بازدید 13150
۳

طعنه روسیه به پنتاگون

نخست وزیر روسیه در روز‌های گذشته در پاسخ به یکی از مقام‌هاش ارشد نیروی هوایی آمریکا که مدعی شده بود طرحی برای از کار انداختن پدافند هوایی یکپارچه روسیه در «کالینینگراد» را داد، ادعای او را «احمقانه» خواند.
کد خبر: ۹۲۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹ 23 September 2019
نخست وزیر روسیه در واکنش به ادعای یک ژنرال آمریکایی که مدعی داشتن برنامه‌ای برای رخنه به پدافند هوایی روسیه شده بود گفت، نیازی به اظهار نظر در مورد سخنان احمقانه ژنرال‌های آمریکایی نیست.

به گزارش فارس، نخست وزیر روسیه در روز‌های گذشته در پاسخ به یکی از مقام‌هاش ارشد نیروی هوایی آمریکا که مدعی شده بود طرحی برای از کار انداختن پدافند هوایی یکپارچه روسیه در «کالینینگراد» را داد، ادعای او را «احمقانه» خواند.

به نوشته وبگاه «استرایپس» ژنرال «جف هریگین» فرمانده نیروی هوایی آمریکا در اروپا هفته گذشته در نشست خبری در دفتر وبگاه «بریکینگ دیفنس» در واشنگتن مدعی شده بود که نیروی هوایی این کشور طرحی را برای از کار انداختن سامانه دفاع هوایی یکپارچه روسیه در کالینینگراد دارد.

به دنبال مطرح شدن این ادعا، «دیمیتری مدودوف» نخست وزیر روسیه نیز در این زمینه در گفتگو با یک رسانه روسی اظهار داشت، پنتاگون بهتر است به جای از کار انداختن سامانه‌های دفاع هوایی فعال روسیه در کالینینگراد بر رفع نقایص سامانه‌های دفاع هوایی خود تمرکز کند.

دفاع هوایی کالینینگراد مجهز به انواع سامانه‌های دفاع هوایی از عمده دغدغه‌های آمریکا و متحدان اروپایی این کشور محسوب می‌شود.

مدودوف اظهار داشت، نیازی به اظهار نظر در مورد همه سخنان احمقانه ژنرال‌های آمریکایی نیست.

نخست وزیر روسیه خطاب به ژنرال آمریکایی گفت: «شما بهتر است به تجارت خود بپردازید و از با دفاع ضد موشکی و سامانه‌های تولید شده ساخت آمریکا مراقبت کنید.»

مدودوف حمله پهادی اخیر نیرو‌های یمنی به عربستان سعودی را «شکست مفتضحانه» خواند که ناشی از ناتوانی سامانه دفاع موشکی «پاتریوت» ساخت آمریکا برای محافظت از تاسیسات نفتی آرامکو در عربستان بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
مدودف از امریکادوست ترین روسهای حال حاضر و ضد ایرانی ای تمام عیار است که دستور توقف صادر کردن اس سیصد به ایران رو صادر کرده بود
حالا با این اظهار نظر مدودف میشه فهمید که ایران و عربستان زمین بازی دو قدرت بزرگ جهانی برای رقابت تسلیهاتی هستند. بیچاره مردم....
روسیه که الان تحت تحریم آمریکاست ودچار مشکلات عدیده اقتصادی است و نمیتواند کالاهای مورد نیاز مردم خود را تولید کند.سیستم s400 هم که مرتبا توسط اسراییل از کار میافته و براحتی سوریه رو بمباران میکنه.چند سال پیش یک جوان یک هواپیمای کوچک را در مناطق وسیعی از روسیه بحرکت درآورد ودر میدان سرخ مسکو بزمین نشاند!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر