورو!!! حالا چرا یورو؟ مگه ریال چشه؟ مگه مردم بیچاره ریال ندارن
ناشناس
| Canada |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
نمی بینی کارش اقتصادی بوده جانم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
مگه مدرک عارف ربطی به ریاست جمهوری می خورد؟ یا مدرک همین روحانی؟ یا بقیه ی سیاسیون؟ در ضمن توی قرآن و سنت پیامبر مباحث اقتصادی زیادی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
از دانشگاه آزاد نه دانشگاه دولتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
با توجه به اینکه ایشان مدرک دکتری علوم قرانی وحدیث دارند عمل خودرا چگونه توجیه می کند و دراین شرایط مملکت، این عملش چه جرمی محسوب می شود و مجازاتش چیشت؟
ریاست محترم قوه قضائیه در یکی از سخنرانی هایشان در هفته گذشته فرمودند: حتی با کسانی که در برابر فساد سکوت کنند، برخورد میشود. آیا مصداق بارز این سکوت، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و هیات رئیسه مجلس نمی باشد؟
لطفا هم سویی تخصص دانشگاهی این نماینده با زمینه فعالیت وی در مجلس را مقایسه کنید. نتیجه را خود باید تحلیل نمایید.
شورای نگهبان خودش رو زده به خواب. اینها رو رد صلاحیت نمیکنه چون برای مواضع تند انقلابی حنجره پاره میکنن. فقط کسانی رو رد صلاحیت میکنه که با آرمانها زاویه داشته باشن.
تابناک جون مگر خبر نداری که این قانون گذاری ها برای مردم عادی است و نه بزرگان!!! خیلی از ما مردم حتی نمی توانیم ده هزار دلار را بشماریم و نیمه کاره سکته می کنیم. بزرگان هم اگر قرار نباشد چند صد هزار دلار و میلیون تومان و اینها پول تو جیبی نگه دارند که امورات روزمره شان نمی گذرد. تازه شاید این پول را برای خرج روزانه یا نهایتا هفتگی آقا زاده محترم در خانه گذاشته بوده اند. شما نباید اینهمه سر و صدا بر پا کنید. ما که دلاری نمی بینیم تام عمر! خوب اگر دلارها دست بزرگان هم نباشد، دست کی باشد، لابد می خواهید بگویید ترامپ!!!
پس چی فکردی وقتی می گویبم ارا نمایندگان شفاف باشد برای همین است که در مصاحبه ها و حرف هاشون ، حرف های عامه پسند می زنند ولی وقتی رای می دهند صد و هشت درجه با ان حرفاشون عوض می شود
اگر تاجر بزرگ بود خوب کسی نمی تواند ایرادی بگیرد چون سرمایه دار است ولی نماینده نمی تواند با حقوق و تسهیلاتی که در دوره نمایندگی می گیرد این همه پول دریافت کند چه برسد به پول نقد مگر از جاهایی برسد .... یا اینکه قبلا داشته
باید نهاد های امنیتی و قضایی بررسی کنند
200هزار دلار؟بابا اینها خیلی پولدارن
تابی جان اوضاع بی ریخت تر از این چیزهاست که شما میفرمایید.
ايشان چون اصولگرا هستند ايرادي بهشون وارد نيست .
عدو (دزد) شود سبب خیر گر خدا خواهد
هرچند کسی نمیره رای بده. ولی بهتره همین حالا این آقا از مجلس برکنار بشن.خیلی فوری
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
این نماینده مال باخته !؟
تازه ایستاده تا چند برابر این مبلغ را در همین مدت باقی مانده کارش جبران کنه !؟
کجای کار هستیم ما ؟
مشخص است وقتی نمایندگان برای ۴ سال ۵۰۰ میلیون حقوق میگیر ند ه
و برای تبلیغاتش چندین میلیارد تومان هزینه میکنند
، خوب مشخص است که درآمد های نجومی دارند
اگر غیر از این فکر کنیم قطعا یا نمی دانیم
و یا خودمان را به نادانی میزنیم
باید دست اون دزد را بوسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
و دست شما که این نظر را دادید
برای این سوالات هیچ جوابی نخواهد بود و این سوالات هم به سرنوشتی مشابه با سوالات پیرامون اون نماینده هایی که بازداشت شدن و نماینده ای که رفته بود گمرک، دچار خواهند شد.
ایشان همان کسی هست که مردم راازنگه داشتن ارز نهی میکردن!!!!!
انشاالله که برخورد بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
عمراً برخوردی شود. آقایان لاریجانی و پزشکیان نباشند با ایشون برخوردی شود.
خوب معلومه تکذیب می کنه
قطعا ارثیه پدری نبوده
نماینده باید ثروتمند باشد نماینده ای که ثروتمند نباشد نماینده نیست.
کارشناس علوم قرآنی و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس....!!!!!!!!
آیا این کارشناس از اقتصاد چیزی می دونه که واسه 80 میلیون انسان داره تصمیم میگیره؟؟؟!!!!
قانون مال آدمهای بدبخت و بیچاره مثل ماست نه برای خود قانون گذارها !!!!!!!!!!!!!!!!!!
این اتفاق مشکوک هست . توی منازل و اطراف منازل تمام نمایندگان مجلس تعداد زیادی دوربین مداربسته نصب می شود و بصورت آنلاین هم روئیت میشه . سیستم های امنیتی این محل ها هم از نوع پیشرفته هستند . مسئله خیلی بو داره ، یا تسویه حساب شخصی هست یا جناحی . مطمئن باشید اینهمه ریسک و بی مبالاتی از یک نماینده یا محافظانش غیر قابل قبول هست .
آقایان لاریجانی و پزشکیان از حمایت از این نماینده ! جا نمانید
عجب مدرکهایی میده این دانشگاه آزاد...
کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث !!!???
دکترای تخصصی علوم قرآن و حدیث ا!!????
با این مدارک علمی درخشان و معتبر شاغل در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی !!! بخندیم گریه کنیم.
اگر وضعیت اقتصادی کشور غیر از این بود باید شک میکردیم...
چرا کسی که مدرک دینی دارد لاید عضو کمیسیون اقتصادی شود ؟
بی صبرانه منتظر انتشار نظرات کوبنده مردم هستیم
در صوریتکه این مطلب درست باشه فرد یادشده ضمن اخراج از مجلس باید در دادگاههای ویژه مغاسد اقتصادی محاکمه بشه
"برخی مراودات مالی"
مگه به غیر از مراودات مالی هم می‌شه به پول رسید؟ :)
خود نماینده تکذیب کرده و گفتند هیچ ارزی در کار نبوده و تنها اوراقی به سرقت رفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
دروغ گفتن که شاخ و دم ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
باشه گوشهای ما هم دراز است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
اون گفت و ما هم که بوووووووووووووووووووق
ناشناس
| Germany |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
نکنه اوراق بها دار باشد!
احسان
| Denmark |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
نه پس میخواستی تایید کنه؟
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
یعنی شما انتظار داشتید که خود نماینده محترم در اولین زمان اعتراف کنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
دقت کنید که تابناک رقم یوروها را از یک منبع آگاه دریافت کرده است منبع آگاه یعنی کسی که مستقیما به اسناد شکایت این نماینده برای پیگیری موضوع دسترسی دارد. بنابراین یا نماینده یا تابناک یکی از اینها دروغ می گویند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
منظورش اون اوراق سبزرنگی هست که روش عکس رئیس جمهور های آمریکا رو چاپ میکنند
این همه پول تو منزل یک نماینده شبهه دارد و باید پیگیری بشود در دوره احمدی نژاد 700 میلیارد دلار پول نفت کجا رفت ؟
اگر توضیحی در خصوص ارزها و وجه نقد نداده پس برای چی در جایگاه خبرنگارن قرار گرفته لابد برای خنده !!!!
آنهاییکه سیاستمداران را به عنوان خدمتگزار به مردم تپانده اند کجایند
چرا باید چهار صفر از پول ملی حذف شود حذف چهار صفر چه دردی دعوا می کند این چه راه حلی هست؟ وقتی تحریم هستیم وقتی اقتصاد بسته هست هر روز یه تنش سیاسی جدید اقتصاد از این بهتر نمی شه خوب فقط زمان می کشند
اگر این خبرصحت داشته باشد دست اقا دزده درد نکنه .
(این نماینده فارغ‌التحصیل التحصیل کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث از دانشگاه آزاد اسلامی و دارای مدرک دکترای تخصصی علوم قرآن و حدیث از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران هم است و در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عضویت دارد.)
یعنی وقتی کسی با مدرک دکتری تخصصی علوم قران و حدیث عضو کمیسیون اقتصادی باشه نباید 250 هزار دلار پول نقد تو خانه اش داشته باشه؟؟؟؟
ظاهرا حواله به مبلغ 250هزار یورو بوده وجه نقد نبوده؟؟؟
عجیبه!!! متخصص علوم قرانی و عضو کمیسیون اقتصادی؟؟؟!!!!!
هیچ کاریش نمی کنند
اون از نماینده های زنجان که خودرو احتکار کردن این هم از نماینده خوی که ارز جمع میکرده این دیگه چه مجلسیه اینها کجا نماینده ملتند اینها فقط اومدن مجلس که از طریق این عنوان جیب مبارک خودشون رو پر کنند نه به فکر مردمند نه به فکر کشور
کمی تفکر بد نیست مبلغ سرقت شده را باید فردی که مالش به سرقت رفته اعلام کند نه من و شما و برخی رسانه ها، و حتما" اطلاعیه دفتر نماینده پاسخ درستی به این شایعات می باشد.
ایشون با توجه به شرایط اجتماعیش
امین مال دوستان و نزدیکانن
اصلا دلارا ماله خودش نبوده که شماها ناراحتین
این پول ها رو برای کمک به مردم تو خونه نگهداری میکرده، امانت دار مردم بوده، مثل بقیه
منتظر اقدام قاطع قوه قضاییه هستیم!!!
اگر کسي بخواهد مملکتي را نابود کند همين کاري که در ايران ميشه را انجام ميده گماردن غير متخصصين در جايگاهي غير تخصصي از جمله نماينده مزبور که در جايگاه کميسيون اقتصادي مجلس بجاي کميسيون فرهنگي حضور دارند
من میگم شما بچسبید به مالیات پزشکان، چون اونا کار میکنن و پول در میارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
! با همه تخلفها باید برخورد بشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
پزشکا که حتما باید مالیات بدن وظیفه شونه
به نظر من کاری بانماینده ندارند . دزد را می گیرند و مبلغ دزدی شده را با کمال احترام تقدیم نماینده می کنند.
شورای نگهبان چرا این فرد را تأیید صلاحیت کرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
چون صلاحیت دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
پس چه کسی را؟
یعنی هر چی نگاه می کنم می بینم اوضاع خیلی شیر تو شیره!! قرآن و کمیسیون اقتصادی مجلس!! الله اکبر
بابا بنده خدا هنوز فکر میکنه پول را باید تو متکا قایم کرد
پاسخ ها
حجت ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
ایشان چون بانگها ربا خوارند با بانکها مراوده نداشته درس دینی خوانده وباین دلیل پولها رادرخانه نگهداری کرده
نماینده ای که فقط ۴۰۰میلیون پول نقد ایرانی در خانه داره خدامیداند درحسابهای بانکی اش چقدر داره؟ا
دست ان دزد ها درد نکنه دانستند کجارا بزنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
خونه نماینده ها هم شده گنج علی بابا
زمانیکه تعدادی از نمایندگان مجلس به مخالفت شدید با دلار جهانگیری پرداختند این مطلب قوت گرفت که بسیاری از نمایندگان احتمالا بنوعی از این تورم ارزی سود خواهند برد والبته این مطلب عجیب نیست زیرا آنها نیز دوست ندارند تا سرمایه شان به یک باره به یک سوم برسد نکته مهم آنجاست که چرا باید این تورمهای دست ساز در کشور باشد ؟؟؟ در چهار مرحله پس از جنگ شاهد جهش سه برابری نرخ ارز بوده ایم چرا ؟؟؟ بواقع دارد این نکته ثابت میشود که متولیان کشور به این سیاست بریتانیایی اعتقاد راسخ دارند که در ایران مردم تهی دست بهتر فرمانبری میکنند وچون شرایطشان بهتر شود سر به طغیان برخواهند داشت
این همان اقایی بود که برجام را در مجلس اتش زد . ای کاسبان تحریم
حاضرم قسم بخورم این یوروها هم ۴۲۰۰ تومانی رانتی جهانگیری بدست آورده
من نمیدونم چرا مدعی العموم ورود نمیکنه تا وضعیت واسه همه روشن بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
این آقای نماینده مجلس از عوام نیست از خواص است.
دزد خوش شانس به اين ميگن !!! زده به خونه يكي كه مقدار وجه سرقت شده رو اعلام نمیكنه و احتمالاً پيگيري هم نخواهد كرد . ضمناً اگر تخلفات اين نماينده هم ثابت بشه ، باز هم نمي شود طبق قانون ، ايشون رو تا پايان دوره نمايندگي اش محاكمه و حتي از حضور در مجلس و قانون گذاري منع كرد !!!!!!
خدایا کمک کن منشا تامین ارز بسرقت رفته مشخص شود امید است دستگاه های ذیصلاح حسب مقررات اعلامی بانک مرکزی ودولت برخورد قانونی با این مشکل نمایند شاید جمشید بسمه اله دوباره فعالیت خوردرا اغاز نموده وما خبر نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
یعنی شما متوجه نشدی منشاء این ارز کجاس؟!؟ این بابا عضو کمیسیون اقتصادی بوده از وضعیت اقنصاد وتصمیمات آقایان در دولت و بانک مرکزی خبر داشته و با آن رانت اطلاعاتی رفته دلار 3400 تومانی خریده که به پول آن موقعه میشده 600 هفتصد میلیون. الان میشه. 3 میلیارد. شک نکن این بخش کوجک ماجراست. اکثر نمایندگان مجلس و تمام دولتی ها از این موضوع سود بردند و برای همین وقتی ریال سقوط میکنه صدا از یکیشون در نمیاد.
اینطور بنظر میرسد اقای نماینده ببانکها اعتماد نداشته که. مجبور شده تمامی پول بسرقت رفته را در خانه نگه داری نماید وحتی اعتماد بصندوق امانات بانک هم نداشته حالا اگر ما ازیک صرافی معتبر ارز بخواهیم میگوید فقط در سال یکبار حق خرید ارز داری وانهم بیش از یکهزار دلار نمیدهد
اولا این مبلغ در مقابل مبالغی که سایر نمایندگان نگهداری میکنند بسیار ناچیز است و به نظر می رسد طرح این موضوع در رسانه ها برای رد گم کردن باشد .
ثانیا اگر انتظار دارید شخصی با صرف میلیاردها تومان نماینده مجلس شود ونتواند چند ملیون یورو در منزل بعنوان پول تو جیبی داشته باشد یا مردم را خر فرض کرده اید یا خودتان باید به روانپزشک مراجعه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
آنهایی که فکر میکنن در شهر کوچکی مانند خوی باید نیلیا دی خرج کرد تا نماینده مجلس شد. اون برای تهرانه یا شیراز یا مشهد و اصفهان. ایشان تهشو که در بیاری از بستگان یک بزرگی از اهالی خوی باید باشه که سفارشی اومده مجلس
این خبر نشان دهنده آن است که قانون برای افراد عادی جامعه است نه وزیر و وکیل !
البته که تهیه فاکتور از صرافی مقدور می باشد
مشت نمونه خروار است. فکر میکنین برخی دیگر وضعشون چه جوره؟
واسه مردم نگه داشتن 10 هزار دلار در منزل قاچاق به حساب میاد. اگر دین دارید عدالت را اجرا کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
دین دارم و عدالت ندارم. خوبه؟ خیالت راحت شد؟ آخه این مسولین به چه زبونی به شما بگن تا باورتون بشه
امریکا و اسراییل برایش پاپوش درست کرده اند و دزدان هم اسراییلی هستند
واقعا چه کسی مسئول و پاسخگوی مردم است چرا آقایان پاسخگوی وضعیت بوجود آمده نیستند
واقعا این میزان فساد بعد از گذشت 40 سال از انقلاب و آن هم با توجه به وضعیت معیشتی بسیاری اقشار ملت جای بسی تاسف است
کار کار اسراییلیها است.
هیات نظارت بر نمایندگان جک خنده داری است. مثل اینکه مبصر کلاس مسوول نظارت بر رفتار خودش هم باشد! این نظارت باید در اختیار قوه قضائیه باشد. نمایندگان به اصطلاح خادم ملتند اما انگار تافته جدا بافته ملت هم هستند!
فکر کنم اگر سایر نمایندگان ارزهای مخفی کرده خودرا ببازار تزریق کنند قیمت با قیمتی اقای جهانگیری اعلام نموده باشد برابر شو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
هزارتا لایک!
جملات طلایی و البته نخ نما شده برای توجیه عملکرد
تابی جون از همین الان برات ناراحت شدم. چون وقتی به روایتی مبلغ قابل توجهی ارز از منزل ایشان به سرقت رفته و به روایت دیگر قوه قضائیه اصلاً هیچی نشنیده و صدا و سیما که برای موارد بسیار مهمتر از کسی مصاحبه نمی کنه می شینه پای درد دل این نماینده مظلوم. میشه نتیجه گرفت ایشان یا تبرئه می شوند و تابی جون محاکمه و یا ایشان فرار می کنن و تابی جون به دیدی گفتم. در هر صورت ایشان فرار می کنه از مجازات لذا فکر خودت باش.
با اون پول می شد مردم چایپارا را از بدبختی نجات داد!!
از دزد محترم تقاضا میکنیم که مبالغ واقعی و باقی موارد را در سایت ها اعلام کنند که برای مردم واقعیات آشکار گردد.
مجلس عصاره ملت است
برای یک کودک 5 ساله هم این توجیهات خنده دار است. ضد و نقیض.
راست گفتن جوب خدا صدا نداره ، البته که مساله بوداره ! آدم این همه بول رو توی خونه جرا نگه میداره جون نمی خواد نهادهای نظارتی خبر شن ، جون از شفافیت اموالشون می ترسن .ناز شستت آقا دزده !
مست قدرت.مردم در ذلت
آقای کبیری نماینده خوی به جبهه اصولگرایان !!وصل بوده وبه هیچ وجه وصولگرا!!!انمی باشند وچون عضوکیسیون اقتصادی مجلس میباشندآن پول را میخواستند مابین مستضعفین حوزه انتخابیه خودشان تقسیم کنند که البته دزد !!امانشان نداد البته بیشتراز ده هزاردلارهم درخانه نگهداریش موردی ندارد!!!
جالبه نماینده با تخصص علوم قرانی عضو کمیسیون اقتصتادی!!!!بقیه ماجرا تو خود بخوان از این حدیث مفصل.
دوتا جک باحال بگم که باهم بخندیم!!!!
۱-هیات نظارت بر رفتار نمایندگان
من اگر جای جناب دزد بودم فردا خودمو معرفی میکردم و سند سرقتی ماشین را هم تحویل میدادم ‌شش ماه حبس را میکشیدم و بقیه عمر را با ۴۰۰میلیون تومان و دویست وپنجاه هزار یورو حال میکردم . طرف خودش میگه ازم پولی دزدیده نشده ! وسلام نامه تمام
چه مملکت گل وبل بلی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار