بازدید 4270
۳

آزادی همه کارگران بازداشتی هپکو

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به زیر مجموعه‌های مرتبط در وزارتخانه دستور رفع مشکل کارگران را ابلاغ کرده بود و استاندار و مسئولان مرتبط استانی با همکاری موثر دستگاه قضایی در رفع بازداشتی کارگران همفکری و همکاری و پیگیری خوبی داشتند بر همین اساس تمامی کارگران بازداشت شده هپکو آزاد شدند.
کد خبر: ۹۲۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸ 25 September 2019
مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار از آزادی همه کارگران بازداشتی شرکت تولیدی صنعتی هپکو خبر داد و از مدیرعامل جدید این شرکت خواست تا با اولویت پرداخت مطالبات حقوقی کارگران، برنامه کار و تولید ارائه دهد.

کریم یاوری در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به زیر مجموعه‌های مرتبط در وزارتخانه دستور رفع مشکل کارگران را ابلاغ کرده بود و استاندار و مسئولان مرتبط استانی با همکاری موثر دستگاه قضایی در رفع بازداشتی کارگران همفکری و همکاری و پیگیری خوبی داشتند بر همین اساس تمامی کارگران بازداشت شده هپکو آزاد شدند.

وی تاکید کرد: مدیرعامل جدید منصوب شده از سوی سازمان خصوصی‌سازی باید هرچه سریعتر نسبت به اخذ تسهیلات مصوب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از بانک ملی اقدام کند و با اولویت، مطالبات حقوقی کارگران هپکو را پرداخت و برنامه کار و تولید ارائه دهد.

یاوری خاطرنشان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت صیانت از نیروی کار و تثبیت اشتغال و پایداری تولید با انجام بازرسی مستمر، پرداخت به موقع مطالبات کارگران را که جزو دیون ممتازه است به کارفرمایان، سهامداران، مالکان و مدیران بنگاه‌های اقتصادی یادآوری می‌کند.

به گفته مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار، عملیاتی کردن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بهترین اقدام موثر برای تقویت تولید در شرکت تولیدی ـ. صنعتی هپکو است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
این رو هم بفرمائید که 20 نفرشان رو از کار اخراج کردند .
انتخابات نزدیک ونزدیکتر میشه باز همان بازی میش وگرگ شروع شد همه شدند نجاتبخش بسه
آفرين! :)
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی