بازدید 12358
۵
بازتاب

گریه رونالدو در برنامه تلویزیونی به یاد پدرش+عکس

من هرگز این مصاحبه پدرم درباره خودم را ندیده بودم. واقعا باورنکردنی است. من باید این ویدئو را داشته باشم تا به خانواده ام نشان دهم. او در سن پایین درگذشت. من شناخت کاملی از پدرم نداشتم، چون او یک الکلی بود
کد خبر: ۹۲۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵ 16 September 2019

فوق ستاره پرتغالی یوونتوس وقتی در یک برنامه تلویزیونی ویدئویی از پدرش دید، گریه اش درآمد.

به گزارش تابناک ورزشی، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس در برنامه تلویزیونی «Good Morning Britain» حضور پیدا کرد و وقتی در جریان مصاحبه اش ویدئویی از پدرش مربوط به سال ۲۰۰۴ که پدرش درباره حضور رونالدو در اولین تورنمت ملی بود، صحبت می‌کرد را دید شروع به گریه کردن کرد.

رونالدو در مصاحبه اش گفت: « من هرگز این مصاحبه پدرم درباره خودم را ندیده بودم. واقعا باورنکردنی است. من باید این ویدئو را داشته باشم تا به خانواده ام نشان دهم. او در سن پایین درگذشت. من شناخت کاملی از پدرم نداشتم، چون او یک الکلی بود و صحبت کردن با او به صورت صمیمانه سخت بود. من بهترین بازیکن دنیا شدم و افتخارات زیادی را کسب کردم، اما او هیچ کدام از این‌ها را ندید. مادرم، برادر و حتی پسر بزرگم شاهد این افتخارات بود، اما پدرم ندید.»

خوسه دینیس آویرو، پدر فوق ستاره پرتغال در سال ۲۰۰۵ در سن ۵۲ سالگی به خاطر مصرف زیاد مشروبات الکلی دچار مشکلات کبدی شد و درگذشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
شاید به خاطر همین است که از زندگی پدرش درس گرفت و زندگی سالم تری نسبت به دیگران دارد که بدنش امادگی فوق العاده ای را درست کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
نه بابا جدی میگی !؟
دورود به تو مرد بزرگ که همیشه بفکر پدر و مادرت هستی
این پسر چقدر خوبه خدا حفظش کنه که شده صدای رسای کودکان مظلوم فلسطین وسط اروپای مطیع قوم یهود خدا نگهدارت باشه مرد بزرگ
پدر ؛ عمود خیمه خانواده است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار