بازدید 3056

اساسنامه کمیته المپیک به هیات دولت رفت

کد خبر: ۹۲۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۰ 24 September 2019

اساسنامه کمیته ملی المپیک که از سوی کمیسیون اجتماعی دولت مورد تصویب قرار گرفته و برای تایید و تصویب به هیات دولت ارسال شد.

به گزارش تابناک ورزشی، اساسنامه کمیته ملی المپیک سال گذشته بعد از تصویب در هیات اجرایی و مجمع عمومی به کمیته بین المللی المپیک (IOC) ارسال شد. بهار امسال بود که این اساسنامه از سوی (IOC) مورد تایید قرار گرفت و به هیات دولت فرستاده شد.

اساسنامه کمیته با تغییرات مهم در انتخاب دبیرکل و خزانه‌دار به کمیسیون فرعی دولت رفت و سید عبدی افتخاری به عنوان نماینده کمیته در نشست‌های متعدد به سوال‌های مختلف پاسخ داد. بعد از بررسی‌های مختلف در نهایت ایرادات ویرایشی به اساسنامه کمیته وارد شد که مسئولان کمیته با برطرف کردن ایرادات مطرح شده اساسنامه را بار دیگر به هیات دولت ارسال کردند.

با تأیید اساسنامه کمیته ملی المپیک در کمیسیون اجتماعی بالاخره این اساسنامه به هیات وزیران رفت و قرار است در نخستین نشست هیات دولت احتمالا چهارشنبه یا یکشنبه مورد بررسی و تصویب قرار بگیرد. مهمترین تغییر اساسنامه مربوط به انتخاب دبیرکل و خزانه دار است به این صورت که این دو پست توسط رئیس کمیته معرفی می‌شوند و به تصویب هیات اجرایی می‌رسند. بر این اساس این دو پست از حق رای برخوردار نخواهند بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل