بازدید 3367

آزیر قرمز برای پرونده استقلال در کمیته بدوی لیگ قهرمانان

کد خبر: ۹۲۶۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ 29 September 2019

کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها منتظر دریافت مدارک باشگاه‌هاست تا بررسی نهایی خود را انجام دهد، اما به نظر می‌رسد وضعیت باشگاه استقلال برای دریافت مجوز بسیار بغرنج باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، مدارک باشگاه‌هایی که در تلاش برای دریافت مجوز حرفه‌ای هستند، به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای رسیده است. این کمیته پس از بررسی اولیه، مدارک جمع‌آوری شده را باید به کمیته بدوی برساند. کمیته‌ای که صلاحیت باشگاه‌ها را برای دریافت مجوز حرفه‌ای تأیید خواهد کرد که البته گویا دو سه روز دیگر این مدارک به این کمیته می‌رسد.

در حال حاضر مهلت باشگاه‌ها برای ارسال مدارک به اتمام رسیده است. در حال حاضر کمیته بدوی باید نسبت به مدارک ارسال شده نظر نهایی خود را اعلام کند و در صورتی که باشگاه‌ها اعتراضی در این خصوص داشته باشند، می‌توانند به کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای درخواست خود را ارائه کنند.

فرصت کمی در اختیار کمیته بدوی قرار دارد و مسلماً در این صورت باشگاه‌ها نیز در صورت تأیید نشدن مدارک‌شان فرصت چندانی برای اعتراض به استیناف نخواهند داشت. چرا که کمتر از ۱۰ روز دیگر مدارک نهایی باید به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود و در صورت عدم تأیید و صدور مجوز حرفه‌ای، باشگاه‌هایی که موفق به دریافت مجوز نشده باشند، از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته خواهند شد و تیم دیگری جایگزین می‌شود.

صحبت‌های زیادی در خصوص باشگاه‌هایی که در صدد دریافت مجوز حرفه‌ای هستند، صورت گرفته است. از جمله این باشگاه‌ها استقلال است که به گفته یکی از افراد مطلع در کمیته بدوی، وضعیت بغرنجی دارد و نیاز به تلاش زیادی است تا مشکل این باشگاه برای دریافت مجوز حرفه‌ای حل شود. وضعیت به گونه‌ای است که این فرد مطلع در کمیته بدوی به خبرنگار تسنیم گفت: «شرایط استقلال به گونه‌ای نیست که بتوان از مشکلات آن‌ها چشم پوشی کرد. آن‌ها تعهداتی به بازیکنان و کادرفنی سابق خود دارند که پرداخت مطالبات آن‌ها در اولویت قرار دارد و زمان هم کم است. پس از پرداخت و تأیید این بدهی‌ها، باید اسناد مالی آن‌ها مورد تأیید قرار بگیرد. این ماجرا برای پرسپولیس، استقلال و سایر باشگاه‌ها نیز هست و مرحله به مرحله باید اجرا شود».

طبق اعلام جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال حدود ۸۰۰ میلیون تومان دیگر بدهی پرداخت نشده دارد. گویا این مبلغ نیز در حال پرداخت شدن بوده، اما صحبت‌های دیگری هم در خصوص میزان بدهی‌های استقلال در میان است. اینکه ۸۰۰ میلیون تومان یاد شده فقط مختص بدهی امیر قلعه‌نویی بوده است و این سؤال پیش می‌آید که آیا این ۸۰۰ میلیون فقط مختص سرمربی فعلی سپاهان است یا مربوط به نفرات دیگری می‌شود.

با توجه به این شرایط باید منتظر رسیدن مدارک باشگاه استقلال به کمیته بدوی و بررسی آن باشیم. پیغامی که از کمیته بدوی به باشگاه استقلال رسیده، این بوده که آن‌ها باید تلاش زیادی انجام دهند تا بتوانند در دقیقه ۹۰ مدارک خود را تکمیل کرده، بدهی‌ها را پرداخت کنند تا در صورت تأیید مجوز حرفه‌ای آن‌ها صادر شود، در غیر این صورت باید منتظر کنار گذاشته شدن استقلال از لیگ قهرمانان آسیا و معرفی تیم جایگزین باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی