بازدید 7833

پیش‌بینی کاهش دما در هفته آینده

کد خبر: ۹۲۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ 18 September 2019

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از افت دما در اردبیل و خراسان شمالی در هفته آینده خبر داد .

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، احد وظیفه اعلام کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، از امروز (چهارشنبه ۲۷ شهریور) تا ظهر شنبه (۳۰ شهریور) در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر در برخی ساعات بارش پراکنده و خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی تأکید کرد که از بعدازظهر شنبه و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۳۱ شهریور و اول مهر)، با نفوذ توده هوای خنک ضمن کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور به‌ویژه سواحل شمالی و استان اردبیل بارش قابل ملاحظه باران و وزش باد خواهد داد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: کاهش دما در روز یکشنبه (۳۱ شهریور)، در سواحل شمالی استان اردبیل و خراسان شمالی بین ۵ تا ۱۰ درجه سلسیوس است، همچنین دریای خزر در این مدت مواج خواهد بود.

به گفته وظیفه، طی سه روز آینده در منطقه زابل همچنان وزش باد شدید پدیده قابل ملاحظه است .

وی در پایان با اشاره به وضعیت آب و هوایی پایتخت طی دو روز آینده، اعلام کرد: فردا (پنجشنبه ۲۸ شهریور)، هوای تهران صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد است. پس‌فردا (جمعه ۲۹ شهریور) نیز هوای تهران صاف و همراه با وزش باد خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که دمای تهران طی دو روز آینده در بالاترین نقطه به ۳۶ درجه سانتیگراد و در پایین‌ترین نقطه به ۲۳ درجه سانتیگراد برسد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان