بازدید 3372

بازتاب رکوردشکنی چهارگله قوچان نژاد در سایت فیفا

کد خبر: ۹۲۴۹۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲ 21 September 2019

در ستون هفتگی رکورد‌های فیفا، به رکوردشکنی رضا قوچان نژاد در هلند نیز اشاره شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) هر هفته در روز‌های جمعه در مطلبی به رکورد‌های ثبت شده یک هفته گذشته دنیای فوتبال اشاره می‌کند. در نسخه این هفته، رکوردشکنی رضا قوچان نژاد در لیگ هلند نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

در این مقاله که در ابتدای هر رکورد اعداد مربوط به آن ذکر می‌شود، با آوردن عدد ۴ درباره رکورد قوچان نژاد اینگونه ادامه می‌دهد: « ۴ گل به عنوان یک بازیکن تعویضی، رضا قوچان نژاد را به نخستین بازیکن تاریخ اردیویسه تبدیل کرد که به عنوان یک یار تعویضی موفق به زدن ۴ گل می‌شود. بازیکن ۳۱ ساله ایرانی در دقیقه ۵۶ دیدار زووله برابر والویک و در شرایطی که تیمش این دیدار خانگی را با نتیجه ۲-۱ عقب بود، به میدان آمد تا اولین لحظات حضور در تیم جدید را تجربه کند. او در دقایق ۶۰، ۸۱، ۸۳ و ۸۸ چهار گل به ثمر رساند تا زووله از شکست یک پیروزی پرگل ساخته و در نهایت مقابل والویک به پیروزی ۶-۲ دست یابد.»

قوچان نژاد که پیش از این عضو تیم آپوئل نیکوزیای قبرس بود و ۶ ماهه اول سال ۲۰۱۹ را به شکل قرضی در سیدنی اف‌سی استرالیا گذرانده بود، در سوم سپتامبر بعد از فسخ توافقی قرارداد خود با تیم قبرسی به شکل آزاد با قراردادی دو ساله به زووله هلند پیوست. او در فینال A-League ۲۰۱۹ زننده پنالتی تعیین کننده سیدنی بود و به اولین ایرانی تبدیل شد که در لیگ استرالیا به قهرمانی رسیده است.

زووله بعد از هیرنفین، امن، گواهد ایگلز و کامبور پنجمین باشگاه قوچان نژاد در فوتبال هلند و بعد از هیرنفین، دومین باشگاه او در سطح نخست فوتبال این کشور (اردیویسه) محسوب می‌شود. "گوچی" در بهترین فصل دوران فوتبال خود در این لیگ، در فصل ۱۷-۲۰۱۶ در ۳۴ بازی برای هیرنفین ۲۰ گل به ثمر رساند و دومین گلزن برتر فصل شناخته شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل