بازدید 5261
۲

طرح استانی شدن انتخابات مجلس برگشت خورد

کد خبر: ۹۲۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 24 September 2019

طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس که در آن استانی شدن انتخابات پیش بینی شده بوده مجددا به کمیسیون شوراها ارجاع شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس در دستور کار جلسه علنی صبح امروز سه شنبه مجلس قرار گرفت که پس از بررسی دو ماده از آن برخی از نمایندگان از جمله قاضی پور و حاجی دلیگانی در تذکرهای جداگانه‌ای نسبت به حذف برخی موارد پیش بینی شده در این طرح انتقاد کردند.

همچنین مجلس به حذف بند مربوط به استانی شدن انتخابات رای داد و پس از آن علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقادات از حذف برخی مواد در این طرح ارجاع آن به کمیسیون شوراها را به رای گذاشت که نمایندگان با آن موافقت کردند.

براین اساس طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس که برای تامین نظر شورای نگهبان در صحن مجلس مطرح شده بود مجددا به کمیسیون شوراها ارجاع شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
از خودشون نظر میخوایید که بازم بیان تو مجلس یا نه! عالیه.
این طرح مجلس تقریبا در همه دوره های گذشته تصویب شده و البته راه به جایی نبرده . اوضاع از چه قراریه مجلس در راس امور هست یا نه ؟ اگر هست چرا این طرحش اصلا راه به جایی نمی بره مگه مجلس تصویب نمی کنه خب این چطوریه که مجلس تصویب میکنه و بعد رد میشه حالا من برم چند ماه دیگه رای بدم که چی مجلس تصویب بکنه و رد بشه اون هم مجلس چندین دوره آیا رای من تاثیر داره ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل