بازدید 24009

بغدادی خواستار آزادسازی زنان داعشی درعراق وسوریه

کد خبر: ۹۲۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۵ 17 September 2019

سرکرده گروه تروریستی داعش با انتشار یک پیام صوتی خواستار آزادسازی زنان داعشی زندانی در عراق و سوریه شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر به نقل از رویترز، شبکه خبری «الفرقان» وابسته به گروه تروریستی داعش روز دوشنبه یک پیام صوتی را که ظاهراً متعلق به «ابوبکر بغدادی» سرکرده این گروه است، منتشر کرد.

در این پیام صوتی سی دقیقه ای که ظاهراً نخستین پیام ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش از ماه آوریل تاکنون بشمار می رود، آمده است: «عملیاتهای روزانه [داعش] در جبهه های مختلف در جریان است». وی در ادامه بدون اشاره به تاریخ اینگونه عملیات به چندین منطقه از جمله کشور مالی و همچنین منطقه شام اشاره کرد.

در بخشی دیگر از این پیام صوتی، ابوبکر بغدادی از حامیان داعش خواست تا زنان اسیر در اردوگاههای عراق و سوریه را از بند آزاد کنند.

لازم به ذکر است که هزاران زن از جمله اتباع برخی کشورهای اروپایی و آفریقای شمالی با پذیرش تفسیر افراط گرایانه و غیرانسانی داعش از دین مبین اسلام به این گروه تروریستی پیوسته و اکثر آنها با اعضای این گروه ازدواج کرده اند.

بغدادی در این پیام ویدئویی گفت: «مبارزان خلافت، زندانها بدترین و مهمترین موضوع است. برادران و خواهران شما؛ منتهای کوشش خود را بکنید تا آنها را آزاد سازید و دیوارهایی که آنها را در خود محبوس کرده، فرو بریزید».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها