بازدید 7698
۲

جزئیات طرح شناور شدن ساعت کاری در تهران

کد خبر: ۹۲۴۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۴ 17 September 2019
استاندار تهران با اشاره به جزئیات طرح شناور شدن ساعت کاری دستگاه‌های دولتی تهران گفت: درخواست این طرح در مورد شهر تهران ارائه شده است و اکنون در حال جمع‌بندی هستیم که این تصمیم به صورت کشوری و یا به صورت استانی اجرا شود.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم از تهران، انوشیروان محسنی بندپی عصر امروز با اشاره به طرح شناور شدن ساعت کاری دستگاه‌های دولتی تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به آغاز سال تحصیلی و در جهت مدیریت سفر‌های شهری و کاهش حجم ترافیک در معابر و شریان‌های اصلی طرح شناور شدن ساعت کاری دستگاه‌های دولتی تهران ارائه شده است.

وی بیان کرد: درخواست این طرح در مورد شهر تهران ارائه شده است، اما در حال جمع‌بندی هستیم که آیا این تصمیم به صورت کشوری اجرا می‌شود یا به صورت استانی اجرا شود.

استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح به دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها برای مدت محدود اجازه داده می‌شود در صورتی که کارمندان برای رساندن فرزندان خود به مدرسه و مراکز تحصیلی تا ساعت ۹ صبح تأخیر داشتند این تأخیر والدین مجاز قلمداد شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
50 ساله دارن اين طرح رو بررسي ميكنن.
اینقدر مثلا بررسی می کنند که مهر تموم بشه و بگن برای سال دیگه دوباره بررسی می کنیم. بعد 25 شهریور دوباره بررسی می کنند و آش همون آش. این مساله چند سال قبل مطرح بود هنوز به نتیجه نرسیده اند این نخبه های کشور.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار