بازدید 6496
۱

موافقت روحانی با فسخ قرارداد واگذاری شرکت هپکو

وی در ادامه افزود: با توجه به فسخ قرارداد واگذاری قبلی تا کنون شخص و گروهی را برای واگذاری هپکو معرفی نکرده‌ایم، زیرا تمام تمرکز ما فسخ قرارداد فعلی بود که خوشبختانه انجام شد.
کد خبر: ۹۲۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ 25 September 2019
استاندار مرکزی آخرین جزئیات فسخ قرارداد واگذاری شرکت هپکوی اراک را تشریح کرد و گفت: با توجه به فسخ قرارداد واگذاری هپکو هنوز جایگزینی برای مدیریت جدید این کارخانه ارایه نشده است.

سیدعلی آقازاده در گفتگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به تصمیات انجام‌شده در خصوص شرکت هپکو اظهار داشت: بحث فسخ قرارداد پیشنهاد بنده بود، خوشبختانه رئیس جمهور دستور آن را در هیئت دولت مطرح کرد و جلساتی در این خصوص برگزار شد، رئیس جمهور با فسخ قرارداد موافقت کرد و سازمان خصوصی‌سازی دستور فسخ قرارداد را اعلام کردند.

وی در ادامه افزود: با توجه به فسخ قرارداد واگذاری قبلی تا کنون شخص و گروهی را برای واگذاری هپکو معرفی نکرده‌ایم، زیرا تمام تمرکز ما فسخ قرارداد فعلی بود که خوشبختانه انجام شد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در بحث واگذاری هپکو به دولت یا شخص دارای صلاحیت، به دلیل اینکه دارای فرمول‌هایی است و باید بررسی شود، تصمیمی دربحث واگذاری گرفته نشده و احتمالا تا ۱۰ روز آینده انجام می‌شود.

آقازاده بیان کرد: امیدواریم براساس یک سری فرمول‌ها برای مدت موقت سهام دولت در اختیار یک نهاد به عنوان مثال سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران قرار گیرد تا زمینه برای واگذاری براساس شاخص‌هایی که در بحث واگذاری مطرح است، کار واگذاری به شخص یا گروهی انجام شود.

وی ادامه داد: خبر‌هایی خوبی با توجه به حمایت رئیس جمهور از هپکو در راه است و هفته آینده نیز حقوق‌های معوقه با کمک یکی از بانک‌ها و سازمان خصوصی‌سازی پرداخت می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
در شرکت آلومینیوم سازی تخلفات مالی کلانی و سند سازی وسیعی در حال انجام است،سرنوشتی همچون هپکو در انتظار آن است.
خواهشمند است به گوش مسئولین برسانید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار